Kałasznikow
- Leo
- szorujący kolanami
- Posty: 1815
- Rejestracja: 27.09.2011, 16:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kałasznikow
Boże! Jakie to paskudne!
Serwus... Jestem nerwus :D
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
- tadzik
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 490
- Rejestracja: 21.02.2015, 21:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Kałasznikow
Bo transalp to taki piękny... cudo wręcz.
Moja małżonka jak zobaczyła trampka to raczyła się wypowiedzieć w te słowy: "i to ci się podoba?"
Już jej nie wożę na moto, Jeździ se sama :/
Moja małżonka jak zobaczyła trampka to raczyła się wypowiedzieć w te słowy: "i to ci się podoba?"
Już jej nie wożę na moto, Jeździ se sama :/
Pozdro, tadzik
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój. ©Duńczyk
Pojeździj-FB
Pojeździj
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój. ©Duńczyk
Pojeździj-FB
Pojeździj
- Leo
- szorujący kolanami
- Posty: 1815
- Rejestracja: 27.09.2011, 16:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kałasznikow
No w porównaniu do tego czegoś to Trampek jest dziełem sztuki!tadzik pisze:Bo transalp to taki piękny... cudo wręcz.
Moja małżonka jak zobaczyła trampka to raczyła się wypowiedzieć w te słowy: "i to ci się podoba?"
Już jej nie wożę na moto, Jeździ se sama :/
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Serwus... Jestem nerwus :D
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Kałasznikow
Nazwa i wygląd sugerują produkcję również dla armii a żołnierz nie ma być ładny ino skuteczny. Widzę seryjne dodatki, których notorycznie skąpią producenci: osłona na tarczę, zacisk, lagę, lampę, klamki oraz stelaże, bagażnik, obszycie antypoślizgowe a nawet kufry. Brakuje podwyższenia kiery i szerokiej stopki. Albo źle widzę. Malowanie przygotowane pod kamuflaż. Elektryczny znaczy cichy a armia będzie miała djeńgi na baterie.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Leo
- szorujący kolanami
- Posty: 1815
- Rejestracja: 27.09.2011, 16:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kałasznikow
A żołnierz nie może być jednocześnie i ładny i skuteczny? bo moim zdaniem te dwie rzeczy się nie wykluczają i na luzie mogą współgrać
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Serwus... Jestem nerwus :D
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
- trud
- czyściciel nagaru
- Posty: 611
- Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kałasznikow
Produkcja dla wojska i milicji. Przy 80 km/h ma zasięg 100 km.
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Kałasznikow
Może ale to kolejne wymaganie za które się dopłaca. Urodę ma z tej samej półki co KTM.Leo pisze:A żołnierz nie może być jednocześnie i ładny i skuteczny? bo moim zdaniem te dwie rzeczy się nie wykluczają i na luzie mogą współgrać
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ciekawe ile waży. Ta wtyczka do podłączenia ladowania jest rodem z urządzeń lampowych sprzed pół wieku...trud pisze:Produkcja dla wojska i milicji. Przy 80 km/h ma zasięg 100 km.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Leo
- szorujący kolanami
- Posty: 1815
- Rejestracja: 27.09.2011, 16:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kałasznikow
No wiesz co! Chyba się powinnam obrazićKristobal pisze:Urodę ma z tej samej półki co KTM.
Serwus... Jestem nerwus :D
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Kałasznikow
No przecież równie piękny jak lc4 army version. Przynajmniej ma tłumik po dobrej stronie :p.
Te trzy baterie nie wróżą zwrotności. Centralna dosyć wysoko. 9kz kontra 40kz KTMa to jednak różnica. Do jazdy koło doma do rozpatrzenia jak ktoś nie chce co roku tłoka zmieniać.
Te trzy baterie nie wróżą zwrotności. Centralna dosyć wysoko. 9kz kontra 40kz KTMa to jednak różnica. Do jazdy koło doma do rozpatrzenia jak ktoś nie chce co roku tłoka zmieniać.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Leo
- szorujący kolanami
- Posty: 1815
- Rejestracja: 27.09.2011, 16:15
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kałasznikow
Nie grzesz lc4 military jest super
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Serwus... Jestem nerwus :D
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
http://www.onetemuwinne.wordpress.com
Był Trampek 600 i KTM LC4 640 ADV, jest Afryka RD07a
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości