Honda NC700X

Dzięki Transalpowi nabrałeś doświadczenia i chcesz zrobić następny krok w motocyklowej przygodzie?
Tu znajdziesz kącik poświęcony innym jednośladom.
Awatar użytkownika
czupakabra
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 683
Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Honda NC700X

Post autor: czupakabra »

Ostatnio wpadła mi w oko, jestem ciekaw waszych opinii :smile:
Cena mocno atrakcyjna :cool:

http://www.scigacz.pl/Honda,NC700X,prze ... 17210.html
Awatar użytkownika
Nadol
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 3272
Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Marki

Re: Honda NC700X

Post autor: Nadol »

Może być następną WSKą japońską (czytaj CB500). Ma wszystko co trzeba włącznie z dobrą ceną. Gdybym to jednak ja miał wybierać wybrałbym "Fejzera" :)
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V

"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
Awatar użytkownika
teo
miejski lanser
miejski lanser
Posty: 370
Rejestracja: 14.06.2011, 09:36
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Siedlce

Re: Honda NC700X

Post autor: teo »

Po mojemu to propozycja ciekawa, zwłaszcza uwzględniając przymiarkę do nowej kategorii prawa jazdy A2, o czym wspomniano w artykule. Poza tym moto ma ciekawy wykres momentu obrotowego. Fajnie byłoby zrobić rundkę NC 700, bo nic nie zastąpi wrażenia z jazdy.
Awatar użytkownika
leslaw
czyściciel nagaru
czyściciel nagaru
Posty: 543
Rejestracja: 04.04.2010, 21:22
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: WROCLAW (okolice)

Re: Honda NC700X

Post autor: leslaw »

Oglądałem w salonie. Przymierzałem się. Fajny. Cena też OK.
Ale w teren to on się raczej nie nadaje. W krzakach, pierwsza padnie ofiarą chłodnica. Na miasto i asfalt dobry. Pomysłowy ten schowek w baku.
Paweł
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 439
Rejestracja: 18.06.2008, 18:30

Re: Honda NC700X

Post autor: Paweł »

eh..., znowu ta nowoczesna stylizacja, nie w moim guście :thumbsdown:
ale... o gustach się nie dyskutuje, podobno :thumbsup:
Konkretnie i merytorycznie Panowie, merytorycznie...
Nie dyskutuj z idiotą bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
Awatar użytkownika
Suhy
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 68
Rejestracja: 28.03.2012, 09:12
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda NC700X

Post autor: Suhy »

W sumie to ma wszystko co potrzebne do jazdy i nie wiele więcej.
Uczciwa 1/2 Civica za coś co jest 1/2 Civica. Osobiście bym chciał taką z CBS ale bez automatycznej skrzyni.
Mieszane uczucia mam jak spojrzeć na to co na rynku można mieć nowego za 25kzł.
Awatar użytkownika
szparag
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 479
Rejestracja: 06.11.2010, 18:34
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Honda NC700X

Post autor: szparag »

Miałem przyjemność / nieprzyjemność tym czymś się przejechać w obu motocyklowych wersjach. Jak dla mnie dramat, strasznie to chińskie, nie jedzie wcale, hałasuje jak KTM i ogólnie jakieś takie nijakie.
Wisienką na kupie tego tortu jest korek paliwa niczym nie różniący się od tego w chińskich skuterach z marketu.
Moim zdaniem po prostu tani motocykl dzisiejsza honda to już nie to co kiedyś, CB 500 było wykonane zajebiście w porównaniu do tego czegoś.
Pozdr.
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda NC700X

Post autor: Baran »

51 KM... szału nie robi... i (kwestia gustu) niewyględny jakiś :thumbsdown: ...
Wot, IMHO taki uniwersalny, niedrogi pojazd do jazdy po równym i twardym po taniości w dobie tzw kryzysu i drogiego paliwa...
Mało kosztuje jako nowy (~26 tys), ponoć mało pali. Ciekawe, jak w realu.
Nie kupiłbym tego, bo... za 3 tys więcej można mieć CBF600SA, która go miażdzy silnikiem,
niezawodnością potwierdzoną przez wiele lat, wyglądem, dwoma światłami... albo Trampka 700 :)
Dwie dobre, ładne, sprawdzone maszyny, obydwie zresztą mocniejsze.
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Awatar użytkownika
Suhy
naciągacz linek
naciągacz linek
Posty: 68
Rejestracja: 28.03.2012, 09:12
Mój motocykl: XL650V

Re: Honda NC700X

Post autor: Suhy »

szparag pisze:Wisienką na kupie tego tortu jest korek paliwa niczym nie różniący się od tego w chińskich skuterach z marketu.
Obrazek
Korek jak korek - w dotyku naprawdę aż tak paskudny?
W sumie jestem ciekawy jak oni wykręcili ponad 200kg masy w sprzęcie który miał być prosty.
Grzesiek2011
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 125
Rejestracja: 29.06.2011, 23:38
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Ząbki

Re: Honda NC700X

Post autor: Grzesiek2011 »

nie jechałem ale przyglądałem sie...
i jesli to co piszą jest prawdą to prawdziwa, bezkonkurencyjna rewelacja na miarę naszych czasów.
przyspieszenie jak w cbf 600
spalanie jak w skuterze
tani
dobry wygląd

ze wzgledu na brak godnego nastepcy xl 600/xl650 to będzie nastepca mojego trampka :smile:
Motocykl to dzieło diabła
Ride Eat Sleep Repeat
Awatar użytkownika
MADRAFi
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1382
Rejestracja: 27.07.2011, 19:06
Mój motocykl: BMW GS
Lokalizacja: Warszawa (Ursus)

Re: Honda NC700X

Post autor: MADRAFi »

Moim zdaniem to jest dobry motocykl jako pierwsza maszyna do jazdy po miesice i tyle.
To nie jest zaden nastepca trampka. On wogle enduro nie jest.
To bardziej taki "naked".
Awatar użytkownika
Scyzoryk
rozmawiający z silnikiem
rozmawiający z silnikiem
Posty: 479
Rejestracja: 02.07.2008, 13:28
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: okolice Piaseczna

Re: Honda NC700X

Post autor: Scyzoryk »

Grzesiek2011 pisze:
ze wzgledu na brak godnego nastepcy xl 600/xl650 to będzie nastepca mojego trampka :smile:
spoko, tylko ten motocykl z trampkiem 650 ma wspólnego tyle co nic. Jedno i drugie jest motocyklem wyprodukowanym przez Hondę, i podobieństwa sie kończą :)

Już xl700 była bardziej szosowa ale nadal zachowywała charakter poprzednika.

NCX to motocykl z zupełnie innej grupy i o zupełnie innym przeznaczeniu.
Pozdrawiam
Scyzoryk


AT CRF1000
Awatar użytkownika
czupakabra
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 683
Rejestracja: 29.09.2011, 11:24
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda NC700X

Post autor: czupakabra »

Z ciekawości pojechałem ją obejrzeć :cool: cena w salonie około 25 tys pln, może się podobać, trochę tandetne wykończenie, przeznaczenie , raczej asfalt. W porównaniu do trampka, jest raczej drobnej budowy i delikatnej. Ciekawe, jak za kilka lat, będzie oceniana jej trwałość , niezawodność i ogólna ocena.
Ją zostaje ze swoją 600- ką jeszcze na długie lata :grin: , ale jest to jakąś alternatywą, dla tych co chcą mieć nowe moto, a na dodatek tanio :cool:
Grzesiek2011
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 125
Rejestracja: 29.06.2011, 23:38
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Ząbki

Re: Honda NC700X

Post autor: Grzesiek2011 »

generalnie to nie jest następca trampka, a raczej cbf500/600
i dlatego na tym forum ten motocykl dużego uznania nie znajdzie... :smile:

ten nowy silnik jest jednak idealny do nowego trampka.
Motocykl to dzieło diabła
Ride Eat Sleep Repeat
Awatar użytkownika
Baran
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 845
Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda NC700X

Post autor: Baran »

przyspieszenie jak w cbf 600
coś mi się nie wydaje
NC700X - moc: 51KM, moment obrotowy: 62Nm, silnik R2, waga gotowego do jazdy: 218 kg
CBF600 - moc: 75KM, moment obrotowy: 58Nm, silnik R4, waga gotowego do jazdy: 220 kg
spalanie jak w skuterze
tani
Czyli idealna 'L' na naukę jazdy - lekki, tani, mało pali, szarpniesz gazem to nie zrzuci... :D
No dobra, do Tesco i do roboty też można się tym przejechać :P
ten nowy silnik jest jednak idealny do nowego trampka.
Chłopie, W CZYM?!? Jest słabszy od Twojego Trampka i przy dwóch garach nie licz na to, że będzie cokolwiek elastyczniejszy niż Twój Trampek.
Do Trampka przydałby się silnik z F800GS lub Tigera 800XC, a nie popierdółka słabsza o 10KM od ostatniego wypustu Trampka z silnikiem V2.
Włosy stają mi dęba jak czytam takie rzeczy, połowa osób, które zmieniły Trampesa na coś innego, zrobiły to właśnie z powodu niedoboru mocy, poczytaj forum...
ze wzgledu na brak godnego nastepcy xl 600/xl650 to będzie nastepca mojego trampka :smile:
Trampek ma godnych i rzekłbym nawet genialnych następców, tylko wyprodukowanych w Europie i nie przez Hondę.
nie jechałem ale przyglądałem sie...
i jesli to co piszą jest prawdą to prawdziwa, bezkonkurencyjna rewelacja na miarę naszych czasów.
Grzesiu, czy Ty nie pracujesz czasami w Motoriście?
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Awatar użytkownika
bartekk
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1450
Rejestracja: 28.10.2011, 07:54
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: wrocław - radwanice

Re: Honda NC700X

Post autor: bartekk »

W sierpniowym motocyklu jest artykuł.
http://www.motocykl-online.pl/nowy_numer/
W życiu są rzeczy ważne i .... ważniejsze.
Grzesiek2011
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 125
Rejestracja: 29.06.2011, 23:38
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Ząbki

Re: Honda NC700X

Post autor: Grzesiek2011 »

przyspieszenie jak w cbf 600
coś mi się nie wydaje
NC700X - moc: 51KM, moment obrotowy: 62Nm, silnik R2, waga gotowego do jazdy: 218 kg
CBF600 - moc: 75KM, moment obrotowy: 58Nm, silnik R4, waga gotowego do jazdy: 220 kg
a mnie tak:
"Honda twierdzi, że NC700X rozpędza się do 140km/h szybciej, niż teoretycznie mocniejszy CBF600"

ten nowy silnik jest jednak idealny do nowego trampka.
Chłopie, W CZYM?!? Jest słabszy od Twojego Trampka i przy dwóch garach nie licz na to, że będzie cokolwiek elastyczniejszy niż Twój Trampek.
Do Trampka przydałby się silnik z F800GS lub Tigera 800XC, a nie popierdółka słabsza o 10KM od ostatniego wypustu Trampka z silnikiem V2.
Włosy stają mi dęba jak czytam takie rzeczy, połowa osób, które zmieniły Trampesa na coś innego, zrobiły to właśnie z powodu niedoboru mocy, poczytaj forum...
w tym:
"...62Nm momentu obrotowego, z których ponad 90% dostępne jest już przy 2500 obr/min" :cool:
Grzesiu, czy Ty nie pracujesz czasami w Motoriście?
[/quote]
nie :grin: (troche przesadziłem z entuzjazmem :tongue: )
Motocykl to dzieło diabła
Ride Eat Sleep Repeat
Awatar użytkownika
wilczek
szorujący kolanami
szorujący kolanami
Posty: 1831
Rejestracja: 05.03.2012, 13:45
Mój motocykl: inne endurowate moto

Re: Honda NC700X

Post autor: wilczek »

Ściema , 4 Nm( nM - zwykły czeski błąd :tongue: ) wiecej,przy tej samej wadze i dużo mniejszej mocy, nie dadzą porownywalnego kopa. Marketing czyni cuda. Trzeba jakoś sprzedać to cos.....
PS. edyta, gdyż ponieważ przypadkiem zamieniły się literki wielkościom :tongue: , a niektórzy udają, że nie wiedzą o co kaman. :cool:
Ostatnio zmieniony 21.07.2012, 15:51 przez wilczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jedras
łamacz szprych
łamacz szprych
Posty: 648
Rejestracja: 14.07.2008, 21:16
Mój motocykl: mam inne moto...
Lokalizacja: Maastricht, Netherlands
Kontakt:

Re: Honda NC700X

Post autor: jedras »

wilczek pisze:Ściema , 4 nM wiecej,przy tej samej wadze i dużo mniejszej mocy, nie dadzą porownywalnego kopa. Marketing czyni cuda. Trzeba jakoś sprzedać to cos.....
4nM - 4 nano mega - co to jest?:D
Odnośnie tematu, to nie wartość, tylko przebieg krzywej momentu obrotowego ma tutaj decydujące znaczenie.
Grzesiek2011
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 125
Rejestracja: 29.06.2011, 23:38
Mój motocykl: XL650V
Lokalizacja: Ząbki

Re: Honda NC700X

Post autor: Grzesiek2011 »

Nm - nutonometr
Odnośnie tematu, to nie wartość, tylko przebieg krzywej momentu obrotowego ma tutaj decydujące znaczenie
i o to właśnie chodzi.
jak diesel power :cool:
Motocykl to dzieło diabła
Ride Eat Sleep Repeat
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość