xl650v czy 700v ?
: 26.05.2012, 17:58
Witam wszystkich. Zastanawiam się ostatnio nad zakupem trampka i nie bardzo wiem który model lepiej wybrać - ostatnie roczniki 650 czy najnowszy 700? Cenowo są już prawie na podobnym poziomie.
Na 650 miałem okazję chwilę pojeździć, zdolności terenowe tego moto mnie zadziwiły, używałem wcześniej motocykli większej mocy i bardziej szosowym nastawieniu. O 700 niewiele wiem poza suchymi danymi, czy w terenie jest równie dobra co 650 czy też niższy prześwit i mniejsze skoki zawieszeń powodują że jest znacznie słabiej? Ponoć wielu użytkowników wcześniejszych modeli było zachwyconych 700-tką?
Motocykl ma być turystyczny z możliwością (okazyjnej) jazdy w trochę cięższym terenie, na którym mój DL czasem wymięka (prześwit, zawieszenie, traci stabilność na piachu).
Wiem że 650 jest bardziej terenowym motocyklem niż 700, ale jednak również starszym konstrukcyjnie, co oprócz większej mocy silnika straciłbym inwestując w stary model zamiast nowego? Nie wiem czy zważywszy podobną cenę nie warto jednak mimo wszystko nabyć nowszej konstrukcji. A może 700 jest takim ideałem który i na asfalt i w teren?
Czy w ramach modelu xl650v były wprowadzane jakieś poważne zmiany konstrukcyjne - jeśli można prosiłbym o listę zmian w poszczególnych rocznikach i wskazówki na co zwrócić uwagę, czego unikać.
Na 650 miałem okazję chwilę pojeździć, zdolności terenowe tego moto mnie zadziwiły, używałem wcześniej motocykli większej mocy i bardziej szosowym nastawieniu. O 700 niewiele wiem poza suchymi danymi, czy w terenie jest równie dobra co 650 czy też niższy prześwit i mniejsze skoki zawieszeń powodują że jest znacznie słabiej? Ponoć wielu użytkowników wcześniejszych modeli było zachwyconych 700-tką?
Motocykl ma być turystyczny z możliwością (okazyjnej) jazdy w trochę cięższym terenie, na którym mój DL czasem wymięka (prześwit, zawieszenie, traci stabilność na piachu).
Wiem że 650 jest bardziej terenowym motocyklem niż 700, ale jednak również starszym konstrukcyjnie, co oprócz większej mocy silnika straciłbym inwestując w stary model zamiast nowego? Nie wiem czy zważywszy podobną cenę nie warto jednak mimo wszystko nabyć nowszej konstrukcji. A może 700 jest takim ideałem który i na asfalt i w teren?
Czy w ramach modelu xl650v były wprowadzane jakieś poważne zmiany konstrukcyjne - jeśli można prosiłbym o listę zmian w poszczególnych rocznikach i wskazówki na co zwrócić uwagę, czego unikać.