posłuchajcie silnika

Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.
Jabłuszenko
dwusuwowy rider
dwusuwowy rider
Posty: 191
Rejestracja: 12.12.2009, 23:08
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Wrocław od 7 - 16

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Jabłuszenko »

ignac12 pisze:weźcie mi coś napiszcie czy mój silnik chodzi normalnie czy tylko mi sie wydaje?
aleś sie przyczepił tego biednego silnika :smile6:
ale skoro chcesz usłyszeć:
chodzi jak przewojenny ursus z napędem hybrydowym apollo 14 i zaporożca :tongue:
TA XL650V
- Nikt Wam nie da tego, co My obiecamy........
Awatar użytkownika
Fresh
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 353
Rejestracja: 24.08.2008, 09:03
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Szczecin

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Fresh »

Witam,
Wymień olej, wymień płyn chłodniczy, wymien płyn hamulcowy, uzupełnij spryskiwacz do szyby :grin:
Regulacja gaźników(podstawa)być może i czyszczenie gaźników.
Regulacja zaworów.
Regulacja składu mieszanki
Wyczyść lub wymień filtr powietrza,
Załóż filtr paliwa.
Świece- muszą być założone zgodnie z zaleceniem producenta.
Potem dopiero się martw jak chodzi silnik :thumbsup:
Wciąż jadę tędy, pierdolę czyjeś względy, przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy .
ignac
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 218
Rejestracja: 31.10.2010, 12:15
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: ignac »

Uuuu Fresh aleś mi przygadał :sad: gaźników, zaworów, synchro i mieszanki wolałbym sam nie robić, filtr powietrza mam wymieniony, olej czeka z filtrem na wymiane, a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku :niewiem:
Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego - pomóż mu!
Awatar użytkownika
Driverd2
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1673
Rejestracja: 16.12.2009, 17:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Driverd2 »

robii23 pisze:Teraz będę trenować także trampkiem na placu to samo co na kursie. Gmole mam, a nie porysowane to tak głupio mieć :crossy:
Powodzenia
trampek jest dużo większy od motocykla kursowego i nie pójdzie ci z nim na placu tak łatwo, nie mówię tu o hamowaniu lub slalomie czy górce bo to akurat każdym się da przećwiczyć, ale ta ósemka co jest wymalowana na placu to nawet mój instruktor nie miał łatwo się zbliżyć do idealnego przejazdu bo najzwyczajniej nie mieścił się w jej polu ale bliżej było jemu niż mi :) ja kurs zaczynałem od 10 marca w zeszłym roku.
ignac12 pisze:Uuuu Fresh aleś mi przygadał :sad: gaźników, zaworów, synchro i mieszanki wolałbym sam nie robić, filtr powietrza mam wymieniony, olej czeka z filtrem na wymiane, a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku :niewiem:
powiem ci tak według mnie chodzi dobrze, ja zrobiłem synchro i czyszczenie u kogoś (2 inne osoby czyli robiona ta czynność 2 razy) i jak to ktoś mądrze powiedział nie ruszaj gówna bo będzie śmierdziało, i od pierwszej synchronizacji mam przy gwałtownym odkręceniu manetki lekkiego chwilowego muła, potem drugi spec robił i też dalej jest to samo. Dlatego dobrze się zastanów do kogo z tym uderzyć, ja się z tym przejadę pewnie do daniela87.
Awatar użytkownika
Jaro-Ino
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2820
Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: Inowrocław

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Jaro-Ino »

Driverd2 pisze:
robii23 pisze:Teraz będę trenować także trampkiem na placu to samo co na kursie. Gmole mam, a nie porysowane to tak głupio mieć :crossy:
Powodzenia
trampek jest dużo większy od motocykla kursowego i nie pójdzie ci z nim na placu tak łatwo, nie mówię tu o hamowaniu lub slalomie czy górce bo to akurat każdym się da przećwiczyć, ale ta ósemka co jest wymalowana na placu to nawet mój instruktor nie miał łatwo się zbliżyć do idealnego przejazdu bo najzwyczajniej nie mieścił się w jej polu ale bliżej było jemu niż mi :) ja kurs zaczynałem od 10 marca w zeszłym roku.
ignac12 pisze:Uuuu Fresh aleś mi przygadał :sad: gaźników, zaworów, synchro i mieszanki wolałbym sam nie robić, filtr powietrza mam wymieniony, olej czeka z filtrem na wymiane, a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku :niewiem:
powiem ci tak według mnie chodzi dobrze, ja zrobiłem synchro i czyszczenie u kogoś (2 inne osoby czyli robiona ta czynność 2 razy) i jak to ktoś mądrze powiedział nie ruszaj gówna bo będzie śmierdziało, i od pierwszej synchronizacji mam przy gwałtownym odkręceniu manetki lekkiego chwilowego muła, potem drugi spec robił i też dalej jest to samo. Dlatego dobrze się zastanów do kogo z tym uderzyć, ja się z tym przejadę pewnie do daniela87.
Latem sprawdzałem sobie wieczorem ósemkę trampkiem. Nawet na siedząco szło ją przejechać 5 razy nie wyjeżdżając za linię :) Powiem Wam, że trampkiem szło mi nawet lepiej niż GN250, pewnie przez to, żę miałem większe doświadczenie niż na kursie, ale to, że trampi waży 200kg to nie był aż taki kłopot, bo w ósemce i tak trzymasz maszynę w pionie, a mocniejszy silnik równiej ciągnie do przodu. W tym roku spróbuję Afriką :grin:
Awatar użytkownika
Yarro
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 699
Rejestracja: 27.01.2011, 16:22
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Białystok

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Yarro »

Jaro-Ino pisze: Latem sprawdzałem sobie wieczorem ósemkę trampkiem. Nawet na siedząco szło ją przejechać 5 razy nie wyjeżdżając za linię :) Powiem Wam, że trampkiem szło mi nawet lepiej niż GN250, pewnie przez to, żę miałem większe doświadczenie niż na kursie, ale to, że trampi waży 200kg to nie był aż taki kłopot, bo w ósemce i tak trzymasz maszynę w pionie, a mocniejszy silnik równiej ciągnie do przodu. W tym roku spróbuję Afriką :grin:
Za moich czasów na placu ćwiczyło się na WSK, zresztą w domu też taką miałem. I to jest bardzo "miękki" motocykl, w ósemce można go praktycznie prawie położyć i bez problemu sama wraca do pionu. Niestety na egzaminie dostałem Mińska na którym wcześniej nawet nie siedziałem i wyszła :dupa: . Lekkie pochylenie w ósemce kończyło się podparciem, wszystko trzeba było robić prowadząc motor w pionie. Skończyło się zdaniem prawka za drugim podejściem.
Awatar użytkownika
Grek
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 70
Rejestracja: 18.04.2010, 01:47
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Grek »

a wracajac do pracy silnika hehe :tongue: podreguluj troszkę wolne obroty żeby były troszkę wyższe tak do 1200 .sam czasem podregulowuję nawet na trasie jak zatrzymuje się na światłach bo mi coś tak o 2-3 obroty nie pasuje :grin: ale to jeszcze przyzwyczajenia z czasów urala .Pozdawiam
Ostatnio zmieniony 26.03.2011, 07:12 przez Grek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ural (jest)...Honda XL 600 RM...Yamaha xj 600.....Honda Transalp PD06
Awatar użytkownika
Fresh
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 353
Rejestracja: 24.08.2008, 09:03
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Szczecin

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Fresh »

Pitolicie, ósemkę kursową krecę trampkiem z jedną reką na kierownicy aż do znudzenia. bez wypadania za linię.
Kolego jak nie masz filtra paliwa to sobie załóż :ok:
Wciąż jadę tędy, pierdolę czyjeś względy, przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy .
Cynciu
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1285
Rejestracja: 07.03.2010, 20:01
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: Cynciu »

ignac12 pisze:... a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku :niewiem:
Nie jeden:

1- siatkowy w kraniku
2- siatkowy w gaźniku
3- nie zawsze, ale bywa też zakładany na wężyku, za kranikiem. Nie chcę tu wywoływać gorącej polemiki ale ten raczej nie jest konieczny jeżeli dwa ww są ok.
Wlóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze..
[ Julian Tuwim ]
PiotrK
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 27.10.2015, 04:40
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: vienna

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: PiotrK »

poj z 89 przy ok 85 tys. km i nawet jak stal od stycznia 6 mies. to na dotyk pali.! czasem obroty mu skacza a modul byl nowy (kupil ) poprzednik. jak bym mial tak dlugo go palic jak na filmie to bym plakal :P
Awatar użytkownika
kier85x
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 40
Rejestracja: 25.08.2015, 11:16
Mój motocykl: XL650V

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: kier85x »

mmax pisze:ignac,
nie szukaj dziury w całym, moto dobrze chodzi. przeciez to V-ka wiec nie bedzie nigdy równo pracować. Poszukaj na youtube jakiegokolwiek harley'a tez nie bedzie równo. bo to tez V-ka.
Veto!Transalp to nie harley,prawidłowo wyregulowany chodzi płynnie,nie faluje!
Awatar użytkownika
HerkulesWPR
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 390
Rejestracja: 25.10.2013, 20:33
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Pruszków

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: HerkulesWPR »

temat sprzed lat, więc pewnie już po problemie ale z ciekawości obejrzałem sobie filmik i wygląda mi po prosutu, że miałeś za niskie wolne obroty
Awatar użytkownika
ZeRT
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 122
Rejestracja: 14.08.2015, 10:14
Mój motocykl: XL600V

Re: posłuchajcie silnika

Post autor: ZeRT »

Zdecydowanie mamy mocnego kandydata do nagrody złotej łopatki! :haha:
Bądź szalony, ale nie głupi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości