Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Revere

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Revere

Post autor: grad74 »

Się pochwalę, a że nawet krótki film jest lepszy niz 100 słów, to : https://youtu.be/ptsjZ0v4SQY .
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Dlugi1
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 414
Rejestracja: 14.06.2017, 09:52
Mój motocykl: XL650V

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: Dlugi1 »

Tzn tak ma być - 1/3 tarczy nie hamuje?
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: grad74 »

Dlugi1 pisze:Tzn tak ma być - 1/3 tarczy nie hamuje?
Tak, oszszywiśśsie :wink: :lol:

Przecież to jest świeżo poskładane do kupy, po kilkunastu metrach hamowania. Klocki muszą się ułożyć na tarczach. Ale efekt już jest fajny, jak się podocierają, myślę że będzie super.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: grad74 »

No nie mogę się "zedytować" (choć na naszym forum jest meega długi czas na edycję bo np na NTV jest tylko 15 minut , czemu ? :thumbsdown: ) , no ale do rzeczy , po zrobieniu prawie tysiaka na nowych hamulcach , że tak zacytuję klasyka (tak Zimny o Tobie mowa :wink: ) robota była warta każdej wydanej złotówki. Nie wiem jak by było na samych tylko większych dwóch tarczach, przy zaciskach Nissina, ale te Brembo robią robotę. Nawet nie wiem czy jest sens zakładać oplot bo można bez problemu zablokować koło nawet na czarnym ostrym asfalcie.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
Vanish
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 149
Rejestracja: 09.03.2018, 07:58
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: Vanish »

Oplot nie tyle dodaje mocy co poprawia wyczucie. Więc chyba warto ;)
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Trampi 600 ;) -> Speed Triple 1050
https://www.bikepics.com/members/rr666
Awatar użytkownika
uosiu
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 349
Rejestracja: 16.06.2014, 17:03
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Wrocław

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: uosiu »

Vanish pisze:Oplot nie tyle dodaje mocy co poprawia wyczucie. Więc chyba warto ;)
Potwierdzam. Transalp 650 na oplocie stał się dużo bardziej precyzyjny w hamowaniu po montażu oplotu :)
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: grad74 »

I jak to ma źle hamować? Po zobaczeniu tego zdjecia, chyba każdy zrozumie dlaczego Trampek ma spowalniacze a nie hamulce. Od lewej: klocki PD10 do tarcz 276mm, nastepnie klocki NTV-ki do tarczy 317 mm a na końcu klocek Brembo do tarcz 296mm. Duży może jednak więcej... https://photos.app.goo.gl/jcC7FfwPv6eBLCy38
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
Vanish
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 149
Rejestracja: 09.03.2018, 07:58
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: Vanish »

Nie wiem, kto może twierdzić, że trampek ma choćby jakotakie heble, toż to dziadostwo jakich mało :haha: zimą chyba będę musiał pomyśleć nad wstawieniem jakiejś większej tarczy i oplotu (minimum), chciałbym to pomodzic na tyle żeby nie musieć używać więcej niż dwóch palców do sprawnego hamowania. Hamulce ważna rzecz.
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Trampi 600 ;) -> Speed Triple 1050
https://www.bikepics.com/members/rr666
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: grad74 »

Niebawem będę miał do sprzedania zacisk z klockami i jarzmem , i bardzo ładną tarczę 317 mm od mojej Reverki. Powinny podejść P&P do PD06.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Awatar użytkownika
Vanish
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 149
Rejestracja: 09.03.2018, 07:58
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Re: Poprawianie fabryki, czyli lepsze hamulce w Hondzie Reve

Post autor: Vanish »

Odezwij się na PW jak będziesz sprzedawał ;)
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Trampi 600 ;) -> Speed Triple 1050
https://www.bikepics.com/members/rr666
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości