Strona 3 z 3

Re: Dezerter

: 24.05.2016, 17:43
autor: falco
Artek pisze:Zdawcza zębatka nadal 15-ka?
Tak, na razie nawet nie miałem kiedy odebrać przesyłki od Marcina-BB. :(
A czemu pytasz?

Re: Dezerter

: 08.07.2016, 09:55
autor: falco
Za chwilę dokręcę pierwsze 10kkm i mimo ewidentnie gorszej trakcji na dziurach, czasem wręcz ryciu centralką :egh: (naprawdę głębokie dziury, choć obstawiam, że 600 by przeszła tam gdzie 700 wali) utwierdzam się w przekonaniu, że to jest to, co Tygryski lubią najbardziej. :punk:

Jazda po szutrach czy twardych drogach, komfort, heble, lampa, ochrona od wiatru, kompaktowość, moc, to wszystko powoduje, że jazda = bajka. :crossy:

Spalanie też świetnie, podobnie jak w T.Apaczu praktycznie nie wychodzę z 5 a jazda bez porównania dynamiczniejsza, szybsza i... przyjemniejsza. :thumbsup:
Sprawdziłem też na długich i bardzo szybkich przelotach autostradowych (140-160+), jak na razie nie udało się przekroczyć 5.8.

Na duuuży minus pozostaje dostęp pod plastiki, czyli delikatność zaczepów i upierdliwość ich zdejmowania.

Oczywiście przy wtrysku, który również mi bardzo przypasował jest wielka obawa gdy ktoś jeździ tam gdzie tankuje się z butelek, mnie na razie kręcą inne kierunki, więc mam banana, grejpfruta, ananasa i truskawki w jednym. :lol:

Re: Dezerter

: 08.07.2016, 12:23
autor: wilczek
I zajefajnie że masz cały sad :ok: swoją drogą, w nocy jak wypadłem z przyczepy , to blask od Niego był jakby słońce wstało :haha:

Re: Dezerter

: 09.07.2016, 04:55
autor: mirekm71
Wielokrotnie demonowalem plastiki uwazam, ze dobrze zaprojektowane. Lamia sie uchwyty przy zbiorniku. Tylko, reszte mozn demontowac i skadac spowrotem milion razy i nic nie peknie.

Instalacja troche slaba.

Przy 90 tys pompa wody i szczotki rozrusznika, druga regulacja zaworow (nie wymagaly korekty).

Wtrysk... Moj byl w serwisie ostatni raz przy 26tys, dzisiaj ma 93 tys i... wymienilem swiece... Paliwo? rozne Ukraina, Czarnogora, Albania... Polska :lol:

Plywak stuka ale wskazuje to nie ruszam.

Re: Dezerter

: 18.08.2016, 00:02
autor: falco
mirekm71 - bardziej chodziło mi o porównanie do T.Apacza (tak sobie wymyśliłem w tym wątku), gdzie demontaż był łopatologiczny a w Dezerterze, choć oczywiście wszystko jest ładnie spasowane, to jednak (mnie) irytują różne "systemy". Śruby, spinki, wsuwki, zaczepy, trzeba pamiętać gdzie najpierw w przód a potem w bok czy tył, itp. Jasna sprawa, że z czasem nabiera się wprawy i wszystko staje intuicyjne, ale wystarczy jeden narwany ruch czy błąd i... płacz.
Mam też porównanie z DL-ami w których montowałem np. olejarki, kilka ruchów, plastiki zdjęte i wszystko na wierzchu, tej prostoty obsługi baaardzo mi brakuje i jestem zły na Hondę, że poszła w kierunku "masz problem, jedź do serwisu", ale tego nie zmienię.

Żeby nie było, im więcej nakręcam na opony, tym jestem bardziej zadowolony a już zabawa na drodze, sprawia mi tyle frajdy, że nawet po długiej (kilka tys km) trasie, biorę prysznic, chwilę odpoczywam i... znów mnie niesie, byle przed siebie, byle wyjechać... :crossy: :punk:

Tymczasem (w końcu) wziąłem się za montaż olejarki od wilka, ale będzie podwójna dysza, doszło kilka odblasków dla bezpieczeństwa, będą specjalne postojówki (pomysł z T.Apacza, ale na innych uchwytach), oraz szperacz, specjalne poszerzenie stopki, przystosowałem uchwyt do stabilnego mocowania torby (bez expanderów), testuję p. deszczówki do butów, oprócz "postacyjkowego" zamontowałem stałe, ale ukryte gniazdo 12V, będę testował podwyższenie kiery 3w1, itd., itp.
Oczywiście (jak zwykle) mam "kilka" nowych pomysłów w głowie a kiedy wejdą w życie...? Się pojeździ, się obaczy. :wink:

P.S. Aha (wiem, że mogę się znów narazić, ale co mi tam, ja zawsze walę prosto z mostu) - choć złego słowa nie powiem na 600, to... już bym nie wrócił... :mouthshut:
P.S.S Czy ktoś wie jak bezpiecznie i sprawnie (bez kowalskich przeróbek) zrobić wyłącznik ABS-u? O ile na twardych drogach, to bajka, o tyle na szutrach zwyczajnie przeszkadza.

Re: Dezerter

: 18.08.2016, 00:18
autor: MADRAFi
z tego co wiem to taki wylacznik to dodany jest do obwodu bezpiecznika absu

Re: Dezerter

: 24.09.2016, 09:56
autor: falco
Dokręciłem 24 tys km, więc (niestety) nadszedł czas na zajrzenie do zaworów, czego się spodziewać, jaką ilość ku...w przygotować...?

Przy okazji będę zmieniał oliwę w lagach czy ktoś zalewał innym niż fabryczne "W", aby ciut zmiękczyć podrygiwanie na dziurach czy marne szanse a tylko pogorszy trakcję...?

Re: Dezerter

: 24.09.2016, 13:49
autor: mirekm71
Godzina demontazu, pol godz na sprawdzenie i godzina montazu. Max 3 godz jak chcesz zrobic, jak chcesz sie bawic to dluzej. Pewnie nie beda wymagaly korekty.
Upierdliwa jest tylna pokrywa, bedziesz krecil az wyjdzie. Blache za cylindrem na sile obracam- czy przesuwam juz nie pamietam ale to jest jedyny problem. Reszta intuicyjnie milo i przyjemnie.

Re: Dezerter

: 24.09.2016, 16:58
autor: falco
Dzięki mirekm71 - słyszałem o "złej" pokrywie, sam jestem ciekaw jak (mi) to wyjdzie. :wink:

Re: Dezerter

: 24.09.2016, 20:20
autor: Solidworks
falco pisze:Dokręciłem 24 tys km, więc (niestety) nadszedł czas na zajrzenie do zaworów, czego się spodziewać, jaką ilość ku...w przygotować...?

Przy okazji będę zmieniał oliwę w lagach czy ktoś zalewał innym niż fabryczne "W", aby ciut zmiękczyć podrygiwanie na dziurach czy marne szanse a tylko pogorszy trakcję...?
Może nie 700'tka, ale 650. Zalewałem lagi Repsolem W10. Dla mnie rewelacja. Stabilniejszy motek.

Re: Dezerter

: 27.09.2016, 10:52
autor: falco
Solidworks pisze: Może nie 700'tka, ale 650. Zalewałem lagi Repsolem W10. Dla mnie rewelacja. Stabilniejszy motek.
Fakt w T.Apaczu gdy po fabrycznym 5W zalałem 10W motocykl zupełnie inaczej się prowadził, oczywiście na :thumbsup:

W Dezerterze 10W jest zalecany i przy 10W zostaję, na razie nie będę kombinował, zamówiłem LM.

Re: Dezerter

: 27.09.2016, 11:22
autor: zimny
falco pisze:
Solidworks pisze: Może nie 700'tka, ale 650. Zalewałem lagi Repsolem W10. Dla mnie rewelacja. Stabilniejszy motek.
Fakt w T.Apaczu gdy po fabrycznym 5W zalałem 10W motocykl zupełnie inaczej się prowadził, oczywiście na :thumbsup:

W Dezerterze 10W jest zalecany i przy 10W zostaję, na razie nie będę kombinował, zamówiłem LM.
No bo falco w 600 czy 650 zawiecha zwykle jest za miękka na asfalcie i ludzie zalewają 10W aby choć trochę usztywnić. I to jest OK ale 15W to już masakra w kwestii tłumienia.

W 700 jest zapewne jak w VStromie, raczej za twardo niż za miękko. Ale pamiętać trzeba o tym że olej to tylko element układanki.

Jest na to wszystko recepta - ale niestety trochę kosztuje:

http://store.ricorshocks.com/product_p/ ... 1tralp.htm

I do tego olej 5W. Efekt jest taki że zawieszenie jest nazwijmy to responsywne i czułe na różnych dziurach, a jednocześnie na asfalcie nie buja przy hamowaniu. Wielu użytkowników potwierdza, z forum Gumbas miał je w 650.

Ja zamierzam zimą w to zainwestować i zafundować DeVolayowi takie coś, jak będziesz chciał to zawsze na dwóch wysyłka taniej wyjdzie. Najfajniejsze jest to że temat jest bezinwazyjny i nie jest to żaden kombinowany tuning.

Pozdrawiam
zimny

ps. im więcej jeżdżę DLem tym chętniej spotkałbym się na porównanie z 700-tka. Miałem okazję ostatnio obejrzeć 700 bez wsiadania i tak na oko to bym za nią chyba Stroma nie zamienił - przekonałem się do Suzi :cool:

Re: Dezerter

: 27.09.2016, 15:46
autor: Hawk1985
zimny pisze: ps. im więcej jeżdżę DLem tym chętniej spotkałbym się na porównanie z 700-tka. Miałem okazję ostatnio obejrzeć 700 bez wsiadania i tak na oko to bym za nią chyba Stroma nie zamienił - przekonałem się do Suzi :cool:
Suzuki ponad Hondą stawia :-0 Heretyk! NA STOS!!!
A tak poważnie to czekam na porównanie :-)

wytapatalkowano

Re: Dezerter

: 29.09.2016, 08:31
autor: falco
zimny pisze: ...falco w 600 czy 650 zawiecha zwykle jest za miękka na asfalcie i ludzie zalewają 10W aby choć trochę usztywnić.
Wiem o tym (z autopsji). :wink:
zimny pisze:W 700 jest zapewne jak w VStromie, raczej za twardo niż za miękko. Ale pamiętać trzeba o tym że olej to tylko element układanki.
Dokładnie o tym samym mówiłem. ;)
zimny pisze:Jest na to wszystko recepta - ale niestety trochę kosztuje:
Nie oceniam, bo nie używałem, ale obecnie (dla mnie), to trochę za droga zabaw(k)a. Żałuję. :sad:
zimny pisze:ps. im więcej jeżdżę DLem tym chętniej spotkałbym się na porównanie z 700-tka.
Kiedyś nadejdzie t_e_n dzień, dzień prawdy, dzień zagadka, dzień pełen niespodzianek a może rozczarowań. :roll:

Tymczasem Dezerter dostał świeży syntetyk V i obowiązkowe pucowanko, bo przy okazji wymiany "trochę" Go zaoleiłem... :banghead:
Wreszcie też wykombinowałem i przetestowałem na trasie zasobnik do przewożenia zapasowych dętek, co by nie tracić miejsca w kufrze.

Kolejne prezenty czekają w garażu na wolną chwilę...

Re: Dezerter

: 29.09.2016, 08:56
autor: zimny
Wiesz falco - ja sądzę że jak się już spotkamy, pooglądamy, pojeździmy - zapewne dojdziemy do wniosku że Tobie dobrze na 700 a mi na V-Stromie. Kluczową kwestią jest to że Ty nie wozisz pasażerki. A wtedy Trampek jest bardziej kompaktowy i poręczny. No i na szutry V-Stromem zjeżdża się jak już trzeba raczej a TA700 nadal na co nieco pozwala - to jest jedyna rzecz która w VStromie trochę boli, choć nie tak bardzo jak się spojrzy na całokształt motocykla.

Ja sprzedałem właśnie Tenerę i zastanawiam się co dalej i czy wogóle... Przecież nie kupię kolejnego Transalpa? :omg: :grin: :grin: :cool:

Sorry za OT :smile:

Re: Dezerter

: 30.09.2016, 20:58
autor: falco
Zimny - może tak być, może tak być.
Dezerter na pewno (mimo wszystko) jest bardziej elastyczny przy wyborze dróg lub bezdroży za to DeVoLay z pewnością wykazuje się większą dbałością o :dupa: kierownika/pasażerki.

Tymczasem z poskładanych zabawek:
- oczko +60% O...(uwaga!)s...r...a...m, doszło też 2, tym razem +110% bo różnica jest odpowiednia do założenia, :thumbsup:
- podwyższenie kierownicy, na razie na próbę dałem +2, w zanadrzu mam jeszcze listki do kolejnych 2 skoków wzwyż, ale nie wiem czy będą potrzebne, bo teraz (na sucho) wydaje się optymalnie. :cool:

Czeka jeszcze nowy filtr, świeczki, podgrzewanie kanapy i takie tam...

Re: Dezerter

: 21.10.2016, 13:51
autor: falco
Na osłodę ciągnącej się bez końca ponurej zgnilizny Dezerter dostał niedawno zdobytą czarną skórkę na bak oraz (nie)cierpliwie wyczekuje na przesyłkę ze wskaźnikiem biegów.
Doszły kosmetyczne drobiazgi i... mini błotna maseczka nałożona zupełnie przypadkiem... :haha:

Zawory grzecznie... czekają w kolejce na inspekcję... :wink:

Re: Dezerter

: 17.07.2018, 21:56
autor: falco
A tak mnie wieczorna nostalgia naszła...

Obrazek