Super Tenere XTZ 750 a Transalp
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Nie wyobrażam sobie jazdy TA na 2 tys zwłaszcza na 5 biegu. Dziwne opinie, że Vka ciągnie lepiej z dołu jak realny dół zaczyna się przy 3500, a R2 Yamahy ma możliwość jazdy od 2 tys, a od 3 ciągnie. W AT da się delikatnie przyspieszać na niższych biegach od 2500, ale jazda zaczyna się tysiąc wyżej.
Dziś w rondzie podnosiłem ST na obrotach 2500,a prawie zamykałem opony ;] Ale używam też przeciwskrętu, nie tylko gazu
Dziś w rondzie podnosiłem ST na obrotach 2500,a prawie zamykałem opony ;] Ale używam też przeciwskrętu, nie tylko gazu
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
posprawdzałem: w ST na I, II, II da się jechać nawet od 1500, ale na IV i V to przy 2000 jest mułowato, jakoś idzie, ale kiepsko...
przy okazji: sztuka testowana miała opuszczoną iglicę na najniższy ząbek w celu ograniczenia spalania - i to może powodować wrażenia naszego testera
proponuję przejechać się inną sztuką z fabrycznymi ustawieniami
przy okazji: sztuka testowana miała opuszczoną iglicę na najniższy ząbek w celu ograniczenia spalania - i to może powodować wrażenia naszego testera
proponuję przejechać się inną sztuką z fabrycznymi ustawieniami
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Testowana sztuka z obniżoną iglicą, w ogóle ma coś nie tak z zawieszeniem, ale po 5dniowej jeździe stwierdzam, że nawet jakby było wszystko ok, to to i tak nie jest motocykl dla mnie.
główna przyczyna - krótka kanapa - jeżdżę częstą z małżowiną.
W zakrętach pierwszego dnia, strasznie myszkowała - okazało się że powietrza mało w przednim kole. Po napompowaniu, zaczęła składać się w zakręty jakoś dziwnie.
A co do "przesuwania się silnika w ramie" - Konrad może nie do końca jasno się wyraził
podniosłem motocykl na bocznej stopce tak, ze przód był w górze, w tym samym czasie Konrad zaczął sprawdzać czy sa luzy na przednim kole ew. na główce ramy (bo motocykl dziwnie się prowadził w zakrętach). Łapiąc za koło, trochę nim "majtał" próbując wyczuć luzy - podczas tych czynności było widać, jak przednie profile ramy ruszają się względem silnika. Jak to zobaczyliśmy, zaczęliśmy macać ramę i się okazał, że przednie profile ramy zrobione są z bardzo cienkiego materiału. Łapiąc za gmole, które są do tych profili mocowane, i próbując je wykręcać, wykręcały się również te profile.
Natomiast jeżeli chodzi o prowadzenie, odczucie przyspieszenia, itp. Są to wszystko subiektywne odczucie i dziwię się, że próbujecie negować coś, co czuje w danej chwili użytkownik...
Wsiadając na każdy motocykl, czegoś się spodziewacie. Konrad spodziewał się większego kopa w niższym zakresie obrotów (katapulty), którego nie poczuł i to napisał - jest to nic innego jak jego odczucie.
Mi osobiście kop wystarczał, bo na dole i tak jest trochę większy niż w trampku. W trampku moment jest rozłożony bardziej równomiernie, przez co w każdym zakresie obrotów, bez rozkminki wiesz ile masz "siły" pod manetką (mówię o niższych biegach, bo ja w offie rzadko wchodzę na wyższe ) Ale wszystko pewnie kwestia przyzwyczajenia i obycia z motongiem
Co do prowadzenia po twardym (pomijam teraz kwestię walenia sie w zakrętach, bo moim zdaniem dalej coś jest nie tak z przednim zawiasem) to bajka. Mimo niskiej szyby, wyciągał spokojnie 170 i nie było problemów z prowadzeniem (już po napompowaniu koła ) Nie ma jakichs strasznych wibracji, tańczenia tyłu, czy niestabilności. Jedyne co mnie denerwowało to masakryczne wibracje w zakresie 4500rpm. Po prostu wszystko zaczynało latać - bak, dupa, kiera...
Nie wiem czy to kwestia tego egzemplarza, ale innymi nie jeździłem. Może coś jest gdzieś niedokręcone i wpada w rezonans, ale są to obroty, których najczęściej używam w trasie (110-120km/h).
Na razie tyle - miałem pewnie więcej uwag, ale na razie nie pamiętam
główna przyczyna - krótka kanapa - jeżdżę częstą z małżowiną.
W zakrętach pierwszego dnia, strasznie myszkowała - okazało się że powietrza mało w przednim kole. Po napompowaniu, zaczęła składać się w zakręty jakoś dziwnie.
A co do "przesuwania się silnika w ramie" - Konrad może nie do końca jasno się wyraził
podniosłem motocykl na bocznej stopce tak, ze przód był w górze, w tym samym czasie Konrad zaczął sprawdzać czy sa luzy na przednim kole ew. na główce ramy (bo motocykl dziwnie się prowadził w zakrętach). Łapiąc za koło, trochę nim "majtał" próbując wyczuć luzy - podczas tych czynności było widać, jak przednie profile ramy ruszają się względem silnika. Jak to zobaczyliśmy, zaczęliśmy macać ramę i się okazał, że przednie profile ramy zrobione są z bardzo cienkiego materiału. Łapiąc za gmole, które są do tych profili mocowane, i próbując je wykręcać, wykręcały się również te profile.
Natomiast jeżeli chodzi o prowadzenie, odczucie przyspieszenia, itp. Są to wszystko subiektywne odczucie i dziwię się, że próbujecie negować coś, co czuje w danej chwili użytkownik...
Wsiadając na każdy motocykl, czegoś się spodziewacie. Konrad spodziewał się większego kopa w niższym zakresie obrotów (katapulty), którego nie poczuł i to napisał - jest to nic innego jak jego odczucie.
Mi osobiście kop wystarczał, bo na dole i tak jest trochę większy niż w trampku. W trampku moment jest rozłożony bardziej równomiernie, przez co w każdym zakresie obrotów, bez rozkminki wiesz ile masz "siły" pod manetką (mówię o niższych biegach, bo ja w offie rzadko wchodzę na wyższe ) Ale wszystko pewnie kwestia przyzwyczajenia i obycia z motongiem
Co do prowadzenia po twardym (pomijam teraz kwestię walenia sie w zakrętach, bo moim zdaniem dalej coś jest nie tak z przednim zawiasem) to bajka. Mimo niskiej szyby, wyciągał spokojnie 170 i nie było problemów z prowadzeniem (już po napompowaniu koła ) Nie ma jakichs strasznych wibracji, tańczenia tyłu, czy niestabilności. Jedyne co mnie denerwowało to masakryczne wibracje w zakresie 4500rpm. Po prostu wszystko zaczynało latać - bak, dupa, kiera...
Nie wiem czy to kwestia tego egzemplarza, ale innymi nie jeździłem. Może coś jest gdzieś niedokręcone i wpada w rezonans, ale są to obroty, których najczęściej używam w trasie (110-120km/h).
Na razie tyle - miałem pewnie więcej uwag, ale na razie nie pamiętam
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
zapraszam zatem do mnie - razem z tamtym pacjentem porównamy oba, bo jakieś cuda słyszę o tańczacych ramach, masakrycznych wibracjach przy 4500 itd
ps: "Są to wszystko subiektywne odczucie i dziwię się, że próbujecie negować coś, co czuje w danej chwili użytkownik"
prównanie było mało sensowne do nowych maszyn z innymi silnikami po 100 KM - nie było sprawiedliwe i działało na szkodę wizerunku Tereski
każdy z Was by zareagował gdyby ktoś po 80 km na Transalpie mówił, że w porównaniu do LC8, GS1200 Trampek ma słabe odejście i słaby zawias
nie wspominając, że motocykl nie był w stanie regulacji fabrycznych, gięła mu się rama i przy 110 kmh się rozpadał żarcik taki
Ktoś zrobił porównanie do F800 i jak widać wyszły inne wnioski.
ale i tak dla mnie dziś hitem jest tekst Sambora jaki wkleiłem w innym wątku
chyba za bardzo się podniecamy porównywaniem i przekonywaniem siebie nawzajem, oraz pokazywaniem jakie to mamy doświadczenie itd
motocykle mają łączyć a nie dzielić
ps: "Są to wszystko subiektywne odczucie i dziwię się, że próbujecie negować coś, co czuje w danej chwili użytkownik"
prównanie było mało sensowne do nowych maszyn z innymi silnikami po 100 KM - nie było sprawiedliwe i działało na szkodę wizerunku Tereski
każdy z Was by zareagował gdyby ktoś po 80 km na Transalpie mówił, że w porównaniu do LC8, GS1200 Trampek ma słabe odejście i słaby zawias
nie wspominając, że motocykl nie był w stanie regulacji fabrycznych, gięła mu się rama i przy 110 kmh się rozpadał żarcik taki
Ktoś zrobił porównanie do F800 i jak widać wyszły inne wnioski.
ale i tak dla mnie dziś hitem jest tekst Sambora jaki wkleiłem w innym wątku
chyba za bardzo się podniecamy porównywaniem i przekonywaniem siebie nawzajem, oraz pokazywaniem jakie to mamy doświadczenie itd
motocykle mają łączyć a nie dzielić
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Jak ktoś mówi, że trampek "w porównaniu do LC8, GS1200 Trampek ma słabe odejście i słaby zawias" nie pozostało by mi nic innego jak się z tym zgodzić
Co do tekstu Sambora - w pełni się zgadzam - każde moto jest do dupy jak kierownik pizda
Co do szkody dla wizerunku Tereski - hmm, ja tu nie piszę po to żeby czyjś wizerunek umniejszać czy wskazywać jaki to jest zajebisty, tylko piszę o moich wrażeniach z jazdy danym egzemplarzem
Jeśli to jest krzywdzące dla wizerunku jakiegoś motocykla - nic na to nie poradzę, sorry...
Kamil - wydaje mi się, że każdą wadę jakiej by ktoś nie wymienił i tak będziesz zwalczał i na wszystkie sposoby próbował udowodnić, że jest inaczej - a to nie o to tutaj chodzi przecież Ja ani Konrad nie atakujemy niczyjego wizerunku, tylko opisujemy wrażenia z jazdy.
Nie ma dwóch takich samych Teresek, jak i Trampków. Ja piszę cały czas o tej samej Teresce Wojtka - jak mówiłem, moim zdaniem z nią jest cały czas coś nie tak. Ale inną nie jeździłem, więc pisze właśnie o niej.
Chętnie skorzystam i przejadę się twoją sztuką, a po przejażdżce napiszę również kilka słów, jakie wrażenia miałem
Co do tekstu Sambora - w pełni się zgadzam - każde moto jest do dupy jak kierownik pizda
Co do szkody dla wizerunku Tereski - hmm, ja tu nie piszę po to żeby czyjś wizerunek umniejszać czy wskazywać jaki to jest zajebisty, tylko piszę o moich wrażeniach z jazdy danym egzemplarzem
Jeśli to jest krzywdzące dla wizerunku jakiegoś motocykla - nic na to nie poradzę, sorry...
Kamil - wydaje mi się, że każdą wadę jakiej by ktoś nie wymienił i tak będziesz zwalczał i na wszystkie sposoby próbował udowodnić, że jest inaczej - a to nie o to tutaj chodzi przecież Ja ani Konrad nie atakujemy niczyjego wizerunku, tylko opisujemy wrażenia z jazdy.
Nie ma dwóch takich samych Teresek, jak i Trampków. Ja piszę cały czas o tej samej Teresce Wojtka - jak mówiłem, moim zdaniem z nią jest cały czas coś nie tak. Ale inną nie jeździłem, więc pisze właśnie o niej.
Chętnie skorzystam i przejadę się twoją sztuką, a po przejażdżce napiszę również kilka słów, jakie wrażenia miałem
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
To co tutaj jest napisane kilka postów wyżej traktuje z niedowierzaniem, dosłownie Wyginające się profile kołyskowe ramy? No szok z lekka, może dana sztuka miała je z plasteliny? Jest też opcja, że nie były może dokręcone? Poruszanie się ich jest praktycznie niemożliwe.
Kwestie przedniego koła- też miałem z tym problem, sprawę załatwiła nowa opona oraz kontrolna zmiana oleju w lagach.
Chętnie udostępnię moją Tenerę na testy.
Prawdą jest, że kanapa jest krótkawa- ale nie jest to dramat jakiś. Ja + kobita + kufer spokojnie się zmieściliśmy, aczkolwiek najgorzej idzie wsiadanie.
Mi zdecydowanie gorzej jeździło się na AT RD07, było to wręcz rozczarowanie- bo tyle o "legendzie" itp.
Kolejna sprawa to to, że zle prowadzenie może być przyczyną kilku kwestii- łożyska w kołach, łożyskowanie wahacza (do którego de facto mało kto zagląda), opony a także stan amortyzatora tył, co w przypadku ST trzeba się nakombinować, aby zastosować jakiś zamiennik z uwagi na nieco inne mocowanie niż w AT.
Kwestie przedniego koła- też miałem z tym problem, sprawę załatwiła nowa opona oraz kontrolna zmiana oleju w lagach.
Chętnie udostępnię moją Tenerę na testy.
Prawdą jest, że kanapa jest krótkawa- ale nie jest to dramat jakiś. Ja + kobita + kufer spokojnie się zmieściliśmy, aczkolwiek najgorzej idzie wsiadanie.
Mi zdecydowanie gorzej jeździło się na AT RD07, było to wręcz rozczarowanie- bo tyle o "legendzie" itp.
Kolejna sprawa to to, że zle prowadzenie może być przyczyną kilku kwestii- łożyska w kołach, łożyskowanie wahacza (do którego de facto mało kto zagląda), opony a także stan amortyzatora tył, co w przypadku ST trzeba się nakombinować, aby zastosować jakiś zamiennik z uwagi na nieco inne mocowanie niż w AT.
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
wszystko co miałem napisać napisałem...przeszczep pisze:Kamil - wydaje mi się, że każdą wadę jakiej by ktoś nie wymienił i tak będziesz zwalczał i na wszystkie sposoby próbował udowodnić, że jest inaczej - a to nie o to tutaj chodzi przecież Ja ani Konrad nie atakujemy niczyjego wizerunku, tylko opisujemy wrażenia z jazdy.
Nie ma dwóch takich samych Teresek, jak i Trampków. Ja piszę cały czas o tej samej Teresce Wojtka - jak mówiłem, moim zdaniem z nią jest cały czas coś nie tak. Ale inną nie jeździłem, więc pisze właśnie o niej.
Chętnie skorzystam i przejadę się twoją sztuką, a po przejażdżce napiszę również kilka słów, jakie wrażenia miałem
PODSUMOWUJĄC:
Czasem ktoś tu jakieś rewelacje pisze (jak to z dźwignią biegów, brakiem mocy w silniku, redukcją do II biegu, gnąca się ramą, "ciągnięciem od dołu" itd ) które nie mają się nijak do prawdy... i powstaje jakiś dziwny obraz modelu ST na podstawie jednostkowych doświadczeń z niesprawnych sprzętów ... ja to dementuje. Podobnie jak porównywanie kompletnie nieporównywalnych motocykli - co też jest jakimś nieporozumieniem.
Na szczęście Bartasa znacie, a on zna dobrze ST - i za każdym razem potwierdza, że to jakieś banialuki.
Jaro ogarnął stan techniczny i też zmienił zdanie na temat kilku kwestii.
Szczepan - przeczytaj posty Jaro i Bartasa bo wysuwasz do mnie osobiście uwagę, że zwalczam wskazane "wady" i staram się udowodnić że jest inaczej.
Oni piszą dokładnie to samo. Też starają się zwalczać wady i udowadniać ?
O tym wizerunku Teresy w środowisku Hondy to było lekko ironicznie ....
Jak poczytasz uważnie wcześniej to zobaczysz, że przyznałem rację o kilku przewagach AT (szczególnie 07) - i powtarzam: nigdy złego słowa na AT nie powiedziałem. O Trampku się nie wypowiadam bo go nie znam ...
zakończyłem swój wywód
zapraszam na testy
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
(jak to z dźwignią biegów, brakiem mocy w silniku, redukcją do II biegu, gnąca się ramą, "ciągnięciem od dołu" itd )
Przecież to są tylko wrażenia - to jak z tym dyskutować ?
Gnąca się rama w tym egzemplarzu to jest fakt... Mówię o Wojtkowym motocyklu - no gibała się na lewo i prawo... Nic na to nie poradzę
Co do dźwigni biegów - przegapiłem ten wątek, więc nie wiem o co chodzi. Z tego co pamiętam, Konrad chwalił bliskie umiejscowienie dźwigni hamulca do podnóżka, mi to przeszkadzało, ale pewnie po obniżeniu byłoby lepiej Natomiast przeszkadzało mi bliższe umiejscowienie dźwigni zmiany biegów, choć pewnie też by się dało coś z tym zrobić
Brak mocy - jak pisałem - to tylko wrażenie, więc dyskutować się z tym nie da. Co do redukcji do drugiego biegu - przypominam, że jeździliśmy zdławioną wersją. Przez "wrażenie" małej mocy zawsze mogło być tak, że skoro ktoś spodziewa się większego kopa, potrzebuje niżej zredukować żeby poczuć tego kopa i szybciej wyprzedzić - jak mówiłem to tylko wrażenia danego kierownika
Ciągnięcie od dołu - jak wyżej - wrażenie.
Bartass - Dzięki za info, chętnie się ustawię na jakieś spotkanko i zobaczę jak to działa u Ciebie Może podjedziesz któregoś razu na jakąś "sesję zniszczenia" jak będziesz miał czas
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Akurat regulacja dźwigni tylnego hamulca jest totalnie nieudana w ST - skok regulacji na śrubie jest malutki (1 cm), a dojście masakryczne (aby dokonać regulacji trzeba wyjąć zawleczki, co jest niełatwe więc łatwiej zdjąć dźwignię a do tego trzeba zdjąć kolektory...)
Z gumowymi podnóżkami i miękkimi turystycznymi butami jeszcze da się jeździć poprawnie z nogą "na hamulcu" (dźwignia jest ok 1 cm poniżej poziomu podnóżka)
ale jadąc w OFF, zdejmując gumki i zakładając crosowe buciory stopa niestety musi być albo z boku albo z tyłu...
U Kulika porównałem to z AT - gdzie jest to o niebo lepiej zrobione i na wierzchu
Z gumowymi podnóżkami i miękkimi turystycznymi butami jeszcze da się jeździć poprawnie z nogą "na hamulcu" (dźwignia jest ok 1 cm poniżej poziomu podnóżka)
ale jadąc w OFF, zdejmując gumki i zakładając crosowe buciory stopa niestety musi być albo z boku albo z tyłu...
U Kulika porównałem to z AT - gdzie jest to o niebo lepiej zrobione i na wierzchu
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Hmmm. a tam przypadkiem nie jest tak jak w TA, że wystarczy wyjąć pedał i przestawić na wieloklinie? Nie przyglądałem się jakoś specjalnie, ale wydawało mi się że można to zrobić dość łatwo... choć mogę się mylić
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
założyłem nawet kiedyś taki temat - są rysunki
http://www.xtzclub.pl/threads/8217-regu ... d%BCwignia
tam jest oś, a nie wieloklin regulacja jest na zbyt krótkiej śrubie pod pompą
http://www.xtzclub.pl/attachment.php?at ... 1333225995
http://www.xtzclub.pl/attachment.php?at ... 1333561395
ps. apropos lewej strony
wieloklin jest na wałku zmiany biegów, który jest wysoko w ułożeniu skrzyni biegów tego silnika - sama dźwignia też jest na zwykłej osi, do tego jest popychacz na jarzmach kulistych i tego dotyczyły trochę problemy Jaro opisywane wcześniej: po glebie wyginała się dźwignia, po kolejnym prostowaniu w końcu ułamała się oś a jakiś lokalny rzeźnik to zaspawał ... jest to bardziej skomplikowane niż w AT i mniej gleboodporne, choć samo z siebie się nie psuje
rada jest tylko taka by przyspawać zginaną końcówkę od crossa bo w standardzie końcówka nie jest składana ...
jest sporo takich detali które właściwie pokazują, że seryjna ST nie jest motocyklem dobrym do prawdziwego OFFu
http://www.xtzclub.pl/threads/8217-regu ... d%BCwignia
tam jest oś, a nie wieloklin regulacja jest na zbyt krótkiej śrubie pod pompą
http://www.xtzclub.pl/attachment.php?at ... 1333225995
http://www.xtzclub.pl/attachment.php?at ... 1333561395
ps. apropos lewej strony
wieloklin jest na wałku zmiany biegów, który jest wysoko w ułożeniu skrzyni biegów tego silnika - sama dźwignia też jest na zwykłej osi, do tego jest popychacz na jarzmach kulistych i tego dotyczyły trochę problemy Jaro opisywane wcześniej: po glebie wyginała się dźwignia, po kolejnym prostowaniu w końcu ułamała się oś a jakiś lokalny rzeźnik to zaspawał ... jest to bardziej skomplikowane niż w AT i mniej gleboodporne, choć samo z siebie się nie psuje
rada jest tylko taka by przyspawać zginaną końcówkę od crossa bo w standardzie końcówka nie jest składana ...
jest sporo takich detali które właściwie pokazują, że seryjna ST nie jest motocyklem dobrym do prawdziwego OFFu
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
No rzeczywiście trochę macie to zaćkane...
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
dziś spotkałem Transalpa przed Lidlem Puławska
zasada taka sama (oś a nie wieloklin) - tylko wszystko ładnie na wierzchu
edit:
tak mogłoby to wyglądać w ST - tuningowany wydech i wszystko na wierzchu
http://w804.wrzuta.pl/obraz/8KEsIm2D1Zf/dvojak3
zasada taka sama (oś a nie wieloklin) - tylko wszystko ładnie na wierzchu
edit:
tak mogłoby to wyglądać w ST - tuningowany wydech i wszystko na wierzchu
http://w804.wrzuta.pl/obraz/8KEsIm2D1Zf/dvojak3
Ostatnio zmieniony 02.06.2012, 21:57 przez kamilltee, łącznie zmieniany 2 razy.
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
no, tylko w trampku oś jest na wieloklinie - z tego co pamiętam
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
acha, wieloklin jest na osi od wewnątrz ?
http://i301.photobucket.com/albums/nn63 ... 9small.jpg
http://i301.photobucket.com/albums/nn63 ... 9small.jpg
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
napisałm : "no w ST dźwignia biegów ma popychacz, jest to nieco skomplikowane ... w AT jest prościej..."
... i co czytam dziś na AT ?
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=13656
"dźwignia cała (nietknięta), ale skrzywiłem ośke zmiany biegów (nie wiem jak się to nazywa i cholera wie pod jaką nazwą tego szukać).
dupy bym sobie nie zawracał, ale zimmering nie trzyma i wyciek mam oleju.."
"3 stówy za pręcik, ehh (wygiąłem pręt nr 10)"
Majki: "Wg mnie rozpołowić silnik trza, to siedzi wewnątrz skrzyni."
Puntek: "rozpaławiać silnik .... koszty niebotyczne bo za same uszczelki zapłacisz coś koło 500"
TO CHYBA JEDNAK OŚKA I POPYCHACZ W ST NIE SĄ TAKIE ZŁEEEEE
... i co czytam dziś na AT ?
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=13656
"dźwignia cała (nietknięta), ale skrzywiłem ośke zmiany biegów (nie wiem jak się to nazywa i cholera wie pod jaką nazwą tego szukać).
dupy bym sobie nie zawracał, ale zimmering nie trzyma i wyciek mam oleju.."
"3 stówy za pręcik, ehh (wygiąłem pręt nr 10)"
Majki: "Wg mnie rozpołowić silnik trza, to siedzi wewnątrz skrzyni."
Puntek: "rozpaławiać silnik .... koszty niebotyczne bo za same uszczelki zapłacisz coś koło 500"
TO CHYBA JEDNAK OŚKA I POPYCHACZ W ST NIE SĄ TAKIE ZŁEEEEE
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
pryz okazji serwisówka
http://www.supertenereworld.com/Home/Do ... fault.aspx
pena rozkminka ST w zdjéciach
https://picasaweb.google.com/106283864430252476876
http://www.supertenereworld.com/Home/Do ... fault.aspx
pena rozkminka ST w zdjéciach
https://picasaweb.google.com/106283864430252476876
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- przeszczep
- pałujący w lesie
- Posty: 1616
- Rejestracja: 23.04.2010, 16:48
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Jak się przeczyta cały wątek do końca, to wnioski są takie, że silnika nie trzeba rozpoławiać
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
no tak Haynes podobno pisze, że nie trzeba połowić
ale trzeba wymienić - zainteresowany napisał: "będę walczył po zlocie - jak nowa oska dojedzie - a do tego czasu będę chlapał"
więc chyba wymieni
dziwię się, że Jaro nie opisał swoich przygód z ST
u nas wygląda to podobnie do tego silnika z TDM
http://w804.wrzuta.pl/obraz/22TX2WZEVs5/xtz850-38-004
(nie mam foty 750 pod ręką)
ale trzeba wymienić - zainteresowany napisał: "będę walczył po zlocie - jak nowa oska dojedzie - a do tego czasu będę chlapał"
więc chyba wymieni
dziwię się, że Jaro nie opisał swoich przygód z ST
u nas wygląda to podobnie do tego silnika z TDM
http://w804.wrzuta.pl/obraz/22TX2WZEVs5/xtz850-38-004
(nie mam foty 750 pod ręką)
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości