NOWY TRANSALP.
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 170
- Rejestracja: 27.09.2017, 23:57
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Szczecin
Re: NOWY TRANSALP.
Przyznam szczerze, że kompletnie nie rozumiem idei jaka przyświeca producentom motocykli . Samochody mają silniki coraz mniejsze, a motocykle większe. Budowanie mastodonta, który z dodatkowym szpejem i bagażami, wagą dorównuje przeciętnej armaturze jest dla mnie głupie. Szkoda, że zanikła klasa +- 600, chociaż jednocześnie mamy renesans klasy 300-400. Cóż, jestem skazany na Trampka po wsze czasy, ale z uciechą czekam na chwilę, kiedy turystyczne enduro dostanie silnik Goldasa czy innego Rocketa. Obiecuję, że nie będę się śmiać .
- Kiddo
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 205
- Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
- Kontakt:
Re: NOWY TRANSALP.
Podpisuję sie w 100%. AT -jak dla mnie- za duża i za ciężka. T7 to , znów jak dla mnie, terenówka dostosowana do drogi a nie odwrotnie. Z tego co czytam i oglądam dłuższe wyprawy już ze wzgledu na siedzenie są mało przyjemne. No i też lekka nie jest. Honda cb500x rally raid to by było to ale ta znów za mała jak na 182cm. Trampek forever.nostrik pisze:Przyznam szczerze, że kompletnie nie rozumiem idei jaka przyświeca producentom motocykli . Samochody mają silniki coraz mniejsze, a motocykle większe. (...)Szkoda, że zanikła klasa +- 600, chociaż jednocześnie mamy renesans klasy 300-400. Cóż, jestem skazany na Trampka po wsze czasy.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: NOWY TRANSALP.
Ponoć Honda zarejestrowała nazwę Transalp w USA. Dopiero teraz czy stare prawa wygasły, coś się kroi?
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2515
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: NOWY TRANSALP.
Patrząc na to, jak unia "kosi" ekologią i podatkami spalinówki nie napalam się na wydatek 50k. Albo japońce to wypuszczą na rynki inne, niż Europa, jak w przypadku CT125. Znów pozostanie lizanie lizaka przez szybę.
Ostatnio zmieniony 02.03.2021, 22:37 przez Artek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dominator.
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 842
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: NOWY TRANSALP.
Nie wiem, jak u Hondy, ale kilkanaście lat temu (miałem kontakty z "importerem"), znalezienie w Ameryce Yamahy XJ600 było niemożliwe...
Po prostu na tamtym rynku nazywała się (o ile dobrze pamiętam) "Seca II". Może tu jest problem ?
W temacie - oby coś wypuścili w końcu i oby było nas na to stać i oby było warto (coś za dużo tych "oby"... ).
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: NOWY TRANSALP.
Pojawił się temat w czacie, ale powielę:
"Honda ponownie zastrzegła w amerykańskim urzędzie patentowym nazwę Transalp! Czy to oznacza, że w końcu doczekamy się od japońskiego producenta motocykla adventure w średniej kategorii pojemnościowej?
Plotki o tym, że Honda w końcu zdecyduje się na wypuszczenie prawdziwego motocykla typu adventure, krążą w środowisku od co najmniej kilku lat. W zeszłym roku tylko przybrały na sile, bo Honda podobno szykuje się na stworzenie nowego modelu o pojemności 850 ccm, który miałby być sprzedawany obok Africa Twin 1110.
Co ciekawe, teraz Honda złożyła w Urzędzie ds. Znaków Towarowych i Patentowych Stanów Zjednoczonych (USPTO) wniosek o ponowne zastrzeżenie nazwy Transalp. Prawa te wygasły w 2016 roku i na szczęście dla Hondy, nikt się do nich nie przykolegował.
Honda nie potwierdza, że nowy model adventure jest w drodze na rynek. Samo zastrzeżenie nazwy może jednak być kolejnym krokiem ku temu, by Honda Transalp w końcu trafiła do sprzedaży. W końcu plotki o Hondzie CRF850L wracają co jakiś czas.
Mamy nadzieję, że Honda w końcu wypuści turystyczne enduro w średniej kategorii wagowo-pojemnościowej. Ma jednak sporą konkurencję, bo na rynku dobrze stoją zarówno Yamaha Ténéré 700, jak i KTM 890 Adventure, BMW F 850 GS czy Triumph Tiger 900.
Jak wiadomo, w każdej plotce jest jednak ziarno prawdy, więc… czekamy z niecierpliwością!"
https://swiatmotocykli.pl/motocykle/hon ... -transalp/
"Honda ponownie zastrzegła w amerykańskim urzędzie patentowym nazwę Transalp! Czy to oznacza, że w końcu doczekamy się od japońskiego producenta motocykla adventure w średniej kategorii pojemnościowej?
Plotki o tym, że Honda w końcu zdecyduje się na wypuszczenie prawdziwego motocykla typu adventure, krążą w środowisku od co najmniej kilku lat. W zeszłym roku tylko przybrały na sile, bo Honda podobno szykuje się na stworzenie nowego modelu o pojemności 850 ccm, który miałby być sprzedawany obok Africa Twin 1110.
Co ciekawe, teraz Honda złożyła w Urzędzie ds. Znaków Towarowych i Patentowych Stanów Zjednoczonych (USPTO) wniosek o ponowne zastrzeżenie nazwy Transalp. Prawa te wygasły w 2016 roku i na szczęście dla Hondy, nikt się do nich nie przykolegował.
Honda nie potwierdza, że nowy model adventure jest w drodze na rynek. Samo zastrzeżenie nazwy może jednak być kolejnym krokiem ku temu, by Honda Transalp w końcu trafiła do sprzedaży. W końcu plotki o Hondzie CRF850L wracają co jakiś czas.
Mamy nadzieję, że Honda w końcu wypuści turystyczne enduro w średniej kategorii wagowo-pojemnościowej. Ma jednak sporą konkurencję, bo na rynku dobrze stoją zarówno Yamaha Ténéré 700, jak i KTM 890 Adventure, BMW F 850 GS czy Triumph Tiger 900.
Jak wiadomo, w każdej plotce jest jednak ziarno prawdy, więc… czekamy z niecierpliwością!"
https://swiatmotocykli.pl/motocykle/hon ... -transalp/
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: NOWY TRANSALP.
Biorąc pod uwagę ekoterroryzm z jednej strony a z drugiej pompowanie mocy i pojemności (po części wynikające z pierwszego) to nie wróże temu sukcesu. Pierwsza rzecz to wzrost pojemności a zarazem i masy biorąc pod uwagę tryndy (pierdylion systemów, TFT, etc).
to co może przysporzyć kupujących to to, co robi teraz m.in. KTM - zapowiadany mały adventure z 490 ccm i mocą ok 60 km. z wagą ciut wyższą i budżecie nieco wyższym niż obecna 390-a ma sens. jak śruby będą zakręcali na loctite to sam kupię
to co może przysporzyć kupujących to to, co robi teraz m.in. KTM - zapowiadany mały adventure z 490 ccm i mocą ok 60 km. z wagą ciut wyższą i budżecie nieco wyższym niż obecna 390-a ma sens. jak śruby będą zakręcali na loctite to sam kupię
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 170
- Rejestracja: 27.09.2017, 23:57
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Szczecin
Re: NOWY TRANSALP.
Dzisiaj na to wpadłem: https://www.youtube.com/watch?v=BfDGjI07FOI
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3966
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: NOWY TRANSALP.
hehe, też miałem wrzucić, wczoraj mi się to wyświetliło. I już miałem nadzieję że coś jest na rzeczy .
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: NOWY TRANSALP.
Dubeltówka jest, choć jakaś krótka, obrzyn bardziej . Tygryski na boczkach, niska szyba, wysoki błotnik w serii, hmm..
Od kilku lat, same rendery krążą w sieci. Nic o jazdach, kontrolowanych przeciekach. Czyżby Yamaha modelem T7 dała Hądzie do myślenia ?
Od kilku lat, same rendery krążą w sieci. Nic o jazdach, kontrolowanych przeciekach. Czyżby Yamaha modelem T7 dała Hądzie do myślenia ?
- bartekk
- pałujący w lesie
- Posty: 1451
- Rejestracja: 28.10.2011, 07:54
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: wrocław - radwanice
Re: NOWY TRANSALP.
W życiu są rzeczy ważne i .... ważniejsze.
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: NOWY TRANSALP.
Z tych wszystkich prawdopodobnych wcieleń nowego trampka takie najbardziej mi się podoba. No i najważniejsze aby nie przesadzili z masą.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
Re: NOWY TRANSALP.
Z masą i kasą
- bartekk
- pałujący w lesie
- Posty: 1451
- Rejestracja: 28.10.2011, 07:54
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: wrocław - radwanice
Re: NOWY TRANSALP.
w tym malowaniu armor +1, cena +2500pln
W życiu są rzeczy ważne i .... ważniejsze.
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 170
- Rejestracja: 27.09.2017, 23:57
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Szczecin
Re: NOWY TRANSALP.
No, owszem ładny jest, ale jakoś tak wygląda jak bliźniak T7.
Jak dla minie z tego zdjęcia to tak +7 do lansu, a cena zawsze za wysoka
Jak dla minie z tego zdjęcia to tak +7 do lansu, a cena zawsze za wysoka
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: NOWY TRANSALP.
Zachowawczy, aktualny styl. Mniejsza Afra, zmiksowana z T7, nawet dwururka poszła w kąt-ten wielki tłumik.
Ale błotnik przedni nisko, prześwit nie najgorszy. Ciekawe, co finalnie wykluje się z renderów i ile najnowszy TA będzie miał chłodnic .
Ale błotnik przedni nisko, prześwit nie najgorszy. Ciekawe, co finalnie wykluje się z renderów i ile najnowszy TA będzie miał chłodnic .
- janina
- wiejski tuningowiec
- Posty: 84
- Rejestracja: 03.03.2015, 23:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Malbork
Re: NOWY TRANSALP.
Jak bliźniak chyba nie. T7 wygląda nieco inaczej.
Honda XL650V Transalp; CRF300L.
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1525
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: NOWY TRANSALP.
Si; Yamaha jest bardziej smukła i optycznie lżejsza. Pisząc o miksie, miałem na myśli nijakość Hondy na zaprezentowanym przez Ciebie linku.
Nie dywagując zanadto, jestem ciekaw co ostatecznie wykluje się i czy w ogóle. Przyznam, że na nieco mniejszą (200-250 ccm) Afrę, niespecjalnie mam chęć, wolałbym coś wychodzącego z mniejszych klas pojemnościowych. Wspominałem o tym.
Re: NOWY TRANSALP.
GMOLE DO XL 600 i XL 700 i Afryki ... robię
504894578
504894578
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość