Super Tenere XTZ 750 a Transalp
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
wartość malowania to ok 1100zł, kolektory pewnie min 300, kanapa ok 250, Polisporty 200, wysokie gmole (350) i chyba 3 kufry (ceny strzelam z pamięci) - stąd cena
ja mam 176 i zupełnie spokojnie jeżdżę na standardowej wysokości, za pare zł (40?)można podmienić dog-bones na inne, obniżyć kanape i zejśc o kilka cm niżej. Luz
Dziś ok 14.00 w Zimnych Dołach k Piaseczna (nad zalewem k Zalesia) mamy spota, jak ktoś ma czas to może przybyć. Nie gwarantuje jednak ile będzie osób na motocyklach.
jakbyco to prosze o emaila na kamilltee () interia.pl, czytam w telefonie
ps - przy okazji znalazłem skan porówania AT-ST chyba z 89 roku (chyba holenderski)... okazało się że ceny były podobne - wbrew opiniom jakie zasłyszałem i ślepo powtarzalem.
AT F= 17 599
ST F=16 299
ja mam 176 i zupełnie spokojnie jeżdżę na standardowej wysokości, za pare zł (40?)można podmienić dog-bones na inne, obniżyć kanape i zejśc o kilka cm niżej. Luz
Dziś ok 14.00 w Zimnych Dołach k Piaseczna (nad zalewem k Zalesia) mamy spota, jak ktoś ma czas to może przybyć. Nie gwarantuje jednak ile będzie osób na motocyklach.
jakbyco to prosze o emaila na kamilltee () interia.pl, czytam w telefonie
ps - przy okazji znalazłem skan porówania AT-ST chyba z 89 roku (chyba holenderski)... okazało się że ceny były podobne - wbrew opiniom jakie zasłyszałem i ślepo powtarzalem.
AT F= 17 599
ST F=16 299
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
To tak trzeba zapłacić jak "piękna sztuka"zimny pisze:Teresa była chyba na sprzedaż jakieś pół roku temu za coś około 8500zł.
Sprzedałem zimą rocznik 90' za 7,5tys nie zarejestrowaną
A tereska moje odczucia:
węższa łatwiej sięgnąć do ziemi lżejsza łatwiejsza do manewrowania na parkingu
Ale zapala jakoś tak niemrawo
To są moje przemyślenia
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
macie ciekawy materiał - wydawana jest właśnie książka o wyprawie Niemcy -Oman-Islandia (2 x 750 ST) = 26 000 km
http://www.oman-island.de/tipps-u-ausruestung.html
cena 12 Euro w Amazonie
zużycie paliwa 5,5l,
oleju = ZERO
większych problemów = ZERO (pomimo ekstremalnych warunków)
http://www.oman-island.de/tipps-u-ausruestung.html
cena 12 Euro w Amazonie
zużycie paliwa 5,5l,
oleju = ZERO
większych problemów = ZERO (pomimo ekstremalnych warunków)
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Ja polatalem nieco w błocie i piachu. Nie czuć różnicy w masie (bo i jej nominalnie prawie nie ma) a oddawanie mocy pomaga wyjść z opresji. Błoto nieco dało mi w kość ale z racji na opony (anakee 2). Pomimo tego ze motocykl zamulilem (najniższy poziom na plywakach oraz iglica najniżej) to moc jest z nią (w porównaniu do ta). Jeżeli uda mi sie osiągnąć spalanie podobne do ta (co jest osiagalne- ma tak choćby Kamiltee - a nawet Lukass przy wydumce 800cm z tdm) to już bedZie prawie ideał:) następny bedZie chyba tygrys masa ta a dwa razy wiecej mocy.
Zaczynam myśleć o podwyższeniu kierownicy bo stojąc mam wrażenie ze kierownica nieco za nisko. Z kolei 600 ta ma chyba lepsze profilowanie baku do kolan przy pozycji stojącej.
Gajos-minusem jest dostępność st. Ich jest mało i dużo ciężej znaleźć ideał. Jakbyś potrzebował pomocy-dawaj znać. Na forum Xtz jest cały poradnik kupowania teresek.
Zaczynam myśleć o podwyższeniu kierownicy bo stojąc mam wrażenie ze kierownica nieco za nisko. Z kolei 600 ta ma chyba lepsze profilowanie baku do kolan przy pozycji stojącej.
Gajos-minusem jest dostępność st. Ich jest mało i dużo ciężej znaleźć ideał. Jakbyś potrzebował pomocy-dawaj znać. Na forum Xtz jest cały poradnik kupowania teresek.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 533
- Rejestracja: 22.08.2011, 20:39
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Paweł oficjalnie mówię że jak się pomieniasz to będę ci zazdraszał; nigdy teresą nie latałem ale według mnie trampek jest zbyt idealny do wszystkiego ; nadaje się do rycia, na dalsze wypady nawet z plecaczkiem, w mieście nie ma problemu bo też sobie poradzisz , moc ma i dużo nie pali ; dodatkowo klamotów na alledrogo w .uj - ale jak to mówił wieszcz jak coś jest do wszystkiego to musi byc do niczego.
Teresa na pewno spali więcej, w błocie już nie poryjesz za bardzo (chyba);klamotów jak na lekarstwo i rokujących ofert motocykli także ale ona ma coś w sobie co powoduje że niestety też muszę spróbować - najwyżej będę żałował i wrócę do trampka.
Dodam tylko że do afryki mnie jakoś nie ciągnie
....to tak żebyś nie miał za łatwo .
pozdr
Teresa na pewno spali więcej, w błocie już nie poryjesz za bardzo (chyba);klamotów jak na lekarstwo i rokujących ofert motocykli także ale ona ma coś w sobie co powoduje że niestety też muszę spróbować - najwyżej będę żałował i wrócę do trampka.
Dodam tylko że do afryki mnie jakoś nie ciągnie
....to tak żebyś nie miał za łatwo .
pozdr
Transalp PD06 EVO II 650 -był, są kamertony....,teraz LC8
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Zrobiłem ostatnio 400km Afryką. Wierny osiołek-taboret. ST jest dużo wygodniejsza. Wsiadasz jak w fotel, pozycja bardziej mi odpowiada, czujesz się dużo lepiej wkomponowany w motocykl. Hamulce niestety są słabsze niż w AT, ale razem z tylnym dają rade. Zawias chyba mi dobija, bo na nierównościach stuki mnie z przodu dochodzą i będę musiał pokombinować, bo irytuje. Lecz w lesie, na piachu itd stabilniej od AT.
W porównaniu do TA masa daje w kość, ale da się i po błocie na E07, ale jazda jak crossem to to nie będzie Niżej do ziemi niż w AT i chyba tak jak w TA, więc w mieście do ogarnięcia.
Silnik po regulacji zaworów, gaźników i synchronizacji zaczął odpalać jak Chuck Norris
Oddawanie mocy zaczyna się przy 3 tys (choć równo ciągnie od 2 tys), a kończy się przy .... zmianie biegu Ogólnie jestem coraz bardziej zadowolony. Tylko trzeba kupić dobry, zadbany i serwisowany z sercem, a nie przez partacza egzemplarz to nie będzie trzeba robić z warsztatu masarni po wybuchu bomby
W porównaniu do TA masa daje w kość, ale da się i po błocie na E07, ale jazda jak crossem to to nie będzie Niżej do ziemi niż w AT i chyba tak jak w TA, więc w mieście do ogarnięcia.
Silnik po regulacji zaworów, gaźników i synchronizacji zaczął odpalać jak Chuck Norris
Oddawanie mocy zaczyna się przy 3 tys (choć równo ciągnie od 2 tys), a kończy się przy .... zmianie biegu Ogólnie jestem coraz bardziej zadowolony. Tylko trzeba kupić dobry, zadbany i serwisowany z sercem, a nie przez partacza egzemplarz to nie będzie trzeba robić z warsztatu masarni po wybuchu bomby
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
No właśnie Ciężko się porównuje teoretyczniekrynek pisze: nigdy teresą nie latałem ale ....
Czy ja wiem? Można. Ale cross to nie będzie Za ciężki, zbyt późno oddaje kopa po odkręceniu manetki itp... Podobnie ST (by oddać sprawiedliwość, choć u mnie p*****nięcie po odkręceniu jest akurat szybciej niż w TA)krynek pisze: trampek (...) nadaje się do rycia
Obładowany trampek na dwie osoby to taki osiołek. Swobodnego wyprzedzania przy dwóch osobach powyżej 120 sobie nie wyborażam... St lepiej, ale by oddać sprawiedliwość ST ma mniej wygodną kanapę (długość i obsuwanie sie na kierownika - o czym było wyżej). Więc kłopot dla plecaczkakrynek pisze: na dalsze wypady nawet z plecaczkiem
Czemu uważasz, że ST nie daje rady?krynek pisze: w mieście nie ma problemu bo też sobie poradzisz
ST ma jedno i drugiekrynek pisze: moc ma i dużo nie pali
A czego nie ma na ST? Jakich akcesoriów nie można kupić?krynek pisze: dodatkowo klamotów na alledrogo w .uj
A Ty swoje... Co Ci z tym spalaniem. Uparłeś się czy co? . OK - porównanie do 600 jest na korzyść (pół litra? Litr?). Ale do 650/700?krynek pisze:
Teresa na pewno spali więcej,
Czy ja wiem? Tak samo słabo (lub dobrze - zależy od perspektywy) jak i TA. Osobiście wolałbym crossa do rycia.krynek pisze:w błocie już nie poryjesz za bardzo
To już pisałemkrynek pisze: klamotów jak na lekarstwo
Tu pełna zgoda. ST była krótko produkowana. Może również i przez to, że rzadziej rotowana / długo zostaje u jednego właściciela. Na zachodzie ST zaczyna osiągać astronomiczne kwoty.krynek pisze: jak na lekarstwo (...) rokujących ofert motocykli
Ja też tego nie wykluczamkrynek pisze: najwyżej (...)wrócę do trampka.
A ja bym chciał sobie porównać. Ale i tak mam wrażenie, że najchętniej to Tiger Ale na razie mnie nie stać (i nie będzie zbyt szybko).krynek pisze:
Dodam tylko że do afryki mnie jakoś nie ciągnie
***
Nie zachęcam do ST. Powyżej to tylko moje subiektywne zdanie i przemyślenia. Ale chciałem jedynie podyskutować z jakimiś stereotypami, które lepiej porównywać z realnym życiem Ale rozumiem, że tak piszesz w myśl zasady "jak czegoś nie masz to trzeba sobie obrzydzić"
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Jaro-Ino pisze:Zrobiłem ostatnio 400km Afryką. Wierny osiołek-taboret. ST jest dużo wygodniejsza. Wsiadasz jak w fotel, pozycja bardziej mi odpowiada, czujesz się dużo lepiej wkomponowany w motocykl. Hamulce niestety są słabsze niż w AT, ale razem z tylnym dają rade. Zawias chyba mi dobija, bo na nierównościach stuki mnie z przodu dochodzą i będę musiał pokombinować, bo irytuje. Lecz w lesie, na piachu itd stabilniej od AT.
W porównaniu do TA masa daje w kość, ale da się i po błocie na E07, ale jazda jak crossem to to nie będzie Niżej do ziemi niż w AT i chyba tak jak w TA, więc w mieście do ogarnięcia.
Silnik po regulacji zaworów, gaźników i synchronizacji zaczął odpalać jak Chuck Norris
Oddawanie mocy zaczyna się przy 3 tys (choć równo ciągnie od 2 tys), a kończy się przy .... zmianie biegu Ogólnie jestem coraz bardziej zadowolony. Tylko trzeba kupić dobry, zadbany i serwisowany z sercem, a nie przez partacza egzemplarz to nie będzie trzeba robić z warsztatu masarni po wybuchu bomby
cieszę się, że kolega nareszcie zadowolony
a możliwości upgrade silnika - bardzo duże ...
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Dziś padało, jutro zobaczymy co w błocie przydaje się bardziej. Żyroskop czy opona
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Dziś testów c.d. Spalanie na poziomie 6 litrów bez przerwy wachlując biegami (szutry, lekki teren, boczne drogi). Jeszcze nie jest idealnie, ale dużo lepiej
Plusem jest chłodzenie. Inne motocykle włączają wiatraki. ST nie. I nawet nie chodzi o walory dźwiękowe ale i to, że gorąc nie bucha od silnika.
Kanapa bardzo wygodna. Dziś siedziałem (z małymi przerwami) 4 godziny. Tyłek nie ścierpł. Wcześniej lekko bolały plecy.
I abstrahując od ST: po raz kolejny przekonałem się jak beznadzieje są Anakee 2 na błoto. Jazda jak po maśle.
Plusem jest chłodzenie. Inne motocykle włączają wiatraki. ST nie. I nawet nie chodzi o walory dźwiękowe ale i to, że gorąc nie bucha od silnika.
Kanapa bardzo wygodna. Dziś siedziałem (z małymi przerwami) 4 godziny. Tyłek nie ścierpł. Wcześniej lekko bolały plecy.
I abstrahując od ST: po raz kolejny przekonałem się jak beznadzieje są Anakee 2 na błoto. Jazda jak po maśle.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Zajebiście jest, nie ma co narzekać. Zresztą to nie skoda fabia w dieslu żeby jedynym wyznacznikiem było spalaniewojtekk pisze:Dziś testów c.d. Spalanie na poziomie 6 litrów bez przerwy wachlując biegami (szutry, lekki teren, boczne drogi). Jeszcze nie jest idealnie, ale dużo lepiej
Święta prawda, wszystko poza błotem i mokrą trawą Ja po wjeździe w błoto na anakach miałem traumę..wojtekk pisze: I abstrahując od ST: po raz kolejny przekonałem się jak beznadzieje są Anakee 2 na błoto. Jazda jak po maśle.
Pozdrawiam
zimny
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Kolejny update porównań. Po jeździe na torze u Tomka Kulika nie zauważam sławetnego "walenia się w zakręty". Pomimo tego, że wyższy jest punkt ciężkości (jak dla mnie z powodu wieeeelkiego baku) fajnie buja się w zakrętach i bieżnik można zamykać nawet na niewielkich prędkościach. Wczoraj ST raz mnie pokonała (na kilkanaście takich manewrów) - jednak zatrzymanie motocykla (bez podparcia nóg) a następnie zawrócenie motka przez mocne pochylenie (tegoż i kierownika) i balansowaine podczas zakrętu jedynie gazem spowodowało przegranie tego pojedynku. Podnoszenie jest tak samo trudne choc i tu i tu bezproblemowe pod warunkiem odpowiedniej techniki. Aha! W tym TA lepsze, że mi z ST szybciej paliwo leciało z korka niż z TA
Plusem na TA jest mniej dynamiczna jedynka lub dwójka. Chodzi mi o to, że po wrzuceniu biegu ST od razu zapiernicza. Ciężej jest robić manewry na minimalnych prędkościach bez częstego korzystania ze sprzęgła. Tu TA wygrywa.
W porównaniach ogólnofilozoficznych ST ma jedną przewagę nad TA. Wielka pojemność baku w stosunku do porównywalnego spalania. Choć nie ma znaczenia w naszym lataniu wokół komina w Polsce, to np. lecąc do Gruzji ma to znaczenie (vide opis Henryego z jazdy, gdzie konieczne jest dotaknkowanie z kanistra, bo na pewnym odcinku nie ma stacji + opis chyba Trojanów o kosztach tankowania w Turcji - dłużej można jechać na taniej benzynie)
Na marginesie jedna uwaga - kilka osób (via email lub osobiście) pytało o to "na co zwracać uwagę przy kupnie XTZ'y". Nie ma co wymyślać prochu: na forum XTZ jest osobny wątek do znalezienia pod hasłem "poradnik kupującego". Dość szczegółowy i ze zdjęciami oraz wieloma komentarzami.
P.S. Czy koledzy trampkarze co jeżdżą na Tigerach pokusiliby się o porównywanie TA do Tigera (wiem, że to różne motocykle, ale o porównanie wrażeń)?
Plusem na TA jest mniej dynamiczna jedynka lub dwójka. Chodzi mi o to, że po wrzuceniu biegu ST od razu zapiernicza. Ciężej jest robić manewry na minimalnych prędkościach bez częstego korzystania ze sprzęgła. Tu TA wygrywa.
W porównaniach ogólnofilozoficznych ST ma jedną przewagę nad TA. Wielka pojemność baku w stosunku do porównywalnego spalania. Choć nie ma znaczenia w naszym lataniu wokół komina w Polsce, to np. lecąc do Gruzji ma to znaczenie (vide opis Henryego z jazdy, gdzie konieczne jest dotaknkowanie z kanistra, bo na pewnym odcinku nie ma stacji + opis chyba Trojanów o kosztach tankowania w Turcji - dłużej można jechać na taniej benzynie)
Na marginesie jedna uwaga - kilka osób (via email lub osobiście) pytało o to "na co zwracać uwagę przy kupnie XTZ'y". Nie ma co wymyślać prochu: na forum XTZ jest osobny wątek do znalezienia pod hasłem "poradnik kupującego". Dość szczegółowy i ze zdjęciami oraz wieloma komentarzami.
P.S. Czy koledzy trampkarze co jeżdżą na Tigerach pokusiliby się o porównywanie TA do Tigera (wiem, że to różne motocykle, ale o porównanie wrażeń)?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
-
- przycierający rafki
- Posty: 1224
- Rejestracja: 24.08.2009, 15:35
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: POLICHNO
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Pitu pitu
Tereska jest miękka do off-a i już
Tereska jest miękka do off-a i już
Wszystko dobre ale Trampek najlepszy :)
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Właśnie wróciłem z Chorwacji. Motocykl z 3 kuframi + rolką Louisa na centralnym, tankbagiem i w 2 os spalał przy 120/130km/h 5,3 litra benzyny na autostradzie. Wracając nocą z Zadaru do Senj w 2 os bez bocznych spalał 6,8, ale prędkość trzymałem przez 170km dystansu na poziomie od 150-160 non stop. Podczas powrotu do PL z pełnym załadunkiem spalanie 5,5, więc pełne zadowolenie. A, braku mocy tutaj nie było.
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
http://www.motocykl-online.pl/img/galer ... -gs_19.jpg
Nowy trampek waży ledwo 4kg mniej niż ST?
Nowy trampek waży ledwo 4kg mniej niż ST?
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5549
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Nawet starszy trampek nie jest taki lżejszy jak się powszechnie sądzi i wmawia, że ST taka ciężka. Po glebie i jednego i drugiego ciężko się targa (nawet jak ST zalana).ArturS pisze:http://www.motocykl-online.pl/img/galer ... -gs_19.jpg
Nowy trampek waży ledwo 4kg mniej niż ST?
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- Jaro-Ino
- swobodny rider
- Posty: 2820
- Rejestracja: 22.01.2010, 00:41
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Ważyłem swoją ST. Przy paru litrach w baku ważyła 232kg. W pełni zalana waży 250kg. Nie wiem skąd 236kg z paliwem podają. Może bez gmoli, z mniej niż połową w baku tak, ale nie na pełno z dodatkami, które każdy montuje
TA '92 -> AT- '91
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
Szuter Party II ==> http://forum.transalpclub.pl/viewtopic. ... 81&start=0
ST- sezon 2012 ==> http://www.youtube.com/watch?v=m4brfKIdryk
- piotreklodz
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1001
- Rejestracja: 04.11.2009, 21:00
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kurowice
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Przecież w Twojej tenerze to ze 40kg same gmole ważą... a może to wydech bo już się zgubiłem
Tylko Honda -> XL600V + XR 400R = :-)
- kamilltee
- dwusuwowy rider
- Posty: 184
- Rejestracja: 09.03.2012, 11:02
- Mój motocykl: inne endurowate moto
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
ps. tu fajnie napisali o spalaniu
http://piotrfrankowski.natemat.pl/14281,za-duzo-mi-pali
normy podają wartości labolatoryjne mające służyć porównaniu różnych pojazdów - i nie mają nic wspólnego ze spalaniem w rzeczywistości
ba - niektóre samochody są konstruowane pod normy labolatoryjne (by w homologacji wykazać niższą emisję = niższy podatek eco na zachodzie)
przypomina to praktyki trochę pewnego producenta samochodów co uzyskał piątą gwiazdkę NCAP tylko dlatego, że pochylił zagłówek o 5%...
http://piotrfrankowski.natemat.pl/14281,za-duzo-mi-pali
normy podają wartości labolatoryjne mające służyć porównaniu różnych pojazdów - i nie mają nic wspólnego ze spalaniem w rzeczywistości
ba - niektóre samochody są konstruowane pod normy labolatoryjne (by w homologacji wykazać niższą emisję = niższy podatek eco na zachodzie)
przypomina to praktyki trochę pewnego producenta samochodów co uzyskał piątą gwiazdkę NCAP tylko dlatego, że pochylił zagłówek o 5%...
jest XTZ 750 ST - Desert Rat - dla znajomych Paproch
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
Super Tenere - legenda Dakaru
http://passion4travel.pl/index.php/cate ... motocykle/
- konra.dzik
- romeciarz
- Posty: 33
- Rejestracja: 12.12.2011, 20:54
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Super Tenere XTZ 750 a Transalp
Wydechpiotreklodz pisze:Przecież w Twojej tenerze to ze 40kg same gmole ważą... a może to wydech bo już się zgubiłem
ku...sko ciężkie chyba z 10kg
V-strom 650 AK8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości