Witam, mam problem w swoim trampku. Ostatnio wymieniałem sobie sprzęgło i po złożeniu karteru, poci mi się silnik w miejscu uszczelnienia impulsatora. Wszystko było wymyte, założona nowa uszczelka ale te gumy są już ugniecione. Wiadomo, dopóki było nieruszane to trzymało i się nie pociło. Trampi to staruszek jeszcze z czarnym silnikiem z 88 roku.
Na allegro są używki kompletnego impulsatora ale nie wiadomo jak ze stanem tych gum uszczelniających poza tym ja mam to wszystko sprawne. Moje pytanie brzmi czy ktoś z was miał z tym problem, oraz czy ma może niesprawny impulasator ale byle by byly te gumu i zechciał by sprzedać lub wie czy można dostać nowe i jakoś je wymienić.
Pozdrawiam
Uszczelnienie impulsatora- problem
- serwer5
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 221
- Rejestracja: 24.09.2014, 18:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Radomsko/Łódź
- Kontakt:
Uszczelnienie impulsatora- problem
Romet Ogar 200 --> MZ ETZ 250 --> Simson S51 --> MZ ETZ 250 --> Simson S51 --> Honda Transalp XL600V -->Honda Transalp XL600V
www.starytramp.pl
www.starytramp.pl
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Uszczelnienie impulsatora- problem
Coś mi świta iź tam dodatkowo nakłada się mase uszczelniającą.
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- RobertZKL
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 17.02.2017, 11:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Uszczelnienie impulsatora- problem
U mnie ten uszczelniacz był maźnięty jakimś specyfikiem (prezroczystym). Możesz spróbować silikonu do uszczelek w sprayu. Zmiękcza gumę, jest elastyczniejsza. W ten sposób uratowałem oring uszczelniający termostat. Powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości