BMW GS1100 - lifting?
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
BMW GS1100 - lifting?
Szanowni,
a więc stało się, w niedzielę pożegnałem Królową
Od wczoraj dosiadam Kaczorka
Znaczy córka sprawdza czy potrafi obsługiwać kierunkowskazy
("Tato, dwoma kciukami?")
Jak trochę pojeżdżę, to może pokuszę się o małe info dla potomnych.
Ale do rzeczy - siedziałem wczoraj z piwkiem w ręku i próbowałem przekonać się do facjaty Kaczorka, ale... ale na razie nie mogę powiedzieć, że mi się podoba.
Rzut okiem do netu, i proszę:
Chcę się skontaktować z plastbikiem (może do kogoś innego, jakieś sugestie, może jakiś forumowicz?) czy podjęli by się takiej produkcji.
Może znajdą się jacyś inni chętni kierownicy gs'a?
Napiszę też do gościa, może akurat ma jedną owiewkę do oddania ew. jakieś wymiary udostępni..?
Mogę koordynować proces jeżeli plastbike się podejmie zadania, chyba że znajdzie się jakiś gsiarz ze Skarżyska?
Zdrówka,
Tomek.
P.S. Sorewicz za jakoś zdjęć...
a więc stało się, w niedzielę pożegnałem Królową
Od wczoraj dosiadam Kaczorka
Znaczy córka sprawdza czy potrafi obsługiwać kierunkowskazy
("Tato, dwoma kciukami?")
Jak trochę pojeżdżę, to może pokuszę się o małe info dla potomnych.
Ale do rzeczy - siedziałem wczoraj z piwkiem w ręku i próbowałem przekonać się do facjaty Kaczorka, ale... ale na razie nie mogę powiedzieć, że mi się podoba.
Rzut okiem do netu, i proszę:
Chcę się skontaktować z plastbikiem (może do kogoś innego, jakieś sugestie, może jakiś forumowicz?) czy podjęli by się takiej produkcji.
Może znajdą się jacyś inni chętni kierownicy gs'a?
Napiszę też do gościa, może akurat ma jedną owiewkę do oddania ew. jakieś wymiary udostępni..?
Mogę koordynować proces jeżeli plastbike się podejmie zadania, chyba że znajdzie się jakiś gsiarz ze Skarżyska?
Zdrówka,
Tomek.
P.S. Sorewicz za jakoś zdjęć...
- Genek
- miejski lanser
- Posty: 401
- Rejestracja: 05.01.2010, 00:14
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Opalenica
Re: BMW GS1100 - lifting?
czekam na info jakie wrażenia po przesiadce z Afri
Ja, dwa koła i buzia wesoła :) o'#o ....
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: BMW GS1100 - lifting?
Tak na szybko,
jazda po równym, z plecaczkiem - tu gs ma sporą przewagę nad afrą - stabilność, przyspieszenia, opóźnienia - tego mi brakowało w afrze w jeździe we dwoje i tylko dlatego zdecydowałem się na zmianę.
No i miejsce na kanapie, mam 190 cm, więc albo żona siedziała ściśnięta między mną a kufrem, albo ja traciłem komfortową pozycję za kierownicą.
Na gs'ie miejsca mamy w bród!
Na minus ochrona przed wiatrem, mam szybę turystyczną, ale jest wąska na górze, więc powyżej 90 km/h wieje mocno od barków wzwyż.
W miejskim gąszczu rewelacja - obawiałem się wystających cycków, jak się okazało zupełnie niepotrzebnie.
Niżej położony środek ciężkości pomaga w wolnym przebijaniu się w korkach, afrą przy toczeniu się zaczynałem wężykować próbując utrzymać pion, w beemce toczysz się 1 km/h i nic nie musisz robić.
No, ale to może też być kwestia umiejętności jeźdźca.
W lesie, na szutrze wydaje mi się, że jest podobnie, po prostu muszę się wjeździć w bemkę - afrę jakby łatwiej się kontrolowało nogami przez smuklejszą i wyższą budowę.
Podobnie, a jednocześnie jak różnie - w afrze na 2ce, 3ce odkręcałem manetę zero-jedynkowo i łatało się bokami, nic strasznego się nie działo. GS to wariat - czy 3 czy 4 bieg rwie, wyrywa do przodu, tył chce wyprzedzić przód.
Szaleństwo
W "większy" teren się nie pchałem, na zlocie spróbuje wystartować na trasie off.
Zdrówka,
Tomek.
jazda po równym, z plecaczkiem - tu gs ma sporą przewagę nad afrą - stabilność, przyspieszenia, opóźnienia - tego mi brakowało w afrze w jeździe we dwoje i tylko dlatego zdecydowałem się na zmianę.
No i miejsce na kanapie, mam 190 cm, więc albo żona siedziała ściśnięta między mną a kufrem, albo ja traciłem komfortową pozycję za kierownicą.
Na gs'ie miejsca mamy w bród!
Na minus ochrona przed wiatrem, mam szybę turystyczną, ale jest wąska na górze, więc powyżej 90 km/h wieje mocno od barków wzwyż.
W miejskim gąszczu rewelacja - obawiałem się wystających cycków, jak się okazało zupełnie niepotrzebnie.
Niżej położony środek ciężkości pomaga w wolnym przebijaniu się w korkach, afrą przy toczeniu się zaczynałem wężykować próbując utrzymać pion, w beemce toczysz się 1 km/h i nic nie musisz robić.
No, ale to może też być kwestia umiejętności jeźdźca.
W lesie, na szutrze wydaje mi się, że jest podobnie, po prostu muszę się wjeździć w bemkę - afrę jakby łatwiej się kontrolowało nogami przez smuklejszą i wyższą budowę.
Podobnie, a jednocześnie jak różnie - w afrze na 2ce, 3ce odkręcałem manetę zero-jedynkowo i łatało się bokami, nic strasznego się nie działo. GS to wariat - czy 3 czy 4 bieg rwie, wyrywa do przodu, tył chce wyprzedzić przód.
Szaleństwo
W "większy" teren się nie pchałem, na zlocie spróbuje wystartować na trasie off.
Zdrówka,
Tomek.
- grad74
- swobodny rider
- Posty: 2704
- Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Siechnice
Re: BMW GS1100 - lifting?
Gratuluję zakupu, faaajny GS (nie mylić ze sklepem na wsi choć one też są fajne ) No to mi się właśnie podoba w "cyckach" - nisko położony środek ciężkości. Tylko (jeśli pozwolisz) jedna uwaga zasłyszana od mojego kumpla co też ma kaczora: jak ją zostawiasz na dłużej niż kilka godzin to nie na kosie tylko na centralce bo na kosie olej spływa do lewego cylindra a BĘW po odpaleniu lubi wtedy zakopcić. Szerokości
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: BMW GS1100 - lifting?
A dziękuję
I dziękuję za poradę
I dziękuję za poradę
- Genek
- miejski lanser
- Posty: 401
- Rejestracja: 05.01.2010, 00:14
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Opalenica
Re: BMW GS1100 - lifting?
a jednak, coś jest z tym wężykowaniem, też mam kłopoty z pełnym załadunkiem i plecakiem w korkach. Ale ja ledwo sięgam do ziemiToma2 pisze: Niżej położony środek ciężkości pomaga w wolnym przebijaniu się w korkach, afrą przy toczeniu się zaczynałem wężykować próbując utrzymać pion, w beemce toczysz się 1 km/h i nic nie musisz robić.
Ja, dwa koła i buzia wesoła :) o'#o ....
Re: BMW GS1100 - lifting?
Cześć Toma2,
Witam w gronie dosiadaczy BMW GS 1100 Ja od zeszłego roku również latam swoim cycatym
Co do przeróbki dzioba - ja przez to wlasnie przeszedłem. Plastikbike dorabia dzioby do naszych wersji stylizowane na 1150. U mnie co prawda było nieco więcej pracy z dopasowaniem gdyż mam plastikowy bak (a wg rocznika powiniem być metalowy) ale wg mnie efekt wyszedł całkiem niezły.
Co do owiewki, to polecam zakupić MRA dwu częściową. Ja w tym tygodniu dopiero nową zamontowałem gdyż też walka była przy większych prędkościach (choć mam 182 wzrostu). Mieszkam w Milanówku więc zdaje się masz całkiem blisko do mnie. Jakbyś miał ochotę obmacać to organoleptycznie to oczywiście zapraszam
Pozdrowienia!
Witam w gronie dosiadaczy BMW GS 1100 Ja od zeszłego roku również latam swoim cycatym
Co do przeróbki dzioba - ja przez to wlasnie przeszedłem. Plastikbike dorabia dzioby do naszych wersji stylizowane na 1150. U mnie co prawda było nieco więcej pracy z dopasowaniem gdyż mam plastikowy bak (a wg rocznika powiniem być metalowy) ale wg mnie efekt wyszedł całkiem niezły.
Co do owiewki, to polecam zakupić MRA dwu częściową. Ja w tym tygodniu dopiero nową zamontowałem gdyż też walka była przy większych prędkościach (choć mam 182 wzrostu). Mieszkam w Milanówku więc zdaje się masz całkiem blisko do mnie. Jakbyś miał ochotę obmacać to organoleptycznie to oczywiście zapraszam
Pozdrowienia!
Jeżeli wydaje Ci się, że co drugi Twój pomysł jest genialny - dopij wódkę i idź spać...
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: BMW GS1100 - lifting?
Hejka,
no świetna wiadomość!
Bardzo chętnie pomacam, odezwę się na PW jak będę wiedział co i jak z możliwością spotkania - przez najbliższy tydzień raczej słabo u mnie z czasem.
Pzdr,
Tomek
no świetna wiadomość!
Bardzo chętnie pomacam, odezwę się na PW jak będę wiedział co i jak z możliwością spotkania - przez najbliższy tydzień raczej słabo u mnie z czasem.
Pzdr,
Tomek
Re: BMW GS1100 - lifting?
Nie ma sprawy! Wysyłam Ci nr tel do siebie na priv - jak coś to dzowń.
Pozdrowienia!
Pozdrowienia!
Jeżeli wydaje Ci się, że co drugi Twój pomysł jest genialny - dopij wódkę i idź spać...
- ryve
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 297
- Rejestracja: 17.10.2010, 22:45
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW GS1100 - lifting?
O, jest nas więcej. Ja mam takie coś od czerwca (zdjęcie zrobione przez poprzedniego właściciela):
Moje miejsce stacjonowania to Ursynów, więc na drugi koniec świata nie musielibyśmy do siebie jechać.
Ale jeśli chodzi o przerabianie dzioba, to nie reflektuję.
Moje miejsce stacjonowania to Ursynów, więc na drugi koniec świata nie musielibyśmy do siebie jechać.
Ale jeśli chodzi o przerabianie dzioba, to nie reflektuję.
Podpis zastępczy. Wyrób sygnaturko-podobny.
Re: BMW GS1100 - lifting?
To widzę że kolor czerwony dominuje To i ja się pochwalę
Jeżeli wydaje Ci się, że co drugi Twój pomysł jest genialny - dopij wódkę i idź spać...
- vertus72
- czyściciel nagaru
- Posty: 528
- Rejestracja: 16.07.2010, 17:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Litzmanstad
Re: BMW GS1100 - lifting?
Jestem zainteresowany tum przodem tyle ze ja ma 1150, jak bedziesz miał jakieś szczegóły to posz.
Prędkość nie zabija, tylko nagłe zatrzymanie.
- Daniel 87
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 874
- Rejestracja: 19.06.2008, 13:30
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: BMW GS1100 - lifting?
Łaa... Vertus kupiłeś GS? Zawsze mówiłem że wszyscy skończymy na GS:)
sam pozbyłem się już wszystkich 3 po kolei, ale śmiało mogę powiedzieć bardzo wdzięczne motocykle tylko przebiegi już dają o sobie znać.
sam pozbyłem się już wszystkich 3 po kolei, ale śmiało mogę powiedzieć bardzo wdzięczne motocykle tylko przebiegi już dają o sobie znać.
Dla przyjaciół Buli
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
Sklep Motocyklowy "Twój Motocykl"- Zapraszam
Konstantynów Łódzki
886 474 474 od 10-18 tej.
obecnie BMW R100 Cafe Racer zbudowany na bazie R100RS 1980r
Junak M10 1961r
MZ ES250/2 1969
Jawa 353 1961r
- ryve
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 297
- Rejestracja: 17.10.2010, 22:45
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW GS1100 - lifting?
Pytanie: jaki olej lejecie do swoich GSów? Pokusa zastosowania samochodowego jest spora - potencjalnie taniej i lepsza dostępność w trasie.
Z innych inności: kupiłem dwa sprzęty warsztatowe i mogę użyczyć - wakuometr Carbtune (przetrenowałem już synchronizowanie przepustnic) oraz klucz do zdejmowania fajek ze świec.
Z innych inności: kupiłem dwa sprzęty warsztatowe i mogę użyczyć - wakuometr Carbtune (przetrenowałem już synchronizowanie przepustnic) oraz klucz do zdejmowania fajek ze świec.
Podpis zastępczy. Wyrób sygnaturko-podobny.
- vertus72
- czyściciel nagaru
- Posty: 528
- Rejestracja: 16.07.2010, 17:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Litzmanstad
Re: BMW GS1100 - lifting?
Taki jak nakazala fabryka czyli 20W50 mineralny, a jako że trzeba korzystać z dobrodziejstw suchego sprzęgła to lac samochodowy, jadynie trza pamiętać o klasie oleju wystraczy SF/SG bo to wiekowe konstrukcje.
Prędkość nie zabija, tylko nagłe zatrzymanie.
- mazi
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 310
- Rejestracja: 22.06.2008, 18:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW GS1100 - lifting?
Widzę, że zdjąłeś okleinę.Unzagi pisze:To widzę że kolor czerwony dominuje To i ja się pochwalę
I jak się jeździ z dystansami kierownicy?
LOTOS ma produkt odpowiedni do tego silnika, lecz nie stoi on na półkach na stacjach i trzeba go zamówić.vertus72 pisze:Taki jak nakazala fabryka czyli 20W50 mineralny, a jako że trzeba korzystać z dobrodziejstw suchego sprzęgła to lac samochodowy, jadynie trza pamiętać o klasie oleju wystraczy SF/SG bo to wiekowe konstrukcje.
- ryve
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 297
- Rejestracja: 17.10.2010, 22:45
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW GS1100 - lifting?
Jedyne co znalazłem dostępnego od ręki i tańszego od motocyklowych (porównywałem z Castrolem 10w40, który lałem do Trampka), to Orlen Lubro - jakieś 66zł za 5 litrów (w tym przesyłka).mazi pisze:LOTOS ma produkt odpowiedni do tego silnika, lecz nie stoi on na półkach na stacjach i trzeba go zamówić.vertus72 pisze:Taki jak nakazala fabryka czyli 20W50 mineralny, a jako że trzeba korzystać z dobrodziejstw suchego sprzęgła to lac samochodowy, jadynie trza pamiętać o klasie oleju wystraczy SF/SG bo to wiekowe konstrukcje.
Na pierwszy rzut oka spełnia wymagania z serwisówki:ORLEN OIL LUBRO SF/CC 20W50
Jakość: API: SF/CC
Lepkość: SAE: 20W-50
Mineralny, wielosezonowy olej silnikowy. Zastosowania ORLEN OIL Lubro przeznaczony jest do stosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych starszych typów,w których producent zaleca stosowanie olejów w klasie wg API SF, SE lub niższych. Zalecany jest również do stosowania w silnikach Diesla w samochodach osobowych i dostawczych lekko doładowanych starszych typów, w których producent zaleca stosowanie olejów w klasie wg API CC lub niższych. Dzięki swej wysokiej lepkości doskonale uszczelnia luzy w wyeksploatowanych silnikach starszych typów.
Jak myślicie - dobry będzie?Engine oil grade: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification.
Podpis zastępczy. Wyrób sygnaturko-podobny.
- mazi
- emzeciarz agroturysta
- Posty: 310
- Rejestracja: 22.06.2008, 18:33
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW GS1100 - lifting?
Osobiście nie testowałem, ale jak spełnia specyfikację to możesz śmiało lać.
- vertus72
- czyściciel nagaru
- Posty: 528
- Rejestracja: 16.07.2010, 17:46
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Litzmanstad
Re: BMW GS1100 - lifting?
Panowie ten lubro jest jak znalazł, jeżeli chodzi o olej do gs to nie ma co rozbijać gówna na atomy, no chyba że wyższy rachunek za olej lub dopisek motocyklowy wpłynie na lepsze samopoczucie użytkownika.
Prędkość nie zabija, tylko nagłe zatrzymanie.
- Baran
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 12.01.2010, 19:46
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW GS1100 - lifting?
Jak czytam Waszą dyskusję, to aż chętnie przysiądę się do GS'a 1100 (jeśli ktoś z Was pozwoli).
Nie żebym chciał zmienić Tygrycha (sorry, uwielbiam swojego kocura), ale jak to fajne moto to chętnie przyłożę swoje dupsko dla rozeznania,
bo póki co, siedziałem na 1150 i 1200, a tamte mnie przytłoczyły swoim rozmiarem
Nie żebym chciał zmienić Tygrycha (sorry, uwielbiam swojego kocura), ale jak to fajne moto to chętnie przyłożę swoje dupsko dla rozeznania,
bo póki co, siedziałem na 1150 i 1200, a tamte mnie przytłoczyły swoim rozmiarem
__
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
... >> Transalp XL650V >> Triumph Tiger 955i + bzyk-smrodziuch (Honda Pantheon 150 2T)
Startujemy z polskim forum Triumph Tiger - http://www.tigerforum.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości