kaktus pisze:... jaki kolor czy bezbarwny czy jednak lekko przyciemniony , ładniejszy moim zdaniem, ale czy w terenie nie utrudnia kolor obserwacji drogi tuż przed motocyklem ?
Moim zdaniem bezbarwny, i nie chodzi tu o jazdę w terenie tylko w nocy.
Pozdr
Szybko i tanio nie będzie dobrze.
Dobrze i szybko nie będzie tanio.
Dobrze i tanio nie będzie szybko.
-------------------- Lepiej siedzieć cicho i sprawiać wrażenie idioty niż sie odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
kaktus pisze:Deflektor, już o nim wszystko wiem, zastanawiam się jeszcze nad szybą wysoką, jaki kolor czy bezbarwny czy jednak lekko przyciemniony , ładniejszy moim zdaniem, ale czy w terenie nie utrudnia kolor obserwacji drogi tuż przed motocyklem ?
I tak nie powinieneś mieć szyby wchodzącej w pole widzenia - nawet jak będzie przezroczysta to będzie rozpraszała kierowcę.
Wysoka szyba turystyczna średnio nadaje sie do jazdy w terenie. Ja mam przyciemnianą i gdy zaczyna już zmierzchać praktycznie nie widać nic tuż przed przednim kołem.
Ale to i tak pikuś w porównaniu z tym, jak blisko głowy i szyii ona sie znajduję, gdy sie stanie
lukas_02 pisze:
I tak nie powinieneś mieć szyby wchodzącej w pole widzenia - nawet jak będzie przezroczysta to będzie rozpraszała kierowcę.
Może i tak ale w gldwingu 1100, miałem na poziomie oczu ale bezbarwna, nic nie rozpraszała dodam jako ciekawostkę że pasażer spokojnie mógł palić papierosa przy 170km/h a przy 110km/h jadąc w deszcz robił się "tunel" i nie mokło się.
kaktus pisze:Deflektor, już o nim wszystko wiem, zastanawiam się jeszcze nad szybą wysoką, jaki kolor czy bezbarwny czy jednak lekko przyciemniony , ładniejszy moim zdaniem, ale czy w terenie nie utrudnia kolor obserwacji drogi tuż przed motocyklem ?
I tak nie powinieneś mieć szyby wchodzącej w pole widzenia - nawet jak będzie przezroczysta to będzie rozpraszała kierowcę.
Kwestia przyzwyczajenia. Mnie nie rozprasza, a pozytywy niezaprzeczalne.
Pozdr
Szybko i tanio nie będzie dobrze.
Dobrze i szybko nie będzie tanio.
Dobrze i tanio nie będzie szybko.
-------------------- Lepiej siedzieć cicho i sprawiać wrażenie idioty niż sie odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Właśnie jestem po pierwszych testach defika . Jak we wszystkich postach powyżej rewelka
Poczułem jedynie minimalną różnicę w prowadzeniu , zwłaszcza przy podmuchach bocznych
No ale w końcu aerodynamika została zmieniona .
Wielkie dzięki za szybką paczkę i miłą współpracę
Witam
Po długim oczekiwaniu dziś dotarła przesyłka z moim deflektorem (niski).
Powiem tylko tyle że wykonanie bardzo profesjonalne i teraz tylko byle do wiosny
Darkojak dzięki i za profesjonalizm
Ja również otrzymałem dziś przesyłkę z deflektorem od Darkojaka . Podpisuję się pod słowami przedmówcy, pełen profesjonalizm !!
Testy drogowe na wiosnę. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!!
Właśnie zamontowałem deflektor szyby 17cm.
Oryginalna szyba o dlugości 40cm przy moim wzroście (183cm) mnie nie zaspokajała
Teraz mogę jeździć z otwartą szybką w kasku i się delektować jazdą.
Jeżeli będziemy mieli odpowiednio wysoką szybę ,to powietrze będzie po niej płynąć na boki i ku górze więc gdy na samej krawędzi odchylimy strugę powietrza ,powiedzmy sześcio centymetrową zaokrągloną na boki szybką ,przylegającą do szyby głównej i pochyloną nieco do przodu , to chyba jasne że odchyli strugę powietrza bardziej i w górę i na boki niż deflektor tej samej wysokości ale pochylony jak szyba główna .Tak samo są wyprofilowane owiewki u dakarowców .Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę .
Testowałem jazdę z samą szybą (turystyczna), płaskim deflektorem, oraz niskim i wyższym (zaokrąglony kształt) z regulacją.
Przy płaskim efekt był mizerny.
Natomiast różnice po zmianie ustawień deflektora były bardzo odczuwalne, dlatego uważam, że to ma jak najbardziej sens.
Deflektor ustawia się pod konkretnego jeźdźca. Jak robisz dla siebie to go sobie ustawisz optymalnie, jak robisz deflektory produkcyjnie to regulowany kąt nachylenia jest niezbędny...
Nie masz turbulencji przy tym ustawieniu? Wszystkie deflektory jakie do tej pory widziałem były ustawione mniej więcej równolegle do szyby. Jak swój próbowałem ustawiać pionowo to mało mi głowy nie urywało.
Odrobinę, ale lepsze to niż szum wiatru i nie będę miał na szybce kasku robali, brudu jadąc po deszczu za ciężarówką, drobinek wody jadąc we mgle i wreszcie kropli wody jadąc w deszczu. Słowem, będzie mi ciepło i sucho
rafcco pisze:Właśnie zamontowałem deflektor szyby 17cm.
Oryginalna szyba o dlugości 40cm przy moim wzroście (183cm) mnie nie zaspokajała
Teraz mogę jeździć z otwartą szybką w kasku i się delektować jazdą.
andy237 pisze:Odrobinę, ale lepsze to niż szum wiatru i nie będę miał na szybce kasku robali, brudu jadąc po deszczu za ciężarówką, drobinek wody jadąc we mgle i wreszcie kropli wody jadąc w deszczu. Słowem, będzie mi ciepło i sucho
Nie, no ja też tego nie mam, ale to jest pierwsze ustawienie "pod wiatr" jakie widzę. Wszystkie widziane przeze mnie do tej pory deflektory ustawione były mniej więcej równolegle do szyby stanowiąc jej przedłużenie. U mnie też takie ustawienie sprawdza się najlepiej, a zmieniałem kąt doświadczalnie co kilka stopni. Może ma wpływ to, że mam dużą szybkę deflektora?