Paweł pisze: Po kilkumiesięcznej walce wewnętrznej...
to o co chodzi z tą odmiennością 650 w stosunku do 600?
Walka wewnętrzna była do samego końca
Nawet oddając AT nie byłem pewien na 100%. Teraz już jestem.
650 znacznie lepiej zachowuje się w jeździe z pasażerem - to chyba główna różnica . Chodzi o pracę kiwaczki i amora. Jechałem z pasażerką i kurfami 120km/h i było bardzo podobnie do Afry, troszkę tylko mniej stabilnie. Mimo tego że sam wahacz w TA jest jaki jest. Prawda jest taka że jak się przeładuje lub źle zapakuje moto to każde będzie się bujało. Choć istotne jest pewnie to że razem z pasażerką ważymy 125kg
Tyle co niejeden pojedynczy afrykaner
Mam trochę spostrzeżeń co do porównania 600, AT i 650... podsumowując powiedziałbym:
1. do jazdy solo - TA 600, TA650
2. do jazdy we dwoje przy małych/średnich gabarytach kierownika i pasażera - TA650 (TA700 napewno też)
3. do jazdy solo i we dwoje przy średnich/większych gabarytach - Afryka.
Piszę tylko o wygodzie, pomijając kwestie serwisowe itp.
Co do motocykli innych marek się nie wypowiadam bo mnie niezbyt interesują
Pozdrawiam
zimny