Z ciekawości -różnice w mocowaniach silnika Afryki i Trampka

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Z ciekawości -różnice w mocowaniach silnika Afryki i Trampka

Post autor: Baran »

Hello :)

Tak z ciekawości - miał ktoś tu oba silniki w rękach?
Jak wiadomo, silnik w XL650V mocą nie grzeszy (i przydał by się nieco większy moment).
Zastanawiam się, czy bardzo trzeba by przerabiać ramę / mocowania, by do Trampka 650 przeszczepić silnik od Afryki RD07(A).
Zdaję sobię sprawę, że to gruby temat, bo inaczej ktoś pewnie już by to zrobił.

Jestem ciekaw, jakie dokładnie 'niekompatybilności' trzeba by obejść,
by przełożyć do Trampka serducho od XRV.
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Awatar użytkownika
Daniel 87
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 874
Rejestracja: 19.06.2008, 13:30
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Z ciekawości -różnice w mocowaniach silnika Afryki i Trampka

Post autor: Daniel 87 »

rama trampka 600 jest dosc elastyczna i gietka, nie wiem czy da rade z silnikiem 750
Dla przyjaciół Buli

Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki

886 474 474 od 10-18 tej.


obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości