koza dla Qtra czyli DRZ 400S
- MsPawcio18
- osiedlowy kaskader
- Posty: 121
- Rejestracja: 03.01.2011, 20:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Michałów -Puszcza Mariańska
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Tor dostępny dla każdego,podjazdy raczej piaszczyste a glina bardziej na dole(teren na szczęście nie rozbity przez quady i samochody jak na Kuklówce )
Motorynka-Simson SR50-WSK-Jawa 350TS-obecnie Transalp 600V i Yamaha wr 250.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Dziękuję !
Podjadę w wolnej chwili
Pzdr
Qter
Podjadę w wolnej chwili
Pzdr
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Terrorr
- łamacz szprych
- Posty: 690
- Rejestracja: 10.07.2011, 14:13
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Było blisko orła tam na szczycieQter pisze:takie tam grudniowe latanko w doborowym towarzystwie
PZDR
Qter
Stajnia gościła: XL600V + DRZ400E + NX250
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Stajnia gości: KTM 640 ADV
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Poczytałem, obejrzałem i z żalem muszę stwierdzić, zupki to ty brachu już mi chyba nie zrobisz.Qter pisze:Czołem,
W końcu i ja chciałem się pochwalić
Przyszła i pora na mnie.
Zamieniłem swojego trampiszona na DRZ 400S zakupioną od Wujka
Moja jazda bocznymi drogami wchodzi powoli na inny level - ograniczeniem jest tylko to co w głowie.
PZDR
Qter
Ale jest wybornie, tak trzymaj.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
myślę, że zupa chmielowa Ci posmakujeCambriel pisze:Poczytałem, obejrzałem i z żalem muszę stwierdzić, zupki to ty brachu już mi chyba nie zrobisz.Qter pisze:Czołem,
W końcu i ja chciałem się pochwalić
Przyszła i pora na mnie.
Zamieniłem swojego trampiszona na DRZ 400S zakupioną od Wujka
Moja jazda bocznymi drogami wchodzi powoli na inny level - ograniczeniem jest tylko to co w głowie.
PZDR
Qter
Ale jest wybornie, tak trzymaj.
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
A propos kopalni - toru. Dojazd legalny jest nudny, przez lasy zajefajny, ale nielegalny
Wg. mnie 90% nawierzchni to glino-piasek - po mocnych deszczach nigdy nie zjeżdżam na dół krową. Kiedyś godzinę wyjeżdżałem, dzięki
Teren do jeżdżenia rozciąga się na wprost i w lewo.
A propos aut na kopalni...
Wg. mnie 90% nawierzchni to glino-piasek - po mocnych deszczach nigdy nie zjeżdżam na dół krową. Kiedyś godzinę wyjeżdżałem, dzięki
Teren do jeżdżenia rozciąga się na wprost i w lewo.
A propos aut na kopalni...
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Hejka,
Byłem na tej kopalni, pojeździłem i na 100% wrócę tam.
Kilka zdjęć tu:
https://goo.gl/photos/etvdPaefdgiteBY59
Przy okazji robót garażowych ogarnąłem elektrykę, podłączyłem gniazdko zapalniczki, zmieniłem lampę przednią i wymieniłem przełącznik zespolony kierunkowskazów... oraz zmieniłem tylną dętkę na Michelin Heavy Duty 4mm
i latamy dalej...
PZDR
Qter
Byłem na tej kopalni, pojeździłem i na 100% wrócę tam.
Kilka zdjęć tu:
https://goo.gl/photos/etvdPaefdgiteBY59
Przy okazji robót garażowych ogarnąłem elektrykę, podłączyłem gniazdko zapalniczki, zmieniłem lampę przednią i wymieniłem przełącznik zespolony kierunkowskazów... oraz zmieniłem tylną dętkę na Michelin Heavy Duty 4mm
i latamy dalej...
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
-
- naciągacz linek
- Posty: 63
- Rejestracja: 21.04.2014, 09:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Marki
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Toma2 moglbys podrzucic namiary na ta fajniejsza trase do kopalni?
KTM 950 ADV 2005r.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Hmm, w glowie ja mam tylko, niestety.
Robi sie cieplo, moze uda sie w przyszla sobote polatac..?
Robi sie cieplo, moze uda sie w przyszla sobote polatac..?
-
- naciągacz linek
- Posty: 63
- Rejestracja: 21.04.2014, 09:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Marki
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Spoko. Poki co jestem jeszcze tydzien poza domem. Potem jakos postaram sie by byl czas na latanie
KTM 950 ADV 2005r.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Czołem,
Inspirowany postem Barrego o TDM-ie wrzucam moje pierwsze przemyślenia.
Informacyjnie - pierwszy 1kkm na tym motku za mną. Wrażenia są takie, że tam gdzie do tej pory latałem trampkiem polnymi drogami z prędkością X to teraz mogę (ale nie muszę) spokojnie tam jechać z prędkością 2X. Na szosie maksymalna w miarę komfortowa prędkość to około 90km - więc raczej na dłuższe asfaltowe przeloty nie ma to najmniejszego sensu - lepiej wziąć wolne i 500km robić 3 dni ale jadąc polami - więcej frajdy. Oczywiście można też mieszać z przełożeniami i długością łańcucha - jak na razie dla mnie nie ma to sensu bo nigdzie dalej asfaltem się nie wybieram a jeśli już tak wypadnie to na taką okoliczność założyłem sobie hak do auta . Na typowy tor cross też średnio - za ciężkie moto oraz za słabe zawieszenie - zwłaszcza na hopkach to czuć jak potrafi nieźle sponiewierać po dobiciu... Do żwirowni na chwilę zabawy - bardzo fajne doświadczenie. Typowe enduro - czyli zgodnie z moimi założeniami - okoliczny całodzienny ofik. Aby pojechać "gdzieś dalej" można motać z tego wyprawówkę - takie DRZ ADV - lepsze światła, mocowanie bagażu, większy zbiornik itp...
Minusy - całkowity brak ochrony przed warunkami atmosferycznymi. Kultura pracy 1 gara wymaga przyzwyczajenia.
Na razie banan z gęby nie schodzi mimo że potrafi sponiewierać...
PZDR
Qter
Inspirowany postem Barrego o TDM-ie wrzucam moje pierwsze przemyślenia.
Informacyjnie - pierwszy 1kkm na tym motku za mną. Wrażenia są takie, że tam gdzie do tej pory latałem trampkiem polnymi drogami z prędkością X to teraz mogę (ale nie muszę) spokojnie tam jechać z prędkością 2X. Na szosie maksymalna w miarę komfortowa prędkość to około 90km - więc raczej na dłuższe asfaltowe przeloty nie ma to najmniejszego sensu - lepiej wziąć wolne i 500km robić 3 dni ale jadąc polami - więcej frajdy. Oczywiście można też mieszać z przełożeniami i długością łańcucha - jak na razie dla mnie nie ma to sensu bo nigdzie dalej asfaltem się nie wybieram a jeśli już tak wypadnie to na taką okoliczność założyłem sobie hak do auta . Na typowy tor cross też średnio - za ciężkie moto oraz za słabe zawieszenie - zwłaszcza na hopkach to czuć jak potrafi nieźle sponiewierać po dobiciu... Do żwirowni na chwilę zabawy - bardzo fajne doświadczenie. Typowe enduro - czyli zgodnie z moimi założeniami - okoliczny całodzienny ofik. Aby pojechać "gdzieś dalej" można motać z tego wyprawówkę - takie DRZ ADV - lepsze światła, mocowanie bagażu, większy zbiornik itp...
Minusy - całkowity brak ochrony przed warunkami atmosferycznymi. Kultura pracy 1 gara wymaga przyzwyczajenia.
Na razie banan z gęby nie schodzi mimo że potrafi sponiewierać...
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Czołem,
Dawno tu nie pisałem więc mały update - założyłem osłonę silnika, dekle na sprzęgło i silnik, halogeny z chin i wyregulowałem/wyczyściłem gaźnik, zmienione zostało łożysko dolne w tylnym amorze i olej na nowy i latam dalej. Kilka zdjęć z ostatniego łikendu spędzonego w Kosiance na szkoleniu ęduro - polecam każdemu.
Jeździć to ja jednak nie umiem
Tor enduro w Kosiance to jest to!
PZDR
Qter
Dawno tu nie pisałem więc mały update - założyłem osłonę silnika, dekle na sprzęgło i silnik, halogeny z chin i wyregulowałem/wyczyściłem gaźnik, zmienione zostało łożysko dolne w tylnym amorze i olej na nowy i latam dalej. Kilka zdjęć z ostatniego łikendu spędzonego w Kosiance na szkoleniu ęduro - polecam każdemu.
Jeździć to ja jednak nie umiem
Tor enduro w Kosiance to jest to!
PZDR
Qter
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3403
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: koza dla Qtra czyli DRZ 400S
Czołem,
Co prawda nie dziś w mojej kozie w ostatnim czasie podczas "zimy" udało mi się:
- zmienić oponki na d952,
- założyć nową dętka w przodzie na UHD (z tyłu już taką mam od dawna),
- wycentrować tylne koło,
- zmienić cały napęd na DID VX2, przełożenia 14/47 z wersji E
- założyć nowy filtr powietrza,
- zamontować porządnie halogeny,
- przejrzeć elektrykę,
- wyczyścić i przejrzeć zaciski hamulcowe oraz ślimak prędkościomierza,
- założyć nowe klocki
- montaż ciśnieniowego włącznika stopu dla hamulca tylnego (montuje się go na pompie hamulcowej),
- wymienić linkę sprzęgła
- zamontować osłonę tłumika, która ma za zadanie chronić rogala przed przypalaniem
- aha i jeszcze połatałem bak bo w jednym miejscu ciec zaczął...
no i jeszcze jakieś tam duperele...
pora latać
PZDR
Qter
zdjęcie osłony tłumika
Co prawda nie dziś w mojej kozie w ostatnim czasie podczas "zimy" udało mi się:
- zmienić oponki na d952,
- założyć nową dętka w przodzie na UHD (z tyłu już taką mam od dawna),
- wycentrować tylne koło,
- zmienić cały napęd na DID VX2, przełożenia 14/47 z wersji E
- założyć nowy filtr powietrza,
- zamontować porządnie halogeny,
- przejrzeć elektrykę,
- wyczyścić i przejrzeć zaciski hamulcowe oraz ślimak prędkościomierza,
- założyć nowe klocki
- montaż ciśnieniowego włącznika stopu dla hamulca tylnego (montuje się go na pompie hamulcowej),
- wymienić linkę sprzęgła
- zamontować osłonę tłumika, która ma za zadanie chronić rogala przed przypalaniem
- aha i jeszcze połatałem bak bo w jednym miejscu ciec zaczął...
no i jeszcze jakieś tam duperele...
pora latać
PZDR
Qter
zdjęcie osłony tłumika
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości