[S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
[S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
Jak w temacie. Jak kto gamoń to w łapy bierze wiertarkę a nie suwmiarkę....
Mając doskonałe doświadczenia z tym produktem przy V-Stromach i trampkach, z kierownicami typu kabanos 22mm radośnie zakupiłem takie do fatbara w BMW.
No i zonk, nie dość że okazało się że jedna sruba m10 a druga m8 to jak już przewierciłem 10-tką i planowałem dorobić tulejkę do śruby postanowiłem przymierzyć. No i ku..... wyszło że rozstaw śrub u helmutów inny niż w normalnym fatbarze (zamiast 42 jest 46... (zamiast 42 jest 46...przynajmniej w rocznikach 08-12 GS1200, w innych gdzie jest 2x M8 pewnie jest..normalniej). No i uj. TAK, oczywiście mogłem zwrócić towar przez allegro ale gdybym zaczął od suwmiarki
Zatem, to ten dokładnie produkt, tutaj zakupiony kilka dni temu:
https://allegro.pl/oferta/podwyzszenie-kierownicy-z-przesunieciem-28mm-zeta-11916874049
Można zastosować dwojako - do konwersji na fatbara z kiery 22mm oraz do podniesienia fatbara w "normalnym" motocyklu, nie w BeeMWe.
Zapłaciłem jak zapłaciłem, poza skrzywdzeniem jak na zdjęciach - co najwyżej podkładkę można dorzucić, jest nowe, nigdy nie montowane, kupione parę dni temu. Jakość pierwsza liga, z takim podwyższeniem przejeździłem tysiące kilometrów.
Cena z paczkomatem 135zł chcę o tym szybko zapomnieć.
Wystawiam także na FAT.
Pozdrawiam
zimny
Mając doskonałe doświadczenia z tym produktem przy V-Stromach i trampkach, z kierownicami typu kabanos 22mm radośnie zakupiłem takie do fatbara w BMW.
No i zonk, nie dość że okazało się że jedna sruba m10 a druga m8 to jak już przewierciłem 10-tką i planowałem dorobić tulejkę do śruby postanowiłem przymierzyć. No i ku..... wyszło że rozstaw śrub u helmutów inny niż w normalnym fatbarze (zamiast 42 jest 46... (zamiast 42 jest 46...przynajmniej w rocznikach 08-12 GS1200, w innych gdzie jest 2x M8 pewnie jest..normalniej). No i uj. TAK, oczywiście mogłem zwrócić towar przez allegro ale gdybym zaczął od suwmiarki
Zatem, to ten dokładnie produkt, tutaj zakupiony kilka dni temu:
https://allegro.pl/oferta/podwyzszenie-kierownicy-z-przesunieciem-28mm-zeta-11916874049
Można zastosować dwojako - do konwersji na fatbara z kiery 22mm oraz do podniesienia fatbara w "normalnym" motocyklu, nie w BeeMWe.
Zapłaciłem jak zapłaciłem, poza skrzywdzeniem jak na zdjęciach - co najwyżej podkładkę można dorzucić, jest nowe, nigdy nie montowane, kupione parę dni temu. Jakość pierwsza liga, z takim podwyższeniem przejeździłem tysiące kilometrów.
Cena z paczkomatem 135zł chcę o tym szybko zapomnieć.
Wystawiam także na FAT.
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 20.01.2018, 13:11
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
Zimny....
Się nie znamy ale korespondujemy (niczym para swatana w XIX w...)
Zdjęcia z krzywym nosem brak....
1. To musi pasować i być mega wytrzymałe, bo za to się motocykl do góry targa...
Wybacz za poradę, ale każdego kloca łapiesz za jedną rączkę kierownicy, stojąc tyłem, proste plecy, nogi w przysiadzie... taki trochę martwy ciąg...
2. Przed "konwersją" sprawdź czy długość linek, przewodów wystarczy...
3. Sprawdź, czy sama regulacji kiery - przód, tył <-> nie wystarczy
4. Czasem obniżenie setów (u wyższych kierowców) jest bardziej koszerne (pisali Ci o tym).
5. Jak masz ochotę to 790222566 (ja)
6. Użytkownicy beemdablju są w większości normalni ;)
Zdrówka
Maciek
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Się nie znamy ale korespondujemy (niczym para swatana w XIX w...)
Zdjęcia z krzywym nosem brak....
1. To musi pasować i być mega wytrzymałe, bo za to się motocykl do góry targa...
Wybacz za poradę, ale każdego kloca łapiesz za jedną rączkę kierownicy, stojąc tyłem, proste plecy, nogi w przysiadzie... taki trochę martwy ciąg...
2. Przed "konwersją" sprawdź czy długość linek, przewodów wystarczy...
3. Sprawdź, czy sama regulacji kiery - przód, tył <-> nie wystarczy
4. Czasem obniżenie setów (u wyższych kierowców) jest bardziej koszerne (pisali Ci o tym).
5. Jak masz ochotę to 790222566 (ja)
6. Użytkownicy beemdablju są w większości normalni ;)
Zdrówka
Maciek
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
Maciek,
Ad.1 - tak, wiem. Dlatego o ile minimalny rozwiert uznałem za nie wpływający na wytrzymałość, to nic dalej nie robię. Targałem wiele razy moto z gleby i wiem jak mocne to musi być. Dlatego sprzedaję i dalej z tym nie kombinuję. Udało mi się przypadkiem kupić dedykowane podwyższenie firmy na W za grosze +20mm i to zupełnie załatwi sprawę łącznie z regulacją kiery jak wspomniałeś.
Ad.2 - tak, dlatego odpuściłem Roxy Vario i wszystko co ma więcej niż 20-30mm
Ad.3 - sprawdzam, w zapasie będzie podwyższenie 20mm i to załatwi temat.
Ad.4 - Też temat w rozważaniu
Ad.5 - Zapisane, wyślę namiar do mnie
Ad.6 - ostatnio to zauważam, co niezmiernie mnie cieszy Tylko ona ogół są mniej widoczni od tych powiedzmy stereotypowych
Pozdrawiam
zimny
Ad.1 - tak, wiem. Dlatego o ile minimalny rozwiert uznałem za nie wpływający na wytrzymałość, to nic dalej nie robię. Targałem wiele razy moto z gleby i wiem jak mocne to musi być. Dlatego sprzedaję i dalej z tym nie kombinuję. Udało mi się przypadkiem kupić dedykowane podwyższenie firmy na W za grosze +20mm i to zupełnie załatwi sprawę łącznie z regulacją kiery jak wspomniałeś.
Ad.2 - tak, dlatego odpuściłem Roxy Vario i wszystko co ma więcej niż 20-30mm
Ad.3 - sprawdzam, w zapasie będzie podwyższenie 20mm i to załatwi temat.
Ad.4 - Też temat w rozważaniu
Ad.5 - Zapisane, wyślę namiar do mnie
Ad.6 - ostatnio to zauważam, co niezmiernie mnie cieszy Tylko ona ogół są mniej widoczni od tych powiedzmy stereotypowych
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
115zł z paczkomatem..
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
Podbijam!
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 20.01.2018, 13:11
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
I git.zimny pisze:Maciek,
Ad.1 - tak, wiem. Dlatego o ile minimalny rozwiert uznałem za nie wpływający na wytrzymałość, to nic dalej nie robię. Targałem wiele razy moto z gleby i wiem jak mocne to musi być. Dlatego sprzedaję i dalej z tym nie kombinuję. Udało mi się przypadkiem kupić dedykowane podwyższenie firmy na W za grosze +20mm i to zupełnie załatwi sprawę łącznie z regulacją kiery jak wspomniałeś.
Ad.2 - tak, dlatego odpuściłem Roxy Vario i wszystko co ma więcej niż 20-30mm
Ad.3 - sprawdzam, w zapasie będzie podwyższenie 20mm i to załatwi temat.
Ad.4 - Też temat w rozważaniu
Ad.5 - Zapisane, wyślę namiar do mnie
Ad.6 - ostatnio to zauważam, co niezmiernie mnie cieszy Tylko ona ogół są mniej widoczni od tych powiedzmy stereotypowych :roll:
Pozdrawiam
zimny
Z takich ciekawostek o użytkownikach, to chyba z 4 lata temu gdzieś na Bałkanach, nie pamiętam gdzie, zatrzymaliśmy się z kumplem przy v-strom w piekielnym upale, w jakich krzakach.
Państwo w już w wieku emerytalnym, przemili, zrozpaczeni bo moto, padło, nie pali.
No to dłubiemy... główny bezpiecznik przed przekaźnikiem do rozrusznika dead...
No w BMW nie mamy.... ale ja oczywiście targam nawet to co mi nie potrzebne.
Instalacja podrutowana, jakieś kombinacje dodatkowych świateł, taśma izolacyjna, wszytko płynie w upale.
Moto, żeśmy odpalili, szukamy cienia - mapa - jedziemy na najbliższą stację i zrobimy porządek z kablami.
Było z 40 tych km ale dojechali. Godzina roboty, porządna parciana Tessa i gra.
No ale do brzegu.....
Przyznali że stali ponad 3 godziny, minęło ich "x" motorów różnych marek na rejestracjach PL... i nic
Jest jak jest..
Niesty czasem parę oszołomów robi opinię 90% normalnych
Zdrówka i sorry za off topa
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: [S] Podwyższenie z przesunięciem kiery 28 (fatbar) ZETA - NOWE za pół ceny..
Spicerlok, w punkt. Kiedyś, lata temu stałem i dłubałem przy trampku bo czujnik stopki zgłupiał i wiadomo.
Minęło mnie ileś motocykli a zatrzymał się gość na BMW 1100R. 3 razy dopytywał czy nie może gdzieś może po coś podjechać albo coś.
Tak czy inaczej - wracając do tematu - podbijam, 110zł z paczkomatem w cenie.
Minęło mnie ileś motocykli a zatrzymał się gość na BMW 1100R. 3 razy dopytywał czy nie może gdzieś może po coś podjechać albo coś.
Tak czy inaczej - wracając do tematu - podbijam, 110zł z paczkomatem w cenie.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość