Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Moderator: haku
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
q1. Gdzie we Wro tanio i dobrze zrobić regulacje, synchro, zawory i czyszczenie?
q2. Gdzie tanio i dobrze przyspawać ten "pierdolniczek" od boczka z bolcem, który wchodzi w gumę w ramie - innymi słowy, gdzie tanio spawają plastiki?
q2. Gdzie tanio i dobrze przyspawać ten "pierdolniczek" od boczka z bolcem, który wchodzi w gumę w ramie - innymi słowy, gdzie tanio spawają plastiki?
- airwolf
- pałujący w lesie
- Posty: 1521
- Rejestracja: 29.04.2011, 00:34
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
o1. niema czegos takiego jak tanio i dobrze
natomiast dobrze i w przywoitych pieniadzach polecam stajnie motocyklowa tylko ze dopiero pod koniec sierpnia gdyz szparag jest w pamirze
natomiast dobrze i w przywoitych pieniadzach polecam stajnie motocyklowa tylko ze dopiero pod koniec sierpnia gdyz szparag jest w pamirze
XL600v -> XRV 750 RD04 -> CRF1000
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Szparaga kiedyś pytałem, nie widząc jeszcze kimże on, po prostu przypadkiem trafiłem na stronę stajni i odpisał, że zrobienie tego to w granicach 450zł.
Nie wątpię czytając opinie o nim, że byłoby to bardzo dobrze, ale biorąc pod uwagę to jak przytłoczyła mnie ilość pierdół i kasy włożonej w moto i potrzebę w pełni sprawnego sprzęta około połowy miesiąca mogę jedynie stwierdzić: za drogo i za późno...
Do tej pory płaciłem za te czynności ok 300zł, nigdy nie narzekałem, zastanawiałem się jednak czy nie ma gdzieś bliżej kogoś zaufanego (z poprzednimi moto jeździłem do Sobótki).
Nie wątpię czytając opinie o nim, że byłoby to bardzo dobrze, ale biorąc pod uwagę to jak przytłoczyła mnie ilość pierdół i kasy włożonej w moto i potrzebę w pełni sprawnego sprzęta około połowy miesiąca mogę jedynie stwierdzić: za drogo i za późno...
Do tej pory płaciłem za te czynności ok 300zł, nigdy nie narzekałem, zastanawiałem się jednak czy nie ma gdzieś bliżej kogoś zaufanego (z poprzednimi moto jeździłem do Sobótki).
- airwolf
- pałujący w lesie
- Posty: 1521
- Rejestracja: 29.04.2011, 00:34
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
co do ceny wielu kierownikow mialo swoich "sprawdzonych" mechanikow ale jak szparag wklada rece w maszyne to potem czlowiek sie dziwi ze tak moze cos smigac i wtedy jest porownanie ze jednak tamci nie potrafili tak tego zrobic
wiem bo sam przerabialem to i nieraz bylem swiadkiem jak ktos do niego przyjezdzal i jak odbieral po naprawie to sie dziwiwil ze to moze tak jezdzic bo nigdy wczesniej taknie jezdzilo
moze wydawac sie drogo ale inny "dobry" mechanik wcale mniej nie wezmie
a poprawki po partaczach wiez mi ze wiecej cie wyniosa
to jest czysto subiektywne moje zdanie poparte wczesniejszymi doswiadczeniami i wydatkami u innych mechanikow
wiem bo sam przerabialem to i nieraz bylem swiadkiem jak ktos do niego przyjezdzal i jak odbieral po naprawie to sie dziwiwil ze to moze tak jezdzic bo nigdy wczesniej taknie jezdzilo
moze wydawac sie drogo ale inny "dobry" mechanik wcale mniej nie wezmie
a poprawki po partaczach wiez mi ze wiecej cie wyniosa
to jest czysto subiektywne moje zdanie poparte wczesniejszymi doswiadczeniami i wydatkami u innych mechanikow
XL600v -> XRV 750 RD04 -> CRF1000
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
parafrazujac mój ulubiony cytat:
"jazda na moto jest jak pudełko czekoladek,
nigdy nie wiesz na co trafisz"
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 95
- Rejestracja: 13.06.2008, 11:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: serwis/warsztat dla trampka we Wrocku
Możesz tu spróbować, ale w cenach się nie orientuję.Lungo1 pisze:u Mainego za mostem Osobowickim jadąc w kier centrum po prawej.
Navigare necesse est vivere non est necesse.
RD07a
DW/83
RD07a
DW/83
- haku
- łamacz szprych
- Posty: 681
- Rejestracja: 25.03.2010, 23:55
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Smolec
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Spawanie plastików - http://www.autospaw.wroclaw.pl/
Gościu pospawał mi moje boczki, dobrał plastiki do wyrwanych elementów itd. Do dzisiaj, tj. przez 2 lata żaden spaw nie puścił.
Druga sprawa, jak nie ma szparaga to tak jak pisał MaRP, KM Moto
http://www.zumi.pl/1253096,Km_Motor_Tom ... firma.html
Fachowcy od wielu wielu lat na rynku, ceny normalne więc śmiało możesz jechać.
Gościu pospawał mi moje boczki, dobrał plastiki do wyrwanych elementów itd. Do dzisiaj, tj. przez 2 lata żaden spaw nie puścił.
Druga sprawa, jak nie ma szparaga to tak jak pisał MaRP, KM Moto
http://www.zumi.pl/1253096,Km_Motor_Tom ... firma.html
Fachowcy od wielu wielu lat na rynku, ceny normalne więc śmiało możesz jechać.
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 789
- Rejestracja: 16.06.2008, 23:43
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Co do tego Spawacza z terenu giełdy prz Gnieźnieńskiej to nie polecam -poparte własnym doświadczeniem.
Może i wcześniej było ok ale ostanie kilka zleceń (od 2010r.) zrobione było na "odwal się".
Spawy* mało dokładne, niewłaściwe spasowanie spajanych elementów, a samo doprowadzenie elementów po "spawaniu" do ładu jest czasem wręcz niemożliwe.
Ceny też są już nieadekwatne do jakości usługi.
Co do samych boczków: spawał 2 razy i 2 razy się to rozjeb.. ponownie zaraz. Raz reklamowałem, potem dałem sobie spokój bo to strata czasu tam jeździć.
* nie wiem czy można to tak nazwać, są to raczej udające spaw smarki
Może i wcześniej było ok ale ostanie kilka zleceń (od 2010r.) zrobione było na "odwal się".
Spawy* mało dokładne, niewłaściwe spasowanie spajanych elementów, a samo doprowadzenie elementów po "spawaniu" do ładu jest czasem wręcz niemożliwe.
Ceny też są już nieadekwatne do jakości usługi.
Co do samych boczków: spawał 2 razy i 2 razy się to rozjeb.. ponownie zaraz. Raz reklamowałem, potem dałem sobie spokój bo to strata czasu tam jeździć.
* nie wiem czy można to tak nazwać, są to raczej udające spaw smarki
Capo RR "Wyzwanie jest dla tych, którzy wyruszają w drogę. Marzenia są dla tych, którzy zostają z tyłu" T.Sabine
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Byłem tam dzisiaj z moim boczkiem i urwanym "dzyndzlem", który wciska się w gumy w ramie/baku.
Nie wiem jak to wygląda cenowo, bo nie mam porównania, ale zapłaciłem 30zł i zrobił to bardzo ładnie. Tzn. porównując co innych przyspawanych tych dzyndzli w moich boczkach - chociażby drugiego w tym samym boczku, do którego dzisiaj spawałem - a który już był zrobiony przez poprzedniego właściciela - wygląda naprawdę dużo solidniej i ładniej.
Jak pójdę dzisiaj do garażu skręcać szybę na sztywno to zrobię zdjęcia poglądowe.
Nie wiem jak to wygląda cenowo, bo nie mam porównania, ale zapłaciłem 30zł i zrobił to bardzo ładnie. Tzn. porównując co innych przyspawanych tych dzyndzli w moich boczkach - chociażby drugiego w tym samym boczku, do którego dzisiaj spawałem - a który już był zrobiony przez poprzedniego właściciela - wygląda naprawdę dużo solidniej i ładniej.
Jak pójdę dzisiaj do garażu skręcać szybę na sztywno to zrobię zdjęcia poglądowe.
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Tak... poszedłem do garażu, żeby pokazać wam te smarki które miałem na drugim bolcu z prawego boczka i jednym z lewego w porównaniu do tego co zrobił mi dziś i... dla pokazania jak kijowe te smarki po poprzednim właścicielu były - właśnie popękały i odpadły... i jadę jutro znowu na Gnieźnieńską... tak się wkurzyłem, że nawet nie zrobiłem tych zdjęć...
Tak właśnie wyglądałem jak zdjąłem lewy boczek
Tak właśnie wyglądałem jak zdjąłem lewy boczek
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Ok, obiecałem to obiecałem.
Poniżej 3 fotki zasmarkanego bolca - w takim stanie go kupiłem razem z moto (no może nie do końca, bo jako, że spaw nie wzbudzał mojego zaufania opierdziliłem to dookoła widocznym na fotach poxipolem, który zresztą w tej chwili trzyma pozostałe kawałeczki bolca w kupie)
Poniżej zdjęcia 40zł później po powrocie z Gnieźnieńskiej w dniu dzisiejszym. Ciężko mi na razie powiedzieć jak sprawa będzie wyglądać w kwestii wytrzymałości, ale robota wygląda na porządną. Generalnie na tę chwilę osobiście nie widzę powodu, by faceta nie odradzać.
Poniżej 3 fotki zasmarkanego bolca - w takim stanie go kupiłem razem z moto (no może nie do końca, bo jako, że spaw nie wzbudzał mojego zaufania opierdziliłem to dookoła widocznym na fotach poxipolem, który zresztą w tej chwili trzyma pozostałe kawałeczki bolca w kupie)
Poniżej zdjęcia 40zł później po powrocie z Gnieźnieńskiej w dniu dzisiejszym. Ciężko mi na razie powiedzieć jak sprawa będzie wyglądać w kwestii wytrzymałości, ale robota wygląda na porządną. Generalnie na tę chwilę osobiście nie widzę powodu, by faceta nie odradzać.
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 789
- Rejestracja: 16.06.2008, 23:43
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
O tym właśnie pisałem. Moc nie w ilości materiału a w jakości włąściwej spoiny a to jest "kupa". Tak to przynajmniej wygląda.
Wygląda to tak jakby spaw był na lakierze a nie na materiale..
A jak to pasuje w gumę przy zbiorniku?
Wygląda to tak jakby spaw był na lakierze a nie na materiale..
A jak to pasuje w gumę przy zbiorniku?
Capo RR "Wyzwanie jest dla tych, którzy wyruszają w drogę. Marzenia są dla tych, którzy zostają z tyłu" T.Sabine
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Jeszcze nie zakładałem, za tydzień oddaję go najprawdopodobniej na regulację gaźników zaworów i synchro, więc żeby się nie okazało, że jeszcze coś ma puścić po drodze postanowiłem założyć je dopiero po wszystkim i nigdy więcej nie ściągać
Poza tym muszę zrobić coś z kabelkiem od kierunkowskazu w międzyczasie, więc też na razie potrzebuję dostęp tam...
Poza tym muszę zrobić coś z kabelkiem od kierunkowskazu w międzyczasie, więc też na razie potrzebuję dostęp tam...
- Reindeer
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1139
- Rejestracja: 11.11.2011, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław (czasem Krosno)
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Dziś pierwszy raz zawitałem do sklepu Enduromania na Solskiego 44 i z pewnością nie po raz ostatni. Spodobał mi się duży wybór towaru i ogromna cierpliwość. Zwłaszcza, że od progu powiedziałem, że nie kupuję lecz przymierzam się do zakupu. Dzięki zaangażowaniu sprzedawcy wreszcie mi coś zaczęło świtać w temacie tego jakie buty chcę. Jak coś sklep istnieje też w necie (enduromania.pl)
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Fryzjer pisze:O tym właśnie pisałem. Moc nie w ilości materiału a w jakości włąściwej spoiny a to jest "kupa". Tak to przynajmniej wygląda.
Wygląda to tak jakby spaw był na lakierze a nie na materiale..
A jak to pasuje w gumę przy zbiorniku?
O temacie trochę zapomniałem, ale boczki już pozakładane i siedzą dobrze i "ciasno".
Pierwsze dziury za mną i nie trzeszczą, nie odłamały się od razu, ani nic.
Swoją drogą - podpytałem tu i ówdzie i z tego co mi powiedziano to przy spawaniu plastików - w przeciwieństwie do spawania metali mały spaw zespalający elementy nie jest wystarczający i im więcej plastiku jest użyte do spawania, tym mocniejszy będzie spaw.
Jakość spoiny jest rzecz jasna równie ważna, osobiście jednak nie znam się na tym, żeby ocenić to czego on używa, ale w rozmowie z tym gościem pokazałem mu popękany spaw widoczny na którymś tam zdjęciu i sam stwierdził, że może jakaś garażowa robota, albo kiepski materiał użyty, bo nie powinno się tak stać - na tej jedynie podstawie mogę mieć nadzieję, że jego "spaw" nie jest byle gówienkiem, ale wiadomo, że każdy siebie chwali, więc gwarancja to żadna.
- leslaw
- czyściciel nagaru
- Posty: 543
- Rejestracja: 04.04.2010, 21:22
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: WROCLAW (okolice)
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Ekspertem spawalnictwa to ja nie jestem, ale z tego co wiem, decydujące znaczenie ma dobry przetop powierzchni spawanych elementów oraz materiał użyty na spoinę. Estetyka gra drugorzędną rolę ale lepiej jak spoina ładnie wygląda.
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Mierzyłeś jakiś ciekawy model butów?Reindeer pisze:Dziś pierwszy raz zawitałem do sklepu Enduromania na Solskiego 44 i z pewnością nie po raz ostatni. Spodobał mi się duży wybór towaru i ogromna cierpliwość. Zwłaszcza, że od progu powiedziałem, że nie kupuję lecz przymierzam się do zakupu. Dzięki zaangażowaniu sprzedawcy wreszcie mi coś zaczęło świtać w temacie tego jakie buty chcę. Jak coś sklep istnieje też w necie (enduromania.pl)
- Reindeer
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1139
- Rejestracja: 11.11.2011, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław (czasem Krosno)
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Nawet kilka. Sęk w tym, że celowałem w buty do 600 zł. i w tej kategorii dobre pierwsze wrażenie zrobiły Rino Adventure. Po pierwszym przejadę się tam jeszcze raz i pewnie już z czymś wyjadę, bo ile można bez porządnych butów jeździć.martes pisze:Mierzyłeś jakiś ciekawy model butów?Reindeer pisze:Dziś pierwszy raz zawitałem do sklepu Enduromania na Solskiego 44 i z pewnością nie po raz ostatni. Spodobał mi się duży wybór towaru i ogromna cierpliwość. Zwłaszcza, że od progu powiedziałem, że nie kupuję lecz przymierzam się do zakupu. Dzięki zaangażowaniu sprzedawcy wreszcie mi coś zaczęło świtać w temacie tego jakie buty chcę. Jak coś sklep istnieje też w necie (enduromania.pl)
- Reindeer
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1139
- Rejestracja: 11.11.2011, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław (czasem Krosno)
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Dziś odwiedziłem punkt Motoguma na Ks. Witolda, coby mi zmienili dętkę i przy okazji wyważyli koło. Wrażenia pozytywne, bo widać było że wiedzą co robią i przykładają się do pracy.
- dzajor
- naciągacz linek
- Posty: 78
- Rejestracja: 07.09.2009, 17:01
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
co do urwanych bolców od plastików to polecam (z własnego doświadczenia) polski klej dwuskładnikowy DISTAL zarówno do klejenia ułamanych bolców jak i ich odtwarzania - możliwa obróbka mechaniczna po stwardnieniu....sam kleiłem ułamany i odtwarzałem nieobecne bolce trzyma się zawodowo i wygląda lepiej niż te prezentowane na foto powyżej ...koszt opakowania kleju około 6 pln wrażenia z wykonanej pracy i efektu bezcenne pozdrawiam( robiłem to zimą bez napinki czasowej ) pozdrawiam
- radzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 428
- Rejestracja: 06.06.2012, 10:51
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Wrocław, DW
Re: Warsztaty, sklepy (polecane lub nie)
Ja niedawno byłem z tylnym plastikiem - znów w tym samym miejscu. Znów zrobione na miejscu, wyglądało podobnie jak poprzednie - czyli nieźle. Niestety podczas zakładania okazało się, że bolec jest delikatnie pod innym kątem niż był pierwotnie, więc miałem trochę trudności z wciśnięciem i teraz boczek minimalnie odstaje. Nic strasznego, ale...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości