Historia mojego Trampka

motocyklowo
Awatar użytkownika
Pamulorz
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 01.07.2021, 22:30
Mój motocykl: XL600V

Historia mojego Trampka

Post autor: Pamulorz »

Witam wszystkich grupowiczów.
Jestem tu w miarę nowym użytkownikiem chociaż szczęśliwym posiadaczem Transalpa jestem już od ponad 5 lat i od momentu zakupu nurtuje mnie pytanie jaka jest historia właśnie mojego egzemplarza. Jest tak za sprawą dziwnych wlepek na motocyklu. Z obydwu stron oraz na przedniej czaszy są naklejki dakaru z 2013r. Jakby tego było mało to na boczkach po obydwu stronach są naklejki Poland National Team. Mój trapek pochodzi z początku produkcji a konkretnie z roku 89.
Szukałem jakiś informacji w sieci i nic nie znalazłem.. może ktoś z was ma pomysł czy to tylko jakiś psikus poprzednich właścicieli czy może motocykl uczestniczył w jakiś zawodach? Zdjęcia moto w załączniku.ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
PawelD
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 118
Rejestracja: 21.04.2021, 22:15
Mój motocykl: XL600V

Re: Historia mojego Trampka

Post autor: PawelD »

Obstawiam, że ktoś zakupił pakiet okolicznościowych naklejek dla danej okazji, podobnie jak tu: https://archiwum.allegro.pl/oferta/nakl ... 28826.html

Obrazek
od 2012:Junak 123 w ciągłym, bezawaryjnym użyciu, od 2019:Honda XL600V też na razie bez awarii :)
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2521
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Historia mojego Trampka

Post autor: Artek »

Swoją drogą ładna ta kawa z mlekiem.
Zgrabny komin z kolankiem, osłona silnika.
Ktoś się tylko nie popisał gmolami, ale sam dojrzejesz do kontaktu z Henrym :cool:
Dominator.
Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 849
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: Historia mojego Trampka

Post autor: Marcin-BB »

Te gmole to Hepco-Becker, które Niemcy powszechnie montują w Trampkach, a które ja wszystkim odradzam i polecam zdjąć. Mocowanie do "wąsów", które trzymają owiewkę powoduje, że mocniejszy paciak może skutkować popękaniem plastików. Givi i Henry biją te pseudo-gmole na głowę!
Ciekawy masz kolego hamulec przedni- może byś zamieścił tu zdjęcia adaptera do tej większej tarczy?? Domyślam się, że to tarcza hamulcowa z ntv?
Awatar użytkownika
Pamulorz
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 01.07.2021, 22:30
Mój motocykl: XL600V

Re: Historia mojego Trampka

Post autor: Pamulorz »

No tak tak słyszałem o tych gmolach że mocowania chłodnicy też potrafią pękać przy glebie ale jak je kupiłem to jeszcze o tym nie wiedziałem Obrazek
A hamulce to mój autorski projekt. Zacisk 6 tłoczków od Kawasaki 1300, większa tarcza od Hondy Magna i trochę rzeźbienia z adapterem i dystansem i gotowe ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 849
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: Historia mojego Trampka

Post autor: Marcin-BB »

I o to chodzi. Pewnie nie ma porównania ze standardowym zwalniaczem. Większość trampkarzy korzysta ze sprawdzonego sposobu- tarcza od ntv i oryginalny zacisk nissina. Też tak miałem robić ale od roku nie mogę się doprosić nikogo, żeby mi wycięli adapter.
Tu widzę poszedłeś na całość! :thumbsup: Dobra robota!
Awatar użytkownika
Pamulorz
Czytacz
Czytacz
Posty: 7
Rejestracja: 01.07.2021, 22:30
Mój motocykl: XL600V

Re: Historia mojego Trampka

Post autor: Pamulorz »

Mam możliwość zrobienia sobie samemu w pracy taki adapter więc faktycznie poszedłem na całość bo zacisk się ledwo ledwo zmieścił. Musiałem dorobić jeszcze dystans pod tarcze aby odsunąć ją trochę od szprych w kołach. Nie przemysłem tego wcześniej bo najpierw kupiłem graty a dopiero później bawiłem się w przymiarki i weszło wszytko na styk. Ale za to nie ma porównania co do oryginalnego hamulca. Trzeba uważać bo można łatwo zblokować koło, ale nie jest aż tak agresywny jak może się wydawać a to pewnie za sprawą seryjnej pompy. W każdym razie polecam przeróbkę bo bezpieczeństwo przede wszystkim

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości