Koronawirus jak ma być dobrze!!!!!!!

poza dwoma kółkami
Awatar użytkownika
old1977
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 728
Rejestracja: 17.11.2017, 13:19
Mój motocykl: XL600V

Koronawirus jak ma być dobrze!!!!!!!

Post autor: old1977 »

jak ma być dobrze jak niektórzy to totalne tępaki i ignoranci przykład z dzisiaj robię badanie techniczne auta i na koniec gość z uśmiechem na twarzy mówi do mnie
-wie pan co sie dzieje na granicy?- i się chichra debil
-ja na to pan przyjechał z zagranicy?
-on tak wczoraj- i dalej szczerzy kły-
-ja to powinien pan siedzieć na 2-tygodnowej kwarantannie -
-on ja nie muszę jestem kierowcą-
-ja na to -to dla przyzwoitości i w geście solidaryzmu by pan nie latał po ulicach
a on tylko głupio szczerzył kły q..urwa ludzie za grosz nie maja odpowiedzialności.
drugi przykład obok mnie jest myjnia ,jeździ u nas policja i mówi przez megafony żeby zostać w domu nie łazić bez potrzeby to nie wszystkim nagle włącza się potrzeba mycia tego zasranego samochodu jakby bez tego nie można by przeżyć kilka dni ,zębów nie myją jedzie z gara jak z szamba ale q--wa passerati umyć trzeba bo sobota i ze starą w domu siedzieć się nie chce
Było YAMAHA sr 125,AT750 RD04,WFM M06 58 r.TRIUMPH TIGER 955i 04r.YAMAHA TDM 900 5PS
JEST K750(Kaśka) 62 r.,TAXL600V PD06 88r.,SHL M17 GAZELA 175(WIATR) 68r. R1150GS.
Awatar użytkownika
meny72
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 117
Rejestracja: 10.04.2016, 08:59
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Barczewo

Re: Koronawirus jak ma być dobrze!!!!!!!

Post autor: meny72 »

Więc gdzie ta kontrola ludzi na kwarantannie? Kolega wrócił z Włoch, siedział 2 tyg. w domu kontrola była taka że 3 razy zadzwonili czy jest w domu, nikt fizycznie nie sprawdzał czy jest. To wszystko to pic na wodę!
Awatar użytkownika
chemik
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 148
Rejestracja: 28.11.2018, 17:07
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Ustroń

Re: Koronawirus jak ma być dobrze!!!!!!!

Post autor: chemik »