Poszukiwany następca trampka

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
uosiu
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 349
Rejestracja: 16.06.2014, 17:03
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Wrocław

Poszukiwany następca trampka

Post autor: uosiu »

Hej,

Szukam nowego, mocniejszego, trampka i czuję się w potrzasku.
650 solo w zupełności mi wystarcza, na szutrach i lekkim błocie czuję się z nim dobrze.
Niestety, potrzebuję mocy żeby latać 140+ na autostradach, również w duecie z bagażami - żeby silnika zbytnio nie męczyć to raczej na pewno to powinien być litr.

No i teraz dylemat, co brać?
XTZ1200Z(E)? Niby sprawdzona konstrukcja, Yamaha robi ją od lat.
CRF1000L? Niby duchowy spadkobierca Afryki i Transalpa, ale to nowa konstrukcja i cierpi na choroby wieku dziecięcego.
KTM 990ADV? Nie znam się, ale słyszałem że moto z gatunku jedynych w swoim rodzaju, ale też słychać że w KTM są mało żywotne silniki.

Jakie są wasze tropy jaki powinien być kolejny motocykl? Na pewno 21" z przodu i nie powinien bać się trudniejszych szutrów ani autostrad.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
zaczekaj
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1198
Rejestracja: 28.03.2011, 20:40
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:

Re: Poszukiwany następca trampka

Post autor: zaczekaj »

Crf1000 i dasz mi się przejechać :-)

wytapatalkowano
Z życiem jest jak z motocyklem. Jak masz mało oleju to daleko nie zajedziesz...

https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze

Tramp600, crf300Rally, swm300rs, xt660r
Awatar użytkownika
wiercik
zgłębiacz wskaźników
zgłębiacz wskaźników
Posty: 47
Rejestracja: 14.12.2014, 21:39
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Poszukiwany następca trampka

Post autor: wiercik »

Tiger 800XCx - będziesz Pan zadowolony , ewentualnie 1200 Explorer
http://www.tigerforum.pl/index.php