[S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Awatar użytkownika
zimny
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2901
Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Garwolin

[S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: zimny »

Jak w temacie. Jak kto gamoń to w łapy bierze wiertarkę a nie suwmiarkę.... :banghead:

Mając doskonałe doświadczenia z tym produktem przy V-Stromach i trampkach, z kierownicami typu kabanos 22mm radośnie zakupiłem takie do fatbara w BMW.

No i zonk, nie dość że okazało się że jedna sruba m10 a druga m8 to jak już przewierciłem 10-tką i planowałem dorobić tulejkę do śruby postanowiłem przymierzyć. No i ku..... wyszło że rozstaw śrub u helmutów inny niż w normalnym fatbarze (zamiast 42 jest 46... (zamiast 42 jest 46...przynajmniej w rocznikach 08-12 GS1200, w innych gdzie jest 2x M8 pewnie jest..normalniej). No i uj. TAK, oczywiście mogłem zwrócić towar przez allegro ale gdybym zaczął od suwmiarki :o

Zatem, to ten dokładnie produkt, tutaj zakupiony kilka dni temu:

https://allegro.pl/oferta/podwyzszenie-kierownicy-z-przesunieciem-28mm-zeta-11916874049

Można zastosować dwojako - do konwersji na fatbara z kiery 22mm oraz do podniesienia fatbara w "normalnym" motocyklu, nie w BeeMWe.

Zapłaciłem jak zapłaciłem, poza skrzywdzeniem jak na zdjęciach - co najwyżej podkładkę można dorzucić, jest nowe, nigdy nie montowane, kupione parę dni temu. Jakość pierwsza liga, z takim podwyższeniem przejeździłem tysiące kilometrów.

Cena z paczkomatem 135zł :( chcę o tym szybko zapomnieć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wystawiam także na FAT.

Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
Szpicerlok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 20.01.2018, 13:11
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: Szpicerlok »

Zimny....
Się nie znamy ale korespondujemy (niczym para swatana w XIX w...)
Zdjęcia z krzywym nosem brak....

1. To musi pasować i być mega wytrzymałe, bo za to się motocykl do góry targa...
Wybacz za poradę, ale każdego kloca łapiesz za jedną rączkę kierownicy, stojąc tyłem, proste plecy, nogi w przysiadzie... taki trochę martwy ciąg...
2. Przed "konwersją" sprawdź czy długość linek, przewodów wystarczy...
3. Sprawdź, czy sama regulacji kiery - przód, tył <-> nie wystarczy
4. Czasem obniżenie setów (u wyższych kierowców) jest bardziej koszerne (pisali Ci o tym).
5. Jak masz ochotę to 790222566 (ja)
6. Użytkownicy beemdablju są w większości normalni ;)

Zdrówka
Maciek



Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
zimny
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2901
Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Garwolin

Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: zimny »

Maciek,

Ad.1 - tak, wiem. Dlatego o ile minimalny rozwiert uznałem za nie wpływający na wytrzymałość, to nic dalej nie robię. Targałem wiele razy moto z gleby i wiem jak mocne to musi być. Dlatego sprzedaję i dalej z tym nie kombinuję. Udało mi się przypadkiem kupić dedykowane podwyższenie firmy na W za grosze +20mm i to zupełnie załatwi sprawę łącznie z regulacją kiery jak wspomniałeś.

Ad.2 - tak, dlatego odpuściłem Roxy Vario i wszystko co ma więcej niż 20-30mm

Ad.3 - sprawdzam, w zapasie będzie podwyższenie 20mm i to załatwi temat.

Ad.4 - Też temat w rozważaniu :thumbsup:

Ad.5 - Zapisane, wyślę namiar do mnie

Ad.6 - ostatnio to zauważam, co niezmiernie mnie cieszy :smile: Tylko ona ogół są mniej widoczni od tych powiedzmy stereotypowych :roll:

Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
Awatar użytkownika
zimny
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2901
Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Garwolin

Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: zimny »

115zł z paczkomatem..
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
Awatar użytkownika
zimny
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2901
Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Garwolin

Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: zimny »

Podbijam!
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
Szpicerlok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 20.01.2018, 13:11
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: Szpicerlok »

zimny pisze:Maciek,

Ad.1 - tak, wiem. Dlatego o ile minimalny rozwiert uznałem za nie wpływający na wytrzymałość, to nic dalej nie robię. Targałem wiele razy moto z gleby i wiem jak mocne to musi być. Dlatego sprzedaję i dalej z tym nie kombinuję. Udało mi się przypadkiem kupić dedykowane podwyższenie firmy na W za grosze +20mm i to zupełnie załatwi sprawę łącznie z regulacją kiery jak wspomniałeś.

Ad.2 - tak, dlatego odpuściłem Roxy Vario i wszystko co ma więcej niż 20-30mm

Ad.3 - sprawdzam, w zapasie będzie podwyższenie 20mm i to załatwi temat.

Ad.4 - Też temat w rozważaniu Obrazek

Ad.5 - Zapisane, wyślę namiar do mnie

Ad.6 - ostatnio to zauważam, co niezmiernie mnie cieszy Obrazek Tylko ona ogół są mniej widoczni od tych powiedzmy stereotypowych :roll:

Pozdrawiam
zimny
I git.

Z takich ciekawostek o użytkownikach, to chyba z 4 lata temu gdzieś na Bałkanach, nie pamiętam gdzie, zatrzymaliśmy się z kumplem przy v-strom w piekielnym upale, w jakich krzakach.
Państwo w już w wieku emerytalnym, przemili, zrozpaczeni bo moto, padło, nie pali.
No to dłubiemy... główny bezpiecznik przed przekaźnikiem do rozrusznika dead...
No w BMW nie mamy.... ale ja oczywiście targam nawet to co mi nie potrzebne.
Instalacja podrutowana, jakieś kombinacje dodatkowych świateł, taśma izolacyjna, wszytko płynie w upale.

Moto, żeśmy odpalili, szukamy cienia - mapa - jedziemy na najbliższą stację i zrobimy porządek z kablami.
Było z 40 tych km ale dojechali. Godzina roboty, porządna parciana Tessa i gra.

No ale do brzegu.....
Przyznali że stali ponad 3 godziny, minęło ich "x" motorów różnych marek na rejestracjach PL... i nic

Jest jak jest..
Niesty czasem parę oszołomów robi opinię 90% normalnych

Zdrówka i sorry za off topa



Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
zimny
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2901
Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Garwolin

Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..

Post autor: zimny »

Spicerlok, w punkt. Kiedyś, lata temu stałem i dłubałem przy trampku bo czujnik stopki zgłupiał i wiadomo.

Minęło mnie ileś motocykli a zatrzymał się gość na BMW 1100R. 3 razy dopytywał czy nie może gdzieś może po coś podjechać albo coś. :thumbsup:

Tak czy inaczej - wracając do tematu - podbijam, 110zł z paczkomatem w cenie.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość