Poszukiwany następca trampka

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
ArturS
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1267
Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Poszukiwany następca trampka

Post autor: ArturS »

Najbardziej skastrowana wersja LC8 wybiera lepiej niż 310mm w upsach z TT600. Oczywiście do czasu, czyli do nierówności, która ma więcej niż skok po obciążeniu :lol:. CRF ma 230/220mm z pełną regulacją, do tego na prawdę wypas prześwit, przynajmniej na papierze, bo... podkreślę znowu, że żółci lubią koloryzować i może to być prześwit na wyciągniętych na maksa zawiasach (do czego nie dochodzi w realu), a sam skok zawiasu z przodu może być podany wraz ze skokiem "rozciągnięcia" - nie wiem jak to nazwać, w przednim widelcu są małe sprężyny, dzięki którym niema wielkiego "jubut!" przy pełnym nagłym odbiciu, te sprężyny dają 20-30mm skoku w drugą stronę. Jeśli ktoś mierzył kiedyś realny skok przedniego zawiasu w trampkach, czy yamahach (tych typu XT/XTZ), to na pewno ze zdziwieniem spoglądał na centymetr - racingowe UPSy (TT/WR/CRF) raczej zawsze mają podaną prawdziwą wartość skoku, więc pewnie nie inaczej jest w AT. Mniejsza z tym, bo się zaczynam czepiać szczegółów :blush: LC8 ma zdaje się od 230/230mm w najniższych wersjach do 265/265mm w najwyższych.
Czego najbardziej nie lubię w LC8/LC4, to... brak skrętu :roll: Pewnie można się przyzwyczaić, zawracać w miejscu i takie tam, ale jak się człowiek przesiądzie z poczciwego trampka, czy innej tenery, to zachodzi o co kaman, że kiera rusza się tylko odrobinę w każdą stronę :lol: Przy rozstawie osi w LC8 daje to dodatkowe (centy)metry na promieniu skrętu. Nie wiem jak to jest w CRF, ale grube pały z przodu + solidna rama przy główce to zawsze spory ogranicznik.
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
Awatar użytkownika
Wojtec
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 231
Rejestracja: 13.08.2012, 09:34
Mój motocykl: XL650V

Re: Poszukiwany następca trampka

Post autor: Wojtec »

Może podpytaj Myka z forum AT.Chłop miał dużo motocykli to i mądrego coś doradzi.

Kruca, ale masz miluśkie dylematy :smile:
Awatar użytkownika
Dalti
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 512
Rejestracja: 12.05.2013, 18:16
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Poszukiwany następca trampka

Post autor: Dalti »

ArturS w ttr mam zawiasy paioli 46mm/280 a tył ohlins.W tego typu konstrukcjach przy takim zawieszeniu nie da sie mykać z prędkością powyżej 130-140 bo zaczyna się bujać ,no ale to jest typowe enduro.W turystycznych od tego odchodzą na poczet komfortu jazdy po czarnym.wiec nie zawsze jet to +w takich konstrukcjach jak i prześwit dobre. Dobrze byłoby zawieszenie regulowane do warunków w jakich się porusza.
Nie chce sie sprzeczać nad wyższością crf 1000 od lc8, bo to jest nowa konstrukcja rok na rynku ,szczerze jeszcze nie przeczytałem żadnego artykułu konkretnie opisującego jego możliwości w różnych warunkach oprócz opisów ogólnych czy stricto reklamowych.

Zapomnieliśmy o jednej ważnej rzeczy ,plecaku. musiałaby kolegi dama przejechać sie jednym i drugim z tyłu i wydac opine na podstawie :dupa:
Jak trzeba to oddam 0RhD+
50,rs125,dt,cbf600,XL600V,TT600R,530EXC,EXC250 2T...
Awatar użytkownika
ArturS
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1267
Rejestracja: 03.08.2010, 22:08
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Poszukiwany następca trampka

Post autor: ArturS »

Myślę, że plecak byłby wniebowzięty na kanapie R1200GS z zapiętymi trzema kuframi :grin: Albo na dużym wiadrze :ok:
Części trampkowe www.transalp.riderparts.pl
Yamaha XT600Z Ténéré / Husqvarna TE610ie
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości