Honda SH 125i Wolo
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 310
- Rejestracja: 04.07.2009, 10:46
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda SH 125i Wolo
Fajny ten skuter. Ciekawi mnie jak Ty tym Rajd Kociewski przejedziesz
RD07
SHL M11
SHL M11
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda SH 125i Wolo
Paweł, rolki sam stwierdziłem, że na wyciep. Były nierówno zjechane i okładzina się kończyła- wyczytałem na forach, pooglądałem zdjęcia, więc moje "doświadczone" oko mi to podpowiedziało Pasek miał ślady spękania, był rozciągnięty- taki werdykt wydali. Ja niewiele mogę powiedzieć, bo nie dysponuję Hayesem, żeby mieć nominalne wymiary. Pasek był w skucie od nowości.
Do Motopointa jeżdżę od lat i nigdy nie miałem powodu, aby im nie wierzyć czy posądzać o nieuczciwość. Solidne chłopaki.
Dziś druga warstwa lakieru
Ps. Jarson, jak tam, czaisz się na coś w puste miejsce po DRce?
Do Motopointa jeżdżę od lat i nigdy nie miałem powodu, aby im nie wierzyć czy posądzać o nieuczciwość. Solidne chłopaki.
Dziś druga warstwa lakieru
Ps. Jarson, jak tam, czaisz się na coś w puste miejsce po DRce?
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda SH 125i Wolo
Pod drugiej warstwie była jeszcze trzecia...
Odebrałem części z Hondy, więc można było coś ruszyć
nowe rolki
nowy pasek
...no i stanąłem, z braku odpowiedniego narzędzia do skręcenia wariatora.
nocna wizyta w skupie złomu na nic się zdała- płaskownika nie znalazłem.
Trzeba było odłożyć robotę na dzień następny, kiedy to skonstruowałem ten oto zaawansowany przyrząd:
skręciłem na 120 Nm, może być?
przy okazji wymieniłem też gąbkowy filtr osłony wariatora
filtr powietrza "prawie nowy"
uszczelniłem nieco airbox
pomalowane elementy prezentują się dużo lepiej
poskładany
Miałem chwilę zagwozdki z układem chłodzenia, ale zorientowałem się, że trzeba go odpowietrzyć.
Testy drogowe zakończyły się następującymi wynikami:
- fajnie przyspiesza
- płynniej zwalnia, nie ma poszarpywania jak na starym pasku
- jedzie wolniej, niż na starych rolkach, pasku..... dlaczego???
Max co teraz wyciąga to 90 km/h, czupakabra pisał, że powinien 110... spora różnica. Nie żebym non stop latał po mieście 110, ale skoro powinien, to czemu nie jedzie?
Co jeszcze może być tego przyczyną? Nie odczuwam ślizgania się sprzęgła.
Pozdrawiam,
Wolo
Odebrałem części z Hondy, więc można było coś ruszyć
nowe rolki
nowy pasek
...no i stanąłem, z braku odpowiedniego narzędzia do skręcenia wariatora.
nocna wizyta w skupie złomu na nic się zdała- płaskownika nie znalazłem.
Trzeba było odłożyć robotę na dzień następny, kiedy to skonstruowałem ten oto zaawansowany przyrząd:
skręciłem na 120 Nm, może być?
przy okazji wymieniłem też gąbkowy filtr osłony wariatora
filtr powietrza "prawie nowy"
uszczelniłem nieco airbox
pomalowane elementy prezentują się dużo lepiej
poskładany
Miałem chwilę zagwozdki z układem chłodzenia, ale zorientowałem się, że trzeba go odpowietrzyć.
Testy drogowe zakończyły się następującymi wynikami:
- fajnie przyspiesza
- płynniej zwalnia, nie ma poszarpywania jak na starym pasku
- jedzie wolniej, niż na starych rolkach, pasku..... dlaczego???
Max co teraz wyciąga to 90 km/h, czupakabra pisał, że powinien 110... spora różnica. Nie żebym non stop latał po mieście 110, ale skoro powinien, to czemu nie jedzie?
Co jeszcze może być tego przyczyną? Nie odczuwam ślizgania się sprzęgła.
