POWITALNIA - dla nowych użytkowników
-
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1049
- Rejestracja: 21.06.2011, 22:52
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Kaszebe
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Bartek jak przysłowie stare głosi, Trampek najlepszym przyjacielem człowieka , będzie Tobie wiernie służył i to na pewno znacznie dłużej niż 2 dni .
Olga kolejna Pyrlandka, uszczęśliwiona przez Trampka , dbaj o tego wszędobylskiego osiołka, a on będzie uparcie podążał tam gdzie zechcesz
Witajcie
Olga kolejna Pyrlandka, uszczęśliwiona przez Trampka , dbaj o tego wszędobylskiego osiołka, a on będzie uparcie podążał tam gdzie zechcesz
Witajcie
Nie łam się
- Wajdek
- Wajdek
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć
W piątek wziąłem dzień wolnego w pracy i pojechałem do Łowicza po Transalpa 650. Ładnie wyglądał, odpalił. Gotówka na stół, podpisy i odjechałem.
Prawko na motocykl robiłem 13 lat temu z zamiarem kupna czegoś dwukołowego. Zawsze miało to być coś w stylu AfricaTwin. Niestety, nóżki za krótkie, masa za mała. Dojrzałem i nabyłem XL650V z 2000 roku. Całkiem fajny sprzęt. Teraz muszę nauczyć się jeździć, bo póki co na polu mną zamiata, a na asfalcie powyżej 90 moje myśli nie nadążają za bodźcami.
Trampka garażuję u kolegi pod Pabianicami. Muszę komuś dać do przejechania się i posłuchania, czy on tak pracuje czy może nadziałem się na minę.
Jak nabędę ubranko i kask będę mógł zacząć myśleć o jeżdżeniu i zlotach.
Pozdrawiam klubowiczów
Robert
W piątek wziąłem dzień wolnego w pracy i pojechałem do Łowicza po Transalpa 650. Ładnie wyglądał, odpalił. Gotówka na stół, podpisy i odjechałem.
Prawko na motocykl robiłem 13 lat temu z zamiarem kupna czegoś dwukołowego. Zawsze miało to być coś w stylu AfricaTwin. Niestety, nóżki za krótkie, masa za mała. Dojrzałem i nabyłem XL650V z 2000 roku. Całkiem fajny sprzęt. Teraz muszę nauczyć się jeździć, bo póki co na polu mną zamiata, a na asfalcie powyżej 90 moje myśli nie nadążają za bodźcami.
Trampka garażuję u kolegi pod Pabianicami. Muszę komuś dać do przejechania się i posłuchania, czy on tak pracuje czy może nadziałem się na minę.
Jak nabędę ubranko i kask będę mógł zacząć myśleć o jeżdżeniu i zlotach.
Pozdrawiam klubowiczów
Robert
-
- Czytacz
- Posty: 1
- Rejestracja: 27.10.2016, 23:06
- Mój motocykl: XL650V
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam wszystkich Klubowiczów , mam na imię Adrian od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem długo wyszukiwanego trampka. Pozdrawiam , a i przepraszam że się nie przywitałem po rejestracji :(
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 556
- Rejestracja: 23.08.2016, 08:18
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Pabianice
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
A no witaj. Ja jestem też od niedawna na forum a trampka mam od kwietnia. Mieszkam w Pabianicach to jak by co możem się spiknąć..Sal pisze:Cześć
W piątek wziąłem dzień wolnego w pracy i pojechałem do Łowicza po Transalpa 650. Ładnie wyglądał, odpalił. Gotówka na stół, podpisy i odjechałem.
Prawko na motocykl robiłem 13 lat temu z zamiarem kupna czegoś dwukołowego. Zawsze miało to być coś w stylu AfricaTwin. Niestety, nóżki za krótkie, masa za mała. Dojrzałem i nabyłem XL650V z 2000 roku. Całkiem fajny sprzęt. Teraz muszę nauczyć się jeździć, bo póki co na polu mną zamiata, a na asfalcie powyżej 90 moje myśli nie nadążają za bodźcami.
Trampka garażuję u kolegi pod Pabianicami. Muszę komuś dać do przejechania się i posłuchania, czy on tak pracuje czy może nadziałem się na minę.
Jak nabędę ubranko i kask będę mógł zacząć myśleć o jeżdżeniu i zlotach.
Pozdrawiam klubowiczów
Robert
Lubię motory...wszystkie.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 556
- Rejestracja: 23.08.2016, 08:18
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Pabianice
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Ps .Jestem pete17.pete17 pisze:A no witaj. Ja jestem też od niedawna na forum a trampka mam od kwietnia. Mieszkam w Pabianicach to jak by co możem się spiknąć..Sal pisze:Cześć
W piątek wziąłem dzień wolnego w pracy i pojechałem do Łowicza po Transalpa 650. Ładnie wyglądał, odpalił. Gotówka na stół, podpisy i odjechałem.
Prawko na motocykl robiłem 13 lat temu z zamiarem kupna czegoś dwukołowego. Zawsze miało to być coś w stylu AfricaTwin. Niestety, nóżki za krótkie, masa za mała. Dojrzałem i nabyłem XL650V z 2000 roku. Całkiem fajny sprzęt. Teraz muszę nauczyć się jeździć, bo póki co na polu mną zamiata, a na asfalcie powyżej 90 moje myśli nie nadążają za bodźcami.
Trampka garażuję u kolegi pod Pabianicami. Muszę komuś dać do przejechania się i posłuchania, czy on tak pracuje czy może nadziałem się na minę.
Jak nabędę ubranko i kask będę mógł zacząć myśleć o jeżdżeniu i zlotach.
Pozdrawiam klubowiczów
Robert
Lubię motory...wszystkie.
-
- romeciarz
- Posty: 25
- Rejestracja: 13.11.2016, 14:48
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Pyskowice
- Kontakt:
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam brać motocyklową.
Chce spróbować czegoś co zwią "trampkiem" :)
Czyli zaczynam od zakupu :)
Chce spróbować czegoś co zwią "trampkiem" :)
Czyli zaczynam od zakupu :)
-
- Czytacz
- Posty: 1
- Rejestracja: 11.11.2016, 21:26
- Mój motocykl: XL600V
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Cześć, chciałem się przywitać i na wstępie zapytać jakich używacie odświeżaczy powietrza w swoim maszynach, nie mogę znaleźć ani jednego wątku na ten temat. Szukałem też w moim trampku wywietrzników, żebym mógł przełożyć z samochodu odświeżacze, i nie znalazłem, proszę pomóżcie ;)
- Adam_M
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 790
- Rejestracja: 26.02.2014, 12:19
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek/Wesoła
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Spróbuj gumy do żucia witamy!
Tapnięte z Huawei P7
Tapnięte z Huawei P7
XJ600N 94'->TA600V 96'
- Dalti
- czyściciel nagaru
- Posty: 512
- Rejestracja: 12.05.2013, 18:16
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
a takie , witamymakitheman pisze:Cześć, chciałem się przywitać i na wstępie zapytać jakich używacie odświeżaczy powietrza w swoim maszynach, nie mogę znaleźć ani jednego wątku na ten temat. Szukałem też w moim trampku wywietrzników, żebym mógł przełożyć z samochodu odświeżacze, i nie znalazłem, proszę pomóżcie
Jak trzeba to oddam 0RhD+
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam serdecznie wszystkich Trampkowiczów. Sam nim zostałem w kwietniu 2013 roku, potem trochę czasu minęło zanim prawko się zrobiło, potem troszkę się polatało zwłaszcza po polskich górach, a że do wszystkiego powoli dojrzewam, to przyszła i pora ładnie się z Państwem przywitać i się przedstawić.
Tak więc,
Nazywam się Damian, z Bytomia. Jestem szczęśliwym posiadaczem PD06 z 1992.
Tak więc,
Nazywam się Damian, z Bytomia. Jestem szczęśliwym posiadaczem PD06 z 1992.
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witamy platon90, posiadacza PD06 z 1992
To byłem ja, posiadacz PD06 z 1992.
To byłem ja, posiadacz PD06 z 1992.
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
- zaczekaj
- przycierający rafki
- Posty: 1198
- Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witamy Cambriel
wytapatalkowano
wytapatalkowano
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze
Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Test: Cambriel
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Nie sztuką jest bycie jednym z 72, sztuką jest bycie jednym z 12, mistrz może być tylko jeden.
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Dobry, mam na imię Michał, mieszkam w Poznaniu i właśnie kupiłem Trampka na pierwsze, długo wyczekiwane moto. Trochę jeszcze pojeżdżę, ale zaraz - wiadomo, konserwacja i garaż. Od samego początku celowałem w Hondę XLV, więc szukając informacji zostałem anonimowym czytelnikiem tego forum, i nie wątpię, że będziecie mi w stanie sporo pomóc w rozpoczęciu tej nowej przygody. Pozdrawiam i szerokości!
-
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 778
- Rejestracja: 03.05.2010, 11:05
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Wyszków
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Pasują wszystkie, nawet choinki zapachowe ale trzeba od czasu do czasu zdjąć plastiki żeby założyć bliżej wentylatora na chodnicymakitheman pisze:Cześć, chciałem się przywitać i na wstępie zapytać jakich używacie odświeżaczy powietrza w swoim maszynach, nie mogę znaleźć ani jednego wątku na ten temat. Szukałem też w moim trampku wywietrzników, żebym mógł przełożyć z samochodu odświeżacze, i nie znalazłem, proszę pomóżcie
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam wszystkich, jestem Kamil i niedawno nabyłem Transalpa, pozdrawiam :)
-
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 273
- Rejestracja: 28.11.2015, 17:59
- Mój motocykl: nie mam już TA
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Siema , witam wszystkich nowo przybyłych użytkowników
i o takie o ...
i o takie o ...
kufry aluminiowe, akcesoria - zapraszam na priv - PiotraS
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witajcie :)
Kolejny nowy ale jeszcze bez trampka.
PJ na motór mam od 28 lat. Kiedyś, w końcówce komuny i poczatku lat 90-tych jeździłem WSK'ą, następnie miałem dwie Jawy 350 typu 353 (1958, 1959), była również SHL Gazela z roku 1969. Wczesniej, przed motorami (i PJ) były komarki, ogarki, simsonek, jawka sportowa i pancerniak.
Jeździłem motocyklami cały rok, w zasadzie w kazdych warunkach. W upale, w deszczu, w mrozie, we mgle, w błocie po łydki i śniegu po jaja.
Nie wiem ile kilometrów wtedy motorami nakreciłem - ale raczej sporo - bo jeździłem dzień w dzień i absolutnie wszędzie.
Tak się wtedy jeździło - bo motocykl był jedynym dostępnym że tak powiem "powazniejszym" (od komarka) spalinowym pojazdem dla przeciętnego czyli niezamożnego obywatela.
Potem czas motocykli się skończył - bo staniały samochody.
Teraz zamierzam powrócić do starych dobrych czasów, mimo, ze za dobre uzywane moto trzeba połozyć bez mała dwa razy tyle ile za całkiem z sensem jeżdzacy samochód. Kilka razy, po bez mała ćwierćwieczu dostałem pojeździć róznymi współczesnymi wynalazkami i stwierdzam, że to jedzie samo. Wyjątkowa prostota obsługi, super wygoda, jakież wspaniałe hamulce, a co najważniejsze - moto jedzie tam gdzie ja chcę - a nie tam gdzie moto uważa (jak wueska z luzem w przednim kole na trzy centymetry przy niemożliwych wtedy do zdobycia łożyskach) :)
Założenie moje jest takie - moto ma być możliwie trwałe, wygodne, dostępne graty i miło byłoby gdyby tym dało się zjechać z czarnego na polna drogę.
Przy moich gabarytach (191 cm wzrostu, okolo 120 kg wagi) zalecono mi bym zainteresował się Trampkiem albo Afryką. Trampków wydaje się być wiecej w ogłoszeniach, jak również są to motocykle wyraźnie od Afryk tańsze.
Stąd też tu jestem :)
Moto szybkie dla mnie być nie musi. Jeśli wystartuje spod świateł trochę szybciej niz przeciętny dzisiejszy samochód, jesli pojedzie stabilnie stowke w trasie - to będzie aż nadto. A jesli mi kiedyś zbraknie - to kupię coś mocniejszego - choć watpię.
To ma być wynalazek do jeżdzenia na niezbyt długie dystanse, ot do miasta podskoczyć z wioski, może w weekend się gdzieś przejechac po okolicy itp.
Zastanawiałem się także nad skuterem typu maxi (ale wówczas z automatu wykluczone jest zjeżdzanie z czarnego, a co najmniej mocno ograniczone). Skuter ma plus w postaci sporego zazwyczaj bagażnika i dośc dobrej ochrony przed błotem czy wiatrem, ale z drugiej strony (co dla mnie jakby dziwne) - nie spotkałem ani jednego skutera z normalną, manualną skrzynią biegów (jak to było choćby w naszej polskiej Osie, gdzie jedynkę włączałeś piętą, zaś pozostałe biegi normalnie w dół drugą częścią dźwigni). Automat w samochodzie to piękna rzecz, ale w motocyklu - jakoś mi nie podchodzi. I tak nie zwalnia żadnej z rąk.
Ciekawi mnie jak to z Trampkiem jest w kwestii obciążalności. Podobno ma on coś około 200 kg obciążenia dopuszczalnego. Zatem jesli usiądę ja, dojdzie jakies ubranie, paliwo, następnie za mną usiądzie pasująca do mnie dama kształtna i wysoka czyli 80 kg będzie, plus jej ciuchy, do tego jakiś nawet nieduzy bagaż - i mamy tym samym pod 250 kg. Z drugiej jednak strony - widuje się na YT i innych miejscach netu - Trampki z wypraw obładowane przeróżnymi skrzynkami, kuferkami niczym muły pakistańskie, dosiada motocykla dwóch ludków, bynajmniej nie supermałych, jedzie toto po drodze dalekiej od asfaltu i to nie jakoś specjalnie powoli, zawieszenie na pewno ma co robić - a motocykl sie nie rozpada i nierzadko dociera do całkiem dalekiego celu.
Jak to jest ?
Kolejny nowy ale jeszcze bez trampka.
PJ na motór mam od 28 lat. Kiedyś, w końcówce komuny i poczatku lat 90-tych jeździłem WSK'ą, następnie miałem dwie Jawy 350 typu 353 (1958, 1959), była również SHL Gazela z roku 1969. Wczesniej, przed motorami (i PJ) były komarki, ogarki, simsonek, jawka sportowa i pancerniak.
Jeździłem motocyklami cały rok, w zasadzie w kazdych warunkach. W upale, w deszczu, w mrozie, we mgle, w błocie po łydki i śniegu po jaja.
Nie wiem ile kilometrów wtedy motorami nakreciłem - ale raczej sporo - bo jeździłem dzień w dzień i absolutnie wszędzie.
Tak się wtedy jeździło - bo motocykl był jedynym dostępnym że tak powiem "powazniejszym" (od komarka) spalinowym pojazdem dla przeciętnego czyli niezamożnego obywatela.
Potem czas motocykli się skończył - bo staniały samochody.
Teraz zamierzam powrócić do starych dobrych czasów, mimo, ze za dobre uzywane moto trzeba połozyć bez mała dwa razy tyle ile za całkiem z sensem jeżdzacy samochód. Kilka razy, po bez mała ćwierćwieczu dostałem pojeździć róznymi współczesnymi wynalazkami i stwierdzam, że to jedzie samo. Wyjątkowa prostota obsługi, super wygoda, jakież wspaniałe hamulce, a co najważniejsze - moto jedzie tam gdzie ja chcę - a nie tam gdzie moto uważa (jak wueska z luzem w przednim kole na trzy centymetry przy niemożliwych wtedy do zdobycia łożyskach) :)
Założenie moje jest takie - moto ma być możliwie trwałe, wygodne, dostępne graty i miło byłoby gdyby tym dało się zjechać z czarnego na polna drogę.
Przy moich gabarytach (191 cm wzrostu, okolo 120 kg wagi) zalecono mi bym zainteresował się Trampkiem albo Afryką. Trampków wydaje się być wiecej w ogłoszeniach, jak również są to motocykle wyraźnie od Afryk tańsze.
Stąd też tu jestem :)
Moto szybkie dla mnie być nie musi. Jeśli wystartuje spod świateł trochę szybciej niz przeciętny dzisiejszy samochód, jesli pojedzie stabilnie stowke w trasie - to będzie aż nadto. A jesli mi kiedyś zbraknie - to kupię coś mocniejszego - choć watpię.
To ma być wynalazek do jeżdzenia na niezbyt długie dystanse, ot do miasta podskoczyć z wioski, może w weekend się gdzieś przejechac po okolicy itp.
Zastanawiałem się także nad skuterem typu maxi (ale wówczas z automatu wykluczone jest zjeżdzanie z czarnego, a co najmniej mocno ograniczone). Skuter ma plus w postaci sporego zazwyczaj bagażnika i dośc dobrej ochrony przed błotem czy wiatrem, ale z drugiej strony (co dla mnie jakby dziwne) - nie spotkałem ani jednego skutera z normalną, manualną skrzynią biegów (jak to było choćby w naszej polskiej Osie, gdzie jedynkę włączałeś piętą, zaś pozostałe biegi normalnie w dół drugą częścią dźwigni). Automat w samochodzie to piękna rzecz, ale w motocyklu - jakoś mi nie podchodzi. I tak nie zwalnia żadnej z rąk.
Ciekawi mnie jak to z Trampkiem jest w kwestii obciążalności. Podobno ma on coś około 200 kg obciążenia dopuszczalnego. Zatem jesli usiądę ja, dojdzie jakies ubranie, paliwo, następnie za mną usiądzie pasująca do mnie dama kształtna i wysoka czyli 80 kg będzie, plus jej ciuchy, do tego jakiś nawet nieduzy bagaż - i mamy tym samym pod 250 kg. Z drugiej jednak strony - widuje się na YT i innych miejscach netu - Trampki z wypraw obładowane przeróżnymi skrzynkami, kuferkami niczym muły pakistańskie, dosiada motocykla dwóch ludków, bynajmniej nie supermałych, jedzie toto po drodze dalekiej od asfaltu i to nie jakoś specjalnie powoli, zawieszenie na pewno ma co robić - a motocykl sie nie rozpada i nierzadko dociera do całkiem dalekiego celu.
Jak to jest ?
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Część wszystkim
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 45
- Rejestracja: 27.11.2016, 17:07
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Zgierz
Re: POWITALNIA - dla nowych użytkowników
Witam wszystkich. Po wielu latach przerwy nadszedł czas powrotu do pasji. Wybór nieprzypadkowy Honda Transalp ,dlaczego? Myślę że
wszyscy na tym forum wiedzą dlaczego się zdecydowali na ten model, i ja mam tak samo.Podrawiam z Zgierza
wszyscy na tym forum wiedzą dlaczego się zdecydowali na ten model, i ja mam tak samo.Podrawiam z Zgierza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość