Trampek xl650v 2003 bierze olej
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Chodziło mi oczywiście o branie litra na 1kkm
A jak mocno mój dymi powyżej 6000 obrotów zamierzam sprawdzić...
A jak mocno mój dymi powyżej 6000 obrotów zamierzam sprawdzić...
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5552
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
To nie jest normalnecapri pisze:Chodziło mi oczywiście o branie litra na 1kkm
NIe wiem, jak to się ma do uwagi, że może brać olej i nie dymić? Ale... EOT dla mnie. Zupełnie nie mam potrzeby przekonać kogokolwiek ani usłyszeć, że ze mną ktoś się zgadzacapri pisze:
A jak mocno mój dymi powyżej 6000 obrotów zamierzam sprawdzić...
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- meny72
- osiedlowy kaskader
- Posty: 117
- Rejestracja: 10.04.2016, 08:59
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Barczewo
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Czy masz na myśli mój komentarz??? Jest gdzieś napisane że gdy chla olej to jest to okej? Pisałem że silniki spalinowe biorą zawsze olej ale nie wiadrami, kolega pisał że zdrowy silnik nie bierze w ogóle oleju mój bierze 0,3l na 10 000km. więc piec do kapitalki tak?wojtekk pisze:Wyżej przeczytałem , że jeden bierze tyle a inny tyle. Bez komentarza , że gdy dużo bierze to nie ok może rodzić wrażenie , że to właśnie ok.
Inaczej mówiąc. Piec do przejrzenia .
A jezeli pytasz o puszczanie dymka. To ja tak mówię , że nie musi puszczać aby brać.
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Odnoszę wrażenie, że wszyscy wiedzą o co chodzi, więc luzujmy
Jak już wspomniał Wojtekk, temat został wyczerpany, EOT
Jak już wspomniał Wojtekk, temat został wyczerpany, EOT
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 807
- Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Moj do 100tkm nie bral wogole, teraz nagle zaczal. Generalnie olej ubywa mi wtedy kiedy w jakims blocie czy piachu poloze moto. Ostatnio lezal kilka razy moze stad ubytek ale jest to od max do polowy stanu na 10tkm. Byly tez autostrady wloskie w wysokich temp z predkoscia 140-150km/h. Jednak wczesniej moglem jezdzic caly czas 150 i oleju nie ubylo. Oczywiscie mi to lata bo raz, ze bierze 0,5l na 10000 km a dwa mam drugi silnik w piwnicy
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Ok, dziękuje za wszystkie komentarze (w temacie i nie) :) Tak czy inaczej silnik będę diagnozował ale po sezonie, teraz nie planuję wycieczek tylko kręcenie się po mieście więc będę stan oleju kontrolował i ewentualnie dolewał.
W planie mam rozebranie i wymianę uszczelniaczy i pierścieni lub zakup pieca ale z tym łatwo nie jest.
P.S. nadal dziwnym dla mnie pozostaje fakt, że nie dymi :) bo przy takiej ilości dla mnie powinien dymić dużo bardziej i objętościowo i zapachowo :D
W planie mam rozebranie i wymianę uszczelniaczy i pierścieni lub zakup pieca ale z tym łatwo nie jest.
P.S. nadal dziwnym dla mnie pozostaje fakt, że nie dymi :) bo przy takiej ilości dla mnie powinien dymić dużo bardziej i objętościowo i zapachowo :D
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
No ja swojego sprawdziłem zgodnie z obietnicą i faktycznie powyżej 5000 obr/min dymi. Dziwne bo dym nie jest czarny i jakiś bardzo intensywny, ale trzeba przyznać że pojawia się sino-niebieska chmura. Sam muszę sprawdzić kompresję, bo może to jednak nie pierścionki...
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Panowie, to jeszcze jedno pytanie, czy moglibyście podrzucić namiar na jakiś dobry warsztat w Wawie? Może jest ktoś kto ogarnia TA godny polecenia? Sorry za pytanie ale nie udało mi się znaleźc przy pomocy wyszukiwarki.
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5552
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Gdyby czarny to raczej paliwo/gaźniki (zalewa). Siwo? Bardziej olej (spala).capri pisze:No ja swojego sprawdziłem zgodnie z obietnicą i faktycznie powyżej 5000 obr/min dymi. Dziwne bo dym nie jest czarny i jakiś bardzo intensywny, ale trzeba przyznać że pojawia się sino-niebieska chmura. Sam muszę sprawdzić kompresję, bo może to jednak nie pierścionki...
everlast pisze:Panowie, to jeszcze jedno pytanie, czy moglibyście podrzucić namiar na jakiś dobry warsztat w Wawie? Może jest ktoś kto ogarnia TA godny polecenia? Sorry za pytanie ale nie udało mi się znaleźc przy pomocy wyszukiwarki.
