[S] Honda Transalp XL600V PD06

Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

[S] Honda Transalp XL600V PD06

Post autor: Marcin-BB »

Witam!
Noszę się z myślą o sprzedaży Transalpa, którego mam od jakichś dwóch lat i zwyczajowo wpakowałem w motor furę kasy i pracy. Ostatnio pojawił się w orbicie zainteresowań pewien ciekawy zabytek 4- kołowy i stąd pomysł, żeby hondę zamienić na bilety NBP, które umożliwią zanabycie innej Hondy

Do rzeczy:
Honda Transalp XL600V z rocznika 1994, model PD06, produkcja japońska.
Przebieg- 51 tyś km.Motocykl w zasadzie oryginalny, poza kilkoma usprawnieniami i dodatkami.
Przywieziony z Niemiec przez krakowski "Moto-Top", tam serwisowany i kupiony przez poprzedniego właściciela z Krakowa. Ja kupiłem go wiosną 2022 za 13500 zł z przebiegiem 43 tyś km. Może się to wydawać chorą ceną, ale szukałem egzemplarza tip-top, a ten taki właśnie był. Przy alternatywie jaką były zgnojone afryki za 15,z nalotem pow. stówki to wydało mi się wręcz okazją.
Dołożyłem i zrobiłem:
- tylny amortyzator ze sprężyną Wilbers, nowy z gwarancją, ustawiony pode mnie (80 kg + 20 kg bagażu). Nastawienia można skorygować napięciem wstępnym, a dodatkowo oryginał sprawny też jest.
- Serwis tylnego zawiasu- kiwaczka, łożyska w kołach itp,
- przednie zawieszenie- dołożone emulatory YSS, nowy olej, uszczelniacze OEM Honda, panewki, sprężyny i reszta w stanie fabrycznym.
- Wymiana łożysk w główce ramy,
- Serwis gaźników, płukanie układu paliwowego- moto długo stało,
- stalowy oplot hamulca przód + pompa hamulcowa od cbf600, oryginał oczywiście też mam,
- nowy napęd, (zdawcza Honda) łańcuch RK
- nowe opony Michelin Anakee ADV (mają teraz jakieś 4 tyś przebiegu)
Wyposażenie:
- Szyba MGG wysoka z deflektorem, dodatkowo oryginał i szyba Loster, która była na motorze przez jeden wyjazd i mi jakoś nie podeszła,
- pancerna płyta alu 4 mm pod silnik - MotoMerta,
- gmole Henryka - działają- sprawdzone!
- stelaże pod kufry givi/kappa,
- płyta bagażowa givi + ewentualnie kufer,
- narzędziówka givi montowana do stelaży- pojemna, dobrze pomyślana i estetyczna,
- siedzenie przerobione przez Motokanapy- super wygodne!
- podnóżki SW Motech, poszerzone i obniżone, super do jazdy na stojąco,
- kierownica aluminiowa Renthal z regulowanym "plasterkami" podwyższeniem,
- gniazdo zapalniczki, gniazdo do ładowania aku, uchwyt na telefon,
- aku żelowe na gwarancji jeszcze,
- inna drobnica, jak np. nowe handbary z XL700V, większe od ori, poszerzenie stopki itp.
Żeby nie było tak cukierkowo to znajdą się i minusy:
- motocykl ma 50 tyś km przebiegu i kilka rys czy drobnych śladów użytkowania, ale nic, co by odrzucało czy szpeciło. Po prostu jak ktoś oczekuje "igły" z salonu, to niestety nie tutaj.
- szyba givi, do której dołożyłem duży deflektor spowodowała pęknięcia wokół otworów mocujących w czaszy. Zostało to podklejone i zabezpieczone folią. Wygląda ok, nie pogłębia się a nie chcę tego malować bo to mało widoczne,
- gmole posiadają rysy- przydały się podczas wakacyjnego wyjazdu, kiedy mi się wydawało, że umiem jeździć w kopnym piachu
Do motocykla chętnie dołożę grat, które mi się walają po garażu a są trzymane na zapas. Drugie siedzenie, handbary, pompę hamulcową, dętki itp. Nie sprzedaję bocznych kuferków, które widać na zdjęciach.

Cena: Za taki komplet jak opisane wyżej chciałbym 18900 zł. Mogę zejść z tej ceny na zasadzie pozbawienia transalpa części lub całości akcesoriów.
Wiem, że to dużo- niektórzy powiedzą, że mnie po...bało, ale zapewniam, że wydałem na to znacznie więcej, nie liczę własnej pracy i serwisu. Transalpy w zbliżonym stanie są wystawiane w Dojczlandzie i Austrii za 3 tyś euro, w stanie gołym, do serwisu + koszty przywiezienia. Tu jest moto gotowe, zarejstrowane i opłacone. Poza sprawdzeniem zaworów za jakieś 2-3 tyś km nie wymaga absolutnie żadnego wkładu.
Więcej zdjęć chętnie wyślę zainteresowanym przez e-mali lub sms.
Ogłoszenie tylko na forum. Nie będę go wystawiał na żadne olx.
Polecam i zapraszam do oględzin w okolicach Bielska- Białej!
Zdjęcia są w wątku na forum AT, tu nie umiem wkleić. Mogę wysłać mailem lub sms-em. Jak trzeba to zrobię inne, w tym legendarnego wałka.
https://africatwin.com.pl/showthread.ph ... post845539
Ostatnio zmieniony 21.02.2024, 11:54 przez Marcin-BB, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojtekk
oktany w żyłach
oktany w żyłach
Posty: 5549
Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa

Re: [S] Honda Transalp XL600V PD06

Post autor: wojtekk »

Polecam Moto (widziałem; poprzednie maszyny i pedantyczną dbałość również) i Sprzedawcę.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: [S] Honda Transalp XL600V PD06

Post autor: Marcin-BB »

W zasadzie ciągle aktualne. Cena do negocjacji- ale te wyłącznie na miejscu, po obejrzeniu towaru! :smile:
zapraszam!
Awatar użytkownika
PawelD
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 115
Rejestracja: 21.04.2021, 22:15
Mój motocykl: XL600V

Re: [S] Honda Transalp XL600V PD06

Post autor: PawelD »

Mam trampko-afrykę od Marcina, kupiony w 2019, nie oddam, chciałem jedynie polecić sprzedawcę.
Jeśli nie masz czasu, ochoty czy umiejętności aby zaraz po zakupie zasiadać do samodzielnego serwisowania tylko jeździć, jeździć, jeździć, to nie szukaj „lepszego” źródła. Jedź, usiądź, sprawdź jak leży pod tyłkiem i od razu możesz ruszać w nieznane.
od 2012:Junak 123 w ciągłym, bezawaryjnym użyciu, od 2019:Honda XL600V też na razie bez awarii :)
Awatar użytkownika
Marcin-BB
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Re: [S] Honda Transalp XL600V PD06

Post autor: Marcin-BB »

Bez przesady z tym ruszaniem w nieznane- zawory by można przed taką wycieczką obejrzeć :roll: . Ale reszta ok- nie wymaga wkładu.
Cena jest elastyczna i zależy od tego, co kupujący będzie chciał dostać razem z motocyklem.
Napisałem na forum FAT: Cena minimalna za translapa w stanie fabrycznym to 13500 PLN. Oczywiście takie rzeczy jak emulatory YSS w zawieszeniu czy gmole i stelaże zostają. Odkręcam to co mogę przełożyć do innego moto.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości