Strona 4 z 6

Re: Frankenstein.

: 06.06.2017, 16:14
autor: Artek
HarryLey4x4 pisze:Czy ta rura wokół lamp jest stalowa ?
Nie, jest to specjalny stop żelaza z węglem uzyskany w świętokrzyskich dymarkach.
Sam stelaż jest dużo lżejszy niż lampy. Na tę chwilę prawa lampa świeci tylko światłem mijania, lewa zaś tylko drogowym.
Dzięki Riderparts i super szybkiej przesyłce PP zębatki dzisiaj zostaną zmienione. Jutro ostatnie spawanie uchwytów i jazda próbna w kierunku Kaszub... :crossy:

Re: Frankenstein.

: 08.06.2017, 10:23
autor: rafi
Jeżeli w jednym reflektorze działają tylko krótkie a w drugim tylko długie to może najszybciej byłoby pociągnąć kabelki z lampy do lampy.
Przykład LEWA lampa ma tylko długie działające - od przewodu długich ciągniemy przewód do PRAWEJ lampy i podłączamy go do przewodu od długich (oczywiście oryginalny przewód od długich PRAWEJ lampy odcinamy).
PRAWA lampa ma tylko krótkie - od przewodu krótkich ciągniemy przewód do LEWEJ lampy i podłączamy go do przewodu krótkich LEWEJ Lampy (oczywiście oryginalny przewód od krótkich LEWEJ lampy odcinamy).
W starym passacie jak mi padły przewody w wiązce w tylnej lampie (postojowe i hamowania) to sobie na krótko podciągnąłem z drugiej lampy i tak działały bezstresowo przez kilka lat.

Re: Frankenstein.

: 11.06.2017, 23:40
autor: Artek
Raffi, to ja wiem, że tak można ale instalacja w xl 700 na cieniutkich kablach pociągnięta. :egh:


Sen wariata.
Tak sobie mruczę czasem pod nosem.

Pierwszy tysiąc przekręcony na liczniku, Wyszły choroby wieku dziecięcego.
Do poprawki: hamulce, zawieszenie z przodu, przednie koło lekko bije przy 60km/h, kontrolka rezerwy, światła z przodu do ustawienia i zmiany sposobu zasilania, czujnik hamulca przedni do założenia i parę nieistotnych montażowych pierdół.
W drodze powrotnej z ITT 2017 zabrakło paliwa, ale nauczyłem się na nowo korzystać z kranika i jest git.
Na obecnych przełożeniach: 16/49 mam ok. 4150 obr, silnika przy 100km.h.
Najważniejszy cel osiągnięty:
Moto ma bardzo niskie spalanie: 4-4.2 l/100 km przy moim użytkowaniu, zmniejszyłem prędkości przelotowe.

Re: Frankenstein.

: 12.06.2017, 10:53
autor: rafi
Mrucz, mrucz - przyda się nam czytającym. Często ktoś może podpatrzyć jakiś patent i przeszczepić go do siebie :lol:
Wielki szacun za chęć przeróbek i dzielenie się z innymi wiedzą.
Co do cienkich kabli to trza a nawet trzeba wzmocnić instalacje przekaźnikami i grubszymi przewodami z akumulatora.
Sam się u siebie zastanawiałem nad przekaźnikiem do świateł w celu poprawy jakości świecenia ale na razie w sklepie znalazłem żaróweczki H4 + 120% i jestem zadowolony z efektu (widzę coś w nocy). Moc żarówek ta sama za to świecą jaśniej.

Re: Frankenstein.

: 20.06.2017, 20:45
autor: Artek
2579

Re: Frankenstein.

: 21.06.2017, 16:19
autor: Kristobal
It's alive !!

Re: Frankenstein.

: 18.07.2017, 14:39
autor: BornToRide
Na koło sam sie prosi :thumbsup: Mój trampek zostaje mocno w tyle... :swieczki: Good maszina :smile6:

Re: Frankenstein.

: 18.07.2017, 19:56
autor: Artek
BornToRide pisze:Na koło sam sie prosi :thumbsup: Mój trampek zostaje mocno w tyle... :swieczki: Good maszina :smile6:
Parę razy mi się manetka odkręciła :punk:
Dziś na zwykłej wadze łazienkowej zważyłem tego bydlaka: 210 kg. z pełnym zbiornikiem paliwa.
Jak tylko pogoda się trochę zepsuje to dokończę montaż scottoilera. Pomysł na podciśnienie podsunął mi Piter!. Było trochę roboty z tym, ale wszystko poszło pomyślnie.
2594

Re: Frankenstein.

: 18.07.2017, 20:28
autor: Solidworks
Artek pisze:
BornToRide pisze:Na koło sam sie prosi :thumbsup: Mój trampek zostaje mocno w tyle... :swieczki: Good maszina :smile6:
Parę razy mi się manetka odkręciła :punk:
Dziś na zwykłej wadze łazienkowej zważyłem tego bydlaka: 210 kg. z pełnym zbiornikiem paliwa.
Jak tylko pogoda się trochę zepsuje to dokończę montaż scottoilera. Pomysł na podciśnienie podsunął mi Piter!. Było trochę roboty z tym, ale wszystko poszło pomyślnie.
2594
Z podciśnieniem trochę bym uważał.
Miałem tak zrobione na podciśnienie to było trochę za duże bo zaworek membranowy(kranik podciśnieniowy) przepuszczał olej do gaźnika :lol: . W porę zauważyłem i mam tylko na zwykłym kraniku grawitacyjnie. :thumbsup:

Re: Frankenstein.

: 18.07.2017, 20:52
autor: Artek
Kompletnie nie rozumiem Twego postu. :niewiem:
Tu mamy wtrysk. Skąd u Ciebie powiązanie kranika z olejem???
Ja potrzebuję podciśnienia do scottoilera.

Re: Frankenstein.

: 18.07.2017, 21:33
autor: Solidworks
Artek pisze:Kompletnie nie rozumiem Twego postu. :niewiem:
Tu mamy wtrysk. Skąd u Ciebie powiązanie kranika z olejem???
Ja potrzebuję podciśnienia do scottoilera.
No jak masz oryginał to zupełnie co innego. Mam samoróbkę z zaworkiem od pocketa :tongue:. Wcześniej miałem ten sam zaworek, ale dodatkowo z zaworem podciśnieniowym(kranik podciśnieniowy).
Jest taki temat na forum.
Skoro masz oryginał to tematu nie ma :thumbsup:
PS. Powiązanie jest bo smaruję OLEJEM :ok:

Re: Frankenstein.

: 05.01.2018, 18:17
autor: Artek
Jesienią lekko się wyj....m :swieczki: Poszła prawa chłodnica, prawy boczek i urwało się mocowanie stelaża lamp do ramy.

2813
Poszło już PW do henrego w sprawie gmoli. :wink:
Niedługo wiosna i cza coś robić. :smile:
Za dwa tygodnie zamawiam do przodu sprężyny Wilbersa 5.1 Nm.
W planach jest też montaż pompy paliwa poza zbiornikiem paliwa. Do testów zakupiłem za grosze używaną pompę paliwa od Hondy DN-01. Tam jest bardzo podobny silnik co w trampku 700. Niestety nigdzie nie mogłem znaleźć danych tej pompy. Chcę zrobić dolny zbiornik paliwa z amelinium. Trza też poprawić kontrolkę rezerwy.
2838
2837
No i złożyłem zamówienie na "moją" NAT

Re: Frankenstein.

: 06.01.2018, 14:58
autor: LZIggy
trampkowa pompa w 700 ma mieć wg serwisówki:
Fuel pressure at idle 343 kPa (3.5 kgf/cm2, 50 psi)
Fuel pump flow (at 12 V) 189 cm3 (6.4 US oz, 6.6 Imp oz) minimum/10 seconds
..ale to pewnie wiesz :)

Re: Frankenstein.

: 24.09.2018, 18:40
autor: Artek
3058
Lata...wariat silnik jak dla mnie. Tak od 3 tyś. fajnie ciągnie, po 4 już trza się trzymać mocno manetek. Długa przerwa w jeżdżeniu mocno osłabiła moją kondycję.
Tylko gumę z przodu muszę zmienić bo annak 2 trochę pływa w piaskach.

Re: Frankenstein.

: 26.09.2018, 19:31
autor: Fihu
Fajna opcja ;)
Wizualnie wg mnie fajniej by wyglądał, gdyby przednie lampy były wyżej, sporo wyżej, i fajniej by doświetlały (mniej błotnika, więcej drogi) ;)

Re: Frankenstein.

: 26.09.2018, 20:44
autor: Marcinnn6
A z tym wyglądem to jak kto woli. Ja bym np. lampy zostawił na tej wysokości, ale wywalił kufer i zapodał kostkę na przód i tył. I coś może pomyślał bym o plastikach pod kanapą. Bo przód jest fajny, ale tył zbyt przypomina serie. Ale, to jak kto lubi, Ogólnie :thumbsup:

Re: Frankenstein.

: 26.09.2018, 21:33
autor: Artek
Dzięki za opinie.
Kufer można ściągnąć w każdej chwili. Czasem na małe zakupy jeżdżę moto i się przydaje.
Plastyki-fakt. Zwykła alu blacha równo z ramą dobrze by robotę zrobiła ale pod lewym boczkiem mam upchaną elektrykę ( bezpieczniki, przejaźniki i regler).
Co do lamp-Fihu ma rację, jest strefa cienia przed motocyklem z racji wysokiego błotnika, ale prawie w ogóle po nocy nie jeżdżę. Nie ma też jakiejś tragedii, bo jak się dwie lampy włączy to już jest dużo lepiej niż w trampkach.
Opony...kostka by się przydała, ale ostatnio mi się na mało uczęszczanej drodze zakręt mocno zacieśnił i się ładnie musiałem mocno złożyć. Bez stresu, bo annak i siurak jest zajebisty do tego. Z drugiej zaś strony jak założę kostki to w las będzie mi strach jeździć...sam się boję bo się nie kontroluję :cool: Spróbuję w zimę założyć pirelkę scorpion mt90 do przodu...zobaczymy.

Re: Frankenstein.

: 08.01.2019, 20:05
autor: Artek

Re: Frankenstein.

: 09.01.2019, 08:09
autor: Hawk1985
Z tą gwarancją może być ze do stu dni, a studnia za bramą :P

Re: Frankenstein.

: 09.01.2019, 10:17
autor: Fihu
To Twoja rd03 nr 2? :grin:
Jeśli gość faktycznie wysłał Ci "bombe" zamiast silnika, zdradzisz adres lub nazwe firmy? Tu lub na PW, mysle że warto wiedzieć, tym bardziej że jak na razie to moje okolice