CRF 250L
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Zaczyna mieć to ręce i nogi. Z zawieszki zadowolony? Nie brak mocy?
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
1. Zawieszenie to dno moim skromnym zdaniem. Standardowe ustawienie - dobija ciagle.
Teraz mam skrecone na maxa i jest lepiej ale nadal odczuwam to na plecach
W planach jest zmiana, przodu i tylu, najprawdopodobniej na hyperpro
2. Mocy, w codziennej jezdzie nie brak, na malym podjezdzie wczoraj zabraklo, ale to albo zbyt maly rozped, albo przelozenie szosowe, lub po prostu zla technika.
Teraz mam skrecone na maxa i jest lepiej ale nadal odczuwam to na plecach
W planach jest zmiana, przodu i tylu, najprawdopodobniej na hyperpro
2. Mocy, w codziennej jezdzie nie brak, na malym podjezdzie wczoraj zabraklo, ale to albo zbyt maly rozped, albo przelozenie szosowe, lub po prostu zla technika.
- Qter
- swobodny rider
- Posty: 3396
- Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Reguły
- Kontakt:
Re: CRF 250L
zła technika - za mało dociążałeś tylne koło i się ślizgało na korzeniach ... gdyby tam było w miarę równo wjechałbyś płynnie a takie schodki niestety ciężko pokonać - znam fajną górkę koło mnie - zapraszam na ćwiczenia
pzdr
Qter
P.S.
Ta CRF-a naprawdę fajnie jeździ w terenie...
pzdr
Qter
P.S.
Ta CRF-a naprawdę fajnie jeździ w terenie...
Geniusz tkwi w prostocie...
we don't cry very hard
we don't cry very hard
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: CRF 250L
Nie piszą po forach żeby na przykład dokładać jakieś sprężyny zaworowe do przedniej zawieszki, jak do Trampka? Jaka tam jest średnica lag?
Może Ci brakować twardości przez bogate wyposażenie i ew. masę kierownika. Może nie ma sensu od raz pchać się w profi zawiasy, które mogą okazać się też za miękkie, z tych samych powodów.
Tym bardziej, że z Twoich spostrzeżeń wynika, że regulacja seryjnego zawiasu w zasadzie działa, tylko brakuje jej zakresu twardości.
Ewentualnie same sprężyny.
Może Ci brakować twardości przez bogate wyposażenie i ew. masę kierownika. Może nie ma sensu od raz pchać się w profi zawiasy, które mogą okazać się też za miękkie, z tych samych powodów.
Tym bardziej, że z Twoich spostrzeżeń wynika, że regulacja seryjnego zawiasu w zasadzie działa, tylko brakuje jej zakresu twardości.
Ewentualnie same sprężyny.
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- MADRAFi
- pałujący w lesie
- Posty: 1382
- Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
- Mój motocykl: BMW GS
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
Re: CRF 250L
Bosi,
Ogolnie wiadomo ze zawieszenie CRF250L jest za miekkie, nie ma zadnej regulacji oprocz napiecia wstepnego, ktore i tak jest niewystarczajace.
Ja jestem w calym stroju mocno za ciezki do tego zawieszenia. By moto jezdzilo jak nalezy nalezy wymienic amor z tylu + dolozyc sprezyne z przodu i ewentualnie zmienic pierscienie z przodu by zwiekszyc przeplyw oleju.
Przod ma fabrycznie w 1 ladze sprezyne a w 2 olej. (jakos tak)
Ogolnie wiadomo ze zawieszenie CRF250L jest za miekkie, nie ma zadnej regulacji oprocz napiecia wstepnego, ktore i tak jest niewystarczajace.
Ja jestem w calym stroju mocno za ciezki do tego zawieszenia. By moto jezdzilo jak nalezy nalezy wymienic amor z tylu + dolozyc sprezyne z przodu i ewentualnie zmienic pierscienie z przodu by zwiekszyc przeplyw oleju.
Przod ma fabrycznie w 1 ladze sprezyne a w 2 olej. (jakos tak)
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: CRF 250L
Madrafi,
Dzięki za wytłumaczenie.
Jestem trochę rozpieszczony przez moją Jamaszkę, która ma 3 regulacje tyłu i 2 na stronę przodu i w dodatku wszystkie z niezbyt lekkim kierownikiem i bagażem tygodniowym pozostają we właściwym zakresie W Albanii zostało to dokładnie przetestowane, gdy przeszliśmy ponad setką długie muldy na szybkiej szutrówce zawias pracował w całym zakresie, jednak bez dobić i odbić
Powodzenia z tym zawiasem
Dzięki za wytłumaczenie.
Jestem trochę rozpieszczony przez moją Jamaszkę, która ma 3 regulacje tyłu i 2 na stronę przodu i w dodatku wszystkie z niezbyt lekkim kierownikiem i bagażem tygodniowym pozostają we właściwym zakresie W Albanii zostało to dokładnie przetestowane, gdy przeszliśmy ponad setką długie muldy na szybkiej szutrówce zawias pracował w całym zakresie, jednak bez dobić i odbić
Powodzenia z tym zawiasem
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: CRF 250L
Pytanko do posiadaczy i miłośników crf 250L: czy ma ktoś odstąpić manuala PL w pdf-ie?
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: CRF 250L
CRF250 Rally:
Oparty o dualsportowy model CRF250L, sprzęt ma być "budżetową dakarówką". Zastosowanie niewysilonego silnika pochodzącego w prostej linii z motocykla szosowego ma na celu maksymalne obniżenie kosztów. Z drugiej strony Rally posiada wyczynowe zawieszenie, dobre hamulce, offroadowe koła, opony, osłony silnika, duży zbiornik paliwa i wiele gadżetów przekształcający CRF250L w pełnoprawną rajdówkę.
http://www.scigacz.pl/Honda,CRF250,Rall ... 27570.html
Silnik L bazował na CBR250R, szkoda że wersja Rally nie została stworzona na bazie nowszej konstrukcji CBR300R (przyrost mocy ~ 5KM).
Oparty o dualsportowy model CRF250L, sprzęt ma być "budżetową dakarówką". Zastosowanie niewysilonego silnika pochodzącego w prostej linii z motocykla szosowego ma na celu maksymalne obniżenie kosztów. Z drugiej strony Rally posiada wyczynowe zawieszenie, dobre hamulce, offroadowe koła, opony, osłony silnika, duży zbiornik paliwa i wiele gadżetów przekształcający CRF250L w pełnoprawną rajdówkę.
http://www.scigacz.pl/Honda,CRF250,Rall ... 27570.html
Silnik L bazował na CBR250R, szkoda że wersja Rally nie została stworzona na bazie nowszej konstrukcji CBR300R (przyrost mocy ~ 5KM).
Ostatnio zmieniony 12.11.2015, 11:56 przez Nadol, łącznie zmieniany 2 razy.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: CRF 250L
Dla mnie bomba. Obawiam się tylko, że cena może być dwukrotnością 250L
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: CRF 250L
Trochę czytałem w kwestii spekulacji cenowych. Znalazłem takie wartości (względem ceny L): +300$, +1000$, +2.500$.
Trzeba poczekać na oficjalne informacje.
Trzeba poczekać na oficjalne informacje.
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: CRF 250L
300$ i 1000$ razej mało prawdopodobne. Sam zawias na przód może kosztować grubo ponad 1000.nadol pisze:Trochę czytałem w kwestii spekulacji cenowych. Znalazłem takie wartości (względem ceny L): +300$, +1000$, +2.500$.
Trzeba poczekać na oficjalne informacje.
A jak z mocą silnika? Rally powinno mieć ze 30 hp
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: CRF 250L
Silnik pozostaje ten sam czyli najsłabszy punkt tego motka (no może poza jego niewysileniem czyli teoretyczna "długowiecznością").
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Kurde ale ta Honda się męczy. Zrobili by zwykłego sensownego duala jak WR250R jeno w pojemności 300-400ccm, z mocą 30-40KM o wadze 130-140kg i dziękuję, ja nic innego nie chcę....
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- Insekt
- pyrkający w orzeszku
- Posty: 245
- Rejestracja: 30.01.2014, 10:39
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Skwierzyna
Re: CRF 250L
Spoko, najpierw będzie ćwiartka rally, a potem mam nadzieję, że Honda zmota CRF 450L.
Ja już odkładam na nią sianko
Ja już odkładam na nią sianko
- bosi
- miejski lanser
- Posty: 375
- Rejestracja: 04.04.2012, 00:06
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: CRF 250L
No właśnie, a co brakuje WR250R?Kristobal pisze:Kurde ale ta Honda się męczy. Zrobili by zwykłego sensownego duala jak WR250R jeno w pojemności 300-400ccm, z mocą 30-40KM o wadze 130-140kg i dziękuję, ja nic innego nie chcę....
'89 TA, '86 1VJ, '86 XT350, '06 XT660R (są), '93 TT250R, '96 DR650SE (były)
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: CRF 250L
Napisu Honda. Tylko i aż. Myślałem że CRF będzie akuratnim kontr-kandydatem, a jak widzimy autor tematu poprawia fabrykę a i tak nie doprowadzi do stanu wyjściowego WRki. Jamha ma właściwą tej klasie masę, moc i regulowany zawiech. Moto dwumiejscowe więc i bagaż wytrzyma.
Co mi brakowało podczas paru dni jazdy nie swoim? Kotłowanie biegami. Albo zębatki, albo skrzynia krótkawa albo momentu brak. Do momentu trzeba pojemności. A i kilkoma KM więcej do dźwigania bagażu po górach też by nie pogardził. Poza tym lubię klasę około 400, chętnie widziałbym wodną na wtrysku, nie wyżyłowaną XR400 dziś. Z resztą ja podchodzę pod sto kilo to ćwiartka dla mnie za mała. KTM sypie modelami jak z rękawa od małych po wielkie ccm, a Hunda jakaś leniwa.
W tej chwili przez spartolenie CRFki, WRka nie ma konkurencji. Chyba, że jeszcze nie rozpowszechnione AJP PR5 nim będzie. http://www.ajp-moto.pl/motocykl/16,PR5_Enduro_250 Baza silnika to jakiś stary model KTMa.
Co mi brakowało podczas paru dni jazdy nie swoim? Kotłowanie biegami. Albo zębatki, albo skrzynia krótkawa albo momentu brak. Do momentu trzeba pojemności. A i kilkoma KM więcej do dźwigania bagażu po górach też by nie pogardził. Poza tym lubię klasę około 400, chętnie widziałbym wodną na wtrysku, nie wyżyłowaną XR400 dziś. Z resztą ja podchodzę pod sto kilo to ćwiartka dla mnie za mała. KTM sypie modelami jak z rękawa od małych po wielkie ccm, a Hunda jakaś leniwa.
W tej chwili przez spartolenie CRFki, WRka nie ma konkurencji. Chyba, że jeszcze nie rozpowszechnione AJP PR5 nim będzie. http://www.ajp-moto.pl/motocykl/16,PR5_Enduro_250 Baza silnika to jakiś stary model KTMa.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: CRF 250L
a gdzie to chopy tym wynalazkiem chcielibyście pojechać ?
Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: CRF 250L
W tym nieprecyzyjnym pytaniu nadciąga niezrozumiały protekcjonalizm.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
- tomekpe
- młody podróżnik
- Posty: 2476
- Rejestracja: 30.07.2010, 11:40
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Milanówek
Re: CRF 250L
Myślę, że prawidłowa odpowiedź brzmi - na pewno nie tam, gdzie Trampkiem
Transalp '02 od '10
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
2011 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=8361
2012 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=10940
2013 - http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=15543
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości