Żywotność skutera - opinie

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
czupakabra
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 683
Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Żywotność skutera - opinie

Post autor: czupakabra »

Jak napisał Zimny , v max może nieznacznie być mniejszy, ale przyspieszenie raczej nie.
Jeśli rolki będą przypominać nakrętki, to raczej do wymiany.
Z tego co czytałem więcej latasz skuterem, to może zainwestuj w rolki Dr.Pulley.
Adampio
młody podróżnik
młody podróżnik
Posty: 1947
Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa-Środmieście

Re: Żywotność skutera - opinie

Post autor: Adampio »

Podepnę sie z pytaniem bo jedyny bliżej mi znany technicznie skuter to... Jawka 50 :grin:
Czy ktos zna przyczyne, dla ktorej chinczyk 50ccm 4T (dla ulatwienia Kingway Fonero), ma akceptowalne przyspieszenie dopiero od 10km/h? :niewiem:
Żeby ruszyć razem z samochodami spod swiatel trzeba sie odpychac nogami, natomist żwawosc w ruchu miejskim w zakresie od 10 do 40km/h jest w pełni akceptowalna. Inne napotykane skuterki z cichymi silnikami (zakładam, że 4T) ruszaja szybciej.
Moped nabyty z prawdziwym przebiegiem 1000 km (teraz ma 1400) i wszechstronnie przejrzany i wyregulowany. Wariator jako całość typowy i bez zarzutu (to ostatnie na odpowiedzialność mechanika)
Awatar użytkownika
Daroo
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 84
Rejestracja: 13.06.2010, 16:20
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: Kalisz

Re: Żywotność skutera - opinie

Post autor: Daroo »

Czytam i tak sobie myślę że nieraz bzdury piszecie. Znajomy kupił chinski skuter ZIPP 50 4t. Przebieg bez remontu w (dojazdy do pracy wionsa lato jesien zima) 3 lata 24tys km!! Niby chinski a praktycznie bezawaryjny. Kupił tłok, cylinder za 200zł i już ma ponad 30 tyś. Ja osobiscie mam jako małe "gówno" do smigania po miescie chinski 125cm i powiem wam że 95v max bez problemu i nic się z tym nie dzieje a ceny są smieszne. Markowy sprzet z maxi skuterów jest bardzo drogi. Kupić sprzęt używany, który ma przejechane mniej niz 20 tyś prawdziwego przbiegu to kwota od 7 tyś zł. Za te piniądze wolałbym kupic sobie xl600 :ok:

http://olx.pl/oferta/skuter-125-stan-id ... 7dp4P.html
Ostatnio zmieniony 03.11.2014, 09:33 przez Daroo, łącznie zmieniany 1 raz.
Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku!
Xl600V->XRV750->XL1000Vsd01->XT6003tb,XL1000Vsd02->XT660X->K1200LT->XL700V->VFR800X Crossrunner,XS750eCafeRacer,MT-10 Sahara
Awatar użytkownika
Daroo
wiejski tuningowiec
wiejski tuningowiec
Posty: 84
Rejestracja: 13.06.2010, 16:20
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: Kalisz

Re: Żywotność skutera - opinie

Post autor: Daroo »

Adampio pisze:Podepnę sie z pytaniem bo jedyny bliżej mi znany technicznie skuter to... Jawka 50 :grin:
Czy ktos zna przyczyne, dla ktorej chinczyk 50ccm 4T (dla ulatwienia Kingway Fonero), ma akceptowalne przyspieszenie dopiero od 10km/h? :niewiem:
Żeby ruszyć razem z samochodami spod swiatel trzeba sie odpychac nogami, natomist żwawosc w ruchu miejskim w zakresie od 10 do 40km/h jest w pełni akceptowalna. Inne napotykane skuterki z cichymi silnikami (zakładam, że 4T) ruszaja szybciej.
Moped zanabyty z prawdziwym przebiegiem 1000 km (teraz ma 1400) i wszechstronnie przejrzany i wyregulowany. Wariator jako całość typowy i bez zarzutu (to ostatnie na odpowiedzialność mechanika)

Ja zzałożyłem w gazniku podspręzyne podkładke i wywaliłem blokade z filtra powietrza. Rusza szubciej niż samochody :lol:
Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku!
Xl600V->XRV750->XL1000Vsd01->XT6003tb,XL1000Vsd02->XT660X->K1200LT->XL700V->VFR800X Crossrunner,XS750eCafeRacer,MT-10 Sahara
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości