KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Jeszcze żeby cena była jak za nowego trampka i nie ma problemu
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Tyle że to jest sprzęt na asfalt, na szuter za mocny. Już ktm 990 adventure to mocarz a ten ze swoimi 150-oma KM to przesada. To taki wysoki ścigacz, jak popada to koniec z jazdą tak trzeba będzie uważać. Tylko elektronika będzie go mogła opanować.
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Dlaczego na szuter miałby być za mocny? Używanie odpowiedniego poziomu obrotów i spokojna prawa ręka zapewni dużo zabawy, a nadmiar mocy można spożytkować na asfalcie. Z tego co wiem to każdy zawsze narzekał, że sprzęt do offa za słaby, a nie za mocny
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- teo
- miejski lanser
- Posty: 370
- Rejestracja: 14.06.2011, 09:36
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Siedlce
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Masz trochę racji, tylko że narzekanie mogło być, że np trampek jest trochę za słaby, a KTM nie jest tylko trochę mocniejszy, ale 3 razy mocniejszy od trampka.Jaro-Ino pisze:Dlaczego na szuter miałby być za mocny? Używanie odpowiedniego poziomu obrotów i spokojna prawa ręka zapewni dużo zabawy, a nadmiar mocy można spożytkować na asfalcie. Z tego co wiem to każdy zawsze narzekał, że sprzęt do offa za słaby, a nie za mocny
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Jedno co: to my dozujemy dłonią ile KM idzie na koło. Jak jest więcej to lepiej niż jak brakuje
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Chłopaki z Orlean Temu to sobie na KTM'ach Dakarowych latali na torach crossowych
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Gdybym był chłopakiem z Orlen Teamu to i Gold Wingiem wyjechałbym na tor motocrossowy
Słyszałem opinie że XR650R ze swoją mocą 61KM i wagą 136 kg z paliwem, to spore wyzwanie dla mniej doświadczonych, ciągłe uślizgi tylnego koła itp. To KTM ze swoją wagą XR650R plus 100 kg i 150 KM to w terenie jeszcze większe wyzwanie, szczególnie z takim małym przednim kołem.
Ale co ja tam wiem
Słyszałem opinie że XR650R ze swoją mocą 61KM i wagą 136 kg z paliwem, to spore wyzwanie dla mniej doświadczonych, ciągłe uślizgi tylnego koła itp. To KTM ze swoją wagą XR650R plus 100 kg i 150 KM to w terenie jeszcze większe wyzwanie, szczególnie z takim małym przednim kołem.
Ale co ja tam wiem
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 807
- Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Brzeg
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Nie rozumiem. Jesli trampek jest za ciezki to ktm o takiej samej masie chyba tez. Podejrzewam, ze masa jeszcze jest u gory jak w GS? Chlopaki moga sobie nimi na jakies gej party jezdzic ale jak ktos lubi jezdzic sam to nie wiem czy go dzwignie jak mu sie stopka wbije w piasek i moto przwroci. Skoro nie do offa to na asfalt ale do jazdy po asfalcie to sa lepsze i nizsze motocykle niz taka kobyla .
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Moja ST waży 250kg i podnosze ją sam. I ona się bardzo nie nadaje na offa. Na szczęście tego nie wiem i jeżdże nią, gdzie się da
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Mnie chodzi o to że duża masa plus ogromna moc, to w przypadku jazdy w terenie zwiększone ryzyko że moto wyjedzie spod tyłka, np. w taki sposób:
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
No właśnie, co innego słyszeć a co innego jeździć. Przejedź się, przypałuj troszkę, przekonasz się czy rzeczywiście taki to "dwusuwowy opętaniec".andy237 pisze:Gdybym był chłopakiem z Orlen Teamu to i Gold Wingiem wyjechałbym na tor motocrossowy
Słyszałem opinie że XR650R
Tu "spod tyłka" wyjechała Afryka...andy237 pisze:Mnie chodzi o to że duża masa plus ogromna moc, to w przypadku jazdy w terenie zwiększone ryzyko że moto wyjedzie spod tyłka, np. w taki sposób:
Ps. To jest "temat na temat" nowego dużego kata i tego proszę się trzymać.
Dla zainteresowanych (i zarejestrowanych): http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=14721
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Oczywiście że to była AT, nie miałem pod ręką KTMa a chodziło mi o to że przy stosunkowo dużej masie, trudniej jest maszynę utrzymać w ryzach. Szczególnie w tego typu przypadkach co na filmie, kierownik stracił na chwilę równowagę, usiłował utrzymać motor z włączoną jedynką, niestety drgnął mu przegub i ... A jak będzie tej mocy prawie trzy razy więcej, to o takie wypadki będzie jeszcze łatwiej. Naturalnie chodzi mi o kierowców z mniejszym doświadczeniem, za to z wielkim zapałem do ganiania po krzakach
Oczywiście motorek jest fajny, chociaż mnie się bardziej podoba 990 Adwenture
Oczywiście motorek jest fajny, chociaż mnie się bardziej podoba 990 Adwenture
- bankier
- czyściciel nagaru
- Posty: 567
- Rejestracja: 27.01.2009, 21:33
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Piękna maszyna, moc budzi respekt! Ale jak mam być szczery dla mnie ideał to BMW F 800 GS - lżejszy od Trampka, o 30 KM więcej - dla jeźdźca solo z bagażami na wyprawę Idealny dla mnie
Ostatnio zmieniony 06.11.2012, 00:02 przez bankier, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyszedł czas na Varadero
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 807
- Rejestracja: 12.02.2012, 19:05
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Brzeg
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Gdzies sie chyba lekko zapedzili z tymi pojemnosciami, gabarytami i elektronika. W tym segmencie oczekiwalbym motocykla lekkiego, porecznego z dobrym zawieszeniem i prostym silnikiem. Najlepiej diesla
Kupuje tylko od czarnych takich jak ja.
- jedras
- łamacz szprych
- Posty: 648
- Rejestracja: 14.07.2008, 21:16
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Maastricht, Netherlands
- Kontakt:
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Pełno tych klekotów na ulicach, to mają być jeszcze w motocyklach?mirekm71 pisze:Gdzies sie chyba lekko zapedzili z tymi pojemnosciami, gabarytami i elektronika. W tym segmencie oczekiwalbym motocykla lekkiego, porecznego z dobrym zawieszeniem i prostym silnikiem. Najlepiej diesla
Odnośnie KTM to z moich doświadczeń wynika, że fajnie się jeździ turystycznym enduro o mocy 100KM. Myślę więc, że przy 150KM będzie jeszcze fajniej
- czupakabra
- łamacz szprych
- Posty: 683
- Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Track T800 - motocykl zmirekm71 pisze: W tym segmencie oczekiwalbym motocykla lekkiego, porecznego z dobrym zawieszeniem i prostym silnikiem. Najlepiej diesla
silnikiem diesla już w
sprzedaży
- Scyzoryk
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 479
- Rejestracja: 02.07.2008, 13:28
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: okolice Piaseczna
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Czy to coś na ropę ma rodowód KTMa? Na pewno ma sporo elementów zapożyczonych z KATa, przednie koło 21", chyba cały przód razem z błotnikiem itd to ADV 990.
Ciekawa propozycja
Co do nowego KTMa to fajny motorek. Osobiście bardziej pasuje mi LC8 990 ale często tak bywa z nowymi modelami że trzeba się oswoić, może kiedyś zmienię zdanie. Szkoda że urosła masa bo poprzedni ADV wypada pod tym względem idealnie. Mocy to nigdy za wiele, szczególnie że nie jest to cross tylko turystyczne enduro które ma dawać radę z maksymalnym obładowaniem przy wielotysięcznych przelotach w dowolnym terenie.
Ciekawa propozycja
Co do nowego KTMa to fajny motorek. Osobiście bardziej pasuje mi LC8 990 ale często tak bywa z nowymi modelami że trzeba się oswoić, może kiedyś zmienię zdanie. Szkoda że urosła masa bo poprzedni ADV wypada pod tym względem idealnie. Mocy to nigdy za wiele, szczególnie że nie jest to cross tylko turystyczne enduro które ma dawać radę z maksymalnym obładowaniem przy wielotysięcznych przelotach w dowolnym terenie.
Pozdrawiam
Scyzoryk
AT CRF1000
Scyzoryk
AT CRF1000
- Wolo
- swobodny rider
- Posty: 3484
- Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Poznań
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
W "tym segmencie", bardzo lukratywnym zresztą, nie ma miejsca na proste rozwiązania. Tu króluje ST 1200 i GS 1200, naszpikowane elektroniką i najnowszymi technologiami, zatem KTM nie mógł pozostać w tyle.mirekm71 pisze:Gdzies sie chyba lekko zapedzili z tymi pojemnosciami, gabarytami i elektronika. W tym segmencie oczekiwalbym motocykla lekkiego, porecznego z dobrym zawieszeniem i prostym silnikiem. Najlepiej diesla
Nie od dziś wiadomo, że czarnuchy, trampkarze czy innej maści "advenczerowcy" nie są głównym targetem koncernów motocyklowych.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: KTM 230 kg z płynami i 148 km, co Wy na to
Wolo pisze:W "tym segmencie", bardzo lukratywnym zresztą, nie ma miejsca na proste rozwiązania. Tu króluje ST 1200 i GS 1200, naszpikowane elektroniką i najnowszymi technologiami, zatem KTM nie mógł pozostać w tyle.mirekm71 pisze:Gdzies sie chyba lekko zapedzili z tymi pojemnosciami, gabarytami i elektronika. W tym segmencie oczekiwalbym motocykla lekkiego, porecznego z dobrym zawieszeniem i prostym silnikiem. Najlepiej diesla
Nie od dziś wiadomo, że czarnuchy, trampkarze czy innej maści "advenczerowcy" nie są głównym targetem koncernów motocyklowych.
Tutaj się zgadzam w 100% z Wolo. Był czas żeby przywyknąć, że jesteśmy wymierającym gatunkiem. W dodatku na którym wielkie koncerny nie za bardzo mogą zarobić, bo wiele z tego co się na naszych motocyklach montuje, robimy sami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość