Mercedes tez kiedyś dawno temu produkował dobre i bezawaryjne samochody , a teraz? Teraz pieniądze absolutnie nie oznaczają jakości ani bezawaryjności .janina pisze:Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ale myślę, że się trochę rozpędziłeś z tymi opiniami. Różnica między japończykami a chińczykami jest taka, że ci pierwsi zaczęli kopiować w latach 50 XX wieku. Kolejny przykład to motoryzacja koreańska. Jeszcze 30 lat temu to był śmiech na sali, jak jeste teraz wszyscy wiemy. Tak naprawdę nie zdajemy sobie sprawy co gdzie zostało wyprodukowane. Wracając do sedna myślę, że jaki pieniądz taki towar.
Chinole szaleją - Kaiyu 500x
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Chinole szaleją - Kaiyu 500x
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Chinole szaleją - Kaiyu 500x
Jeżeli ktoś podróżuje po wschodzi i Azji to wielki plus tych maszyn jest taki ,ze dostęp do części zamiennych jest nieograniczony a ceny części bardzo tanie i wszędzie dostępne . Np. przegląd na trasie w Indiach motocykla Royal Himalajan :naciąg łańcucha ,wymiana filtra powietrza ,regulacja główki ramy ,smarowanie łańcucha i ogólne sprawdzenie to koszt 15zł Nawet nie chciało mi się brudzić rąk!
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Chinole szaleją - Kaiyu 500x
Jak to jeździ w praktyce?herni74 pisze:...Royal Himalajan...
-
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.04.2018, 15:34
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Dębowiec
Re: Chinole szaleją - Kaiyu 500x
janina pisze:Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ale myślę, że się trochę rozpędziłeś z tymi opiniami. Różnica między japończykami a chińczykami jest taka, że ci pierwsi zaczęli kopiować w latach 50 XX wieku. Kolejny przykład to motoryzacja koreańska. Jeszcze 30 lat temu to był śmiech na sali, jak jeste teraz wszyscy wiemy. Tak naprawdę nie zdajemy sobie sprawy co gdzie zostało wyprodukowane. Wracając do sedna myślę, że jaki pieniądz taki towar.
....i tutaj pełna zgoda. Obiegowe opinie o Chinach i stereotyp chińskiego produktu są postrzegane przez większość jako tandetne. Natomiast to jak Chiny się zmieniają i jak gonią szybko świat można się przekonać będąc na miejscu w takich miejscach jak Shanghai, Guangzhou i inne większe miasta gdzie jest przemysł i są wszystkie największe marki świata. Gdyby nie napisy w krzaczkach można by pomyśleć że to któreś z amerykańskich miast.
A wracając do motoryzacji ogólnie to w żadnym europejskim kraju na ulicach nie widać tylu nowych samochodów - w większych aglomeracjach po prostu nie ma takich wynalazków jak na naszych drogach. (poza wyjątkami )
jedyne starsze to taksówki, które mają wg jakiegoś swojego formatu - przykład z Guangzhou poniżej z marca tego roku. Za kilkanaście lat edziemy patrzeć na ichniejsze marki jak na Hyundaia obecnie. tak to się tam zmienia co stwierdziłem będąc tam od 2010 kilka razy
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1429
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: Chinole szaleją - Kaiyu 500x
trud pisze:Jak to jeździ w praktyce?herni74 pisze:...Royal Himalajan...
Motocykl ma około 30KM mocy więc szału nie ma. Ale po tamtejszych pagórkach (cały czas powyżej 3.500 mnpm) całkiem przyzwoicie daje sobie rade . Przydałoby się przynajmniej ze 20KM więcej i żeby tak przynajmniej kołem można zamielić a tu ni uja... Zawieszenie całkiem przyzwoicie wybiera dziury , koła sa mega pancerne bardzo mało paliły (3-4l) zero pobierania oleju, maksymalna prędkość około 130km/h ale mało gdzie można było tyle jechać
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości