Czarny PD10
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Prace powoli idą do przodu
- wymieniony olej w lagach - zalałem 560 mm 10W, zobaczymy jak będzie się jeździć.
- wypiaskowane i polakierowane lagi
- wyczyszczone i nasmarowane co tylko się dało.
- czasza i błotnik polakierowane na kolor właściwy
Czy ktoś pamięta jak jest min, grubość klocków hamulcowych? Na moje oko jeszcze trochę pojeżdżą, ale jak miało by być za mało to będę zmieniał.
- wymieniony olej w lagach - zalałem 560 mm 10W, zobaczymy jak będzie się jeździć.
- wypiaskowane i polakierowane lagi
- wyczyszczone i nasmarowane co tylko się dało.
- czasza i błotnik polakierowane na kolor właściwy
Czy ktoś pamięta jak jest min, grubość klocków hamulcowych? Na moje oko jeszcze trochę pojeżdżą, ale jak miało by być za mało to będę zmieniał.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Nie wiem czy ktoś to czyta, ale jak zacząłem to skończę
Luzy zaworowe sprawdzone i tak na ssących jest 0,14/0,13, a na wydechu 0,2. Mieści się w granicach tolerancji ale czy nie ustawić ich na ok 0,15?czy nie szkodzi to w dalszej eksploatacji?
I jeszcze jedno pytanie na przyszłość, jak najszybciej dostać się do okienek inspekcyjnych w przednim cylindrze? teraz wykręciłem wszystkie przewody, cewkę(chyba - idą do niej przewody od świec) i oczywiście chłodnicę i było to dość czasochłonne.
Felgi zostały oczyszczone z zabezpieczenia gumowe - jeżeli się ktoś zastanawia nad takim rozwiązaniem to mogę polecić.
Wymieniłem filtr powietrza, linkę od sprzęgła i świece, gdyby ktoś bardziej doświadczony mógł ocenić je pod kątem składu mieszanki itp?
Luzy zaworowe sprawdzone i tak na ssących jest 0,14/0,13, a na wydechu 0,2. Mieści się w granicach tolerancji ale czy nie ustawić ich na ok 0,15?czy nie szkodzi to w dalszej eksploatacji?
I jeszcze jedno pytanie na przyszłość, jak najszybciej dostać się do okienek inspekcyjnych w przednim cylindrze? teraz wykręciłem wszystkie przewody, cewkę(chyba - idą do niej przewody od świec) i oczywiście chłodnicę i było to dość czasochłonne.
Felgi zostały oczyszczone z zabezpieczenia gumowe - jeżeli się ktoś zastanawia nad takim rozwiązaniem to mogę polecić.
Wymieniłem filtr powietrza, linkę od sprzęgła i świece, gdyby ktoś bardziej doświadczony mógł ocenić je pod kątem składu mieszanki itp?
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Czarny PD10
Czytaj ludzie
W temacie składu mieszanki nie wypowiem się, ale mam pytanko:
gdzie i za ile dopadłeś oringi okienek rewizyjnych do regulacji zaworów.
W temacie składu mieszanki nie wypowiem się, ale mam pytanko:
gdzie i za ile dopadłeś oringi okienek rewizyjnych do regulacji zaworów.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Nie wymieniałem ich, ponieważ nie były zniszczone, czy "spłaszczone"... ale podczas składania miałem zagwozdkę czy nie powinno się ich wymieniać przy każdym odkręceniu?
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Czarny PD10
Moim zdaniem dobre ustawienie mieszanki. Brązowawy nalot na izolatorze, elektroda nie przepalona. Trochę tylko dziwi olejowy osad na czole gwintu, może to pozostałość po wcześniejszych ustawieniach?andrzejj pisze:Wymieniłem filtr powietrza, linkę od sprzęgła i świece, gdyby ktoś bardziej doświadczony mógł ocenić je pod kątem składu mieszanki itp?
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Jeśli chodzi o ustawienia to ja nic nie zmieniałem, jak kupiłem to jeździłem i teraz wymiana świec, luzy itp.
Też mnie to zdziwiło(osad olejowy) dlatego pytam o radę bardziej doświadczony.
Zdjęcia felg wrzucę wieczorem.
Też mnie to zdziwiło(osad olejowy) dlatego pytam o radę bardziej doświadczony.
Zdjęcia felg wrzucę wieczorem.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Felgi były pokryte przez Bugi'ego gumą do felg jakieś 2 lata temu i wg mnie jeśli ktoś chce zabezpieczyć koła to jest to dobra opcja.Sniki pisze:Możesz rozwinąć temat felg? Jakieś foto... itp
Specyfik ten bardzo dobrze przywiera do powierzchni i nawet po takim czasie miałem problem z ściągnięciem tego z kół.
http://allegro.pl/plasti-lak-plastilak- ... source=mlt
Przed:
Prawie po ściągnięciu:
Odebrałem również siedzenie od tapicera
I wyważone koła, w tylim wymieniłem łożyska
i zaczęły się problem, mianowicie po założeniu koła do wahacza jest bardzo duży opór podczas kręcenia, a jak już dokręcę ośkę to prawie w ogóle się nie kręci...?
Wyjąłem koło i po sprawdzeniu na "sucho" tzn bez wahacza, ale z ośką i dystansami i wszystko działa.... kolejne testy doprowadziły mnie do tego że w wahaczu jest ok do momentu gdy oś nie zacznie wchodzić do wahacza z prawej strony - to właśnie wtedy zaczyna się opór. Wewnątrz tej części którą regulujemy luz łańcucha(nie wiem jak to określić) jest minimalny ran na środku- czy ma taki być? i jeszcze jedna wątpliwość mam, ponieważ nie zauważyłem podczas rozbiórki z której strony ma być dystans z rantem(grzybkiem?), wg hainessa wygląda że z lewej, a na forum wyczytałem że z prawej? czy taki stan rzeczy może być przyczyną blokowania koła?Ma ktoś może jakiś schemat tylnego koła
- wilq.bb
- Kontroler
- Posty: 2673
- Rejestracja: 27.08.2012, 08:41
- Mój motocykl: mam inne moto...
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Czarny PD10
Zobacz na kierunki tego elementu do regulacji - jest tam strzałka i napis UP (może masz na skos i Cię blokuje).
Co do grzybków - to pasują tylko w jednej kombinacji - druga wersja jest na siłę.
Co do grzybków - to pasują tylko w jednej kombinacji - druga wersja jest na siłę.
"Logowanie się na forum jest jak wchodzenie do knajpy za rogiem - zawsze te same mordy przy barze, barman rzuci drwiną a kiblu trochę śmierdzi... Jednak się przychodzi." by Matjas
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Nie wiem czy jest na siłę,ale ja mam tą z kołnierzem po prawej stronie(od tarczy), a w hainessie jest z lewej??? czy to może w 650?
No i Up jest w górę.. wygląda to tak:
No i Up jest w górę.. wygląda to tak:
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
teraz mam problem z przednim kołem
mianowicie tarcze trą o klocki(lub na odwrót)- koło założone wg instrukcji, śruby przykręcone od górnych zaczynając, itp
tłoczki w zaciskach nie zapieczone, po rozsunięciu ich ręcznie wszystko jest ok, po wciśnięciu klamki i zwolnieniu klocki trą - i to wszystko na stojaku.
Czy one podczas jazdy cofną się bardzie, ułożą?czy może coś jest nie w porządku?bo nie chciałbym mieć jakiejś niespodzianki na drodze...
mianowicie tarcze trą o klocki(lub na odwrót)- koło założone wg instrukcji, śruby przykręcone od górnych zaczynając, itp
tłoczki w zaciskach nie zapieczone, po rozsunięciu ich ręcznie wszystko jest ok, po wciśnięciu klamki i zwolnieniu klocki trą - i to wszystko na stojaku.
Czy one podczas jazdy cofną się bardzie, ułożą?czy może coś jest nie w porządku?bo nie chciałbym mieć jakiejś niespodzianki na drodze...
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 845
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Czarny PD10
Przejedź się, zahamuj kilka razy dość mocno. Jeśli koło nie będzie się blokować to jest ok. Po prostu musi się to wszystko ułożyć. Tarcza zawsze ciut ociera o klocki- taka uroda tego rozwiązania. Może być też tak, że jest trochę krzywa i ociera w pewnym punkcie o klocek. Takie minimalne skrzywienie tarczy w 20 letnim motorze enduro jest całkiem naturalne. Nie widać tego gołym okiem i nie czuć w czasie jazdy, ale nowe klocki to zdiagnozują
Jeździć i nie płakać!
Jeździć i nie płakać!
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
koło się nie blokuję tylko delikatnie trze, spróbuję trochę pojeździć i zobaczymy.
- girgi
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 442
- Rejestracja: 19.07.2011, 07:14
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Ujazd - OP
Re: Czarny PD10
wilq.bb pisze:Czytaj ludzie
W temacie składu mieszanki nie wypowiem się, ale mam pytanko:
gdzie i za ile dopadłeś oringi okienek rewizyjnych do regulacji zaworów.
Pasujące oringi dostanesz bez problemu w dobrym sklepie z uszczelnieniami. U mnie w mieście np. jest firma Wda-Zdo i wszystko tam kupuję z uszczelnień
Ten niby owalny o nietypowych wymiarach zastąpiłem 62x2,5 - pasuje.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Podczas prac okazało się że airbox jest nie szczelny, skleiłem jakimś klejem który jest w miarę plastyczny i okazało się że jednak nie skleiło się wystarczającą dobrze. Tutaj mam dylemat - kupować nowy, czy może da się go czymś skleić?ktoś robił coś takiego?
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Czarny PD10
Distal, Poxipol, na grubo te łączenia króćców z puszką trzeba - kleiłem 13tys km temu i nic nie puściło jak na razie Standardowy temat.andrzejj pisze:Podczas prac okazało się że airbox jest nie szczelny, skleiłem jakimś klejem który jest w miarę plastyczny i okazało się że jednak nie skleiło się wystarczającą dobrze. Tutaj mam dylemat - kupować nowy, czy może da się go czymś skleić?ktoś robił coś takiego?
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Z racji tego że nasza kochana policja zatrzymała mi uprawnienia do prowadzenia pojazdów wszelakich zrobiłem co miałem robić w zimie....
Miałem wymieniać sprzęgło ale załatwiłem sprawę wymianą samych sprężyn.
Oraz montaż nowego włącznika do halogenów oraz gniazda zapalniczki.
Miałem wymieniać sprzęgło ale załatwiłem sprawę wymianą samych sprężyn.
Oraz montaż nowego włącznika do halogenów oraz gniazda zapalniczki.
-
- czyściciel nagaru
- Posty: 522
- Rejestracja: 12.10.2012, 16:59
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Łazy k/Magdalenki
Re: Czarny PD10
Nowe przepisy?
Karwa ich mać...
Robota piękna. Ech, kiedy ja coś będę miał znowu do roboty
pzdr
Toma.
Karwa ich mać...
Robota piękna. Ech, kiedy ja coś będę miał znowu do roboty
pzdr
Toma.
-
- wiejski tuningowiec
- Posty: 93
- Rejestracja: 27.09.2014, 17:27
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Czarny PD10
Tak, nowe przepisy i Pan policjant w środku "lasu" z suszarką, zardzewiały znak teren zabudowany w miejscu gdzie najbliższe zabudowanie jest 2 km dalej... no ale cóż takie mamy prawo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość