Jeśli nie Trampek, to co...
- piotreklodz
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1001
- Rejestracja: 04.11.2009, 21:00
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurowice
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Jeśli ktoś poczuje jak to jest latać szutrowymi drogami 110-130 km/h to żaden lekki piździk mu tego nie zastąpi... no chyba że pomarańczowy co innego na krętych, ciasnych ścieżkach i w błocie
Tylko Honda -> XL600V + XR 400R = :-)
-
- naciągacz linek
- Posty: 71
- Rejestracja: 03.10.2012, 09:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Skierdy
- Kontakt:
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Ja już znalazłem swoją odpowiedź na zadane w tytule wątku pytanie. Jeżeli nie trampek to VFR800
- Remi
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1073
- Rejestracja: 19.09.2008, 17:46
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Można i w tą stronęleopoldos pisze:Ja już znalazłem swoją odpowiedź na zadane w tytule wątku pytanie. Jeżeli nie trampek to VFR800
Będziesz musiał się tylko pogodzić z tym że szutry będą nie dla Ciebie, na "tarce" będą Ci wypadały plomby z zębów (jesli masz) i odkręcaly wszystkie śrubki, na piachu nie pomoże nawet dodawanie gazu a krawężniki zrobią się kłopotliwe no chyba że nie będziesz chciał mieć ładnej vfrki to i na szutrach dasz rade.
Na poważnie to świetne moto do asfaltowych podróży.
edit*
przypomniało mi się że na swojej jak musiałem przejechać przez błoto to najpierw modlitwa o cudowne ocalenie plastików bo nawet jadąc na listonosza potrafiła dosłownie wyśliznąć się spod tyłka.
-
- naciągacz linek
- Posty: 71
- Rejestracja: 03.10.2012, 09:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Skierdy
- Kontakt:
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Remi. Szutry, błoto itd. nie są jakoś specjalnie przeze mnie lubiane. Zresztą na anakach 3 jest to dość uciążliwe. Zdecydowanie bardziej kręci mnie asfalt. Krawężniki - no cóż mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle. Wszak to nie jakaś straszliwa przeszkoda.
Ale co tu się nastawiać. Ten sezon jeszcze na pewno na trampiszonku pocisnę. Przyszły - to się jeszcze okaże.
Ale co tu się nastawiać. Ten sezon jeszcze na pewno na trampiszonku pocisnę. Przyszły - to się jeszcze okaże.
- gajos007
- łamacz szprych
- Posty: 749
- Rejestracja: 17.11.2010, 20:47
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Ja się pytam dlaczego nie ma trampka w około 80konnym silniku...
A tak serio to przewaliłem temat od początku i nie odpowiedziałem sobie na pytanie.Brakuje mi mocy niestety brakuje,tęsknie za tenerą a z drugiej strony wiem czemu wróciłem do transalpa. Napaliłem się na vstroma ale ten chyba nie dla mnie tak samo jak caponord i varadero. Czy serio nie ma alternatywy? Nawet triumph odpada? Czy do 10-13tyś nie ma alternatywy?
A tak serio to przewaliłem temat od początku i nie odpowiedziałem sobie na pytanie.Brakuje mi mocy niestety brakuje,tęsknie za tenerą a z drugiej strony wiem czemu wróciłem do transalpa. Napaliłem się na vstroma ale ten chyba nie dla mnie tak samo jak caponord i varadero. Czy serio nie ma alternatywy? Nawet triumph odpada? Czy do 10-13tyś nie ma alternatywy?
XL600V '90r - XTZ750 '90r - XL650V '00r - DL650 '04r - XL650V '01r - XL700V '10r - XRV750 '02r
-
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1049
- Rejestracja: 21.06.2011, 22:52
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kaszebe
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Może GS 1100, tyle że trza poszukać zadbanej sztuki Najbardziej uniwersalny z tego co wymieniłeś . Taki większy Trampek .gajos007 pisze:Ja się pytam dlaczego nie ma trampka w około 80konnym silniku...
A tak serio to przewaliłem temat od początku i nie odpowiedziałem sobie na pytanie.Brakuje mi mocy niestety brakuje,tęsknie za tenerą a z drugiej strony wiem czemu wróciłem do transalpa. Napaliłem się na vstroma ale ten chyba nie dla mnie tak samo jak caponord i varadero. Czy serio nie ma alternatywy? Nawet triumph odpada? Czy do 10-13tyś nie ma alternatywy?
Nie łam się
- Wajdek
- Wajdek
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Ja tam za 13tys. widziałem już zgruzowane LC8 Za 17-18kPLN można już nabyć takowego i mocy nie zabraknie
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Co sądzicie o CRF250L?
- gajos007
- łamacz szprych
- Posty: 749
- Rejestracja: 17.11.2010, 20:47
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Triumph Tiger 900 lub 955i ?? Choć tak jak prochu pisze i BMW po głowie chodzi i 1100 i 1150
ps w ramach offtopa, ile Wam pali 650'ka tak normalnie odkręcana z zamiataniem szutrów i na czarnym do 120km/h
ps w ramach offtopa, ile Wam pali 650'ka tak normalnie odkręcana z zamiataniem szutrów i na czarnym do 120km/h
XL600V '90r - XTZ750 '90r - XL650V '00r - DL650 '04r - XL650V '01r - XL700V '10r - XRV750 '02r
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 532
- Rejestracja: 06.06.2011, 10:26
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: O! Pole
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
5,5-6l/100kmgajos007 pisze: ps w ramach offtopa, ile Wam pali 650'ka tak normalnie odkręcana z zamiataniem szutrów i na czarnym do 120km/h
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/60231
- gajos007
- łamacz szprych
- Posty: 749
- Rejestracja: 17.11.2010, 20:47
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Węgorzewo
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
No to czyli moje 5,5-6l to norma Bo dziwiłem się pojemność baku 19l a wskaźnik paliwa leci na rezerwę już po przejechaniu 130km...dziwny ten wskaźnik jest lekko... po 200-220km leży prawie na samym dole a niby powinno być jeszcze 6l w zbiorniku,ale to tak już moje olśnienia połączone ze zdziwieniem
XL600V '90r - XTZ750 '90r - XL650V '00r - DL650 '04r - XL650V '01r - XL700V '10r - XRV750 '02r
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 532
- Rejestracja: 06.06.2011, 10:26
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: O! Pole
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Ten typ tak ma
- skarp
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 220
- Rejestracja: 18.07.2012, 06:54
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Parczew
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
W powyższej kwestii to jest tak, jak kolega pisze. A nawiasem mówiąc, po dzisiejszym wypadzie do Białej Podlaskiej na open sezonu to by się przydało drugie moto, hmmm najlepiej caferacerowoboberowe
Suzuki DR 650 SE 1997r. -> Honda XL 650 V 2000r. -> Suzuki DL 650 K7 - > BMW R 1200 GS K25 2005r. Desert Yellow.
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 942
- Rejestracja: 07.12.2011, 17:03
- Mój motocykl: nie mam motocykla
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
ja tam se trampka sprzedałem i se kupiłęm yamahe tt z 2001r . 600ccm . bak poj butelki po pepsi plastiki... jakieś tam mam ,pali hmmmm ile wleje tyle wypali. dzielny bardzo ale noge złemałem i już mam po sezonie . Chce ktoś kupić ?:)
Konto dezaktywowane na prośbę użytkownika
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Miałem okazje pojeździć odrobinę Triumphem Tiger - i muszę przyznać - jestem zauroczony.
Trójtłokowy silnik zapewnia całkiem inne doznania niż TA.
Może kiedyś, lecz na pewno nie teraz.
Trójtłokowy silnik zapewnia całkiem inne doznania niż TA.
Może kiedyś, lecz na pewno nie teraz.
Lepsze jutro było wczoraj....
- teo
- miejski lanser
- Posty: 370
- Rejestracja: 14.06.2011, 09:36
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Zgoda, ale pod warunkiem akcesoryjnego wydechu, bo na oryginalnej puszce brzmi beznadziejniematt28 pisze:Miałem okazje pojeździć odrobinę Triumphem Tiger - i muszę przyznać - jestem zauroczony.
Trójtłokowy silnik zapewnia całkiem inne doznania niż TA.
Może kiedyś, lecz na pewno nie teraz.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Ja to jeśli nie trampka 600 to chciałbym 650 lub 700. Dla mnie jest tak że 600-tka pozwala na komfortową jazdę autobanem 120kmh, 650 - 130kmh, 700 - ???, nie wiem, jeszcze nie miałem . De facto na większości autostrad jest dopuszczalne chyba 130kmh i to jest optymalna, fajna przelotowa prędkość.
Nie kumam co wielu ma tak z tą mocą...jeździłem 600-tką z full załadunkiem i plecakiem i cóż - nie jest jak pocisk ale przyspiesza jak dobry samochód czyli wystarczająco do turystyki. A przy wyprzedzaniu trzeba po prostu myśleć. Dla mnie optimum to była moc Afryczki. Te 10km i większy moment były odczuwalne w jeździe z pasażerem (jej masa i wysokość niestety też ). W 600-tce jeśli już czegoś to trochę momentu mi brakuje, 650tka miała zwyczajnie max moment przy niższych obrotach i to było fajne, 600tkę trzeba nieco mocniej kręcić. Zapas mocy przydałby się o tyle że przy pełnym załadunku silniczek nie byłby tak przemęczony
Ale faktem jest że jest całe stado motocykli lepszych na asfalt niż trampek. Przejechałem się swego czasu CBR600 w wersji stuntowej (tylna zębatka ponad 60 zębów!), po kawałku jazdy stwierdziłem że ta moc i kosmiczne odejście jest chyba nie dla mnie
Pozdrawiam
zimny
Nie kumam co wielu ma tak z tą mocą...jeździłem 600-tką z full załadunkiem i plecakiem i cóż - nie jest jak pocisk ale przyspiesza jak dobry samochód czyli wystarczająco do turystyki. A przy wyprzedzaniu trzeba po prostu myśleć. Dla mnie optimum to była moc Afryczki. Te 10km i większy moment były odczuwalne w jeździe z pasażerem (jej masa i wysokość niestety też ). W 600-tce jeśli już czegoś to trochę momentu mi brakuje, 650tka miała zwyczajnie max moment przy niższych obrotach i to było fajne, 600tkę trzeba nieco mocniej kręcić. Zapas mocy przydałby się o tyle że przy pełnym załadunku silniczek nie byłby tak przemęczony
Ale faktem jest że jest całe stado motocykli lepszych na asfalt niż trampek. Przejechałem się swego czasu CBR600 w wersji stuntowej (tylna zębatka ponad 60 zębów!), po kawałku jazdy stwierdziłem że ta moc i kosmiczne odejście jest chyba nie dla mnie
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 807
- Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
W 700ce trakcja nie sprawia problemow przy 140-150 km/h ale wibracje powyzej 120km/h zaczynaja dobijac wiec jezdze max 110.
Jak dla mnie to 600ka lepiej sie zachowuje nawet przy tych 140km/h.
Jak dla mnie to 600ka lepiej sie zachowuje nawet przy tych 140km/h.
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
O, a to ciekawe. Możesz coś więcej napisać? Od jakich prędkości, obrotów? W 600-tce do 140km/h tudzież 7 tys obr temat wibracji które byłyby uciążliwe de facto nie istnieje.. w 650-tce też. Afryka nieźle masowała powyżej 6 tys obr. ale to był jednak trochę inny, większy piec.mirekm71 pisze:W 700ce trakcja nie sprawia problemow przy 140-150 km/h ale wibracje powyzej 120km/h zaczynaja dobijac wiec jezdze max 110.
Jak dla mnie to 600ka lepiej sie zachowuje nawet przy tych 140km/h.
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
Re: Jeśli nie Trampek, to co...
Przymierzałem się wczoraj do niej:martes pisze:Co sądzicie o CRF250L?
* siedzenie deska (a ponoc trampek ma niewygodną)
* hamulce słabsze niż w TA (albo muszą się dotrzeć, bo to nówka salonówka była)
* biegi chodzą przyjemnie, ale wrzucić luz to jakaś tragedia (uwaga j/w)
* tył, zegary, lusterka, kierunki i silnik z motocykla szosowego
* nie brzmi na oryginalnym wydechu
* lepsza pozycja niż na TA (w teren i na ciasne manewry), ale...
* ...z drugiej strony przy moich 193cm wzrostu CRF jest za mała
* w off nie było dane mi wjechać
* ponoć schodzą jak ciepłe bułeczki
* silnik 23KM, remont ponoć dopiero po 100 000km
* cena 18800zł, zakup na stronie modelu 2013 za 17500zł to mrzonka
Po paru przemyśleniach - odpada.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości