Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
- ExegiMonumentum
- Czytacz
- Posty: 5
- Rejestracja: 04.08.2014, 12:43
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
- Lokalizacja: Śrem
Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Witam,
na początek sezonu planuję zakup Transalpa i w związku z tym mam do Was pare pytań.
1. Jaką kwotą $ muszę dysponować wybierając się na poszukiwania modelu po roku '97, ewentualnie po '94?
2. Czy między tymi rocznikami są duże różnice czy tylko dołożona w '97 druga tarcza hamulcowa?
3. Czy ubirania w tym kask na tego typu motocykl dużo różnią się od ubrań na motocykle szosowo-turystyczne typu XJ, Bandit itd?
Czy poza wodoodpornością i możliwością zdejmowania podpinek warto na coś zwrócić szczególną uwagę przy ich zakupie?
4. Czy ten model ma jakąś szczególną bolączkę na, którą warto zwrócić uwagę przy oględzinach?
Na początek to tyle odemnie.
Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Pozdrawiam serdeczenie!
na początek sezonu planuję zakup Transalpa i w związku z tym mam do Was pare pytań.
1. Jaką kwotą $ muszę dysponować wybierając się na poszukiwania modelu po roku '97, ewentualnie po '94?
2. Czy między tymi rocznikami są duże różnice czy tylko dołożona w '97 druga tarcza hamulcowa?
3. Czy ubirania w tym kask na tego typu motocykl dużo różnią się od ubrań na motocykle szosowo-turystyczne typu XJ, Bandit itd?
Czy poza wodoodpornością i możliwością zdejmowania podpinek warto na coś zwrócić szczególną uwagę przy ich zakupie?
4. Czy ten model ma jakąś szczególną bolączkę na, którą warto zwrócić uwagę przy oględzinach?
Na początek to tyle odemnie.
Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Pozdrawiam serdeczenie!
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
1. Nie chce mi się na $ przeliczać - ale w pln podam 6 -10 kpln (polecam np giełde forumową i przedział cen sam zobaczysz)
2. Polecam szukaję - opcjonalnie wejdź na www.transalpclub.pl i tam masz rozpiskę danych technicznych
3. Deszczowi jest obojętne na co pada czy na drivera TA czy XJ
4. Jest wspomniana szukajka - podpowiem hasło wałek.
Amen
2. Polecam szukaję - opcjonalnie wejdź na www.transalpclub.pl i tam masz rozpiskę danych technicznych
3. Deszczowi jest obojętne na co pada czy na drivera TA czy XJ
4. Jest wspomniana szukajka - podpowiem hasło wałek.
Amen
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Najwyraźniej nie zadałeś sobie trudu poczytania forum i poszukania odpowiedzi Na przyszłość zdecydowanie zacznij od przeszukania istniejących wątków.ExegiMonumentum pisze:Witam,
na początek sezonu planuję zakup Transalpa i w związku z tym mam do Was pare pytań.
1. Jaką kwotą $ muszę dysponować wybierając się na poszukiwania modelu po roku '97, ewentualnie po '94?
2. Czy między tymi rocznikami są duże różnice czy tylko dołożona w '97 druga tarcza hamulcowa?
3. Czy ubirania w tym kask na tego typu motocykl dużo różnią się od ubrań na motocykle szosowo-turystyczne typu XJ, Bandit itd?
Czy poza wodoodpornością i możliwością zdejmowania podpinek warto na coś zwrócić szczególną uwagę przy ich zakupie?
4. Czy ten model ma jakąś szczególną bolączkę na, którą warto zwrócić uwagę przy oględzinach?
Na początek to tyle odemnie.
Czekam na Wasze odpowiedzi
Pozdrawiam serdeczenie!
1. Kolega napisał słusznie, 6-10 k
2. Niezbyt duże, ale ludzie znacznie częściej szukają tego nowszego. Starszy jest produkowany w Japonii (do '95? ).
3. Jak nie jeździsz w dużym błocie są identyczne. Na teren czasami przyda się drugi strój, tj. zbroja, kask enduro, solidne buty. Ja nie mam takiego, mam szosowy i żyję. To duży temat i musisz sam poczytać, nikt Ci nie odpowie w jednym poście.
4. Musisz poszukać informacji:) Na pewno trzeba spojrzeć na wałek zdawczy.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- Franz
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 222
- Rejestracja: 18.06.2008, 16:13
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Japoniec to ten z jedną tarczą , produko2any 1996 włącznie. Wloch to 2 tarcze i od 1997. Nie wazny rocznik a stan techniczno optyczny
1996 japoniec ma juz jeden moduł i udoskonalony gaźnik
Do 1995 wlacznie ma dwa moduły
1996 japoniec ma juz jeden moduł i udoskonalony gaźnik
Do 1995 wlacznie ma dwa moduły
- KJU
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 454
- Rejestracja: 10.04.2013, 09:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Słojczany
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Największą wadą Trampka bywa kierownik, który drutuje, albo zaniedbuje swoich powinności wobec maszyny.ExegiMonumentum pisze: 4. Czy ten model ma jakąś szczególną bolączkę na, którą warto zwrócić uwagę przy oględzinach?
Warto poczytać w zakładce "Warsztat", tam znajdziesz dużo odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Pozdrawiam
życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiadomo co się trafi
http://zamiedzaidalej.blogspot.com/
http://zamiedzaidalej.blogspot.com/
- ExegiMonumentum
- Czytacz
- Posty: 5
- Rejestracja: 04.08.2014, 12:43
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
- Lokalizacja: Śrem
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Dzięki za odpowiedzi i wskazówki.
P.S. Kilka-kilkanaście wątków prześledziłem, ale jestem zdania, że niektóre tematy czasami muszą się powtórzyć żeby fora żyły.
Pozdrawiam
P.S. Kilka-kilkanaście wątków prześledziłem, ale jestem zdania, że niektóre tematy czasami muszą się powtórzyć żeby fora żyły.
Pozdrawiam
- Reindeer
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1139
- Rejestracja: 11.11.2011, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław (czasem Krosno)
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Myślę, że moderatrzy mogliby się z Tobą nie zgodzić.ExegiMonumentum pisze:
P.S. Kilka-kilkanaście wątków prześledziłem, ale jestem zdania, że niektóre tematy czasami muszą się powtórzyć żeby fora żyły.
Pozdrawiam
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 809
- Rejestracja: 24.02.2011, 09:44
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rastenburg Mazury NKE
- Kontakt:
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
I tu się myślisz, to forum żyje bez powtorek. Kliknij na tematy aktywne to się zdziwisz.ExegiMonumentum pisze:Dzięki za odpowiedzi i wskazówki.
P.S. Kilka-kilkanaście wątków prześledziłem, ale jestem zdania, że niektóre tematy czasami muszą się powtórzyć żeby fora żyły.
Pozdrawiam
Widać, że nie przeglądałes tematow uwaznie, a chcąc coś zrobić samodzielnie przy sprzecie trzeba sobie poczytać.
To wyjatkowo poukładane forum, zadko kiedy tematy sie dubluja, admin robia tu porzadek, dzieki czemu znajdziesz wszystko co dotyczy TA i nie tylko.
Największą bolączką trampkow jak juz wiesz to wałek i moduł, na problemy z nimi znajdziesz recepte w wątkach, jak zapobiegać, jak ocenić stan przy kupnie, co zrobić jak sie sprzęt zesra.
Miłego czytania i owocnego szukania,
Ps. w Śremie jest sprzedawca, którego sprzęty były tu kilkukrotnie opisywane.
kobietom, pacierza i alkoholu nie odmawiam
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Moduł od 1996 jest jeden jak Franz napisał i nie ma z nim problemów. A wałek też nie jest problemem - problemem jest to że wielu kierowników wierzy że 15-20 letni trampek ze zjechanym wałkiem ma 50 tys km. To jest możliwe gdy ktoś nigdy nie zmienił zębatki zdawczej (warto zmieniać co 10-12 tys km.) i masakrował motocykl w terenie. Oczywiście są piękne, zadbane sztuki z takimi przebiegami jednak wałek nie ma tam prawa wyglądać inaczej niż jak prawie nowy. Także jak nie jesteśmy pewni źródła z którego pochodzi motocykl to warto ten element obejrzeć.
A poza tym to chyba koledzy dobrze odpowiedzieli. Rocznik ma mniejsze znaczenie od stanu techniczno-optycznego.
Pozdr
zimny
A poza tym to chyba koledzy dobrze odpowiedzieli. Rocznik ma mniejsze znaczenie od stanu techniczno-optycznego.
Pozdr
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2689
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
No i na Twoim miejscu kupował bym nie na początku przyszłego, ale na końcu tego sezonu. Wyprzedaże jak widać już się rozpoczęły.
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- ExegiMonumentum
- Czytacz
- Posty: 5
- Rejestracja: 04.08.2014, 12:43
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
- Lokalizacja: Śrem
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Jeżeli chodzi o sprzedawce ze Śremu to pewnie chodzi o GregorBike'a. Faktycznie pare Transalpów u niego na podwórku stoi z tego co widzę po ogłoszeniach, ale opinie na temat tego sprzedającego są różne, chociaż myślę, że w większości na plus.
Wiem, że rocznikiem się nie jezdzi, ale chodziło mi bardziej o te modyfikacje jakie zostały wprowadzone. Jednak z tego co wyczytałem różnica w hamowaniu pomiędzy jedną tarczą hamulcową z przodu, a dwoma jest dość duża.
Duże różnice w cenie są pomiędzy tymi sztukami sprzedawanymi teraz, a na wiosne? (Wiem, że ktoś w cenie później uwzględnia wymiane częśći eksploatacyjnych i garażowania przez zimę)
Wiem, że rocznikiem się nie jezdzi, ale chodziło mi bardziej o te modyfikacje jakie zostały wprowadzone. Jednak z tego co wyczytałem różnica w hamowaniu pomiędzy jedną tarczą hamulcową z przodu, a dwoma jest dość duża.
Duże różnice w cenie są pomiędzy tymi sztukami sprzedawanymi teraz, a na wiosne? (Wiem, że ktoś w cenie później uwzględnia wymiane częśći eksploatacyjnych i garażowania przez zimę)
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2477
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Jak chcesz fajny motocykl, to zdecydowanie jesienią. Lepszy i wybór i ceny.
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
I co jeszcze podać na tacy? może frytki do tego?ExegiMonumentum pisze:.....
Duże różnice w cenie są pomiędzy tymi sztukami sprzedawanymi teraz, a na wiosne? (Wiem, że ktoś w cenie później uwzględnia wymiane częśći eksploatacyjnych i garażowania przez zimę)
W dziale sprzedam motocykl masz jedynie 29 stron z tematami - weź sobie przeglądnij ostatnie dwa lata np i wyciągnij wnioski .....
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
wilq.bb, już daj na luz - chłopak pyta, może i takie tematy już były ale co szkodzi napisać jedno konkretne zdanie jak tomekpe... takim podejściem można tylko ludzi zniechęcić do forum.wilq.bb pisze:I co jeszcze podać na tacy? może frytki do tego?ExegiMonumentum pisze:.....
Duże różnice w cenie są pomiędzy tymi sztukami sprzedawanymi teraz, a na wiosne? (Wiem, że ktoś w cenie później uwzględnia wymiane częśći eksploatacyjnych i garażowania przez zimę)
W dziale sprzedam motocykl masz jedynie 29 stron z tematami - weź sobie przeglądnij ostatnie dwa lata np i wyciągnij wnioski .....
Pozdr
zimny
ps. zakup motocykla najlepiej - sierpień-listopad. Najlepsze ceny i wybór motocykli od prywatnych włascicieli, handlarze nastawiają się najbardziej na ludzi kupujących pierwszy motocykl wiosną.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Nie demonizowałbym kwestii hamulców. Generalnie w tych motocyklach to raczej spowalniacze. Oczywiście jedna tarcza dużo Tobie da. W porównaniu do dwóch (jedna z przodu, jedna z tyłu) dołożenie jeszcze jednej daje teoretycznie 50% więcej hamowania. Ale czysto teoretycznie. Ja nie miałem takiego wrażenia jak przesiadłem się z motocykla z jedną tarczą z przodu na dwie. Większe rezultaty daje jeden i inny zacisk / tarcza (adapter), niż formowe dwie tarcze. Taką zmotę robić w swojej afryce mirkoslawski i różnica jest piorunująca (czyli zdjął dwie i założył jedną ale super).ExegiMonumentum pisze:
Wiem, że rocznikiem się nie jezdzi, ale chodziło mi bardziej o te modyfikacje jakie zostały wprowadzone. Jednak z tego co wyczytałem różnica w hamowaniu pomiędzy jedną tarczą hamulcową z przodu, a dwoma jest dość duża.
Jeżeli nie masz jakiegoś mocnego powodu (dla jednych to kolor, dla innych wygląd, dla innych cechy konstrukcyjne) to niezawężaj tak bardzo wyboru. Jednak stan, pochodzenie +/- kilka lat. Innymi słowy: lepiej mieć dobry z jedną tarczą niż zmęczony, ale z dwiema - w tej samej kwocie.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- ant6
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 849
- Rejestracja: 17.03.2013, 20:10
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Piotrze, nie jestem expertem, ale może coś Ci pomogęExegiMonumentum pisze:Witam,
na początek sezonu planuję zakup Transalpa i w związku z tym mam do Was pare pytań.
1. Jaką kwotą $ muszę dysponować wybierając się na poszukiwania modelu po roku '97, ewentualnie po '94?
2. Czy między tymi rocznikami są duże różnice czy tylko dołożona w '97 druga tarcza hamulcowa?
3. Czy ubirania w tym kask na tego typu motocykl dużo różnią się od ubrań na motocykle szosowo-turystyczne typu XJ, Bandit itd?
Czy poza wodoodpornością i możliwością zdejmowania podpinek warto na coś zwrócić szczególną uwagę przy ich zakupie?
4. Czy ten model ma jakąś szczególną bolączkę na, którą warto zwrócić uwagę przy oględzinach?
Na początek to tyle odemnie.
Czekam na Wasze odpowiedzi
Pozdrawiam serdeczenie!
1. kwota zależna od modelu, wyposażenia, stanu, dodatków co oczywiste
2. druga tarcza - Wojtek już napisał wystarczająco jasno, ja jeszcze dodam, że technika i umiejętności kierownika mają tu ogromne znaczenie!
3. kask - zależy czy asfalt, szuter, błoto etc. - integral, szczękowiec, typu enduro - każdy jest najlepszy na dany rodzaj drogi, nie ma idealnego środka, ja mam szczękowca, ale w terenie to tak średnio, na asflat najlepszy integral podobno ...no ale jak to pogodzić????
ubrania - tutaj to jak wyżej temat rzeka. Ja mam modekę z podpinką, z membraną i powiem Ci tak (ale to moje zdanie). jak miał bym okazję teraz to kupił bym bez membrany i bez podpinki (zamiast tego dobry polar pod spód, i kondomik (kupiłem i polecam). Membrany nie zawsze dają radę w ulewie (kondomik raczej tak znaczy daje radę) - sprawdziłem, przetestowałem - kasę wolał bym zainwestować w dobre buty!!!!
4. wady - już było pisane jw.
wszystko powyższe to moje osobiste zdanie oparte na moich doświadczenia i inni mogą się z nimi nie zgadzać.
Powyższa treść nie jest ofertą w rozumieniu KC.
Nie nakłaniam, nie zmuszam, nie przekonuję.
Powodzenia
If nobody hates you, you're doing something wrong
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 265
- Rejestracja: 13.04.2009, 22:07
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: śrem
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Zapraszam do mnie z czteropakiem to możemy trochę o trampkach pogadać kilka lat już mam co nieco już o nich wiem , jak będziesz chciał jakiegoś obejrzeć u Gregora to mogę pomóc przy oględzinach , ja mam o nim dobre zdanie ale tanio pięknej sztuki u niego nie kupisz stan z reguły adekwatny do ceny .
- ExegiMonumentum
- Czytacz
- Posty: 5
- Rejestracja: 04.08.2014, 12:43
- Mój motocykl: nie mam jeszcze TA
- Lokalizacja: Śrem
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
zimny dzięki za wstawiennictwo, faktycznie aż się czasami strach o coś zapytać. No, ale twardym trzeba być, a nie miętkim. :)
wojtekk nawet nie mam specialnie zamiaru zawężać wyboru, bo z ok 7k nie będzie specialnie co przebierać, ale Twoja wypowiedź mnie upewniła w tym przekonaniu.
ant16 kurtke i rękawice w sumie już mam w szafie. Kurtka to RST Raptor, a rękawice Arlen Nesa, ale modelu nie pamiętam. (Wolałem o siebie zadbać już przed rozpoczęciem kursu na A, gdy na pierwszej jezdzie puszka wymusiła mi chamsko pierwszeństwo. Skończyło się na stratach tylko w moto, a ile się nauczyłem przez tą kolizję). Jednak dzięki za wypowiedź :)
wichur - nawet nie wiesz jak miło mi słyszeć, że w swoim mieście mogę szukać u kogoś pomocy czy pewnie za jakiś czas z kim pośmigać po okolicznych terenach. Powiedz mi tylko czy czasami parkowałeś swoje moto koło Spółdzielni MIeszkaniowej i maszyna jest w czarno-ziolonkawych barwach? To jedyn Trampek, który chyba widziałem w Śremie i zawsze jak obok niego przechodziłem i to juz od paru lat, to mówiłem, że duży jest i też bym takiego chciał mieć :D
wojtekk nawet nie mam specialnie zamiaru zawężać wyboru, bo z ok 7k nie będzie specialnie co przebierać, ale Twoja wypowiedź mnie upewniła w tym przekonaniu.
ant16 kurtke i rękawice w sumie już mam w szafie. Kurtka to RST Raptor, a rękawice Arlen Nesa, ale modelu nie pamiętam. (Wolałem o siebie zadbać już przed rozpoczęciem kursu na A, gdy na pierwszej jezdzie puszka wymusiła mi chamsko pierwszeństwo. Skończyło się na stratach tylko w moto, a ile się nauczyłem przez tą kolizję). Jednak dzięki za wypowiedź :)
wichur - nawet nie wiesz jak miło mi słyszeć, że w swoim mieście mogę szukać u kogoś pomocy czy pewnie za jakiś czas z kim pośmigać po okolicznych terenach. Powiedz mi tylko czy czasami parkowałeś swoje moto koło Spółdzielni MIeszkaniowej i maszyna jest w czarno-ziolonkawych barwach? To jedyn Trampek, który chyba widziałem w Śremie i zawsze jak obok niego przechodziłem i to juz od paru lat, to mówiłem, że duży jest i też bym takiego chciał mieć :D
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5564
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
Z ubrania pomyśl o butach, spodniach i powoli masz pierwszy "mundur"
W 7k możesz kupić naprawdę zadbany egzemplarz. Zabraniam patrzeć CI na rocznik! Wtedy będziesz się frustrował.
Zostaw sobie może ciut na serwisy - chyba, że masz możliwość stałego dopływu gotówki, to nie. Ale jak nie masz - byś nie miał straconego sezonu bo np. nie masz na zmianę gumki
Szerokości i uszy do góry!
W 7k możesz kupić naprawdę zadbany egzemplarz. Zabraniam patrzeć CI na rocznik! Wtedy będziesz się frustrował.
Zostaw sobie może ciut na serwisy - chyba, że masz możliwość stałego dopływu gotówki, to nie. Ale jak nie masz - byś nie miał straconego sezonu bo np. nie masz na zmianę gumki
Szerokości i uszy do góry!
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 265
- Rejestracja: 13.04.2009, 22:07
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: śrem
Re: Kilka pytań od żółtodzioba z planami zakupu Transalpa.
To raczej nie był mój ja mam zielonego od tego sezonu, wcześniej miałem czerwono czarnego , mieszkam na padera , jak by co to się odezwij.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości