CRF 250L

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
herni74
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1431
Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec

Re: CRF 250L

Post autor: herni74 »

Jakoś osobiście nie wyobrażam sobie jazdy tym motorkiem z bagażem np.do Magadanu czy nawet do Pamiru..... :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Kristobal
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1181
Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: WKZ/WR
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: Kristobal »

Co innego mamy w głowie. DalekieStany się osiąga na np XR650L, 640LC i wzwyż, wagowo i cylindrowo. Pal licho, nawet CB500 czy NTV650. Lekki dual ma dla mnie zastosowanie wygłupowo-relaksująco-eksplorujące.
A, opcja blisko.
1. Jazda teronowo-szutrowa w zasięgu 1 dnia lub promieniu 100km od domu w celach penetracyjno-zabawowych. Tudzież popołudiowa nauka skakania na mini torach czy wałach wiślanych.
2. Ze DIY stelażami za 50zł i sakwami za 300 jazda off-on krajoznawcza z namiotem w odległości weekendu czyli wycieczka lub zlot.
B, opcja dalej.
1. Laweta i w góry za granicę na pusto wokół bazy odległość jednodniowa czyli plecak i radocha z lekkości i swobody.
2. Baza tygodniowa czyli namiot w sakwy i jazda po połowie Karpat.
Ważne że blacha, OC i non stres jazda bez liczenia MTH.
No chyba proste logiczne zastosowanie i zgodnie z przeznaczeniem a zawsze lepsze mniej masy i więcej kucy niż na odwrót. :niewiem:
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

@Kristobal Nie zgodze sie ze zmotana CRF250L najwyzej dorowna WR250. Fakt porownujac oba fabryczne modele, WR prezentuje sie lepiej. Ale tez jest 1/3 drozsza (w zaleznosci od rynku)

Montujac customowe zawieszenie do CRF masz duzo wieksze mozliwosci i elastycznosc niz WR. Zostaje silnik ktory jest 5 KM slabszy.
To moze zniwelowac lub nawet przegonic wybierajac odpowiednie mody.
Pozostaje kwestia oplacalnosci modyfikacji - wszystko zalezy od ceny wyjsciowej motocykla.

WR250R Nowa 29900, uzywana 15 000 - 20000
CRF250L Nowa 18800, uzywana okolo 14 000

Przy zakupie nowej masz 11100 roznicy, przy odpowiednich zakupach starczy na tuning i przegonienie fabrycznej WR250R :D
Niezgodze sie tez ze przelozenia sa za krotkie, 1 i 2 motocykl bardzo ladnie ciagnie i czuje wiekszy moment niz na F800GS. - Roznica masy musi robic swoje.
Mi na dzien disiejszy wysarcza.

Gdzie mozna tym motocyklem pojechac? Jak sie czlowiek uprze to wszedzie, conajmniej 3 osoby objechaly nim swiat do okola: amsterdamtoanywhere, Stephie Jones
Oczywiscie jak ktos ma 2,1m wysokosci to sie bedzie meczyl, ktos kto zamierza przeleciec autostradami 2/3 trasy - bedzie sie meczyl. Ale da sie nim dojechac wszedzie.


PS. Prace przy mojej Hondzie nadal trwaja :) ostatni mod: hyperpro przod i tyl :D
Awatar użytkownika
trud
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 611
Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: trud »

Znawców zapytam, jak do WR i CRF ma się KLX?
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

KLX250 mam rozumiec ?

Jezeli masz szanse kupic tanio to to jest fajna maszyna - lzejsza od CRF250L. Zdaje sie sa 2 wersje, starsza na gazniku i nowsza na wtrysku.
Motocykl jest na pewno bardziej terenowy od hondy, duzo tanszy od yamahy, powiedzialbym gdzies tak pomiedzy. nie jezdzilem i nie ogladalem na zywo. Jedynie info z internetu.
Awatar użytkownika
trud
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 611
Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: trud »

Potrzebują coś drugiego, lżejszego od trampka, by mieć więcej swobody poza asfaltem. Zastanawiam się nad kupnem nówki sztuki, rozważam CRF250 lub właśnie KLX250. Cena podobna, osiągi i parametry też, kolorem się różnią :smile: (jak baba :egh: )
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

Jezeli mamy porownac stockowe motocykle to KLX bedzie mial lepsza zawieche, ale ciut slabszy silnik.
Tylko ze do tych motocykli mozna dostac kupe akcesoriow ktore je diametralnie zmienia.
Pytanie czy chcesz cos z nimi robic, czy tylko jezdzic na stocku?
Awatar użytkownika
trud
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 611
Rejestracja: 09.02.2014, 19:35
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: trud »

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, wiec drogi do zmian nie chcę sobie zamykać. Młodzieńczej fantazji już nie mam, na razie wystarczy stock.
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

To moze podejdz do salonu przysiac sie, pomacaj i zdecyduj.
Kawa jest 6 kg lzejsza niby niewiele ale jednak bedzie to czuc.
Awatar użytkownika
Qter
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3396
Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Reguły
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: Qter »

Skoro apetyt rośnie to może poszuka 250x albo np. Drz-ty? Chyba że koniecznie chcesz nowy motong z salonu do ciurania po dziurach. .... ten Klx całkiem spoko wygląda - w USA sporo modyfikacji dostępnych.

Pzdr

Qter
Geniusz tkwi w prostocie...

we don't cry very hard
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

Nowa zawiecha juz w motocyklu. Padlo na Hyperpro, przod i tyl.
Przod jeszcze mozna modyfikowac ale na razie wystarczy.
Motocykl jest wyrazniej twardszy - nie dobija juz tylem. Nie wiem czy nie za twardy ale to trzeba jeszcze troszke pojezdzic. Stal sie tez ciut wyzszy, ledwo siegam cala stopa do ziemi.

Na wiosne robiony jest wlasnie full przeglad i zmiana napedu, byleby w koncu przyszla ta pogoda :D

EDIT: Dodalem zdjecie


Obrazek
Ostatnio zmieniony 23.02.2016, 17:47 przez MADRAFi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kristobal
przycierający rafki
przycierający rafki
Posty: 1181
Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: WKZ/WR
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: Kristobal »

Nic nie widzę! Gdzie są zdjęcia ?! :dupa:
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
Awatar użytkownika
Kiddo
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 205
Rejestracja: 30.01.2015, 17:15
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Stuttgart/ Gdańsk
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: Kiddo »

To mam dla was dwa linki.
70 letnia pani na Hondzie robi runde po Ameryce Poludniowej : http://advrider.com/index.php?threads/7 ... e.1123180/
I tez pani ( no koles po tuningu :smile: ) tyle ze mlodsza na Kawasaki zwiedza Europe : http://www.svendura.de/alle_reiseberichte.php

Musze przyznac, ze coraz bardziej mi sie cos takiego podoba :smile:
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

Dla zainteresowanych CRF 250L powstało polskie forum użytkowników motocykli Honda CRF 250 L/M
Awatar użytkownika
Insekt
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 245
Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Skwierzyna

Re: CRF 250L

Post autor: Insekt »

Dostępne na Tapatalku?
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

nie sadzilem ze bedzie zainteresowanie tapletalkiem, poczytam na ten temat.
Awatar użytkownika
Insekt
pyrkający w orzeszku
pyrkający w orzeszku
Posty: 245
Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Skwierzyna

Re: CRF 250L

Post autor: Insekt »

Mnie osobiście wygodniej przeglądać "forumy" ; ) w Tapatalku. Wszystko w jednym miejscu, za dotknięciem kciuka :)
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

tapatalk zaimplementowany :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości