Hello
Tak z ciekawości - miał ktoś tu oba silniki w rękach?
Jak wiadomo, silnik w XL650V mocą nie grzeszy (i przydał by się nieco większy moment).
Zastanawiam się, czy bardzo trzeba by przerabiać ramę / mocowania, by do Trampka 650 przeszczepić silnik od Afryki RD07(A).
Zdaję sobię sprawę, że to gruby temat, bo inaczej ktoś pewnie już by to zrobił.
Jestem ciekaw, jakie dokładnie 'niekompatybilności' trzeba by obejść,
by przełożyć do Trampka serducho od XRV.
Z ciekawości -różnice w mocowaniach silnika Afryki i Trampka
- Baran
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Z ciekawości -różnice w mocowaniach silnika Afryki i Trampka
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
- Daniel 87
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 874
- Rejestracja: 19.06.2008, 13:30
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Z ciekawości -różnice w mocowaniach silnika Afryki i Trampka
rama trampka 600 jest dosc elastyczna i gietka, nie wiem czy da rade z silnikiem 750
Dla przyjaciół Buli
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości