Witam. Mam na sprzedaż bardzo ładną HONDĘ XL 600 TRANSALP z 06.1992r ! Sprzęt jest w super stanie technicznym ! Posiada jedynie 30 tys przebiegu potwierdzonego niemieckim przeglądem TUV do 06.2015r ! Honda cała w oryginalnym stanie ! Silnik pracuje bardzo ładnie, skrzynia oraz sprzęgło bez najmniejszego zarzutu ! Opony oraz napęd w super stanie ! Dodatkowo posiada 3 kufry Givi wraz ze stelażami zakupione za prawie 3 tys zł ! Na prawdę bardzo trudno o tak zadbany 24 letni motocykl ! Polecam !
Ładny skubaniec, się uchował. Na fotkach nic niepokojącego nie widać. Jeśli nie miał gmoli i plastiki się uchowały w takim stanie to na prawdę ktoś musiał zapobiegawczo nim latać. Kufry "z epoki" też dodają mu smaczku.
A co do dupnej porady, to faktycznie właściciel musiał mieć brudną . Ale siodło da się pewnie odczyścić.
30kkm? kurcze to Niemiec chyba pod kocem trzymał i do kościoła tylko jeździł. Chyba, że 130kkm Ładnie się zachował ten egzemplarz. Coś tam po owiewkach widać, że leżał ale raczej na parkingu tylko. Zastanawia mnie jedynie fakt skąd takie ceny w motocyklach z takim stażem?
Adam_M pisze:... Zastanawia mnie jedynie fakt skąd takie ceny w motocyklach z takim stażem?
Wnioskuję, że dla Ciebie to drogo. Dla mnie 6700 za taki sprzęt to super, hiper tanio. Jeżeli wszystko z nim ok, to za taką cenę mamy świetny sprzęt którym można dookoła świata jechać jak i używać na co-dzień. Dla mnie nie jest w niczym gorszy od nowych motocykli. Dosłownie w niczym. Ani nic gorszy. W wielu aspektach lepszy. 6700 to cena śmiesznie niska jeżeli ten motocykl jest w stanie na jaki wygląda i jeżeli ktoś ma poważne plany. Dodatkowo komplet kufrów... gdybym szukał trampka 600 to już bym był na miejscu dawno... nigdy nie rozumiałem dlaczego szuka się np. rocznika a nie stanu maszyny...
chodzi mi tylko o to, że wysoko cenią te maszyny w porównaniu do innych motocykli z tych lat jak i do tych nowszych trampków;) i podejrzewam, że handlarz sporo zarobi na tym motku.
Adam_M pisze:chodzi mi tylko o to, że wysoko cenią te maszyny w porównaniu do innych motocykli z tych lat jak i do tych nowszych trampków;) i podejrzewam, że handlarz sporo zarobi na tym motku.
Jeśli jest w takim stanie, jak obiecuje, to możesz się zdziwić w kwestii zarobku. Ludzie doceniają ducha epoki i trwałość. Tego nie kupisz aktualnie w salonie. A kupować 10 lat nowszy za drugie tyle .. po co ?
No właśnie ciekawy jestem jak z tym stanem faktycznym jest. Stąd zastanowienie nad ceną. W ładnej obudowie może być ulep:) Ale nie mówiłem nic o dokladaniu drugie tyle
Ogólnie piękny tylko chodzi nie równo coś jest nie tak i cały silnik skrecony na silikon łącznie z karterami. Tragedia i dramat 30kkm chyba już na lawecie tyle zrobił
Carson pisze:Ogólnie piękny tylko chodzi nie równo coś jest nie tak i cały silnik skrecony na silikon łącznie z karterami. Tragedia i dramat 30kkm chyba już na lawecie tyle zrobił
Dzięki za sprawdzenie. Szukam dalej. Temat do zamknięcia.