Ja robię motocykl u Browara z tego forum. Motodoktor czy doktormoto. Piastów. Ożarowska. Bardzo chłopaków polecam. Ceny konkurencyjne a robota solidna. Robiłem u nich sporo ostatnio więc poważniejsze tematy spokojnie ogarniają.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Dziękuję. Na pewno skorzystam.
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Czyli olej nie znika, tylko się wypala. Zmierzę komprechę i pewnie pierścionki będą do wymiany z czym się liczyłem już rok temu. Góra silnika będzie robiona w grudniu lub styczniu. Jak już rozwlekamy ten temat, to gdzie graty kupujesz Qter? Bo ja do tej pory kupowałem gdzie popadło od allegrowych rozbieraczy, przez larssona po Hondę Polska, ale przy górze silnika warto byłoby wszystko kupić w jednym przyzwoitym miejscu.
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Cześć,
Powoli sezon się zbliża więc postanowiłem się podzielić co zrobiłem w swoim Trampku aby rozwiązać problemy opisywane na początku (popijanie dużych ilości oleju). Więc tak, po wyjęciu pieca i sprawdzeniu okazało się, że trochę że serducho jest już trochę zmęczone i trzeba przy nim popracować , więc do zmiany poszły (uszczelniacze zaworów ssących i wydechowych), pierścienie, uszczelki pod głowice i cylindry, trochę to uderzyło w kieszeń bo uparłem się na części Hondy . Same zawory na szczęście wyglądały ok , więc tego nie ruszałem. Przy okazji zrobiłem też sprzęgło, mam nadzieję, że po tym zabiegu moto będzie służyło przynajmniej kolejny 70k km
Teraz czekam na święta aby wmontować serducho z powrotem w ramę, zmienić oponę, regulacje, synchronizacje i mam nadzieję rozpocząć sezon bez problemów jakie były w poprzednim
Powoli sezon się zbliża więc postanowiłem się podzielić co zrobiłem w swoim Trampku aby rozwiązać problemy opisywane na początku (popijanie dużych ilości oleju). Więc tak, po wyjęciu pieca i sprawdzeniu okazało się, że trochę że serducho jest już trochę zmęczone i trzeba przy nim popracować , więc do zmiany poszły (uszczelniacze zaworów ssących i wydechowych), pierścienie, uszczelki pod głowice i cylindry, trochę to uderzyło w kieszeń bo uparłem się na części Hondy . Same zawory na szczęście wyglądały ok , więc tego nie ruszałem. Przy okazji zrobiłem też sprzęgło, mam nadzieję, że po tym zabiegu moto będzie służyło przynajmniej kolejny 70k km
Teraz czekam na święta aby wmontować serducho z powrotem w ramę, zmienić oponę, regulacje, synchronizacje i mam nadzieję rozpocząć sezon bez problemów jakie były w poprzednim
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Obstawiam zatem, że przed 70 była jeszcze jedynka z przodu - te 70 tysięcy to mało, aby tak zauważalnie zużyć serce Trampka. Tak czy inaczej - dobrze, że zrobione, napisz po dotarciu jak sprawa wygląda i jeśli możesz, to zarys kosztów. Temat remontu silnik pojawia się czasami na forum, ale znacznie częściej w sprawie 600tki. To będzie ciekawe zobaczyć, jak to wygląda w 650tce.everlast pisze:Cześć,
Powoli sezon się zbliża więc postanowiłem się podzielić co zrobiłem w swoim Trampku aby rozwiązać problemy opisywane na początku (popijanie dużych ilości oleju). Więc tak, po wyjęciu pieca i sprawdzeniu okazało się, że trochę że serducho jest już trochę zmęczone i trzeba przy nim popracować , więc do zmiany poszły (uszczelniacze zaworów ssących i wydechowych), pierścienie, uszczelki pod głowice i cylindry, trochę to uderzyło w kieszeń bo uparłem się na części Hondy . Same zawory na szczęście wyglądały ok , więc tego nie ruszałem. Przy okazji zrobiłem też sprzęgło, mam nadzieję, że po tym zabiegu moto będzie służyło przynajmniej kolejny 70k km
Teraz czekam na święta aby wmontować serducho z powrotem w ramę, zmienić oponę, regulacje, synchronizacje i mam nadzieję rozpocząć sezon bez problemów jakie były w poprzednim
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
kibicuje ci,choć generalnie uważam że wymiana samych pierścionków i uszczelniaczy bez sprawdzenia stanu cylindrów i tłoków może na nie wiele się zdać,prowadząc warsztat miałem kilka przypadków kiedy rzeczywiście spalanie oleju spadło po takim zabiegu ale z reguły na długo nie pomagało,zaznaczam że nie muszę mieć racji,moto używane w ruchu miejskim zawsze spali więcej oliwy niż eksploatowany w średnich zakresach w miarę stałymi obrotami.Czekam z niecierpliwością na efekty i trzymam kciuki.everlast pisze:Cześć,
Powoli sezon się zbliża więc postanowiłem się podzielić co zrobiłem w swoim Trampku aby rozwiązać problemy opisywane na początku (popijanie dużych ilości oleju). Więc tak, po wyjęciu pieca i sprawdzeniu okazało się, że trochę że serducho jest już trochę zmęczone i trzeba przy nim popracować , więc do zmiany poszły (uszczelniacze zaworów ssących i wydechowych), pierścienie, uszczelki pod głowice i cylindry, trochę to uderzyło w kieszeń bo uparłem się na części Hondy . Same zawory na szczęście wyglądały ok , więc tego nie ruszałem. Przy okazji zrobiłem też sprzęgło, mam nadzieję, że po tym zabiegu moto będzie służyło przynajmniej kolejny 70k km
Teraz czekam na święta aby wmontować serducho z powrotem w ramę, zmienić oponę, regulacje, synchronizacje i mam nadzieję rozpocząć sezon bez problemów jakie były w poprzednim
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
A to jeszcze ja wtrącę dwa pytania.
1. ile kosztowały Cię pierścionki i uszczelki cylindrów oraz głowic w Hondzie?
2. Zmierzyłem w swoim PD06 kompresję i było 8,5/9,5 po ustawieniu zaworów podskoczyło na obu cylindrach do 9,3/10,2. Myślicie że jeszcze pochodzi?
1. ile kosztowały Cię pierścionki i uszczelki cylindrów oraz głowic w Hondzie?
2. Zmierzyłem w swoim PD06 kompresję i było 8,5/9,5 po ustawieniu zaworów podskoczyło na obu cylindrach do 9,3/10,2. Myślicie że jeszcze pochodzi?
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
- krzysiek_honda
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 41
- Rejestracja: 08.02.2018, 21:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Wołomin
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Moja 650 tka na trasie Wołomin -Konstanta -Wołomin (3200km) spaliła ok 300 ml oleju więc jest chyba norma. Ma najechane 61tys km .
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Myślę, że jedynki nie było przed (moto w końcu większość życia spędziło w rękach forumowicza), więc przebieg uznaję za realny, bardziej wyglądało mi to na przygrzanie pieca (charakterystyczny nalot).tomekpe pisze:Obstawiam zatem, że przed 70 była jeszcze jedynka z przodu - te 70 tysięcy to mało, aby tak zauważalnie zużyć serce Trampka. Tak czy inaczej - dobrze, że zrobione, napisz po dotarciu jak sprawa wygląda i jeśli możesz, to zarys kosztów. Temat remontu silnik pojawia się czasami na forum, ale znacznie częściej w sprawie 600tki. To będzie ciekawe zobaczyć, jak to wygląda w 650tce.everlast pisze:Cześć,
Powoli sezon się zbliża więc postanowiłem się podzielić co zrobiłem w swoim Trampku aby rozwiązać problemy opisywane na początku (popijanie dużych ilości oleju). Więc tak, po wyjęciu pieca i sprawdzeniu okazało się, że trochę że serducho jest już trochę zmęczone i trzeba przy nim popracować , więc do zmiany poszły (uszczelniacze zaworów ssących i wydechowych), pierścienie, uszczelki pod głowice i cylindry, trochę to uderzyło w kieszeń bo uparłem się na części Hondy . Same zawory na szczęście wyglądały ok , więc tego nie ruszałem. Przy okazji zrobiłem też sprzęgło, mam nadzieję, że po tym zabiegu moto będzie służyło przynajmniej kolejny 70k km
Teraz czekam na święta aby wmontować serducho z powrotem w ramę, zmienić oponę, regulacje, synchronizacje i mam nadzieję rozpocząć sezon bez problemów jakie były w poprzednim
Odpowiadając na pytania poniżej, ceny się przedstawiały następująco:
- Pierścienie 225pln
- Uszczelniacz zaworu ssącego: 43pln
- Uszczelniacz zaworu wydechowego: 86pln
-Uszczelka pod głowicę - 114pln
- Uszczelka pod cylinder 49pl
Wszystkie ceny powyżej to ceny za sztukę/na jeden cylinder/tłok.
Dodatkowo tarcze sprzęgłowe (217pln) + nakrętka kosza sprzęgłowego 46pln
@old1977: dziękuję za sugestię, mam nadzieję, że wszystko będzie ok, gładzie wyglądały bardzo dobrze, najbardziej zrujnowane były zawory i pierścienie.
- capri
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1129
- Rejestracja: 14.04.2016, 06:40
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Dzięki za info nt. kosztów.
https://www.youtube.com/@MPK24pl
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
https://www.facebook.com/MPK24pl
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> XL1000V '03 + DR-Z400E '03 -> VFR1200XD '12 -> NT1100 '22 + SWM RS500R '21
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
Jako ciekawostka to podobni pierścienie podchodzą od Hondy Civiceverlast pisze:Myślę, że jedynki nie było przed (moto w końcu większość życia spędziło w rękach forumowicza), więc przebieg uznaję za realny, bardziej wyglądało mi to na przygrzanie pieca (charakterystyczny nalot).tomekpe pisze:Obstawiam zatem, że przed 70 była jeszcze jedynka z przodu - te 70 tysięcy to mało, aby tak zauważalnie zużyć serce Trampka. Tak czy inaczej - dobrze, że zrobione, napisz po dotarciu jak sprawa wygląda i jeśli możesz, to zarys kosztów. Temat remontu silnik pojawia się czasami na forum, ale znacznie częściej w sprawie 600tki. To będzie ciekawe zobaczyć, jak to wygląda w 650tce.everlast pisze:Cześć,
Powoli sezon się zbliża więc postanowiłem się podzielić co zrobiłem w swoim Trampku aby rozwiązać problemy opisywane na początku (popijanie dużych ilości oleju). Więc tak, po wyjęciu pieca i sprawdzeniu okazało się, że trochę że serducho jest już trochę zmęczone i trzeba przy nim popracować , więc do zmiany poszły (uszczelniacze zaworów ssących i wydechowych), pierścienie, uszczelki pod głowice i cylindry, trochę to uderzyło w kieszeń bo uparłem się na części Hondy . Same zawory na szczęście wyglądały ok , więc tego nie ruszałem. Przy okazji zrobiłem też sprzęgło, mam nadzieję, że po tym zabiegu moto będzie służyło przynajmniej kolejny 70k km
Teraz czekam na święta aby wmontować serducho z powrotem w ramę, zmienić oponę, regulacje, synchronizacje i mam nadzieję rozpocząć sezon bez problemów jakie były w poprzednim
Odpowiadając na pytania poniżej, ceny się przedstawiały następująco:
- Pierścienie 225pln
- Uszczelniacz zaworu ssącego: 43pln
- Uszczelniacz zaworu wydechowego: 86pln
-Uszczelka pod głowicę - 114pln
- Uszczelka pod cylinder 49pl
Wszystkie ceny powyżej to ceny za sztukę/na jeden cylinder/tłok.
Dodatkowo tarcze sprzęgłowe (217pln) + nakrętka kosza sprzęgłowego 46pln
@old1977: dziękuję za sugestię, mam nadzieję, że wszystko będzie ok, gładzie wyglądały bardzo dobrze, najbardziej zrujnowane były zawory i pierścienie.
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Trampek xl650v 2003 bierze olej
[quote="krzysiek_honda"]Moja 650 tka na trasie Wołomin -Konstanta -Wołomin (3200km) spaliła ok 300 ml oleju więc jest chyba norma. Ma najechane 61tys km .[/quot
Sprawny silnikw Transalpie oleju nie będzie brał ! Mój TA 650 (przebieg 45tys.) na trasie Mińsk -Moskwa w sumie około 10tys km.oleju nie podebrał ani grama! zresztą kumpla 700 z przebiegiem około 120 tys tez nie pobrała grama oleju!
Sprawny silnikw Transalpie oleju nie będzie brał ! Mój TA 650 (przebieg 45tys.) na trasie Mińsk -Moskwa w sumie około 10tys km.oleju nie podebrał ani grama! zresztą kumpla 700 z przebiegiem około 120 tys tez nie pobrała grama oleju!
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości