Planujesz większy remont? Chcesz prowadzić dzienniczek czynności serwisowych? Chcesz opisywać metamorfozy swojego motocykla, tuning. przeróbki itp? A może po prostu chcesz się pochwalić wymarzoną maszyną? Tu możesz o tym napisać.
grad74 pisze: ↑11.04.2021, 21:24
O jak kozacko to wygląda , no i pożyteczny bajer. Artek , a co masz za oponę na tyle?
Na przód założyłem tkc80 a na tył bardzo bardzo głośną motoz adventureres.
Tył to nie jest Artku głośny. Założyłbyś przód tego Motoza.... Ja po 300km chyba je zdejme bo nie wyrabiam na asfalcie.
W terenie, w piachu, wszędzie poza czarnym są rewelacyjne. Na czarnym prowadzą się bdb, zaskakująco.
Ale wyją jak Jelcz na nalewkach... Zatem chyba będą do sprzredania póki prawie nowe (350km max) a założę... Nie wiem, może K60 Scout albo nawet Tourance. Tylko wtedy strach w piachh jechać.
Aby określić precyzyjnie poziom oleju rozwierciłem korek oleju i wkręciłem w niego odpowietrznik zacisku hamulcowego. Do tego rurka i resztę roboty zrobiła fizyka cieczy.
Nie wiem, dlaczego oczko jest przesunięte wedle bagnetu o 2 mm. Może znów moja niedokładność
Średnica oczka jest tak, jak piszesz Sylwku idealna. Nr. OEM Suzuki: 11971-33210. Te oczka na bank są montowane w innych motocyklach.
Niedługo testy w iście pustynnych warunkach. Sprawdzę, czy trampek700 gotuje także olej.
Zimny, ja wiem jak potrafią te przednie motozy wyć po przejechaniu kilku tysiaków. Zatyczki mus w małżowiny wkładać.
Biały Bór w zach.-pom.
Plan był ambitny dla CRF, bo trza było testy zrobić, jak się sprawuje w kopnym piochu bez ABS RR.
Podczas jazdy ok. 90-110 km/h temp. utrzymuję się ok. 100 C. Podczas pałowania asfaltowego 130-150 km/h sięga 110 C.
Po ok. 20-30 min. jazdy w trudnym terenie dochodzi do 115 C.
RRRrrr czy Wrrry wybrzmiało wczoraj na rolkach po wjeździe Franka
Rzeczowo wykres skwitował prowadzący badanie:
-Wiesz, nie obraź się...( tu kilka słów o tym, jak brzydki jest to motor )..., ale nie spodziewałem się tak równej charakterystyki.
Zastrzeżenia drobne były tylko do AFR w zakresie 3800-4700. Ale ten silnik jest zrobiony w/g starej dobrej szkoły i jeszcze trochę pojeździ.
Nie udało mi się namówić mojego kolegi, który ma trampka (o większej pojemności o kieliszek) do sprawdzenia mocy oddawanej na tylnym kole.
A szkoda.
Dołożyłem dodatkowe światło STOP, bo wydawało mi się, że jestem słabo widoczny podczas hamowania. Pomysł na lampę (opel mokka) i hydrauliczny czujnik nożnego światła stop zerżnąłem od forumowiczów. Dziękuję
Artek pisze: ↑04.01.2024, 10:38
Zima dokucza, więc projekt z cyklu: zdążyć przed Grad-em
Frank na wał?
Koniec świata...
zapisz się na forum, mowili... będziesz miał fajnych kumpli,mówili... sami plagiatorzy...
A na poważnie to ja już się z żadną rzeźbą nie deklaruję. Na razie rzeźbię coś innego Ale zawistnym okiem podglądał będę
Ja po XTX też powiedziałem DOŚĆ - kolejne moto kupię fabryczne i palcem nie ruszę, bo budowa moto od zera to jak ślub. Wartość sentymentalna tak rośnie, że sprzedać go później to nierealne
Azure, fajna lampa.
Moim zdaniem prostszy w trampku 600 jest swap na silnik od trampka 650 z wałkami ntv (ponoć da się).
Choć widziałem 650-kę z silnikiem 700-ki na gaźnikach. ( dla Piter!-a).
No i do trampka 600 też szczepiono silnik 700 na wtrysku.
Także da się...ALE droga długa i jak w piosence Limalh: neverending story...
Ostatnio zmieniony 13.01.2024, 08:04 przez Artek, łącznie zmieniany 1 raz.
Artek pisze: ↑11.01.2024, 19:48
Azure, fajna lampa.
Moim zdaniem prostszy w trampku 600 jest swap na silnik od trampka 650 z wałkami ntv (ponoć da się).
Choć widziałem 650-kę z silnikiem 700-ki na gaźnikach. ( dla Pitera!-a).
No i do trampka 600 też szczepiono silnik 700 na wtrysku.
Także da się...ALE droga długa i jak w piosence Limalh: neverending story...
Trochę kusi i jak już to pełną 700tkę, a z drugiej strony po ponad 12 latach z TA może czas przystopować.
a tak na prawdę to wszystko kwestia znaleźć taniego dawcę