Pozdrawiam,
Wolo
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- bartekk
- pałujący w lesie
- Posty: 1450
- Rejestracja: 28.10.2011, 07:54
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: wrocław - radwanice
Re: Honda SH 125i Wolo
A stare rolki były oryginalne? Agrotuning skuterów polega na zastosowaniu cięższych rolek. Wtedy kosztem przyspieszenia, osiąga się większe Vmax.- fajnie przyspiesza
- płynniej zwalnia, nie ma poszarpywania jak na starym pasku
- jedzie wolniej, niż na starych rolkach, pasku..... dlaczego???
Max co teraz wyciąga to 90 km/h, czupakabra pisał, że powinien 110... spora różnica. Nie żebym non stop latał po mieście 110, ale skoro powinien, to czemu nie jedzie?
Co jeszcze może być tego przyczyną? Nie odczuwam ślizgania się sprzęgła.
Prędzej pasek będzie się ślizgał niż sprzęgło, ale masz nowy . 90km/h dla skutera 125 to nie jest zły wynik - rzekłbym fabryczny.
Koronkowa robota. Chyba wiem gdzie wyślę swoją apkę na kurację sezonową.
W życiu są rzeczy ważne i .... ważniejsze.
Re: Honda SH 125i Wolo
"[quote="Wolo"]Z braku laku (albo czasu na jeżdżenie) postanowiłem założyć ten temat.
Miesiąc temu sprzedałem dzika, a garaż nie znosi pustki. No i nie było przy czym grzebać, bo Afra się nie psuje, więc sobie znalazłem. "
He też tak mam tylko ja sobie zakupiłem Jawe 350 a taką http://www.jawacz.pl/index.php?action=d ... 4705;image
http://www.jawacz.pl/index.php?action=d ... 4699;image
Fajna zabawa na jesienne wieczory
Miesiąc temu sprzedałem dzika, a garaż nie znosi pustki. No i nie było przy czym grzebać, bo Afra się nie psuje, więc sobie znalazłem. "
He też tak mam tylko ja sobie zakupiłem Jawe 350 a taką http://www.jawacz.pl/index.php?action=d ... 4705;image
http://www.jawacz.pl/index.php?action=d ... 4699;image
Fajna zabawa na jesienne wieczory
WSK MB03
JAWA 350 634
TRANSALP 650
JAWA 350 634
TRANSALP 650
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda SH 125i Wolo
Wszystko powinno być złożone jak wcześniej , np. zamieniona podkładka na grubszą od strony silnika , może spowodować iż wario nie będzie się otwierać w pełnym zakesie.Wolo pisze:
nowe rolki
.... - fajnie przyspiesza
- płynniej zwalnia, nie ma poszarpywania jak na starym pasku
- jedzie wolniej, niż na starych rolkach, pasku..... dlaczego???
Wyrobione gniazda rolek również, więc powodów może być wiele
O prędkości 110 mówiłem na własnych doświadczeniach z peugeot elystar 150 , w trasie 120 licznikowe, a jeździłem w towarzystwie 125 i w tych okolicach był koniec. ( zestrojenie fabryczne )Wolo pisze:
Max co teraz wyciąga to 90 km/h, czupakabra pisał, że powinien 110... spora różnica. Nie żebym non stop latał po mieście 110, ale skoro powinien, to czemu nie jedzie?
Co jeszcze może być tego przyczyną? Nie odczuwam ślizgania się sprzęgła.
Pozdrawiam,
Wolo
Na tej podstawie uważam, że 105-110 jest osiągalne.
Co jeszcze może być powodem, np. minimalnie lżejsze rolki itd.
Napisz do Zimnego, przerobił ten temat
Ps.
http//:moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i
Czyli moja teoria się potwierdza..... Aktualnie skuter jest już dotarty. Do
pierwszego tysiąca km jeździłem spokojnie,
nie przekraczałem 80km/h. Teraz
próbowałem przejechać się szybciej i vmax
to licznikowe 110km/h (105kmh w/g GPS)
ale do tej prędkości potrzebna jest duża
góra i długi odcinek oraz trzeba sie mocno
pochylić. Bez tego max to realne
95-100kmh (czyli licznikowe 100-105kmh).
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda SH 125i Wolo
@ Michał- wrzuć inny link, bo na ten trzeba się logowac, a chętnie zobaczę, jakie zajęcie sobie sprawiłeś na zimę
@ czupakabra- mówisz o elemencie 13? Szczerze to nic takiego stamtąd nie ściągałem...ślizgi założone prawidłowo.
dzięki kolego za pomoc, tak jak w znalezionym przez Ciebie fragmencie- wczoraj osiągnąłem na długiej prostej licznikowe ..102, zatem pozwala to wierzyć, iż wszystko ze skuterkiem w porządku.
Nie pochylałem się, zatem może i 110 z czasem dociągnę
W ogóle skut jest niesamowity w mieście. Motocyklem nie obawiam się wchodzić na żyletki, ale skutem da się lawirować jeszcze bardziej, jestem oczarowany jego zwinnością, niezwykle sprawny środek komunikacji w mieście.
@ czupakabra- mówisz o elemencie 13? Szczerze to nic takiego stamtąd nie ściągałem...ślizgi założone prawidłowo.
dzięki kolego za pomoc, tak jak w znalezionym przez Ciebie fragmencie- wczoraj osiągnąłem na długiej prostej licznikowe ..102, zatem pozwala to wierzyć, iż wszystko ze skuterkiem w porządku.
Nie pochylałem się, zatem może i 110 z czasem dociągnę
W ogóle skut jest niesamowity w mieście. Motocyklem nie obawiam się wchodzić na żyletki, ale skutem da się lawirować jeszcze bardziej, jestem oczarowany jego zwinnością, niezwykle sprawny środek komunikacji w mieście.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda SH 125i Wolo
Tak dokładnie, mówię o "13" ( co prawda to manual od yamaha'y, ale....), w podobny sposób są robione mechaniczne blokady np. peugeot'ach.
Ale jak lata w okolicy 100-ki , to
Czy pomogłem?
Coś tam napisałem, miałem kilka takich zabawek
Miłego
Ale jak lata w okolicy 100-ki , to
Czy pomogłem?
Coś tam napisałem, miałem kilka takich zabawek
Miłego
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 310
- Rejestracja: 04.07.2009, 10:46
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda SH 125i Wolo
Wolo pisze:Paweł, rolki sam stwierdziłem, że na wyciep. Były nierówno zjechane i okładzina się kończyła- wyczytałem na forach, pooglądałem zdjęcia, więc moje "doświadczone" oko mi to podpowiedziało Pasek miał ślady spękania, był rozciągnięty- taki werdykt wydali. Ja niewiele mogę powiedzieć, bo nie dysponuję Hayesem, żeby mieć nominalne wymiary. Pasek był w skucie od nowości.
Do Motopointa jeżdżę od lat i nigdy nie miałem powodu, aby im nie wierzyć czy posądzać o nieuczciwość. Solidne chłopaki.
Dziś druga warstwa lakieru
Ps. Jarson, jak tam, czaisz się na coś w puste miejsce po DRce?
Na to że Policja znajdzie moją DR-ę nie liczę. Przez zimę bedę szukał co w tym stylu.
Na razie nie mam czasu, tydzień temu przyszedl na świat młody Jarson.
RD07
SHL M11
SHL M11
- gwardia
- swobodny rider
- Posty: 2858
- Rejestracja: 01.11.2010, 17:24
- Mój motocykl: nie mam motocykla
- Lokalizacja: Murowana Goślina
Re: Honda SH 125i Wolo
Wolo, a ten skuter będziesz miał na kostkach?
"Jutro zawsze będzie jutro więc jutro jutra już nie będzie"
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Honda SH 125i Wolo
gwardia pisze:Wolo, a ten skuter będziesz miał na kostkach?
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: Honda SH 125i Wolo
Trochę wody w Warcie upłynęło, od kiedy pisałem tu po raz ostatni.
Cóż, eksploatacja przebiega bezproblemowo, prócz jednego małego incydentu kilka miesięcy temu, który to mógł zamienić skuter w ciężki kawałek złomu.
Otóż ujawniła się u mnie hondowska pięta achillesowa, jak myślicie, co to było?
Naturalnie, macie rację- regulator napięcia. Ów delikwent doprowadził pewnego dnia do kuriozalnej dość sceny, kiedy to na drodze gasiłem płonący skuter użyczoną z samochodu gaśnicą proszkową.
Wtyczka uległa stopieniu, pomimo, że była sprawdzana i czyszczona parę miesięcy wcześniej.
Efekty widać poniżej:
Szkody to zwęglony regulator, instalacja, boczek...
ucierpiał też schowek pod siedzeniem
z regulatora nie było co zbierać
boczek do wyrzucenia
Skuter rozebrałem
i zdecydowałem się na wymianę kompletnej wiązki elektrycznej:
tym razem pomijam wtyczki i lutuję kable regulatora
wychodzi kilka różnic pomiędzy starą a nową wiązką, choć pochodzą z sąsiednich roczników
tym niemniej nic, z czym nie można by sobie poradzić
Swoją drogą to przekonany byłem, że pojazdy zajmują się ogniem tak błyskawicznie tylko w filmach, na moje nieszczęście tu kino odzwierciedla rzeczywistość.
Reasumując skuter wskutek awarii regulatora otrzymał nowe:
- wiązkę instalacji elektrycznej
- regulator napięcia
- boczek
- schowek
Jeździ jak przed "pożarem na pokładzie", aczkolwiek kończą mu się rolki, ale o tym za czas jakiś.
Ps. tym prypciem robię więcej km, niż motocyklami
Cóż, eksploatacja przebiega bezproblemowo, prócz jednego małego incydentu kilka miesięcy temu, który to mógł zamienić skuter w ciężki kawałek złomu.
Otóż ujawniła się u mnie hondowska pięta achillesowa, jak myślicie, co to było?
Naturalnie, macie rację- regulator napięcia. Ów delikwent doprowadził pewnego dnia do kuriozalnej dość sceny, kiedy to na drodze gasiłem płonący skuter użyczoną z samochodu gaśnicą proszkową.
Wtyczka uległa stopieniu, pomimo, że była sprawdzana i czyszczona parę miesięcy wcześniej.
Efekty widać poniżej:
Szkody to zwęglony regulator, instalacja, boczek...
ucierpiał też schowek pod siedzeniem
z regulatora nie było co zbierać
boczek do wyrzucenia
Skuter rozebrałem
i zdecydowałem się na wymianę kompletnej wiązki elektrycznej:
tym razem pomijam wtyczki i lutuję kable regulatora
wychodzi kilka różnic pomiędzy starą a nową wiązką, choć pochodzą z sąsiednich roczników
tym niemniej nic, z czym nie można by sobie poradzić
Swoją drogą to przekonany byłem, że pojazdy zajmują się ogniem tak błyskawicznie tylko w filmach, na moje nieszczęście tu kino odzwierciedla rzeczywistość.
Reasumując skuter wskutek awarii regulatora otrzymał nowe:
- wiązkę instalacji elektrycznej
- regulator napięcia
- boczek
- schowek
Jeździ jak przed "pożarem na pokładzie", aczkolwiek kończą mu się rolki, ale o tym za czas jakiś.
Ps. tym prypciem robię więcej km, niż motocyklami
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2687
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Honda SH 125i Wolo
Ja pikole, ale się mogło porobić . No i dlatego, że poczytałem tu na forum o tym jakie"psikusy" robią regulatory a właściwie ich wtyczki ja w moim od razy wyciąłem wtyczki, końcówki kabli pobieliłem i poskręcałem na kostki elektryczne. Mam nadzieję że to wystarczy. A skuterki "uzależniają"
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 846
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Honda SH 125i Wolo
Hej!
Zapytam tutaj bo widzę, że sporo skuterowców jest na forum:
Szukam serwisówki do hondy lead 110 (model 2008 na wtrysku). Najlepiej w jakimś pdf-ie.
No i po lekturze wątku mam zagwozdkę: Jak poznać czy rolki/pasek do wymiany???
Skuterek ma 10 tyś km i to raczej jego prawdziwy przebieg. W tej chwili ma chyba fabryczny zestaw napędowy. Ile taki oryginał hondowski powinien wytrzymać?
Zapytam tutaj bo widzę, że sporo skuterowców jest na forum:
Szukam serwisówki do hondy lead 110 (model 2008 na wtrysku). Najlepiej w jakimś pdf-ie.
No i po lekturze wątku mam zagwozdkę: Jak poznać czy rolki/pasek do wymiany???
Skuterek ma 10 tyś km i to raczej jego prawdziwy przebieg. W tej chwili ma chyba fabryczny zestaw napędowy. Ile taki oryginał hondowski powinien wytrzymać?
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2515
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda SH 125i Wolo
Wolo, napisz proszę parę słów po kilku tyś. przebiegu na tym skutrze.
Jakie są koszta eksploatacyjne tego modelu? Jak spalanie (nie o regler pytam ) i awarie?
Jakie są koszta eksploatacyjne tego modelu? Jak spalanie (nie o regler pytam ) i awarie?
Dominator.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2515
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda SH 125i Wolo
Gdzie jest Wolo?
Podepnę się pod temat.
Trochę o kosztach:
-świeca NGK 30 zł
-pasek wariatora OEM 155 zł
-rolki wariatora OEM 115 zł
-klocki przód Galfer 55 zł
-szczęki tył (bęben) OEM 120 zł
-filtr wariatora 12 zł
-filtr powietrza OEM 80 zł
Olej do lag 106 cm na lagę.
Skut kupiłem z przebiegiem ok. 15 tyś. teraz ma lekko ponad 18 kkm Tylko olej, aku i opony były przez poprzednich właścicieli zmieniane. Bardzo fajne moto do miasta i w korki. Lubię tym w sobotę na zakupy jechać do pobliskiego miasteczka. Nie nadaje to się na bezdroża-twardy zawias o małym skoku z przodu. Mało pali i jest kompletnie bezobsługowy. Słabe hamulce (bęben z tyłu na linkę) w razie awaryjnego hamowania. Bardzo dobre światła jak na mikro lampę, trochę tandetne wykonanie plastyków. Brak u mnie problemów z reglerm (na razie).
Podepnę się pod temat.
Trochę o kosztach:
-świeca NGK 30 zł
-pasek wariatora OEM 155 zł
-rolki wariatora OEM 115 zł
-klocki przód Galfer 55 zł
-szczęki tył (bęben) OEM 120 zł
-filtr wariatora 12 zł
-filtr powietrza OEM 80 zł
Olej do lag 106 cm na lagę.
Skut kupiłem z przebiegiem ok. 15 tyś. teraz ma lekko ponad 18 kkm Tylko olej, aku i opony były przez poprzednich właścicieli zmieniane. Bardzo fajne moto do miasta i w korki. Lubię tym w sobotę na zakupy jechać do pobliskiego miasteczka. Nie nadaje to się na bezdroża-twardy zawias o małym skoku z przodu. Mało pali i jest kompletnie bezobsługowy. Słabe hamulce (bęben z tyłu na linkę) w razie awaryjnego hamowania. Bardzo dobre światła jak na mikro lampę, trochę tandetne wykonanie plastyków. Brak u mnie problemów z reglerm (na razie).
Dominator.
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Honda SH 125i Wolo
Artur - złota łopata na dziś wędruje do Ciebie. Wolo nie zaglądał tutaj od 11.2015....
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2515
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda SH 125i Wolo
Dobrze, że tą łopatą w łeb nie dostałem Wiem, że Wolo nas opuścił, ale kilka rzeczy fajnie opisał i nadal zdjęcia są widoczne Podpiąłem się pod jego temat bo mowa tylko o tym modelu.
Tylko ja wyczytałem z manuala, że wariator na 54 Nm się przykręca a Wolo dał 120.... Za tydzień wrzucę zdjęcie z momentami podstawowymi.
Jest rzecz, która mnie irytuje: aby ściągnąć tylne koło trzeba odkręcić tłumnik i wspornik koła(taka amelinowa konstrukcyja). Nie wyobrażam sobie zmiany dętki na drodze.
Tylko ja wyczytałem z manuala, że wariator na 54 Nm się przykręca a Wolo dał 120.... Za tydzień wrzucę zdjęcie z momentami podstawowymi.
Jest rzecz, która mnie irytuje: aby ściągnąć tylne koło trzeba odkręcić tłumnik i wspornik koła(taka amelinowa konstrukcyja). Nie wyobrażam sobie zmiany dętki na drodze.
Dominator.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3404
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: Honda SH 125i Wolo
Ostatnio grzebałem prz 50ccm Yamahy i żeby zdjąć koło właśnie trzeba było tłumik ściągać. Tam jakaś opona bezdentkowa siedziała. ... na drodze jakoś tak ciężko to zrobić ale wykonalne - do odkręcenia dodatkowo 4 śruby tłumika. .. Inna sprawa że ciężko samemu nakrętke koła ruszyć bo ciężko zblokować koło. ..
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
Pzdr
Qter
piję bro i palę sziszę
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- Artek
- swobodny rider
- Posty: 2515
- Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: ZMY
Re: Honda SH 125i Wolo
Dominator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości