Mosiężne króćce linek ssania.

Wszystko to, co nie pasuje do pozostałych działów.
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Mosiężne króćce linek ssania.

Post autor: Artek »

Oryginał jest z tworzywa sztucznego. Jest z tym zabawa, żeby to odkręcić. Po latach używania potrafi pęknąć pod naporem klucza.
Do gaźników afrykańskich dorabia to ta firma:
Euro Agencja Waldemar Dobrowolski
47-400 Racibórz, Rybnicka 15/1A
ING Bank Śląski 07 1050 1328 1000 0090 7299 8009
kontakt: 530840480 lub euro.agencja@wp.pl
Cena: Komplet króćców (dwie sztuki) w cenie 60 zł + 8zł przesyłka - faktura VAT
Nie mam w obecnej chwili na warsztacie żadnego trampka( na wiosnę się zjadą na serwis) to porównam/przymierzę.
Tak to wygląda:
2404
Wymiary dla RD04/RD03
2405
Wkręcony-pasujący do gaźników RD03:
2403
Dominator.
Sylwek
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1528
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Lisków

Re: Mosiężne króćce linek ssania.

Post autor: Sylwek »

Pasuje do 600 i 650.
Przy okazji sprawdzę,czy również do Afry 07/07a.
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Mosiężne króćce linek ssania.

Post autor: Artek »

RD07/RD07a to inny wymiar gwintu.
Sylwek dziękuję za potwierdzenie.
Znaczy do trampków kupujemy takie jak do RD03/RD04.
Dominator.
Sylwek
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1528
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Lisków

Re: Mosiężne króćce linek ssania.

Post autor: Sylwek »

W drugą stronę:również dziękuję.
Patrz,miałem to ustrojstwo kilka razy w ręku i nie zwróciłem uwagi na różnicę.
Oszczędziłeś mi dłuższej chwili przy wykręcaniu elementu z Afry kolegi.

PS.Dziś wyjmowałem gaźniki z Suzuki VS 800 (Intrudera). Tam to jest jazda (m.in.ww wspomniane króćce).
W naszych gratach,porównując do tej Suzi,to małe piwo.Ilekroć przyjeżdża Intruz na przegląd,a najczęściej dogłębną regenerację karburatorów,dostaję wysypki.
Gorzej to chyba było tylko w Magnie 1100 i Vulcanie 700/750.Dobrze,że te ostatnie to już raczej przeszłość i riderzy latają Drag Starami :lol: .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość