MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
- pałeł
- przycierający rafki
- Posty: 1154
- Rejestracja: 21.06.2008, 22:04
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: racibórz
- Kontakt:
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
ja poszyłem w inna stronę zmieniłem kiere na fatbara
i założyłem osłone alu z rd03 mocno zmodyfikowana
i teraz uwaga wyrzuciłem gmole
motocykl po położeniu na czym kolwiek opiera osłona i kierownica więcej cudów nie trzeba ale tu już każdy myśli inaczej )
i założyłem osłone alu z rd03 mocno zmodyfikowana
i teraz uwaga wyrzuciłem gmole
motocykl po położeniu na czym kolwiek opiera osłona i kierownica więcej cudów nie trzeba ale tu już każdy myśli inaczej )
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3960
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Wszystko zależy gdzie, jak i po jakim podłożu najczęściej latamy.
Ja też miałem osłonę alu od rd 03 ale Ty pałeł akurat latasz na motogodziny i na krótkich odcinkach i ze wścieklokami więc Twoja opinia raczej odosobniona będzie. Większość z nas używa Trampków w innych proporcjach i nie tak ekstremalnie.
W gmolach do 700-tki będzie trochę inaczej to rozwiązane. Lepiej chroniony dół , zobaczymy czy kosztem góry, czy możliwości mocowania bagaży, czy może uda się ponownie wykreować jakiś kompromis pomiędzy wyglądem a skutecznym działaniem. Bo nie w planach mam robić klatki bezpieczeństwa, motocykl musi jeszcze wyglądać.
Każdą opinię staram się zawsze brać pod uwagę.
Ja też miałem osłonę alu od rd 03 ale Ty pałeł akurat latasz na motogodziny i na krótkich odcinkach i ze wścieklokami więc Twoja opinia raczej odosobniona będzie. Większość z nas używa Trampków w innych proporcjach i nie tak ekstremalnie.
W gmolach do 700-tki będzie trochę inaczej to rozwiązane. Lepiej chroniony dół , zobaczymy czy kosztem góry, czy możliwości mocowania bagaży, czy może uda się ponownie wykreować jakiś kompromis pomiędzy wyglądem a skutecznym działaniem. Bo nie w planach mam robić klatki bezpieczeństwa, motocykl musi jeszcze wyglądać.
Każdą opinię staram się zawsze brać pod uwagę.
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Możesz zakładać, się daKLOSZ pisze:Mam ten sam problem/pomysl.Daj znac czy i jak sie to udakrzysimirn pisze:..... Swoją drogą ..... leży u mnie jeszcze płyta pod silnik alu od AFRY i zastanawiam się czy warto ją teraz zakładać- inna sprawa czy się da
A tutaj model 650
-
- Czytacz
- Posty: 6
- Rejestracja: 05.02.2013, 15:54
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Podkowa Leśna
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Fajne fotki, przedstawiające wzorowe TA do jazdy po szutrach polskich. Ponieważ Dandy poleca gmole Ostrego zdecydowałem się na jego rozwiązanie. Ale mam pytanie pytanie: czy mocowanie do ramy przeżyło grawiejkę?andy237 pisze:Możesz zakładać, się da :grin:KLOSZ pisze:Mam ten sam problem/pomysl.Daj znac czy i jak sie to uda :)krzysimirn pisze:..... Swoją drogą ..... leży u mnie jeszcze płyta pod silnik alu od AFRY i zastanawiam się czy warto ją teraz zakładać- inna sprawa czy się da ;-)
A tutaj model 650
-
- Czytacz
- Posty: 6
- Rejestracja: 05.02.2013, 15:54
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Podkowa Leśna
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Odpowiedź na Moje pytanie napiszę na podstawie Swojego doświadczenia po kilku latach jazdy RUS, UA, KZ, KIZ, BY.
Tak, gmole wytrzymały "szlif" po grawiejce. :)
Tak, gmole wytrzymały "szlif" po grawiejce. :)
- Bino
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 44
- Rejestracja: 19.07.2009, 20:06
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: GS, GSL, GKA..
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
No i ja zacząłem kombinować Givi plus Ostry . Muszę jeszcze rozkminić dół. Chodzi o to żeby było to demontowalne. Owiewki można bez większego problemu zdemontować bez ściągania gmoli. Fotki jak będą się prezentować na gotowo będą później. Duży serwis przedemną jeszcze. A czasu jak na lekarstwo niestety.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/3f02df442b45a669
https://www.fotosik.pl/zdjecie/22be91c75775af6d
https://www.fotosik.pl/zdjecie/8cf9c626d56e8a67
https://www.fotosik.pl/zdjecie/3f02df442b45a669
https://www.fotosik.pl/zdjecie/22be91c75775af6d
https://www.fotosik.pl/zdjecie/8cf9c626d56e8a67
- ural2
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dubiecko
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
wydaje mi się że nie do końca spełni to swoje zadanie,bo przy szlifie lewy górny róg może uszkodzić plastiki i pałąk lewy jest na wysokości pokrywy zaworów a tam tylko dwie liche szpileczki.
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
- ural2
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 16.06.2010, 21:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Dubiecko
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Jest szansa, że tak może się stać. Nie bardzo mam pomysł gdzie to mocowanie przyczepić tak żeby nie kolidowało z nogami. Idzie zima coś będę dumał. Podpowiedzi mile widziane:)
Był "Król"- teraz jest "Królowa"
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3960
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Co prawda te gmole nie ode mnie ale z tego co pamiętam to ural2 miałeś kiedyś w 650-tce te z tytułu tego tematu.
Natomiast co do tych które zrobiłeś do swojej 600-tki ( swoją drogą fajnej i jeszcze wahacz od AT trzeba by wsadzić ) , to aż tak wysokie gmole nie są potrzebne w tym modelu. Zastosowałeś zdaje się ramki od stelaży tylnych. O ile punkty mocowań są jak najbardziej ok, to jednak wysokość gmoli tworzy dużą dźwignię. Na Twoim miejscu zrobiłbym niżej a szerzej . Z nogami nie będzie nic kolidować. Też mam tak zrobione tylne mocowanie do ramy. To bardzo dobre i niekolidujące z nogami rozwiązanie. Gmole w mojej wydumce z 600-tki przeszły mocne testy włącznie z dużym uderzeniem i ślizgiem po asfalcie. Jest kilka elementów które trzeba spełnić aby gmole zdały egzamin będąc jednocześnie ergonomiczne i bezpieczne dla kierującego. Jednak podstawa to punkty mocowań do ramy. Tutaj jest ok. Choć nie wiem czy robiłeś to "na sztywno" z przodu, czy jest tam coś co pochłania energię przy uderzeniu.
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Ostry, nie mógłbyś wymyślić jakiś dodatkowo montowanych cud uchwytów do tylnich stelaży, żeby pasażer miał czego się trzymać łapkami w czasie jazdy?
Jeśli nie do stelaży , to może jakieś same -niezależne.
Mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi.
Jeśli nie do stelaży , to może jakieś same -niezależne.
Mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi.
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3960
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: MODYFIKACJA GMOLI OSTREGO
Wiadomo, wiadomo. Co prawda jeżdżę solo ale faktycznie w starszych pd 06 brakuje tych uchwytów, choćby do przestawiania motocykla z miejsca na miejsce. Również tego potrzebuję ale przypominam sobie o tym właśnie tylko w tych szczególnych momentach . Da się zrobić .
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości