CRF 250L

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: CRF 250L

Post autor: Artek »

MADRAFi pisze:Chcesz powiedziec ze mialem zle nastawienie i dlatego dupa mnie bolala ?
Zdecydowanie-TAK!!! Ponoć pomaga rozluźnienie mięśni :haha: :bija:
W temacie: jakie przeróbki poczyniłeś w motocyklu?
Dominator.
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

1. Zmiana kierownicy na Protaper Countur High 1 1/8"
2. Manetki Protaper Pillow
3. Handguards Zeta XC
4. Flatland oslona chlodnicy
5. Flatland oslona silnika
6. Siedzenie SeatConcept
7. Bagaznik
8. EJK kontroler wtrysku
9. Wydech FMF Q4
10. Dodatkowa dziura w obudowie filtra powietrza
11. zmodyfikowany filtr powietrza
12. Hammerhead skladana dzwignia zmiany biegow
Awatar użytkownika
Neno
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2484
Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Zambrów

Re: CRF 250L

Post autor: Neno »

MADRAFi pisze:Chcesz powiedziec ze mialem zle nastawienie i dlatego dupa mnie bolala ?
Nie.
Awatar użytkownika
herni74
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1431
Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec

Re: CRF 250L

Post autor: herni74 »

MADRAFi pisze:1. Zmiana kierownicy na Protaper Countur High 1 1/8"
2. Manetki Protaper Pillow
3. Handguards Zeta XC
4. Flatland oslona chlodnicy
5. Flatland oslona silnika
6. Siedzenie SeatConcept
7. Bagaznik
8. EJK kontroler wtrysku
9. Wydech FMF Q4
10. Dodatkowa dziura w obudowie filtra powietrza
11. zmodyfikowany filtr powietrza
12. Hammerhead skladana dzwignia zmiany biegow

Po co tyle bayerów...? przecież koszt tych bayerów pewnie przewyższa cenę mojego TA . Mieć takie gadżety .....to jak Ci się mogło źle jechać i dupa bolec...!?
Pokaż jakieś fotki z wojaży po Ameryce . Co tam zobaczyłeś gdzie byłeś kogo wiedziałeś ...?
Ostatnio zmieniony 02.06.2015, 22:21 przez herni74, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Qter
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3396
Rejestracja: 12.05.2011, 12:07
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Reguły
Kontakt:

Re: CRF 250L

Post autor: Qter »

Czyli wychodzi na to że zamiast inwestować w akcesoryjny wydech trzeba było kupić większy zbiornik.

Wytrwałości w dalszej podróży życzę.

Pzdr

Qter

Edyta: interpunkcja :grin:
Ostatnio zmieniony 31.05.2015, 22:32 przez Qter, łącznie zmieniany 1 raz.
Geniusz tkwi w prostocie...

we don't cry very hard
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

Instalacja takiego zbiornika nie jest banalna, ja za bardzo nie mialem czasu sie w to bawic.
Awatar użytkownika
bogdan79
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 436
Rejestracja: 30.03.2011, 17:24
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Warszawa

Re: CRF 250L

Post autor: bogdan79 »

MADRAFi pisze:1. Zmiana kierownicy na Protaper Countur High 1 1/8"
2. Manetki Protaper Pillow
3. Handguards Zeta XC
4. Flatland oslona chlodnicy
5. Flatland oslona silnika
6. Siedzenie SeatConcept
7. Bagaznik
8. EJK kontroler wtrysku
9. Wydech FMF Q4
10. Dodatkowa dziura w obudowie filtra powietrza
11. zmodyfikowany filtr powietrza
12. Hammerhead skladana dzwignia zmiany biegow
kupa akcesoriów i bajerów, a po oponach wnioskować można że i tak po czarnym będziesz latał :)
Silnik, dwa koła i mina wesoła…
Awatar użytkownika
herni74
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1431
Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec

Re: CRF 250L

Post autor: herni74 »

Qter pisze:Czyli wychodzi na to że zamiast inwestować w akcesoryjny wydech trzeba było kupić większy zbiornik.

Wytrwałości w dalszej podróży życzę.

Pzdr

Qter

Edyta: interpunkcja :grin:

Tez uważam ,że większość tych bajerów jest zbędna i kasa wyrzucona w błoto . Ale większy zbiornik paliwa to podstawa. No chyba ze się jedzie w około komina :lol:
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

a jakiez to opony wypatrzyl, skoro ich nie ma na zdjeciu ani opisie ?
Widze ze tramkowicze jak czarnuchy , jedynie sluszna religia, stary motocykl to podstawa wyjazdu, reszta jest nie mile widziana.

Ciekawe dlaczego okreslacie montaz bagaznika jako zbedny bajer ?
TROJAN
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3276
Rejestracja: 28.10.2008, 23:26
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: KRAKóW

Re: CRF 250L

Post autor: TROJAN »

hey

Nie czytam tasiemca :dupa:

Będzie jakieś zdjęcie tego motocykla bo jestem ciekaw jak ta zabaweczka wygląda ....?

:cool:
Awatar użytkownika
Nadol
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3272
Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Marki

Re: CRF 250L

Post autor: Nadol »

Stronę wcześniej są (włączenie z oponami): viewtopic.php?f=191&t=16604&start=40#p280583
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V

"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
TROJAN
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3276
Rejestracja: 28.10.2008, 23:26
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: KRAKóW

Re: CRF 250L

Post autor: TROJAN »

nadol pisze:Stronę wcześniej są (włączenie z oponami): viewtopic.php?f=191&t=16604&start=40#p280583
Faktycznie :lol: , dzięki

Fajna popierdziawka :thumbsup:
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

No nie jest tak jak piszecie :) Tamto zdjecie jest przed wyruszeniem w trase.

Tu jest aktualne zdjecie, ale nie podoba mi sie konfiguracja bagazu. Nastepna trasa bedzie tylko z torba na tyl.

Obrazek
Awatar użytkownika
bogdan79
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 436
Rejestracja: 30.03.2011, 17:24
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Warszawa

Re: CRF 250L

Post autor: bogdan79 »

no spoko, prezentuje się elegancko..
ale raczej to nie jest moto do takiego podróżowania .. równie dobrze można by kupić goldwinga i przerabiać do na enduro

ps. jak wyżej napisałeś wcale nie uważam trampka bądź afry za jedyne słuszne moto a wręcz przeciwnie - jest wiele lepszych :) a czepiam się z nudów.. pzdr
Silnik, dwa koła i mina wesoła…
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

To racja, CRFka nie nadaje sie do nabijania km, przekonalem sie o tym osobiscie. Ale zakupiony zostal w zupelnie innym celu :)
Awatar użytkownika
Pingwin
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 561
Rejestracja: 06.12.2008, 00:10
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Nysa/Reykjavik

Re: CRF 250L

Post autor: Pingwin »

MADRAFi pisze: nie podoba mi sie konfiguracja bagazu. Nastepna trasa bedzie tylko z torba na tyl.
Cos nie tak z rogalem? myslisz o torbie na siedzeniu czy na bagazniku?
Dawniej gdziala
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: CRF 250L

Post autor: MADRAFi »

Przyznam ze rogal mnie nie przekonal. Pomijajac ze niewygodnie sie siedzi scisnietym pomiedzy rogalem a tankbagiem, moze na wieszych motocyklach jest lepiej, najbardziej meczy mnie pakowanie. Napchane torby wewnetrzne trudno upchac do rogala a zamkniecie zamka jest strasznie wkurzajace.
Przy rolowanych sakwach roluje mniej lub wiecej w zaleznosci ile mam rzeczy, 1 minuta i mam zamkniete sakwy. W rogalu meczylem sie strasznie.
Druga wada to montaz rogala na motocyklu, nie uklada sie on tak jakby sie chcialo. Mysle ze tasmy montazowe i sam rogal jest pomyslany tak by pasowal do lekkich enduro bez bagaznika. Ogolnie najbardziej pasuje mi uklad stelazy z tylu i 2 sakw + ewentualnie torba na gore.
Awatar użytkownika
wilczek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1831
Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: CRF 250L

Post autor: wilczek »

Madrafi, gratulacje i sprzętu i zmot. Własnego stylu i pomysłu na latanie:).niestety niektórzy ( mnie się to też zdarzało :lol: ) najpierw piszą, poźniej myślą. Skoro miałeś fantazję i KASĘ na to, to nikomu krytykować w tych kategoriach Twoich realizacji. Zawsze znajdzie się ktoś, kto "lepiej " wydaje czyjąś kasę :haha:
Awatar użytkownika
Neno
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 2484
Rejestracja: 15.03.2010, 18:37
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Zambrów

Re: CRF 250L

Post autor: Neno »

wilczek pisze:Madrafi, gratulacje i sprzętu i zmot. Własnego stylu i pomysłu na latanie:).niestety niektórzy ( mnie się to też zdarzało :lol: ) najpierw piszą, poźniej myślą. Skoro miałeś fantazję i KASĘ na to, to nikomu krytykować w tych kategoriach Twoich realizacji. Zawsze znajdzie się ktoś, kto "lepiej " wydaje czyjąś kasę :haha:
Dokładnie. Czasem niektórych strasznie ciśnie tu i ówdzie...
A Ty nie patrz na to Madrafi - baw się dobrze.
Awatar użytkownika
Wolo
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3484
Rejestracja: 05.11.2008, 15:12
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Poznań

Re: CRF 250L

Post autor: Wolo »

MADRAFi pisze:Krótkie podsumowanie jazdy na CRF250L, po przejechaniu ponad 1000 km.

Motocykl jest bardzo zrywny na 1 i 2 biegu. Nietety jazda szosowa mu nie bardzo idzie. Podjazd pod górkę daje mu w kość, z reguły redukowałem z 6 na 5.
ponieważ moto zwalniało. Maxymalna zjadliwa prędkość była 70 mph czyli jakieś 112 km/h. Przyjemnie jechalo się do 60-65 mph - 96-104 km/h
Mimo akcesoryjnego siedzenia tyłek boli po jakiejś godzinie jazdy, ale z powodu niedużego zbiornika i tak trzeba robić przystanki na tankowanie.
Zmiana pozycji niepomaga :) Rezerwa zapala się pomiędzy 87 a 95 mil (140-150), mi zdażyło się przejecha 110 mil zanim zatankowałem. upierdliwe to jest strasznie.
Akcesoryjny wydech jednak jest głośny. Miło mruczy jak jedziemy z lekko odkręconym gazem, ale jest zdecydowanie za gośny gdy mocno odkręcimy bo chcemy szybko przyspieszyć.

Podsumowując, noim zdaniem CRF250L nie nadaje się na motocykl wyprawowy do długich przelotów. nie wiem jak ludzie sobie radzili w podróżach do okoła świata.
Testy off w planach, tu mam nadzieję Honda pokąże swoje mocne strony.
Madrafi, ciekawa lista przeróbek i wyposażenia, widać, że miałeś dobrze przemyślaną koncepcję. Gratuluję realizacji.
Poszedłem w podobnym kierunku, przerobiłem pod siebie WRR, wróciłem właśnie z wyjazdu 2,4 kkm i jestem nadzwyczaj zadowolony z efektów, jeśli interesuje Cię temat, mogę opisać przeróbki, co i jak. Jedyne, co wyszło na wyjeździe- oryginalne przełożenia są dla mnie zbyt długie, zmienię napęd i będzie finito :).


Pozdrawiam,


Wolo
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości