Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
mallory - Lubię To
Mnie się zdaje że kierownik tenere był na zupełnie innym poziomie niż ten na KTM. No ale na tej pustyni taka Tenere wygląda pięknie
Mnie się zdaje że kierownik tenere był na zupełnie innym poziomie niż ten na KTM. No ale na tej pustyni taka Tenere wygląda pięknie
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
"Dobre" chińskie opony i ten traktor idzie przez wszystko jak leci Na Maroko założyłem komplet który był tańszy od tylnej w AT
Zimny, zostaw sobie tego łupa, zbierzemy ekipę starych tener i przecioramy je po Saharze
Zimny, zostaw sobie tego łupa, zbierzemy ekipę starych tener i przecioramy je po Saharze
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Ha, jeśli to ówczesna Afryka Piotrka z Wrześni to jest to moja była Afryka
Artur - myślę i myślę, szczególnie że ujawnił się potencjalny zainteresowany z Krakowa, drugi z lubelskiego. Im bliżej ew. sprzedaży tym więcej mam wątpliwości.
Ale wyjazd na Saharę to piękna sprawa - od razu widać że Tenere w swoim żywiole a chińskie oponki są super, sprawdzone.
Artur - myślę i myślę, szczególnie że ujawnił się potencjalny zainteresowany z Krakowa, drugi z lubelskiego. Im bliżej ew. sprzedaży tym więcej mam wątpliwości.
Ale wyjazd na Saharę to piękna sprawa - od razu widać że Tenere w swoim żywiole a chińskie oponki są super, sprawdzone.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Co tam za gumy montujesz, na przód CST, a tył?ArturS pisze:"Dobre" chińskie opony i ten traktor idzie przez wszystko jak leci Na Maroko założyłem komplet który był tańszy od tylnej w AT
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Taka drobna reaktywacja tematu.
Na razie odkładam kasę na to co chcę - a wiem co chcę. XT600Z była bardzo fajna i dużo mnie nauczyła, cieszę się że od niej zacząłem teren tak nieco poważniej niż Trampkiem. Wiem dzięki niej, że nie chcę wyczyna ale chcę pancernego prostego singla do lokalnej turystyki leśno-polnej, trochę nowszego, po połowie lat 90-tych lub nowszy. Nie wchodząc w wielkie szczegóły - XT600E z perspektywą ew. dłubnięcia zawieszeń lub chętniej TT600, (jakby się trafiła to też Huska TE610). Jednak z racji dostępności gratów i brutalnej prostoty sprzętu wolałbym Yamahę. No i lekko oldschoolowy klimat XT i TT bardzo mi pasuje, nowoczesny motocykl już mam
Temat XT600E mam dobrze znany, Huska to Huska ale najbardziej nurtuje mnie TT600. Było wiele jej odmian i modeli - główne różnice to zawieszenia i sposób odpalania.
TTR - kopka i najlepsze zawieszenia (tył chyba Ohlins przód z YZ) ale nie wszystkie roczniki tak miały,
TTS - o ile kojarzę starter i nie wiem jakie zawiasy,
TTE - starter i też nie kojarzę zawiasów,
TTRE - wizualnie jak TTR, starter, zawiasów nie znam.
Czy mamy tu speca od poszczególnych TT-ek? ArtuuuuurS?
Na tej stronce jest sporo informacji:
http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm
Zasadniczo chciałbym coś z rozrusznikiem, nawet kosztem tych kilku kg więcej. Kopajka fajna rzecz, ale nie zawsze
Pozdrawiam
zimny
Na razie odkładam kasę na to co chcę - a wiem co chcę. XT600Z była bardzo fajna i dużo mnie nauczyła, cieszę się że od niej zacząłem teren tak nieco poważniej niż Trampkiem. Wiem dzięki niej, że nie chcę wyczyna ale chcę pancernego prostego singla do lokalnej turystyki leśno-polnej, trochę nowszego, po połowie lat 90-tych lub nowszy. Nie wchodząc w wielkie szczegóły - XT600E z perspektywą ew. dłubnięcia zawieszeń lub chętniej TT600, (jakby się trafiła to też Huska TE610). Jednak z racji dostępności gratów i brutalnej prostoty sprzętu wolałbym Yamahę. No i lekko oldschoolowy klimat XT i TT bardzo mi pasuje, nowoczesny motocykl już mam
Temat XT600E mam dobrze znany, Huska to Huska ale najbardziej nurtuje mnie TT600. Było wiele jej odmian i modeli - główne różnice to zawieszenia i sposób odpalania.
TTR - kopka i najlepsze zawieszenia (tył chyba Ohlins przód z YZ) ale nie wszystkie roczniki tak miały,
TTS - o ile kojarzę starter i nie wiem jakie zawiasy,
TTE - starter i też nie kojarzę zawiasów,
TTRE - wizualnie jak TTR, starter, zawiasów nie znam.
Czy mamy tu speca od poszczególnych TT-ek? ArtuuuuurS?
Na tej stronce jest sporo informacji:
http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm
Zasadniczo chciałbym coś z rozrusznikiem, nawet kosztem tych kilku kg więcej. Kopajka fajna rzecz, ale nie zawsze
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
TTR - kopniak, przód klasyczny Paioli 46 mm o skoku 280mm, tył prolink z amorem ohlinsa. Przód i tył w pełni regulowany
TTRE - e-starter, przód klasyczny, tył prolink. Skoki nieznane, ale to najmniej terenowy TT600, bliżej mu do XT, również wagą
TTS - kopniak, przód UPS z YZ250 >95, czyli Kayaba 43mm o skoku 310mm, tył monoshock (jak w XT) + ohlins o skoku chyba 300mm. To najbardziej terenowa wersja TT.
TTE - e-starter, przód UPS Kayaba 43mm o skoku ok 270mm, konstrukcja zupełnie inna niż z YZ, pełna regulacja, działa całkiem dobrze. Tył monoshock, amortyzator z chinskiego skutera o marnym skoku i tłumieniu... - nawet na zwykłych kamyczkach koło wiecznie podskakuje, tył wężykuje, nie pozwala odkręcić, a jak już się to uda i trafi większa mulda, czy dołek, to kierowca dostaje w tyłek strzała z kanapy. Jedyne lekarstwo to wymiana amora na akcesoryjny lub na ohlinsa z TTS.
TTRE - e-starter, przód klasyczny, tył prolink. Skoki nieznane, ale to najmniej terenowy TT600, bliżej mu do XT, również wagą
TTS - kopniak, przód UPS z YZ250 >95, czyli Kayaba 43mm o skoku 310mm, tył monoshock (jak w XT) + ohlins o skoku chyba 300mm. To najbardziej terenowa wersja TT.
TTE - e-starter, przód UPS Kayaba 43mm o skoku ok 270mm, konstrukcja zupełnie inna niż z YZ, pełna regulacja, działa całkiem dobrze. Tył monoshock, amortyzator z chinskiego skutera o marnym skoku i tłumieniu... - nawet na zwykłych kamyczkach koło wiecznie podskakuje, tył wężykuje, nie pozwala odkręcić, a jak już się to uda i trafi większa mulda, czy dołek, to kierowca dostaje w tyłek strzała z kanapy. Jedyne lekarstwo to wymiana amora na akcesoryjny lub na ohlinsa z TTS.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Artur - jak zawsze wielkie dzięki!!!
Twoja wiedza jest nieoceniona
Wychodziłoby na to że szukać powinienem TT600E i dokupić amortyzator na tył..albo przeprosić się z kopniakiem i wtedy TTS lub w drugiej kolejności TTR.
Zaskoczyło mnie to co w TTRE - myślałem że to zwykła TTR z dołożonym starterem i sądziłem że to bardzo dobra opcja.
Czy amor z TTE jest na poziomie tego z XT600Z? Bo do niego nie mialem większych zastrzeżeń poza tym ze miękki i dobijał gdy ambitniej jechałem.
Pozdrawiam
Zimny
Twoja wiedza jest nieoceniona
Wychodziłoby na to że szukać powinienem TT600E i dokupić amortyzator na tył..albo przeprosić się z kopniakiem i wtedy TTS lub w drugiej kolejności TTR.
Zaskoczyło mnie to co w TTRE - myślałem że to zwykła TTR z dołożonym starterem i sądziłem że to bardzo dobra opcja.
Czy amor z TTE jest na poziomie tego z XT600Z? Bo do niego nie mialem większych zastrzeżeń poza tym ze miękki i dobijał gdy ambitniej jechałem.
Pozdrawiam
Zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Tylny amortyzator nawet z XT600E jest znacznie lepszy (mimo braku regulacji innej niż napięcie wstępne) niż ten w TT-E. Do amora z XT600Z w ogóle niema co porównywać. Do TT-E można wrzucić amor z XT-Z, wystarczy prasą/imadłem wycisnąć górny silentblock i dolne łożysko z oryginału, po czym wprasować je do amora z XT. Chociaż górne mocowanie całkiem możliwe, że pasuje 1:1, a jedynie trzeba byłoby wrzucić podkładki.
TT600E być może będzie do sprzedania, piec po remoncie (korba, tłok, wszystkie łożyska w silniku, nowa pompa oleju itd, pomagałem w remoncie, ale składała właścicielka pod moim okiem), z tyłu amor ohlinsa z TTS (po pełnej regeneracji), przód oryginał (chyba wymienione wnętrzności łącznie z panewkami), akcesoryjny duży baniak acerbisa, akcesoryjny wydech, akcesoryjna chłodnica oleju OffTheRoad, nowe króćce, wszystkie łożyska w kołach, łożysko główki ramy, akcesoryjny wyświetlacz zamiast licznika... sporo by jeszcze wymieniać, po prostu mocno doinwestowana sztuka. Brzmi jak bajka, ale... ponoć coś się zaczęło dziać ze skrzynią biegów, tj. wyskakuje chyba II. Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić. Jeśli tak jest, to trzeba będzie jeszcze raz połowić silnik - koszt w przybliżeniu 500-800zł z częściami. No i wizualnie do ogarnięcia. Okaże się co i jak na dniach - być może właścicielka przesiądzie się na nówkę huskę 701 - do offa ma AJP 240 Extreme, TTkę używała turystycznie (Azja dwa razy, Rumunia, Albania i trochę wokół komina).
TT600E być może będzie do sprzedania, piec po remoncie (korba, tłok, wszystkie łożyska w silniku, nowa pompa oleju itd, pomagałem w remoncie, ale składała właścicielka pod moim okiem), z tyłu amor ohlinsa z TTS (po pełnej regeneracji), przód oryginał (chyba wymienione wnętrzności łącznie z panewkami), akcesoryjny duży baniak acerbisa, akcesoryjny wydech, akcesoryjna chłodnica oleju OffTheRoad, nowe króćce, wszystkie łożyska w kołach, łożysko główki ramy, akcesoryjny wyświetlacz zamiast licznika... sporo by jeszcze wymieniać, po prostu mocno doinwestowana sztuka. Brzmi jak bajka, ale... ponoć coś się zaczęło dziać ze skrzynią biegów, tj. wyskakuje chyba II. Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić. Jeśli tak jest, to trzeba będzie jeszcze raz połowić silnik - koszt w przybliżeniu 500-800zł z częściami. No i wizualnie do ogarnięcia. Okaże się co i jak na dniach - być może właścicielka przesiądzie się na nówkę huskę 701 - do offa ma AJP 240 Extreme, TTkę używała turystycznie (Azja dwa razy, Rumunia, Albania i trochę wokół komina).
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Witam wszystkich forumowiczow jako, ze jest to moj pierwszy post, poza powitalnia.
Minelo troche czasu, od ostatniego postu w tym watku jednak , podobnie jak kolega zimny bije sie myslamy jaki sprzet , no moze do 800 cmm3 kupic. Przeczytalem caly watek i nurtuja nie liczne pytania:
-dlaczego nie weszla w zakres zainteresowan Africa? Ceny sie niewiele roznia , pojemnoc 750? Za ciezka? bo chyba zdolnosci offroadowe ma nawet wieksze niz transalp?
-czy tenere, ktora jest uwazana za dobrze nadajacy sie do dalekich podrozy i do offu , rzeczywiscie pozwoli przejechac relatywnie wygodnie setki kilometrow na wyprawie, czy jednak nadaje sie tylko krotkie wypady w teren?. Od kiedy w tenere montowano wtryski?
Pozdrawiam
Marek
Minelo troche czasu, od ostatniego postu w tym watku jednak , podobnie jak kolega zimny bije sie myslamy jaki sprzet , no moze do 800 cmm3 kupic. Przeczytalem caly watek i nurtuja nie liczne pytania:
-dlaczego nie weszla w zakres zainteresowan Africa? Ceny sie niewiele roznia , pojemnoc 750? Za ciezka? bo chyba zdolnosci offroadowe ma nawet wieksze niz transalp?
-czy tenere, ktora jest uwazana za dobrze nadajacy sie do dalekich podrozy i do offu , rzeczywiscie pozwoli przejechac relatywnie wygodnie setki kilometrow na wyprawie, czy jednak nadaje sie tylko krotkie wypady w teren?. Od kiedy w tenere montowano wtryski?
Pozdrawiam
Marek
- teo
- miejski lanser
- Posty: 370
- Rejestracja: 14.06.2011, 09:36
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
[ Przeczytalem caly watek i nurtuja nie liczne pytania:
-dlaczego nie weszla w zakres zainteresowan Africa? Ceny sie niewiele roznia , pojemnoc 750? Za ciezka? bo chyba zdolnosci offroadowe ma nawet wieksze niz transalp?
Pewnie właśnie dlatego, że ciężka. Jak dla mnie jedyną przewagą AT jest większa prędkość przelotowa na czarnym, zwłaszcza z plecaczkiem
-dlaczego nie weszla w zakres zainteresowan Africa? Ceny sie niewiele roznia , pojemnoc 750? Za ciezka? bo chyba zdolnosci offroadowe ma nawet wieksze niz transalp?
Pewnie właśnie dlatego, że ciężka. Jak dla mnie jedyną przewagą AT jest większa prędkość przelotowa na czarnym, zwłaszcza z plecaczkiem
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Dla mnie AT (stara AT), to motocykl, który darzę wielkim sentymentem Dlatego nie tak dawno kupiłem jeszcze jeden Choć TA też jest tylko jakby trochę za mały jak dla mnieteo pisze:[ Przeczytalem caly watek i nurtuja nie liczne pytania:
-dlaczego nie weszla w zakres zainteresowan Africa? Ceny sie niewiele roznia , pojemnoc 750? Za ciezka? bo chyba zdolnosci offroadowe ma nawet wieksze niz transalp?
Pewnie właśnie dlatego, że ciężka. Jak dla mnie jedyną przewagą AT jest większa prędkość przelotowa na czarnym, zwłaszcza z plecaczkiem
- teo
- miejski lanser
- Posty: 370
- Rejestracja: 14.06.2011, 09:36
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Jak jadę solo, to właśnie trampek fajny bo mały. Na AT niewiele jeździłem, ale poza asfeltem przeszkadzało właśnie to, że duża. Poza tym szczegółem to jestem zakochany również w afryczce, tylko garaż mam za mały i dwa motki + dwa atua w zimie mie się nie zmieszczą.Krzych BBI pisze:Dla mnie AT (stara AT), to motocykl, który darzę wielkim sentymentem Dlatego nie tak dawno kupiłem jeszcze jeden Choć TA też jest tylko jakby trochę za mały jak dla mnieteo pisze:[ Przeczytalem caly watek i nurtuja nie liczne pytania:
-dlaczego nie weszla w zakres zainteresowan Africa? Ceny sie niewiele roznia , pojemnoc 750? Za ciezka? bo chyba zdolnosci offroadowe ma nawet wieksze niz transalp?
Pewnie właśnie dlatego, że ciężka. Jak dla mnie jedyną przewagą AT jest większa prędkość przelotowa na czarnym, zwłaszcza z plecaczkiem
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Krzychu - jesteś zboczony! Ale to piękne zboczenie żeby mieć dwie Afry Tesco w takim stanie w garażu
Może kiedyś jeszcze będę miał AT, uważam ze to genialny motocykl ale nie dla wszystkich. Miałem dwie i w tym wątku nie była rozpatrywana bo to 220kg czołg. Znam takich co na niej zawstydzili by niejednego ale to nie dla mnie do jazdy lokalnej. Szutry, lekkie piachy tak ale więcej to tylko na wyprawie jak trzeba zwyczajnie zawrócić lub przejechać. Dzielność terenowa AT jest zacna pod dobrym kierownikiem. Ale widziałem co się dzieje gdy afra na bok leci a kierownik nie zdąży nogi zabrać
Ja, podsumowując przy okazji ten wątek - od wczoraj jestem posiadaczem Yamahy WR450F
Może kiedyś jeszcze będę miał AT, uważam ze to genialny motocykl ale nie dla wszystkich. Miałem dwie i w tym wątku nie była rozpatrywana bo to 220kg czołg. Znam takich co na niej zawstydzili by niejednego ale to nie dla mnie do jazdy lokalnej. Szutry, lekkie piachy tak ale więcej to tylko na wyprawie jak trzeba zwyczajnie zawrócić lub przejechać. Dzielność terenowa AT jest zacna pod dobrym kierownikiem. Ale widziałem co się dzieje gdy afra na bok leci a kierownik nie zdąży nogi zabrać
Ja, podsumowując przy okazji ten wątek - od wczoraj jestem posiadaczem Yamahy WR450F
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- HarryLey4x4
- łamacz szprych
- Posty: 712
- Rejestracja: 29.01.2015, 22:45
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: spod Poznania
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
A ja dzięki temu tematowi dłubię TT600S. Z pomocą Artura silnik poskładany, ale ponieważ wiele tematów jest rozpoczętych to niestety ten temat akurat idzie najwolniej. Jest duży problem niestety z plastikami i zbiornikami. Cały czas łazi mi po głowie przeróbka na scramblera . Co zrobi z niego mniej terenowy , ale jednak szutrowy turystyczny w starym stylu bike.
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
zimny pochwal sięzimny pisze:...od wczoraj jestem posiadaczem Yamahy WR450F
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Taka drynda W tle garażowy pierdolnik.
Pozdrawiam
zimny
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1199
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Który to rok? Nie wiem czy gdzieś pisałeś.
Powtórzę się, zapisz mnie w kolejkę jak będziesz sprzedawał
wytapatalkowano
Powtórzę się, zapisz mnie w kolejkę jak będziesz sprzedawał
wytapatalkowano
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
- Pawel1980
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 312
- Rejestracja: 28.04.2014, 18:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Giżycko
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Dlaczego na taptalku fotek nie widać... ?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Asia - rok 2007 (już na aluminiowej ramie - 112kg) rejestracja 2008 bodajże. Będę o Tobie pamiętał ale jak na razie to mam przekonanie że to słuszny wybór prędzej czy później pewnie i tak na czymś takim by się skończyło. A Yamahy lubię jako markę i konstrukcje.
Co do fotek na Tapatalku to nie mam pojęcia..
Co do fotek na Tapatalku to nie mam pojęcia..
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Motocykl szutrowo-terenowy 600-650?
Nie znam się na różnego rodzaju WR-kach i TT-kach ale jak pokazałeś foto, to skojarzyłem...Szalona maszyna, pomimo niskiej pojemności...Raz jeden spróbowałem w terenie i omal się nie zabiłem (dwa tygodnie utykania na prawą nogę). Zdecydowanie wolę już Trampka Zadowolenia ze sprzęta i całych piszczeli życzęzimny pisze:Taka drynda W tle garażowy pierdolnik.
Pozdrawiam
zimny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość