aleś sie przyczepił tego biednego silnikaignac12 pisze:weźcie mi coś napiszcie czy mój silnik chodzi normalnie czy tylko mi sie wydaje?
ale skoro chcesz usłyszeć:
chodzi jak przewojenny ursus z napędem hybrydowym apollo 14 i zaporożca
aleś sie przyczepił tego biednego silnikaignac12 pisze:weźcie mi coś napiszcie czy mój silnik chodzi normalnie czy tylko mi sie wydaje?
trampek jest dużo większy od motocykla kursowego i nie pójdzie ci z nim na placu tak łatwo, nie mówię tu o hamowaniu lub slalomie czy górce bo to akurat każdym się da przećwiczyć, ale ta ósemka co jest wymalowana na placu to nawet mój instruktor nie miał łatwo się zbliżyć do idealnego przejazdu bo najzwyczajniej nie mieścił się w jej polu ale bliżej było jemu niż mi ja kurs zaczynałem od 10 marca w zeszłym roku.robii23 pisze:Teraz będę trenować także trampkiem na placu to samo co na kursie. Gmole mam, a nie porysowane to tak głupio mieć
Powodzenia
powiem ci tak według mnie chodzi dobrze, ja zrobiłem synchro i czyszczenie u kogoś (2 inne osoby czyli robiona ta czynność 2 razy) i jak to ktoś mądrze powiedział nie ruszaj gówna bo będzie śmierdziało, i od pierwszej synchronizacji mam przy gwałtownym odkręceniu manetki lekkiego chwilowego muła, potem drugi spec robił i też dalej jest to samo. Dlatego dobrze się zastanów do kogo z tym uderzyć, ja się z tym przejadę pewnie do daniela87.ignac12 pisze:Uuuu Fresh aleś mi przygadał gaźników, zaworów, synchro i mieszanki wolałbym sam nie robić, filtr powietrza mam wymieniony, olej czeka z filtrem na wymiane, a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku
Latem sprawdzałem sobie wieczorem ósemkę trampkiem. Nawet na siedząco szło ją przejechać 5 razy nie wyjeżdżając za linię Powiem Wam, że trampkiem szło mi nawet lepiej niż GN250, pewnie przez to, żę miałem większe doświadczenie niż na kursie, ale to, że trampi waży 200kg to nie był aż taki kłopot, bo w ósemce i tak trzymasz maszynę w pionie, a mocniejszy silnik równiej ciągnie do przodu. W tym roku spróbuję AfrikąDriverd2 pisze:trampek jest dużo większy od motocykla kursowego i nie pójdzie ci z nim na placu tak łatwo, nie mówię tu o hamowaniu lub slalomie czy górce bo to akurat każdym się da przećwiczyć, ale ta ósemka co jest wymalowana na placu to nawet mój instruktor nie miał łatwo się zbliżyć do idealnego przejazdu bo najzwyczajniej nie mieścił się w jej polu ale bliżej było jemu niż mi ja kurs zaczynałem od 10 marca w zeszłym roku.robii23 pisze:Teraz będę trenować także trampkiem na placu to samo co na kursie. Gmole mam, a nie porysowane to tak głupio mieć
Powodzenia
powiem ci tak według mnie chodzi dobrze, ja zrobiłem synchro i czyszczenie u kogoś (2 inne osoby czyli robiona ta czynność 2 razy) i jak to ktoś mądrze powiedział nie ruszaj gówna bo będzie śmierdziało, i od pierwszej synchronizacji mam przy gwałtownym odkręceniu manetki lekkiego chwilowego muła, potem drugi spec robił i też dalej jest to samo. Dlatego dobrze się zastanów do kogo z tym uderzyć, ja się z tym przejadę pewnie do daniela87.ignac12 pisze:Uuuu Fresh aleś mi przygadał gaźników, zaworów, synchro i mieszanki wolałbym sam nie robić, filtr powietrza mam wymieniony, olej czeka z filtrem na wymiane, a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku
Za moich czasów na placu ćwiczyło się na WSK, zresztą w domu też taką miałem. I to jest bardzo "miękki" motocykl, w ósemce można go praktycznie prawie położyć i bez problemu sama wraca do pionu. Niestety na egzaminie dostałem Mińska na którym wcześniej nawet nie siedziałem i wyszła . Lekkie pochylenie w ósemce kończyło się podparciem, wszystko trzeba było robić prowadząc motor w pionie. Skończyło się zdaniem prawka za drugim podejściem.Jaro-Ino pisze: Latem sprawdzałem sobie wieczorem ósemkę trampkiem. Nawet na siedząco szło ją przejechać 5 razy nie wyjeżdżając za linię Powiem Wam, że trampkiem szło mi nawet lepiej niż GN250, pewnie przez to, żę miałem większe doświadczenie niż na kursie, ale to, że trampi waży 200kg to nie był aż taki kłopot, bo w ósemce i tak trzymasz maszynę w pionie, a mocniejszy silnik równiej ciągnie do przodu. W tym roku spróbuję Afriką
Nie jeden:ignac12 pisze:... a filtr paliwa to jest w ogóle w Trampku
Veto!Transalp to nie harley,prawidłowo wyregulowany chodzi płynnie,nie faluje!mmax pisze:ignac,
nie szukaj dziury w całym, moto dobrze chodzi. przeciez to V-ka wiec nie bedzie nigdy równo pracować. Poszukaj na youtube jakiegokolwiek harley'a tez nie bedzie równo. bo to tez V-ka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości