Transformers ;)

Trochę stali, kabelków, gumek ... i motocykl gotowy
ŁysyMarki
Czytacz
Czytacz
Posty: 5
Rejestracja: 30.08.2023, 05:39

Transformers ;)

Post autor: ŁysyMarki »

To tak chciałem się pochwalić ukończonym projektem trampka 600 z 87 roku. Wszystko robiłem sam :D. Boczki przód i tył z blachy alu, tylni amor CRF1000 z 2017 roku, przód lagi plus półki CRF450 2007 rok Showa 47mm. Nowy aluminiowy airbox pod inny filtr powietrza żeby zmieścić amorek. Czacha własnej produkcji wraz z szybą i stelażem choć ten oparłem na fabrycznym mocowaniu. Płyta pod silnik własnej produkcji oczywiście i przerobione pod to kolanko wydechowe pierwszego cylindra. Prowadzi się pewnie i jedzie prosto. W terenie niebo a ziemia :D
Obrazek z Dysku Google
Obrazek z Dysku Google
Obrazek z Dysku Google
ŁysyMarki
Czytacz
Czytacz
Posty: 5
Rejestracja: 30.08.2023, 05:39

Re: Transformers ;)

Post autor: ŁysyMarki »

ŁysyMarki pisze: 19.03.2025, 20:04 To tak chciałem się pochwalić ukończonym projektem trampka 600 z 87 roku. Wszystko robiłem sam :D. Boczki przód i tył z blachy alu, tylni amor CRF1000 z 2017 roku, przód lagi plus półki CRF450 2007 rok Showa 47mm. Nowy aluminiowy airbox pod inny filtr powietrza żeby zmieścić amorek. Czacha własnej produkcji wraz z szybą i stelażem choć ten oparłem na fabrycznym mocowaniu. Płyta pod silnik własnej produkcji oczywiście i przerobione pod to kolanko wydechowe pierwszego cylindra. Prowadzi się pewnie i jedzie prosto. W terenie niebo a ziemia :D
[GoogleDrive]https://drive.google.com/file/d/10yv0Xo ... drive_link
[/GoogleDrive]
[GoogleDrive]https://drive.google.com/file/d/1hiQeRV ... drive_link
[/GoogleDrive]
[GoogleDrive]https://drive.google.com/file/d/1sP9prM ... drive_link
[/GoogleDrive]
Awatar użytkownika
henry
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3085
Rejestracja: 12.06.2008, 23:12
Lokalizacja: INOWŁÓDZ

Re: Transformers ;)

Post autor: henry »

Bardzo ładnie to wygląda w opisie bo . . . zdjęć niestety nie widać :niewiem:
Spróbuj to jakoś poprawić i będziemy się cieszyć tym widokiem razem z Tobą :smile:
GMOLE DO XL 600 i XL 700 i Afryki ... robię
504894578
ŁysyMarki
Czytacz
Czytacz
Posty: 5
Rejestracja: 30.08.2023, 05:39

Re: Transformers ;)

Post autor: ŁysyMarki »

To tak chciałem się pochwalić ukończonym projektem trampka 600 z 87 roku. Wszystko robiłem sam :D. Boczki przód i tył z blachy alu, tylni amor CRF1000 z 2017 roku, przód lagi plus półki CRF450 2007 rok Showa 47mm. Nowy aluminiowy airbox pod inny filtr powietrza żeby zmieścić amorek. Czacha własnej produkcji wraz z szybą i stelażem choć ten oparłem na fabrycznym mocowaniu. Płyta pod silnik własnej produkcji oczywiście i przerobione pod to kolanko wydechowe pierwszego cylindra. Prowadzi się pewnie i jedzie prosto. W terenie niebo a ziemia :D







Tym razem się udało :D
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2676
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Lokalizacja: Siechnice

Re: Transformers ;)

Post autor: grad74 »

Widać, że to grubsza zmota, ale fajnie wyszło. Najważniejsze , że Ty sam jesteś zadowolony :thumbsup:
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
ŁysyMarki
Czytacz
Czytacz
Posty: 5
Rejestracja: 30.08.2023, 05:39

Re: Transformers ;)

Post autor: ŁysyMarki »

Dziękuję :D. Ja mega zadowolony. Amorek z Crf 1000 i przednie lagi maja taki skok i tak tłumią, że głębokie dziury nawet przy dużych prędkościach nie zaskakują i jest pełna kontrola :D. Żeby zmiescić amorek musiałem wyciąć wspornik górny i przenieść go wyżej ale skok i wysokość zawiasu została niezmieniona. Mam wrażenie nawet, że rama jest sztywniejsza i nie ma tego charakterystycznego pływania powyżej 120km/H. Oprócz teo to gięcie, cięcie i spawanie aluminium, wyginanie i klepanie. Dzięki temu mam 5 śrubek by pozdejmować wszystkie owiewki i zdjąć zbiornik paliwa ;). Dziś wszystko mocno przetestowane. Nawet airbox robi robotę bo moc jest i powerslide na 3 biegu to nie problem. No i jedna ważną rzecz zauważyłem gdy robiłem gażniki. Dekielki zaworów aircut maja otworki, które łaczą sie pod kątem. Okazało się, że są niedowiercone. Rozwierciłem je wiertłem 1,5 mm do końca aż widać wiertło w drugim otworze. Spadło spalanie i jest dobre hamowanie silnikiem i obroty spadają bardzo szybko do jałowych. Silnik zaczął pracować równo wręcz jak rzędówka ;). Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości