Honda CRF250 Rally
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Honda CRF250 Rally
Fajny sprzęcior, tak jak i 450.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: Honda CRF250 Rally
Trzymajcie kciuki by wstawili wiekszy silnik do niej niz 250
Re: Honda CRF250 Rally
A po co większy silnik jak jest również 450 rallyMADRAFi pisze:Trzymajcie kciuki by wstawili wiekszy silnik do niej niz 250
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Honda CRF250 Rally
250 jest zaprojektowana pod produkcję komercyjną, 450 to dzikus wyczynowy, który nie nadaje się do sprzedaży dla ludu.
No, to teraz czas na konkurencję, kto następny. Yamaha? KTM? O małym KTM już było, choć Austriacy się wypierają.
No, to teraz czas na konkurencję, kto następny. Yamaha? KTM? O małym KTM już było, choć Austriacy się wypierają.
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: Honda CRF250 Rally
juz odpowiadam po co wiekszy silnik.
crf250L na bazie ktorej zotal zbudowany ten motocykl ma niecale 23 KM, na kole jest jeszcze mniej.
Dodajac pare elementow w rally zwiekszy sie waga, zmniejszy stosunek wagi do mocy. Ten motocykl jest mulowaty, dlatego ma ksywke LRP (mala czerwona swinia). Duza czesc wlascicieli stara sie zwiekszyc minimalnie moc by motocykl byl zwawszy.
Honda adoptujac silnik z 300 zrobilaby bardzo dobry ruch i poprawila osiagi maszyny.
crf250L na bazie ktorej zotal zbudowany ten motocykl ma niecale 23 KM, na kole jest jeszcze mniej.
Dodajac pare elementow w rally zwiekszy sie waga, zmniejszy stosunek wagi do mocy. Ten motocykl jest mulowaty, dlatego ma ksywke LRP (mala czerwona swinia). Duza czesc wlascicieli stara sie zwiekszyc minimalnie moc by motocykl byl zwawszy.
Honda adoptujac silnik z 300 zrobilaby bardzo dobry ruch i poprawila osiagi maszyny.
- teo
- miejski lanser
- Posty: 370
- Rejestracja: 14.06.2011, 09:36
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Honda CRF250 Rally
Odnośnie 450, to zdaje się, że na jej ramie miała się opierać nowa Afryczka, tylko jak na razie premiery nie widać
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: Honda CRF250 Rally
True Adenture zaprezentowany zostanie w pazdzierniku/listopadzie 2015. Informacja od dealera Hondy. Realistycznie odbior dopiero na poczatku 2016 roku.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Honda CRF250 Rally
Grunt że się coś dzieje na linii klient -- producent, jest feedback. Mamy za niedługo Afrykę new, jest GP450, tera CRF i to. Może w końcu dojrzeją do klasy 350 . Dla malkontentów jest legendarna DR350, DRZ400, z nowszych WR250R plus zima gmerania i można samemu rally-rolly pakiet założyć.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Honda CRF250 Rally
I kroczek za kroczkiem w końcu zrobiłby się 1000, bo zawsze znajdzie się ktoś, komu ciut za mało. Honda zaprezentowała 250 i pewnie tak zostanie. Mogą zawsze ten silniczek podkręcić, ale to zwiększy spalanie, zmniejszy trwałość. No i cena, musi oscylować koło obecnej, wtedy będzie sukces.MADRAFi pisze:Honda adoptujac silnik z 300 zrobilaby bardzo dobry ruch i poprawila osiagi maszyny.
- Galad
- romeciarz
- Posty: 30
- Rejestracja: 09.11.2012, 07:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Honda CRF250 Rally
Ja jeżdżę na CRF 250 L, w tym roku sprzedałem trampka i kupiłem CRFę i jestem z tego ruchu mega zadowolony. Moto jest przede wszystkim zdecydowanie lżejsze, bardziej zwrotne, wystarcza mi na szutry i do bujania się po mieście i do pracy, do 80 km/h sprawnie się rozpędza, potem wiadomo opór wiatru i brak mocy - nie jestem zwolennikiem połykania jak najszybciej jak największego dystansu więc mi w zupełności wystarcza. Jeżeli chodzi o moją osobę to szukałem sprzęta na wtrysku, w miarę lekkiego, z elektrycznym starterem, miał mi służyć do dojazdów na pracy i do lekkiego offa; na zloty staram się wyszukiwać dróżek szutrowych, na trasy asfaltowe raczej odpada /z naciskiem na "raczej" niż "odpada":)/. Miałem od wyboru crf250l, wr 250r lub klx250s; wr-ka ze wzgędu na cenę odpadła na starcie, a że byłem użytkownikiem hondzi i się nie zawiodłem to padło na crfę. Na razie jestem zachwycony i jeżdżę z bananem na twarzy, zobaczymy jakie będą odczucia po zakończeniu sezonu.Pingwin pisze:Ktoś jeżdził na tej małej hondzi i może coś powiedzieć ?
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Honda CRF250 Rally
Hej,Galad pisze:Ja jeżdżę na CRF 250 L, w tym roku sprzedałem trampka i kupiłem CRFę i jestem z tego ruchu mega zadowolony. Moto jest przede wszystkim zdecydowanie lżejsze, bardziej zwrotne, wystarcza mi na szutry i do bujania się po mieście i do pracy, do 80 km/h sprawnie się rozpędza, potem wiadomo opór wiatru i brak mocy - nie jestem zwolennikiem połykania jak najszybciej jak największego dystansu więc mi w zupełności wystarcza. Jeżeli chodzi o moją osobę to szukałem sprzęta na wtrysku, w miarę lekkiego, z elektrycznym starterem, miał mi służyć do dojazdów na pracy i do lekkiego offa; na zloty staram się wyszukiwać dróżek szutrowych, na trasy asfaltowe raczej odpada /z naciskiem na "raczej" niż "odpada":)/. Miałem od wyboru crf250l, wr 250r lub klx250s; wr-ka ze wzgędu na cenę odpadła na starcie, a że byłem użytkownikiem hondzi i się nie zawiodłem to padło na crfę. Na razie jestem zachwycony i jeżdżę z bananem na twarzy, zobaczymy jakie będą odczucia po zakończeniu sezonu.Pingwin pisze:Ktoś jeżdził na tej małej hondzi i może coś powiedzieć ?
a nie myślałeś nad wersją CRF 250x ?
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: Honda CRF250 Rally
250x, to zupelnie inny motocykl. Zbieznosc nazwy jedynie
L - to taki szosowy, cywilny uterenowiony
X - to taki ugrzeczniony cross, by dalo sie na kolach dojechac do toru.
Inne zawieszenie, zupelnie inne serwisowanie.
wszystko zalezy od potrzeb
L - to taki szosowy, cywilny uterenowiony
X - to taki ugrzeczniony cross, by dalo sie na kolach dojechac do toru.
Inne zawieszenie, zupelnie inne serwisowanie.
wszystko zalezy od potrzeb
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Honda CRF250 Rally
no tak, wersja X ma homologację ... a tu takie porównanie:MADRAFi pisze:250x, to zupelnie inny motocykl. Zbieznosc nazwy jedynie
L - to taki szosowy, cywilny uterenowiony
X - to taki ugrzeczniony cross, by dalo sie na kolach dojechac do toru.
Inne zawieszenie, zupelnie inne serwisowanie.
wszystko zalezy od potrzeb
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... 0-F,4501,1
a i jeszcze post motomaniaka z forum braci czarnuchów:
"zgadza się- jestem zachwycony. CRF 250x różni się od CRF 250R: Wałkiem rozrządu, rozrusznikiem elektrycznym, kolektorem wydechowym i pojedyńczym tłumikiem, dyszami w gaźniku, miększe sprężyny w zawieszeniu, zdławieniem na airboxie, różowym kabelkiem w module odcinającym zapłon. Moja jest przeze-mnie oddławiona - oprócz wałka rozrząu i wydechu - tych nie ruszałem. Osiągi i moc sa więcej niz satysfakcjonujące - w bezpośrednim starciu z EXC 400 jest troche szybsza na przyśpieszenia a na prostej da się rozpędzić do 150 km/h. Tą prędkość ma przy około 13 tys obr, tak więc jadąc nią 100km/h ma się powiedzmy 9 tys obr - do podróżowania po czarnym to ona się kompletnie nie nadaje. Limity serwisowe teoretycznie ma takie jak CRF 250r , ale serwis jest mało problematyczny, szybki i tani - jeden filterek za 7 zł i 0,7 litra oleju. "
link do źródła: http://africatwin.pl/showthread.php?t=20844&page=2
dla mnie brzmi co najmniej ciekawie...
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Galad
- romeciarz
- Posty: 30
- Rejestracja: 09.11.2012, 07:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Honda CRF250 Rally
Qter pisze:Hej,Galad pisze:Ja jeżdżę na CRF 250 L, w tym roku sprzedałem trampka i kupiłem CRFę i jestem z tego ruchu mega zadowolony. Moto jest przede wszystkim zdecydowanie lżejsze, bardziej zwrotne, wystarcza mi na szutry i do bujania się po mieście i do pracy, do 80 km/h sprawnie się rozpędza, potem wiadomo opór wiatru i brak mocy - nie jestem zwolennikiem połykania jak najszybciej jak największego dystansu więc mi w zupełności wystarcza. Jeżeli chodzi o moją osobę to szukałem sprzęta na wtrysku, w miarę lekkiego, z elektrycznym starterem, miał mi służyć do dojazdów na pracy i do lekkiego offa; na zloty staram się wyszukiwać dróżek szutrowych, na trasy asfaltowe raczej odpada /z naciskiem na "raczej" niż "odpada":)/. Miałem od wyboru crf250l, wr 250r lub klx250s; wr-ka ze wzgędu na cenę odpadła na starcie, a że byłem użytkownikiem hondzi i się nie zawiodłem to padło na crfę. Na razie jestem zachwycony i jeżdżę z bananem na twarzy, zobaczymy jakie będą odczucia po zakończeniu sezonu.Pingwin pisze:Ktoś jeżdził na tej małej hondzi i może coś powiedzieć ?
a nie myślałeś nad wersją CRF 250x ?
PZDR
Nie, przeanalizowałem wyłącznie te trzy typy, X-a nie brałem pod uwagę
Qter
- kolec
- naciągacz linek
- Posty: 74
- Rejestracja: 01.10.2011, 23:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: NDM
Re: Honda CRF250 Rally
Mi niestety hype przeszedł jak się dowiedziałem, że tam jest nadal zbiornik paliwa z normalnej wersji . A nadzieje były takie duże, choć i tak pewnie fajny będzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości