Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
- Bugi
- swobodny rider
- Posty: 3271
- Rejestracja: 27.06.2009, 09:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
No i kolejny duzdy adventure sie szykuje, sie zaczyna dziać
http://www.scigacz.pl/Triumph,Explorer, ... 16825.html
http://www.scigacz.pl/Triumph,Explorer, ... 16825.html
Pozdrawiam
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Niech się dzieje Za kilka lat będzie w czym przebierać Ciekawe jak się będzie sprawował pod kątem awaryjności. Nie wiecie może jak w tej kwestii radzi sobie 800/800XC?
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- miroslaw123
- oktany w żyłach
- Posty: 3622
- Rejestracja: 14.06.2009, 13:28
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Chyba jeszcze za młody jest tygrysek by coś można powiedzieć o awaryjności... A duży tygrysek był kwestią czasu... Za 10 lat będziemy się zastanawiać co wybrać choć mi 800 ccm w zupełności wystarcza.
- marcinfmx
- wiejski tuningowiec
- Posty: 109
- Rejestracja: 01.08.2011, 00:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Fajnie, w przyszlym roku dojdzie Honda CrossTourer, może niebawem też Suzuki pokaże turystycznego EnduroMastodonta
A BMW rok później wyskoczy z nowym R1250GS i dalej będzie numerem jeden. Oni po prostu robią dobre motocykle. Inni są raz lepsi a raz gorsi a BMW trzyma stabilny wysoki poziom i nie eksperymentuje. Chłopaki z Monachium doskonale trzymają obrany kierunek i nie robią niepotrzebnych eksperymentów, nie zastanawiaja się czy zrobić GS-a bardziej w teren czy bardziej na szosę. Robią solidne, wszystkomogące maszyny i dlatego w tej klasie trudno z nimi konkurować.
A BMW rok później wyskoczy z nowym R1250GS i dalej będzie numerem jeden. Oni po prostu robią dobre motocykle. Inni są raz lepsi a raz gorsi a BMW trzyma stabilny wysoki poziom i nie eksperymentuje. Chłopaki z Monachium doskonale trzymają obrany kierunek i nie robią niepotrzebnych eksperymentów, nie zastanawiaja się czy zrobić GS-a bardziej w teren czy bardziej na szosę. Robią solidne, wszystkomogące maszyny i dlatego w tej klasie trudno z nimi konkurować.
Real men don't eat honey, they chew bees
- sajmonwww
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 836
- Rejestracja: 19.06.2010, 10:24
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Mysłowice
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
czyli że na szosę...marcinfmx pisze:nie zastanawiaja się czy zrobić GS-a bardziej w teren czy bardziej na szosę. Robią solidne, wszystkomogące maszyny i dlatego w tej klasie trudno z nimi konkurować.
ja tam jestem zadowolony z trampka, długo decydowałem się, a teraz po 2 sezonach uważam że zrobiłem najlepiej jak mogłem
co jazdę odkrywam nowe umiejętności, i trampek daje radę... a że nie jedzie 200 na autobanie - ojtam ojtam
- kko
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 03.05.2010, 10:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
marcinfmx pisze: Oni po prostu robią dobre motocykle. Inni są raz lepsi a raz gorsi a BMW trzyma stabilny wysoki poziom i nie eksperymentuje.
Właśnie - ciągle to samo od roku 1998 - z małymi, drobnymi zmianami - a to okrągła lampa, a to lekko poprawiona skaza skrzyni biegów, ale generalnie dla mnie jest to tak samo jak z Panem Hondą... 20 letnie konstrukcje i nic konkretnego poza lansem...
Później będzie R1300, R1400 itdmarcinfmx pisze:
A BMW rok później wyskoczy z nowym R1250GS i dalej będzie numerem jeden
"Nie trzeba być cynikiem, wystarczy, że rozumie się ludzi" - T.P.
XL 1000V SD02
XL 1000V SD02
- Bugi
- swobodny rider
- Posty: 3271
- Rejestracja: 27.06.2009, 09:23
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kraków
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
ArturS pisze:Niech się dzieje Za kilka lat będzie w czym przebierać Ciekawe jak się będzie sprawował pod kątem awaryjności. Nie wiecie może jak w tej kwestii radzi sobie 800/800XC?
jak narazie była ogłoszona akcja serwisowa ze w 800/xc cos sie z centralna stopka dzieje, a dokladniej ze sprezyna.
Pozdrawiam
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
Bugi
jak cos działa, nie ruszaj bo spier...
był.. Pomarańczowy dzik :)
http://www.youtube.com/user/bugi275
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Albo wymyślą jakieś hiper małe i wydajne sprężarki i wszystko zacznie się dział podobnie jak np w VW z silnikami TSI I nagle będzie R500GS tyle, że będzie miał z 200 kucy i potężny moment obrotowykko pisze: Później będzie R1300, R1400 itd
Teraz jeszcze doszła akcja z silnikiem, ale to są "choroby wieku dziecięcego", wiec można wybaczyć. Ciekawy jestem czy ktoś zdążył nalatać z 20-30tys.km i nic nie odpadło.Bugi pisze:jak narazie była ogłoszona akcja serwisowa ze w 800/xc cos sie z centralna stopka dzieje, a dokladniej ze sprezyna.ArturS pisze:Niech się dzieje Za kilka lat będzie w czym przebierać Ciekawe jak się będzie sprawował pod kątem awaryjności. Nie wiecie może jak w tej kwestii radzi sobie 800/800XC?
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 789
- Rejestracja: 16.06.2008, 23:43
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Każdej firmie zdarzają się "wpadki" - takie czasy nastąpiły w konstrukcji-wyścig. A i dostawcy czasem polecą w "ch.."
Wiele akcji "naprawczych" jest robiona po ciuchu, w czasie normalnych przeglądów.
To, że firma ogłosiła akcję nie znaczy ze coś jest źle, ale wolą dmuchać na zimne i mają jaja to oficjalnie oświadczyć
Pamiętajcie : nie myli się ten co nic nie robi
Wiele akcji "naprawczych" jest robiona po ciuchu, w czasie normalnych przeglądów.
To, że firma ogłosiła akcję nie znaczy ze coś jest źle, ale wolą dmuchać na zimne i mają jaja to oficjalnie oświadczyć
Pamiętajcie : nie myli się ten co nic nie robi
Capo RR "Wyzwanie jest dla tych, którzy wyruszają w drogę. Marzenia są dla tych, którzy zostają z tyłu" T.Sabine
- Fresh
- miejski lanser
- Posty: 353
- Rejestracja: 24.08.2008, 09:03
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
a Ja mam gdzieś ten śmieszny wyścig zbrojeń, najważniejsze dobrze się bawić i przekopywać pola, lasy i łąki. Potrzebowałem brudasa do orania i przelatywania po asfaltach i takiego mam. Taki jest trampolini i nie zamierzam go zmieniać.
Jest lepszy od tych wyżyłowanych plastikowców
p.s ...no dobra jeszcze stara tenerka siedzi mi w głowie
Jest lepszy od tych wyżyłowanych plastikowców
p.s ...no dobra jeszcze stara tenerka siedzi mi w głowie
Wciąż jadę tędy, pierdolę czyjeś względy, przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy .
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Powiedziałbym, że to bardziej dbałość o klienta i wizerunek niż wpadki Równie dobrze można to zwalić na złe paliwo, czy użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem. Ale nie, firma dostrzegła problem i chce go usunąć, więc chwała im za to Przypomina mi się tu też sytuacja z problemem z przednim zawieszeniem w nowym modelu Citroen Berlingo i bliźniaczym Peugeot Partner. Zawias potrafił walić na nierównościach jakby wszystkie gumy były powybijane - peugeot usuwał problem przy pierwszym przeglądzie (zdaje się, że coś z górnym mocowaniem kolumny) lub gdy klient przyjechał, a citroen odwracał kota ogonem, co chyba nawet było w jakimś tam tefałenturbo.Fryzjer pisze:Każdej firmie zdarzają się "wpadki" - takie czasy nastąpiły w konstrukcji-wyścig. A i dostawcy czasem polecą w "ch.."
Wiele akcji "naprawczych" jest robiona po ciuchu, w czasie normalnych przeglądów.
To, że firma ogłosiła akcję nie znaczy ze coś jest źle, ale wolą dmuchać na zimne i mają jaja to oficjalnie oświadczyć
Pamiętajcie : nie myli się ten co nic nie robi
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
- marcinfmx
- wiejski tuningowiec
- Posty: 109
- Rejestracja: 01.08.2011, 00:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Nie jest dokładnie tak - zwykle największe zmiany są tam, gdzie jest to niewidoczne, poprawa chrakterystyki silnika, zmiany ustawień zawieszeń, ulepszanie elektroniki (nie jestem fanem wszystkich systemów kontroli trakcji itp. ale od tego nie ma odwrotu). Pamiętaj, że BMW potrafiło też zrobić m.in. HP2 Enduro.kko pisze: Właśnie - ciągle to samo od roku 1998 - z małymi, drobnymi zmianami - a to okrągła lampa, a to lekko poprawiona skaza skrzyni biegów, ale generalnie dla mnie jest to tak samo jak z Panem Hondą... 20 letnie konstrukcje i nic konkretnego poza lansem...
Poza tym R1200GS nie odstaje tak bardzo od konkurencji, że dramatycznie potrzebuje zmiany - nie brakuje mu niczego do spełniania zadania podróżniczego motocykla na długie trasy, a w sieci pojawiły się już pierwsze "szpiegowskie" zdjęcia nowego dużego GS-a.
I o to chodzi - większość z nas nie wykorzystuje w 100% możliwości swojego moto, osobiście uważam, że należy najpierw pracować nad własnymi umiejętnościami a potem zmieniać motocykl na lepszy. Sądzę, że należy dobierać motocykl do umiejętności jeźdźca a nie odwrotnie (pomijając oczywiście kwestie zasobności portfela).sajmonwww pisze:ja tam jestem zadowolony z trampka, długo decydowałem się, a teraz po 2 sezonach uważam że zrobiłem najlepiej jak mogłem
co jazdę odkrywam nowe umiejętności, i trampek daje radę... a że nie jedzie 200 na autobanie - ojtam ojtam
Dlaczego zatem chcemy zmieniać moto na lepsze skoro obecny spełnia nasze oczekiwania? Bo spełnia je technicznie, ale nie zaspokaja naszej potrzeby brylowania w towarzystwie innych motocyklistów posiadaniem lepszego, droższego, szybszego i w ogóle megazaje... sprzęta
z centralną stopką w 800XC jest taki kłopot, że nie spełnia swojego zadania - po postawieniu na centralce oba koła dotykaja ziemi. Może to jest powodem wezwania do serwisu a nie sprężyna...Bugi pisze:jak narazie była ogłoszona akcja serwisowa ze w 800/xc cos sie z centralna stopka dzieje, a dokladniej ze sprezyna.
Real men don't eat honey, they chew bees
- kko
- łamacz szprych
- Posty: 640
- Rejestracja: 03.05.2010, 10:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Nie znam tego motocykla - ze zdjęcia za to wygląda jak wielki, twardy kloc drewna i przyznam się, że do większości ostatnich niemieckich produkcji trzeba mieć twardą niemiecką dupę żeby jeździć.marcinfmx pisze: BMW potrafiło też zrobić m.in. HP2 Enduro.
Zakładając, że dane moto jest w pełni dopasowane do jeźdźca. U mnie np. było tak, że trampek był za mały, nie za słaby tylko za mały. Poza tym wykorzystać w 100% motocykla chyba się nie da - bo i jak to sprawdzić ?marcinfmx pisze: I o to chodzi - większość z nas nie wykorzystuje w 100% możliwości swojego moto, osobiście uważam, że należy najpierw pracować nad własnymi umiejętnościami a potem zmieniać motocykl na lepszy. Sądzę, że należy dobierać motocykl do umiejętności jeźdźca a nie odwrotnie (pomijając oczywiście kwestie zasobności portfela).
"Nie trzeba być cynikiem, wystarczy, że rozumie się ludzi" - T.P.
XL 1000V SD02
XL 1000V SD02
- marcinfmx
- wiejski tuningowiec
- Posty: 109
- Rejestracja: 01.08.2011, 00:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Niezłe, usmiałem siękko pisze:Nie znam tego motocykla - ze zdjęcia za to wygląda jak wielki, twardy kloc drewna i przyznam się, że do większości ostatnich niemieckich produkcji trzeba mieć twardą niemiecką dupę żeby jeździć.
A swoją drogą wychwalane przez wszystkich KTM-y też nie oszczędzają czterech liter kierowcy.
Dlatego warto przymierzyć się do moto i przejechać nim przed zakupem.kko pisze:Zakładając, że dane moto jest w pełni dopasowane do jeźdźca. U mnie np. było tak, że trampek był za mały, nie za słaby tylko za mały.
Chodzi o Twoją własną, niezmiernie subiektywną ocenę - jesli Ty potrafisz więcej niż Twój motocykl, to znaczy, że dla dalszego rozwoju powinieneś zmienić model. Przykład: Jeśli jesteś w stanie pokonywać zakręty szybciej ale Twoja CBF600 przyciera podnóżkami i nie możesz się bardziej złożyć - pomyśl o zmianie na CBR-kę. To miałem na myslikko pisze:Poza tym wykorzystać w 100% motocykla chyba się nie da - bo i jak to sprawdzić ?
Real men don't eat honey, they chew bees
- sajmonwww
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 836
- Rejestracja: 19.06.2010, 10:24
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Mysłowice
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
yyy.... chodziło mi że uważam że dobrze wybrałem... ale nie oznacza to że najlepiej... jak bym wybrał Tigera, BMW to też bym dobrze wybrał...marcinfmx pisze:I o to chodzi - większość z nas nie wykorzystuje w 100% możliwości swojego moto, osobiście uważam, że należy najpierw pracować nad własnymi umiejętnościami a potem zmieniać motocykl na lepszy. Sądzę, że należy dobierać motocykl do umiejętności jeźdźca a nie odwrotnie (pomijając oczywiście kwestie zasobności portfela).sajmonwww pisze:ja tam jestem zadowolony z trampka, długo decydowałem się, a teraz po 2 sezonach uważam że zrobiłem najlepiej jak mogłem
co jazdę odkrywam nowe umiejętności, i trampek daje radę... a że nie jedzie 200 na autobanie - ojtam ojtam
Dlaczego zatem chcemy zmieniać moto na lepsze skoro obecny spełnia nasze oczekiwania? Bo spełnia je technicznie, ale nie zaspokaja naszej potrzeby brylowania w towarzystwie innych motocyklistów posiadaniem lepszego, droższego, szybszego i w ogóle megazaje... sprzęta
tu nigdzie nie jest napisane, że zaczynamy od romet pony, ogar 200, mz itd... to jest każdego wolny wybór, można zacząć od r1 byleby długo cieszyyć się jazdą...
- marcinfmx
- wiejski tuningowiec
- Posty: 109
- Rejestracja: 01.08.2011, 00:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
To właśnie napisałem, jeśli moto spełnia wszystkie Twoje oczekiwania, moim zdaniem nie ma wielkiego sensu inwestować w coś megawypasionego - oczywiście każdy sam decyduje jak wydaje swoją kasę i jeśli mam się czuć lepiej z tym, że mam lepszy (i często droższy) sprzęt, to go kupuję Zadowolenie i dobre samopoczucie jest bezcenne - za wszystko inne zapłacisz MasterCardsajmonwww pisze:yyy.... chodziło mi że uważam że dobrze wybrałem... ale nie oznacza to że najlepiej... jak bym wybrał Tigera, BMW to też bym dobrze wybrał...
tu nigdzie nie jest napisane, że zaczynamy od romet pony, ogar 200, mz itd... to jest każdego wolny wybór, można zacząć od r1 byleby długo cieszyyć się jazdą...
Real men don't eat honey, they chew bees
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 778
- Rejestracja: 03.05.2010, 11:05
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Wyszków
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
ciekawe czy będzie tylko na alusach czy dadzą też wersję ze szprychami w kołach
- marcinfmx
- wiejski tuningowiec
- Posty: 109
- Rejestracja: 01.08.2011, 00:10
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Multistrada od Triumpha
Pewnie będzie Explorer i Explorer XC...
Ciekawe, że podkreślają prawie kilowatową prądnicę - co to? wojna na alternatory? Ufff... jak dla mnie to moto służy do jeżdzenia i dawania maksimum frajdy z jazdy a nie do podłączania tylu gadżetów elektronicznych ile zdołasz kupić
Real men don't eat honey, they chew bees
- ArturS
- przycierający rafki
- Posty: 1267
- Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: Triumph Explorer 1200 - kolejny adventure klasy 1200
Wiesz, jeden kufer może być lodówką A jak zimno to dojdzie podgrzewana kanapa, grzane manetki, światła przeciwmgłowe, światła dalekosiężne, ogrzewane kombinezony drivera i plecaka, ... pewnie coś się jeszcze znajdzie Prądu nigdy za wiele I tu się nie ma co śmiać Sam zacząłem szyć sobie podpinkę ze spiralami grzewczymi (te co są w matach grzewczych pod 4 litery w samochodzie) i aż zacząłem się zastanawiać czy po załączeniu tego wszystkiego altek wyrobimarcinfmx pisze:Multistrada od Triumpha
Pewnie będzie Explorer i Explorer XC...
Ciekawe, że podkreślają prawie kilowatową prądnicę - co to? wojna na alternatory? Ufff... jak dla mnie to moto służy do jeżdzenia i dawania maksimum frajdy z jazdy a nie do podłączania tylu gadżetów elektronicznych ile zdołasz kupić
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość