Strona 5 z 5

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 22.08.2018, 06:32
autor: kapsun
No fajny, tez kiedys go chciałem ale dorwałem trampka w niezłym stanie

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 10.10.2018, 17:00
autor: marecki999
Żona miała shadow spirit 750 . Bardzo lubiłem nią śmigać. Co prawda na zakrętach i rondach czasem zdarzyło się "zaiskrzyc" Ale do spacerowej asfaltowej jazdy fajnie... :crossy: mamy w planie blackspirita

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 10.10.2018, 21:08
autor: Grzegorz Smajdor
Przeszedłem przez etap czopkowy i więcej nie chcę, w sensie podróżowania. Ale gdybym miał miejsce, żeby trzymać kilka motocykli, to jest jeden do którego na pewno bym wrócił.... Suzuki Savage. Malutki, klasyczny choperek, siedzi się na nim jak na rowerze prawie a pod sobą ma się 600 cm singla, który bierze od dołu wydając piękne": tuk, tuk, tuk.... dla mnie to czysta poezja. Tani, prosty jak cep i mi gwarantował banana ile razy na niego siadałem.

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 01.06.2019, 12:15
autor: Adampio
Odnalazłem wątek i trochę mi przeszło rozważanie zmiany na cuś na czym można siedzieć i jednocześnie trzymać obie stopy na asfalcie :grin:

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 31.10.2021, 07:59
autor: Hawk1985
Zrobię odkop :D

Zastanawiałem się jak zjeść ciastko i mieć ciastko, bo uwielbiam Vkę (zwłaszcza 45*), a nie przepadam za leżącą pozycją ma chopperach.

Suzuki VX 800, naked z Vką, kardanem i nutką choppera.
Z plusów silnik, nawet na seryjnych kominach podczas odkręcenia banan na twarzy.
Kardan taki plus do którego muszę się przyzwyczaić, jest bezobsługowy ale inaczej się zachowuje podczas ruszania i hamowania.
Pozycja za kierownicą w miarę wyprostowana, nie jest tak jak na Trampku, ale nie jest też jak chopperze.
Prowadzenie i skręcanie - tu jest lekki minus, kąt pod jakim jest przednie koło powoduje że nie jest tak zwrotny jakbym chciał, ale dramatu nie ma.
Najważniejsze że minusy nie przysłoniły plusów, dzięki tej Vce jestem w stanie wybaczyć minusy.
O wyglądzie nie pisze, bo to subiektywne, mnie bardzo się podoba wygląd klasycznego motocykla.
Obrazek
Obrazek

Sporym atutem jest też cena, te motocykle można kupić od 4-8 tyś zł, armatura jest dużo droższa ;)

Z innych motocykli w tym klimacie jest jeszcze Honda Revere. Rozważając między Hondą a Suzuki, wybór padł na ten drugi. Suzuki ma większa pojemność i jest odrobinę większa.

Jest też Yamaha BT 1100 Bulldog, to już droższa zabawka, trochę nie podoba mi się nowoczesny wygląd, tzn wolałem coś bliżej klasycznego motocykla.

Teraz pora na doposażenie motocykla w jakiś większy kufer (~45l ) który nie zepsuje lini, i może jakaś owiewka która da ochronę przed wiatrem


Wytapatalkowano


Re: Jeździł kto czopkiem?

: 31.10.2021, 18:16
autor: Sylwek
Hawk1985 pisze: 31.10.2021, 07:59 Zastanawiałem się jak zjeść ciastko i mieć ciastko
A jednak się da :grin: :grin: .

Ładny egzemplarz. Takie nieoczywiste motocykle muszą sporo "odczekać", nim wzrośnie zainteresowanie nimi, jako klasykami. Z reguły wtedy mało już ich na rynku, w dobrym stanie tym bardziej, że i sprzedaż nie była powalająca. Ciesz się Waść nowym gratem, obyś tylko gaźników nie musiał często regulować, bo przy wylatanych można podnieść sobie ciśnienie :lol: . Szyba Ci nie wystarcza? Jaką owiewkę chciałbyś zamontować?

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 31.10.2021, 21:23
autor: Hawk1985
Rozglądam się nad owiewkami, ze względów wizualnych szybka+deflektor odpada (182 cm wzrostu)
W necie spotkałem się z kilkoma które wg mnie wyglądają nawet fajnie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W wersji Highlander wydaje mi się że owiewka będzie zbyt niska i nie obejdzie się bez deflektora
Obrazek

Ewentualnie coś haryelowatego
Obrazek


Wytapatalkowano


Re: Jeździł kto czopkiem?

: 01.11.2021, 16:14
autor: kylo
VX nakręciłem dobre 50kkm, mi najbardziej przeszkadzało "gumowatość" w zakrętach i dość słaby hamulec, ale da się z tym żyć i czerpać przyjemność z jazdy. VX podczas względnie "dynamicznej" jazdy potrafi sobie łyknąć oleju, jeśli się to przegapi korba przedniego cylindra lubi nieoczekiwanie opuścić karter... i to głównie z tego powodu ich ceny od zawsze były wyjątkowo atrakcyjne.
Zwracaj również uwagę na poziom cieczy chłodzącej! Wentylator załącza się niezwykle rzadko, trzeba się wyjątkowo postarać aby to nastąpiło.
To usypia czujność, dodatkowo zbiornik wyrównawczy nieprzeźroczysty a korek wlewu za osłoną główki ramy.
Spotkałem użytkownika, który narzekał na słabe osiągi, okazało się, że jeździł bez PŁYNU! chłodziwo "niepostrzeżenie" uciekło otworkiem w pompie po uszkodzeniu uszczelnienia.

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 02.11.2021, 15:05
autor: grad74
No mi się osobiście najbardziej podoba wersja na ostatnim zdjęciu.

Re: Jeździł kto czopkiem?

: 02.11.2021, 21:28
autor: Sylwek
A do mnie przemawiają pełne owiewki z pierwszych zdjęć. Tylko te wielkie kierunkowskazy..
Higlander jest zgrabny i może się okazać, że daje sporą ochronę. Tylko jak z dostępnością takich gadgetów? Owiewki z epoki, to już powoli rarytasy.

Kylo;
fakt, VX jest lekko gumowaty. Ale to pojazd budżetowy, więc nie wymagajmy zbyt wiele, podobnie jak i od hamulców :smile: .
Ja na swej drodze spotkałem z kolei więcej zaniedbanych serwisowo, zapuszczonych, skorodowanych, ale bez korbowodów luzem.