MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Witajcie!
Jeżdżę Afryką i na niej pierwszej testowałem moje rozwiązanie.
Od afryki do trampka niedaleko więc jestem i tutaj.
Olejarka działa rewelacyjnie, jest tańsza od Scotta w zakupie i w eksploatacji.
Wiele możnaby pisać ale tak naprawdę to chciałbym zaprosić do dyskusji i zapoznania sie z tematem. Być może wzorem innych forów powstanie jakieś zamówienie zbiorowe ?
Całe info jest tu:
http://www.motooiler.pl
zdjęcia stricte trampkowe są tu:
http://picasaweb.google.pl/matjaswro/TRANSALP#
pozdrawiam serdecznie
Matjas / Wrocław
Jeżdżę Afryką i na niej pierwszej testowałem moje rozwiązanie.
Od afryki do trampka niedaleko więc jestem i tutaj.
Olejarka działa rewelacyjnie, jest tańsza od Scotta w zakupie i w eksploatacji.
Wiele możnaby pisać ale tak naprawdę to chciałbym zaprosić do dyskusji i zapoznania sie z tematem. Być może wzorem innych forów powstanie jakieś zamówienie zbiorowe ?
Całe info jest tu:
http://www.motooiler.pl
zdjęcia stricte trampkowe są tu:
http://picasaweb.google.pl/matjaswro/TRANSALP#
pozdrawiam serdecznie
Matjas / Wrocław
- konbit
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 11.05.2009, 21:01
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Hej
Powiedz ile coś takiego kosztuje?
Powiedz ile coś takiego kosztuje?
- zalileusz
- dwusuwowy rider
- Posty: 166
- Rejestracja: 27.06.2008, 12:15
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Posen
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
taka informacja to podstawa!konbit pisze:Powiedz ile coś takiego kosztuje?
mnie osobiście interesuje jeszcze kwestia końcówki tego układu - z tego
co można dostrzec na zdjęciach wynika, że jest tylko jedna rurka smarująca
a to nie jest dobre rozwiązanie , bo smaruje się tylko jedna strona łańcucha
(jakimś tam pewnie rozbryzgiem olej dociera na całość, ale idealnie byłoby zastosować
dwie końcówki, na każdą stronę zębatki) - jest taka opcja?
"Lepiej jest podróżować, niż dotrzeć na miejsce!"
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
witam
cena to 350 PLN dla ludzkosci i 260 dla forum AT i TA. do tego przesyłka - 10PLN.
co do smarowania dwóch strona łańcucha to mam pytanie: co takiego jest po dwóch stronach łańcucha ze musi on byc 'mokry' z obydwu stron???
jedyne co jest i powinnno byc smarowanie to przestrzen pomiedzy rolką a sworzniem. istnieje takie zjawisko jak podciaganie kapilarne i jesli podasz olej na jedna strone takiej rolki na sworzniu ro przejdzie on na druga strone rolki bez problemu.
nie występuje tam 'robryzg' bo nie ma sie co rozbryzgiwac...
scottoiler przez LATA /firma istnieje 25lat/ mial tylko jedna rurkę - teraz ma dwie bo trzeba produkt rozwijac mowiac ze Dual Injector /ktory notabene z wtryskiem nie ma nic wspolnego/ jest lepszy.
nie chce tu rzucac kalumni na firme ktora sporo pracy wlozyla w budowanie swojego wizerunku ale moim zdaniem dual injector jest to mydlenie oczu.
no to pa
matjas
cena to 350 PLN dla ludzkosci i 260 dla forum AT i TA. do tego przesyłka - 10PLN.
co do smarowania dwóch strona łańcucha to mam pytanie: co takiego jest po dwóch stronach łańcucha ze musi on byc 'mokry' z obydwu stron???
jedyne co jest i powinnno byc smarowanie to przestrzen pomiedzy rolką a sworzniem. istnieje takie zjawisko jak podciaganie kapilarne i jesli podasz olej na jedna strone takiej rolki na sworzniu ro przejdzie on na druga strone rolki bez problemu.
nie występuje tam 'robryzg' bo nie ma sie co rozbryzgiwac...
scottoiler przez LATA /firma istnieje 25lat/ mial tylko jedna rurkę - teraz ma dwie bo trzeba produkt rozwijac mowiac ze Dual Injector /ktory notabene z wtryskiem nie ma nic wspolnego/ jest lepszy.
nie chce tu rzucac kalumni na firme ktora sporo pracy wlozyla w budowanie swojego wizerunku ale moim zdaniem dual injector jest to mydlenie oczu.
no to pa
matjas
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Matjas czy u Ciebie moge zamówić olejarke ? oczywiście chodzi mi o opcje ze zniżką dla klubu , czy można otrzymać FV ?
Triumph Tiger 955i
- ramires
- dwusuwowy rider
- Posty: 152
- Rejestracja: 22.06.2008, 15:13
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
tia, fuckture dostaniesz, 260zł
Jak się matjas nieodezwie to wal do mnie. cena taka sama - mam 3 sztuki matjasowych olejarek
Oczywiscie FV tez wystawiam
Jak się matjas nieodezwie to wal do mnie. cena taka sama - mam 3 sztuki matjasowych olejarek
Oczywiscie FV tez wystawiam
Ostatnio zmieniony 09.07.2009, 14:33 przez ramires, łącznie zmieniany 1 raz.
PRO ADVenture - Przygotowanie motocykli do przygody
ul. Powstańców Śląskich 7a, 44-144 Żernica
GPS: N 50º14'58, E 18º36'54 - tel. +48 513.743.030 | +48 603.928.137
e-mail: ramires@pro-adventure.pl lub daniel@pro-adventure.pl
ul. Powstańców Śląskich 7a, 44-144 Żernica
GPS: N 50º14'58, E 18º36'54 - tel. +48 513.743.030 | +48 603.928.137
e-mail: ramires@pro-adventure.pl lub daniel@pro-adventure.pl
- ostry
- oktany w żyłach
- Posty: 3960
- Rejestracja: 12.06.2008, 21:52
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
ramires, napisz proszę obiektywnie czym oprócz ceny różni się olejarka od pałeła od matjasowej, bo zdaje się z obydwiema miałeś styczność To że ceną to już zauważyłem , materiałem jakim wykonana jest magistrala też. Chodzi konkretnie o skuteczność w swym działaniu i ewentualnie jakość wykonania , gwarancja i takie tam pierdoły
PD 06,RD 01,PD 06,PD 06,RD 04,PD 06,PD 10,RD 10,RD 13,PD 06,T7 ...
- ramires
- dwusuwowy rider
- Posty: 152
- Rejestracja: 22.06.2008, 15:13
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
mam obydwie na pokladzie
ujme to teraz w paru zdaniach, bo referat przed chwilą strzeliłem w poście od Pałeła.
Matjasowa:
Finezyjne wykonanie, smaczki cnc, tłusto wykonana jeśli chodzi o złączki itp, jakieś miniaturowe układy itp
Pałeł:
Odporne na uszkodzenia, wykonane pancernie, uproszczone do minimum, działa i testowane sporo dłużej i działające dłużej niż Matjasowa olejarka - Matjas po prostu nie miał na tyle czasu (cały sezon ubiegły) aby to testować, a Pałeł we wszelkich warunkach to przetestował - nawet w śniegu (na youtube jego film pt. radocyna)
Osobiście wybieram od Pałeła ponieważ ... a poczytaj sobie to:
http://www.transalpclub.pl/forum/viewto ... 945#p31945 tutaj wszystko napisałem. subiektywnie i obiektywnie.
ujme to teraz w paru zdaniach, bo referat przed chwilą strzeliłem w poście od Pałeła.
Matjasowa:
Finezyjne wykonanie, smaczki cnc, tłusto wykonana jeśli chodzi o złączki itp, jakieś miniaturowe układy itp
Pałeł:
Odporne na uszkodzenia, wykonane pancernie, uproszczone do minimum, działa i testowane sporo dłużej i działające dłużej niż Matjasowa olejarka - Matjas po prostu nie miał na tyle czasu (cały sezon ubiegły) aby to testować, a Pałeł we wszelkich warunkach to przetestował - nawet w śniegu (na youtube jego film pt. radocyna)
Osobiście wybieram od Pałeła ponieważ ... a poczytaj sobie to:
http://www.transalpclub.pl/forum/viewto ... 945#p31945 tutaj wszystko napisałem. subiektywnie i obiektywnie.
PRO ADVenture - Przygotowanie motocykli do przygody
ul. Powstańców Śląskich 7a, 44-144 Żernica
GPS: N 50º14'58, E 18º36'54 - tel. +48 513.743.030 | +48 603.928.137
e-mail: ramires@pro-adventure.pl lub daniel@pro-adventure.pl
ul. Powstańców Śląskich 7a, 44-144 Żernica
GPS: N 50º14'58, E 18º36'54 - tel. +48 513.743.030 | +48 603.928.137
e-mail: ramires@pro-adventure.pl lub daniel@pro-adventure.pl
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
witajcie
po dluzszej przerwie, bo pracy sporo, pojawilem sie znowu spojrzec jak rozwijają się watki.
widzę ze ludzkość dzieli się na dwa obozy - i dobrze bo skłania to do pracy nad dalszym rozwijaniem produktu.
jak widać mamy inne priorytety i inne 'motto' z Pawłem i widać, że dla każdego skuteczne - jak zwykle zweryfikuje to rynek i czas
zależy mi na rozwijaniu produktu i zadowoleniu wielu ludzi - stad może 'aptekarskie' podejscie jak to ktoś nazwał. twierdzę, że funkcjonalność JEST istotna, jednakże wolę osobiście oferować produkt, który wygląda na ile tylko mogę i potrafię profesjonalnie.
myślę, że sporo zostało już powiedziane na temat motooilera i wszelkie info jest osiągalne na forach AT i XRV jak i w necie
w związku z tym, że z powodu ograniczeń czasowych rzadko tu bywam proszę o kontakt na priv lub kontakt poprzez stronę internetową www.motooiler.pl - nie chciałbym zebyście mieli poczucie ze nie odpowiadam na Wasze pytania jeśli będą jakieś.
pozdrawiam serdecznie i życzę wielu bezawaryjnych kilometrów
matjas
po dluzszej przerwie, bo pracy sporo, pojawilem sie znowu spojrzec jak rozwijają się watki.
widzę ze ludzkość dzieli się na dwa obozy - i dobrze bo skłania to do pracy nad dalszym rozwijaniem produktu.
jak widać mamy inne priorytety i inne 'motto' z Pawłem i widać, że dla każdego skuteczne - jak zwykle zweryfikuje to rynek i czas
zależy mi na rozwijaniu produktu i zadowoleniu wielu ludzi - stad może 'aptekarskie' podejscie jak to ktoś nazwał. twierdzę, że funkcjonalność JEST istotna, jednakże wolę osobiście oferować produkt, który wygląda na ile tylko mogę i potrafię profesjonalnie.
myślę, że sporo zostało już powiedziane na temat motooilera i wszelkie info jest osiągalne na forach AT i XRV jak i w necie
w związku z tym, że z powodu ograniczeń czasowych rzadko tu bywam proszę o kontakt na priv lub kontakt poprzez stronę internetową www.motooiler.pl - nie chciałbym zebyście mieli poczucie ze nie odpowiadam na Wasze pytania jeśli będą jakieś.
pozdrawiam serdecznie i życzę wielu bezawaryjnych kilometrów
matjas
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
cześć,
ponieważ i ja jestem od pewnego czasu użytkownikiem motooilera pozwole sobie zabrać głos o wspomnianej "smarowniczce"...
1. zauważyłem zdecydowaną poprawę w utrzymaniu łańcucha w czystości, jest jednak mały drobiazg a mianowicie olej- to on decyduje o tym jak i co zostanie nim posmarowane tutaj użytkownik musi sam drogą eliminacji i doświadczeń wybrać ten najbardziej odpowiedni
2. prosty układ ( mimo zamontowania mikroprocesora ) prawie nie wymaga dopracowania ( dla mnie tylko elektrozawór jest odrobine za duzy)- reszta bezawaryjna i wibracjo/wodo-odporna
3. cena - hmmmmm mysle że uczciwa za kpt. zestaw bez kombinowania i chodzenia po "złomowiskach"
czekam na opinie kolegów, jestem ciekaw Waszej opinii
tymczasem lece uzupełnić olej w motorku
ponieważ i ja jestem od pewnego czasu użytkownikiem motooilera pozwole sobie zabrać głos o wspomnianej "smarowniczce"...
1. zauważyłem zdecydowaną poprawę w utrzymaniu łańcucha w czystości, jest jednak mały drobiazg a mianowicie olej- to on decyduje o tym jak i co zostanie nim posmarowane tutaj użytkownik musi sam drogą eliminacji i doświadczeń wybrać ten najbardziej odpowiedni
2. prosty układ ( mimo zamontowania mikroprocesora ) prawie nie wymaga dopracowania ( dla mnie tylko elektrozawór jest odrobine za duzy)- reszta bezawaryjna i wibracjo/wodo-odporna
3. cena - hmmmmm mysle że uczciwa za kpt. zestaw bez kombinowania i chodzenia po "złomowiskach"
czekam na opinie kolegów, jestem ciekaw Waszej opinii
tymczasem lece uzupełnić olej w motorku
Transalp 2004 r.
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
I ja zakupiłem oliwiarkę matjas-a.
Powiem szczerze, ze wykonanie oliwiarki powala na kolana. Nie jest to coś wykonane chałupniczym sposobem.
Do paczki masz dołączone dosłownie wszystko co jest potrzebne.
Testy będą dopiero wiosną i jeśli działa jak wygląda to koniec babrania się w smarze i koniec "suchych" przelotów w deszczu.
Powiem szczerze, ze wykonanie oliwiarki powala na kolana. Nie jest to coś wykonane chałupniczym sposobem.
Do paczki masz dołączone dosłownie wszystko co jest potrzebne.
Testy będą dopiero wiosną i jeśli działa jak wygląda to koniec babrania się w smarze i koniec "suchych" przelotów w deszczu.
- Komar
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 288
- Rejestracja: 24.08.2008, 16:31
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: warszawa
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Czy ma ktoś zdjęcia założonej przez siebie olejarki? jeśli tak to proszę o jakieś zdjęcia na prv lub forum Cały czas się waham. Czy to coś łatwo zamontować? Bardzo brudzi koło i resztę ustrojstwa?
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Ja jeszcze nie założyłem więc nie mam zdjęć (sporo jest na stronce V-Oila)
http://motooiler.pl/strona.php?kraj=pl&strona=galeria
http://motooiler.pl/strona.php?kraj=pl&strona=galeria
Wszystko wydaje się łatwe: od sterownika lecą 4przewody: jeden+ podłączasz na pod plus światła tylnego (malutki pobór prądu; jeden sygnał co 60sec), drugi- pod mase pozostałe dwa do elektrozaworu.Komar pisze:Czy to coś łatwo zamontować?
Jest bardzo duży wachlarz ustawień: masz od pozycji 0 do chlapacza felgi włącznie. Więc sam ustawiasz za pomocą sterownika jak chcesz.Komar pisze:Bardzo brudzi koło i resztę ustrojstwa?
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
jutro podeślę kilka fotek. Ja na codzień jeżdże tramkiem do pracy i zobaczycie jak on wygląda po kilku tysiącach km eksploatacji
Transalp 2004 r.
- Dłubacz
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 479
- Rejestracja: 08.11.2009, 18:33
- Mój motocykl: XL600V
- Kontakt:
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Cześć, gdyby ktoś chciał poczytać więcej na temat oliwiarki to przesyłam link do forum Hondy Varadero:
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1049
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1049
- mysza
- wiejski tuningowiec
- Posty: 105
- Rejestracja: 19.04.2009, 11:14
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Lipno
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
2 tygodnie temu odebrałem paczkę zod Matjasa z olejarką i potwierdzam,że wykonanie jest lux,niczegodo montażu nie brakuje(była przymiarka).Niestety mam pracę jeżdżoną po kraju i nie mam kiedy zamontować na stałe,ale obiecałem Matjasowi,że po montażu i próbach wrzucę foty i swoją opinię o produkcie
Wszyscy leżymy w rynsztoku,ale Trampkarze patrzą w gwiazdy!!
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Szanowne Pany
We związku z faktem, że obecnie produkowany motooiler ma się nijak do tego, który wiosną zobaczył światło min tu na forum jestem zmuszony podnieść cenę urządzenia.
Niestety koszty jego produkcji /nowa elektronika, opakowanie, obróbka CNC, koszty stałe, jak również sam fakt, że w międzyczasie przeniosłem cały ciężar pracy zarobkowej tylko na produkowanie olejarek/ zmuszają mnie do podjęcia takiego kroku. Zapewniam, że w dalszym ciągu cena dla członków forum TA będzie niższa niż osiągalna na rynku detalicznym.
Obecnie trwającą promocję tj. 260PLN utrzymuję do 15 lutego. Po tym terminie cena będzie wyższa.
Jak pewnie wiecie w detalu jest on sprzedawany po 350PLN - proponuję cenę forumową na poziomie 290PLN.
Jednocześnie, niejako podsumowując poprzedni sezon, chcę podziękować wszystkim forumowiczom, którzy pomogli mi w doskonaleniu motooilera do kształtu w jakim znajduje się w dniu dzisiejszym.
Gdyby nie WY, a zwłaszcza grupa Breslau, nie byłoby tego co jest dzisiaj.
O postępach prac i dalszym rozwoju produktu będę rzecz jasna informował na bieżąco.
Wszystkiego dobrego!
Matjas
We związku z faktem, że obecnie produkowany motooiler ma się nijak do tego, który wiosną zobaczył światło min tu na forum jestem zmuszony podnieść cenę urządzenia.
Niestety koszty jego produkcji /nowa elektronika, opakowanie, obróbka CNC, koszty stałe, jak również sam fakt, że w międzyczasie przeniosłem cały ciężar pracy zarobkowej tylko na produkowanie olejarek/ zmuszają mnie do podjęcia takiego kroku. Zapewniam, że w dalszym ciągu cena dla członków forum TA będzie niższa niż osiągalna na rynku detalicznym.
Obecnie trwającą promocję tj. 260PLN utrzymuję do 15 lutego. Po tym terminie cena będzie wyższa.
Jak pewnie wiecie w detalu jest on sprzedawany po 350PLN - proponuję cenę forumową na poziomie 290PLN.
Jednocześnie, niejako podsumowując poprzedni sezon, chcę podziękować wszystkim forumowiczom, którzy pomogli mi w doskonaleniu motooilera do kształtu w jakim znajduje się w dniu dzisiejszym.
Gdyby nie WY, a zwłaszcza grupa Breslau, nie byłoby tego co jest dzisiaj.
O postępach prac i dalszym rozwoju produktu będę rzecz jasna informował na bieżąco.
Wszystkiego dobrego!
Matjas
- sober
- dwusuwowy rider
- Posty: 191
- Rejestracja: 09.07.2008, 22:54
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Kilka fotek motooilera na moim trampku:
Dziś przejechałem pierwsze 70km w tym sezonie i pierwsze z olejarką Mateusza.
Co mogę napisać: przede wszystkim to, że urządzonko działa
Wraz z większą ilością przejechanych kilometrów człowiek wyczuję jak dozować; póki co ustawiałem na oko
Dziś przejechałem pierwsze 70km w tym sezonie i pierwsze z olejarką Mateusza.
Co mogę napisać: przede wszystkim to, że urządzonko działa
Wraz z większą ilością przejechanych kilometrów człowiek wyczuję jak dozować; póki co ustawiałem na oko
- sqmir
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 250
- Rejestracja: 20.04.2009, 10:38
- Lokalizacja: piastów pruszków centrum wawy
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
ładnie
w 650 trzeba się ciut bardziej nagimnastykować. ale dla chcącego....
wrzucam tutaj aby bylo "w kupie". w innym wątku tez wklejałem lynka.
http://sqmir.homeftp.net/TA/olejarka
w 650 trzeba się ciut bardziej nagimnastykować. ale dla chcącego....
wrzucam tutaj aby bylo "w kupie". w innym wątku tez wklejałem lynka.
http://sqmir.homeftp.net/TA/olejarka
XL 1000- |'02| kiedy nie wystarcza siła argumentów - konieczny jest argument siły.
Re: MOTOOILER - Scottoiler po polsku ;)
Zastanawiam się nad tym bajerem dość poważnie bo temat pilny i mam pytanie bo nikt ie pisze jakiego oleju tam się używa bo pewnie są jakieś oleje które można dozować mam na myśli jakiś olej przekładniowy lub inny którysmaruje tryby i przekłdnie. Może napiszcie co używacie. Chyba, że jest jakiś oryginalny w miarę tani aby nie okazało się, że spray jest tańszy pomimo uciążliwości stosowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość