PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5406
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 827
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Napisz coś od Siebie Wojtku po tych kilku tyś. km? 

- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5406
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Jestem zakochany 
Już opanowałem manewry cisnsych zakrętów na małej prędkości.
Dokucza mi kanapa i zmienię na akcerosrujna. Pasażerki też się skarżą, że na mnie za bardzo leżą (obrywam w kask ich kaskiem).
Możliwość regulacji szyba mega przydatne. Jeżdżę cały czas w letnich ciuchach włącznie z rękawiczkami.
Kufry i ich ergonomia zachęcają do podróży.
Czytelność wskaźników ,.komputera spalania, ergonomia super.
Praca skrzyni+honda
Kardan-jestem zakochany (dźwięk a w zasadzie brak, przenoszenie mocy).
Dźwięk taki sobie. Szkoda, bo to spora fałka.
Sprawdzanie oleju - bajka (wziernik).
Nieco trudno było z opanowaniem wrzucania na cetralke.
Oddawanie mocy od dołu przy elastycznej skrzyni równa się super na miasto.
Nie mam jeszcze odwagi między autami.
Dziwię się, że tak późno.

Już opanowałem manewry cisnsych zakrętów na małej prędkości.
Dokucza mi kanapa i zmienię na akcerosrujna. Pasażerki też się skarżą, że na mnie za bardzo leżą (obrywam w kask ich kaskiem).
Możliwość regulacji szyba mega przydatne. Jeżdżę cały czas w letnich ciuchach włącznie z rękawiczkami.
Kufry i ich ergonomia zachęcają do podróży.
Czytelność wskaźników ,.komputera spalania, ergonomia super.
Praca skrzyni+honda

Kardan-jestem zakochany (dźwięk a w zasadzie brak, przenoszenie mocy).
Dźwięk taki sobie. Szkoda, bo to spora fałka.
Sprawdzanie oleju - bajka (wziernik).
Nieco trudno było z opanowaniem wrzucania na cetralke.
Oddawanie mocy od dołu przy elastycznej skrzyni równa się super na miasto.
Nie mam jeszcze odwagi między autami.
Dziwię się, że tak późno.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- Lukasz /adhd/
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1119
- Rejestracja: 02.09.2016, 02:51
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Hej!
PO-trafie się wypowiedzieć prawie na każdy temat, a już szczególnie na taki, na którym się totalnie nie znam...
Ale zbyt się cieszę, że "wróciłeś" ...
no i naprawdę nic nie wiem, jak się na "tym" jeździ
Łukasz /adhd/
PO-trafie się wypowiedzieć prawie na każdy temat, a już szczególnie na taki, na którym się totalnie nie znam...

Ale zbyt się cieszę, że "wróciłeś" ...
no i naprawdę nic nie wiem, jak się na "tym" jeździ

Łukasz /adhd/

Motorynka (Pony 50-M-3 ) --> SR-50 --> ETZ-251 X2 --> KLR-600 --> TDM-850 --> XL-1000V --> F-800GS--> KTM 990 R + 890 R
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
NIE ŁAM SIĘ
- Wajdek...
- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 815
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Cieszę się Twoim szczęściem
Fajnie, że coś dla siebie znalazłeś i Cię to cieszy.
Pytanie: czy ze względu na wzdłużny wał korbowy nie buja za bardzo przy operacji gazem ?
Pytam, bo jakoś mi "cycki" chodzą po głowie (tylko nie takie obwisłe, a dumnie sterczące nieco ku górze - MG)

Pytanie: czy ze względu na wzdłużny wał korbowy nie buja za bardzo przy operacji gazem ?
Pytam, bo jakoś mi "cycki" chodzą po głowie (tylko nie takie obwisłe, a dumnie sterczące nieco ku górze - MG)

Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Magneto;
to są poprawne gejsze i wałem nie bujają

Natomiast M-G, BMW czy radzieckie nie nabyły takowych manier. Zresztą, wspominałem o tym (ale mogło Ci to umknąć w ilości poruszonych tematów).
Właśnie o to chodzi, "tym" się, po prostu, jeździ.
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co

Wojtku, fajnie że zakupiłeś Pamelę


(Choć po części podzielam ich zdanie,że ST 1300 jest jeszcze bardziej nudna niż poprzedniczka

-
- młody podróżnik
- Posty: 2258
- Rejestracja: 28.08.2009, 11:16
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Kielce
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Wojtas...mam nadzieję, że jeszcze kiedyś kupisz motocykl...
A na poważnie - baaardzo się cieszę, że wróciłeś - tak egoistycznie trochę

A na poważnie - baaardzo się cieszę, że wróciłeś - tak egoistycznie trochę

- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5406
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Na razie nic takiego nie zauważyłem. W ogóle jestem zachwycony kardanem. W wersji leżącej cycków jest z nim problem. Tu nie ma słowa (pod warunkiem zmiany oleum). Dzwięk a w zasadzie jego brak (z łańcucha) oraz reakcja na gaz (oczywiśćie to może być złudzenie - placebo) zachwycają. Przyjedź do Białej to się przysiądziesz, zobaczysz, czy Ci leży.magneto pisze: ↑09.11.2023, 19:12 Cieszę się Twoim szczęściemFajnie, że coś dla siebie znalazłeś i Cię to cieszy.
Pytanie: czy ze względu na wzdłużny wał korbowy nie buja za bardzo przy operacji gazem ?
Pytam, bo jakoś mi "cycki" chodzą po głowie (tylko nie takie obwisłe, a dumnie sterczące nieco ku górze - MG)![]()
Chyba ostatni raz się widzieliśmy w Lipie?
Jeździ się zupełnie inaczej. Od pakowania kufrów, po stawianie szyby i tak dalej


Sylwek pisze: ↑09.11.2023, 19:49
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co?
Mnie zastanawia jeszcze jedno - chore ceny dużych adv. Za te pieniądze jest tyle pięknych motocykli!
ST 1100 rozważałem oczywiście. Kwestia gaźnika mnie odrzuciła plus brak możliwości zmiany ustawień szyby. Ale niestety trzeba było sporo dopłacić. Nie ukrywam, że z chęcią bym się przejechał 1100 ale nikt blisko nie ma

Już nie mam kolegów

PS. Super, że wróciłeś! Pochwalisz się nabytkiem? Widzimy się w Białej? (masz rację, najpierw rozstawiamy namioty

Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- Siara00
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 53
- Rejestracja: 27.07.2020, 22:33
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Legnica
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Nogi się nie mieszczą. Jak ktoś ma 190cm w górę to niech zapomni o FJR, ST itd.Sylwek pisze: ↑09.11.2023, 19:49
Właśnie o to chodzi, "tym" się, po prostu, jeździ.
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co?



Sory za zwłokę, ale gdzieś przeoczyłem odpowiedź. No wlaśnie jak wyżej mam problem z kolanami opierającymi się o owiewkę. A szkoda bo bym chciał
- chuck
- wiejski tuningowiec
- Posty: 88
- Rejestracja: 24.04.2016, 07:31
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: DTR
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Się czuje wywołany do odpowiedziNa marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co?
Myślę że powodów jest kilka (moda to jedno - być ADV na GS-sie z trzema kuframi jadąc na kawę 4 km + błoto w spray-u

Chciałbym mieć kilka motków w garażu ale miejsce,kasa ,czas
Dla mnie to szukanie czegoś uniwersalnego - takiego chyba suv-a
95% jeżdżę z plecaczkiem i głównie po asfalcie i nawet przymierzałem się do fujarki ale żona powiedziała że podnóżki są za daleko do tyłu i większej trasy nie zrobi tak
Trampek na dwie osoby i dłuższe przeloty też tak sobie (kochany osiołek ale solo ) Swoją drogą trampek przy tym co dawał nie był jakoś strasznie lżejszy niż teresa którą teraz używam
Jeździmy asfaltowo ale często się zdarza z czarnego zjechać (Bałkany i nie tylko) Żaden ciężki teren ale
nawet po podlaskich szuterkach myślałem kiedyś że pogubię niektóre plastiki w viaderku jak się po tarce jechało - motki typu FJR ST GTR zmusiłyby w takich miejscach do lepienia plastików i plomb na zębach

-
- pałujący w lesie
- Posty: 1524
- Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Lisków
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Wszystko się zgadzachuck pisze: ↑10.11.2023, 13:10 Się czuje wywołany do odpowiedzi
Myślę że powodów jest kilka (moda to jedno - być ADV na GS-sie z trzema kuframi jadąc na kawę 4 km + błoto w spray-u )
Chciałbym mieć kilka motków w garażu ale miejsce,kasa ,czas
Dla mnie to szukanie czegoś uniwersalnego - takiego chyba suv-a
95% jeżdżę z plecaczkiem i głównie po asfalcie i nawet przymierzałem się do fujarki ale żona powiedziała że podnóżki są za daleko do tyłu i większej trasy nie zrobi tak
Trampek na dwie osoby i dłuższe przeloty też tak sobie (kochany osiołek ale solo ) Swoją drogą trampek przy tym co dawał nie był jakoś strasznie lżejszy niż teresa którą teraz używam
Jeździmy asfaltowo ale często się zdarza z czarnego zjechać (Bałkany i nie tylko) Żaden ciężki teren ale
nawet po podlaskich szuterkach myślałem kiedyś że pogubię niektóre plastiki w viaderku jak się po tarce jechało - motki typu FJR ST GTR zmusiłyby w takich miejscach do lepienia plastików i plomb na zębach

Przebywamy na forum bądź co bądź, nieco adv. Ja natomiast, pisząc swoje słowa, brałem ogół posiadaczy różnych moto, które kręcą się w okolicy bliższej czy dalszej. Chociaż, miesiąc temu, w towarzystwie moim oraz szwagra, kumpel na FJR wjechał na Górę Skowronią w Kotlinie Kłodzkiej. Nie jest to jakiś wyczyn, ale człek niedawno zaczął jeździć na tej maszynie.
FJR ma bardziej sportową pozycję załogi niż ST 1300. Honda oferuje bardziej wyprostowaną pozycję obojga, seryjnie lepszą ochronę przed wiatrem i więcej wyposażenia. Do Yamahy można dołożyć podwyższenia kierownicy i już sporo zmienia to w dosiadzie. Jeździłem kilkoma egzemplarzami Yamahy, różnych serii, z takim gadgetem. Poliftowe mają dwu i trzystopniową możliwość regulacji wysokości siedziska.Siara00 pisze: ↑09.11.2023, 23:05 Sylwek pisze: ↑09.11.2023, 19:49
Właśnie o to chodzi, "tym" się, po prostu, jeździ.
Na marginesie: od kilku lat, coraz bardziej zastanawia mnie liczba użytkowników motocykli klasy tzw. ciężki adv. Znakomita większość posiadaczy tych wehikułów nie zjeżdża z asfaltu. Przecież tu dużo lepiej sprawuje się np. Honda ST, GL, Yamaha FJR, Kawasaki GTR 1400, itp. Moda jaka czy co ?
Nogi się nie mieszczą. Jak ktoś ma 190cm w górę to niech zapomni o FJR, ST itd. To w moim przypadku. Ale moda jest, to fakt. I chińczycy, włosi dobrze to wykorzystują wdrażając swoje wariacje Kardan i ochrona przed wiatrem ponoć nie ma sobie równych w Pan European
Siara, a do Versysa 1000 przymierzałeś się?
- herni74
- pałujący w lesie
- Posty: 1431
- Rejestracja: 19.08.2008, 20:11
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Dokładnie tak samo uważam ,ze St 1300 jest jeszcze bardziej nudna od St 1100.


Ducati Multistrada ,Cagiva Elefant 750,TA650, Cagiva GranCanyon 900
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
https://www.facebook.com/himalaje2018/
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2020/
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5406
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: PamEla Anderson czyli Słoneczny Patrol czyli Honda PanEuropean ST 1300
Koledzy
Zawsze można na Was liczyć 


Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość