Transalp RD11 zimowa metamorfoza
: 11.10.2016, 20:19
Witam Koledzy
Jako że stałem się posiadaczem Transalpa RD11 z 2005r , ponad miesiąc temu chciałem się podzielić wrażeniami i opisem metamorfozy który przechodzi motocykl
Pośmigałem miesiąc czasu na dzień dobry do wymiany były łożyska główki ramy bo było dramatycznie pod tym względem , kolejnie motocykl śmigał ładnie chodź widziałem że poprzedni właściciel pchał paluchy gdzie nie powinien tego robić bo po prostu było odstawione dziadostwo i nic więcej . Zakończyłem sezon na zlocie po czym zjechałem prosto do garażu i rozbebeszyłem motor.
Patrze , macam , zastanawiam się tu śrubka inna , tu spinka inna , tu pęknięte mocowanie lewej owiewki sklejone na chyba gumie orbit , niestety trafiłem na egzemplarz który muszę ratować żebym mógł spać spokojnie .
Wchodzę na allegro , ceny wyrywają z butów za używane , patrze na zdjęcia sprzedawanych przedmiotów ( gruz to mało powiedziane ) osiwiałem
Przykład wypełnienie zegarów koszt używki stan według mnie dostateczny według sprzedającego IDEALNY chodź zrysowany na maksa ( dlatego tez zmieniam swoje ) koszt 210zł , telefon do serwisu Hondy AutoWitolin wycena 70zł nowe.
Tym sposobem odpuściłem sobie zakup idealnych części z allegro za jakieś chore pieniądze i złożyłem zamówienie w Hondzie , gdzie ceny nie są powalające ale przynajmniej towar mam nowy fabryczny nie jakiś zlepek pod nazwą stan idealny .
Więc zamówione zotało i dotarło :
-Lewy boczek oryginalny 1100zł
-Szybka licznika ( moja była lekko pęknięta , wnerwiała mnie ) koszt 350zł
-Kierunkowskaz lewy ( u mnie lekko pęknięty ) koszt 215zł
-Wypełnienie licznika koszt 70zł
-Komplet naklejek 240zł zbiornik itp...
-Śruby wraz z tulejkami do mocowania szyby 120zł za 5 sztuk
-Spinki z bolcami 65 zł 6 sztuk
Zamówiłem również kompletną płytę GIVI E213 bo w mojej delikatnie była zagięta blaszka montażowa ( koszt 230 zł )
Dodatkowo czeka mnie zabieg piaskowania , wydechów ( chodź się mocno zastanawiam co ja później z tym zrobię ) , piaskowania gmoli przód+tył , ramiona lusterek i inne drobizagi .
Zdjęcia podeślę Jutro .
I to w sumie wszystko co nalezało by wymienić żeby doprowadzić motocykl do stanu IDEALNEGO
Oc
Jako że stałem się posiadaczem Transalpa RD11 z 2005r , ponad miesiąc temu chciałem się podzielić wrażeniami i opisem metamorfozy który przechodzi motocykl
Pośmigałem miesiąc czasu na dzień dobry do wymiany były łożyska główki ramy bo było dramatycznie pod tym względem , kolejnie motocykl śmigał ładnie chodź widziałem że poprzedni właściciel pchał paluchy gdzie nie powinien tego robić bo po prostu było odstawione dziadostwo i nic więcej . Zakończyłem sezon na zlocie po czym zjechałem prosto do garażu i rozbebeszyłem motor.
Patrze , macam , zastanawiam się tu śrubka inna , tu spinka inna , tu pęknięte mocowanie lewej owiewki sklejone na chyba gumie orbit , niestety trafiłem na egzemplarz który muszę ratować żebym mógł spać spokojnie .
Wchodzę na allegro , ceny wyrywają z butów za używane , patrze na zdjęcia sprzedawanych przedmiotów ( gruz to mało powiedziane ) osiwiałem
Przykład wypełnienie zegarów koszt używki stan według mnie dostateczny według sprzedającego IDEALNY chodź zrysowany na maksa ( dlatego tez zmieniam swoje ) koszt 210zł , telefon do serwisu Hondy AutoWitolin wycena 70zł nowe.
Tym sposobem odpuściłem sobie zakup idealnych części z allegro za jakieś chore pieniądze i złożyłem zamówienie w Hondzie , gdzie ceny nie są powalające ale przynajmniej towar mam nowy fabryczny nie jakiś zlepek pod nazwą stan idealny .
Więc zamówione zotało i dotarło :
-Lewy boczek oryginalny 1100zł
-Szybka licznika ( moja była lekko pęknięta , wnerwiała mnie ) koszt 350zł
-Kierunkowskaz lewy ( u mnie lekko pęknięty ) koszt 215zł
-Wypełnienie licznika koszt 70zł
-Komplet naklejek 240zł zbiornik itp...
-Śruby wraz z tulejkami do mocowania szyby 120zł za 5 sztuk
-Spinki z bolcami 65 zł 6 sztuk
Zamówiłem również kompletną płytę GIVI E213 bo w mojej delikatnie była zagięta blaszka montażowa ( koszt 230 zł )
Dodatkowo czeka mnie zabieg piaskowania , wydechów ( chodź się mocno zastanawiam co ja później z tym zrobię ) , piaskowania gmoli przód+tył , ramiona lusterek i inne drobizagi .
Zdjęcia podeślę Jutro .
I to w sumie wszystko co nalezało by wymienić żeby doprowadzić motocykl do stanu IDEALNEGO
Oc