Asfaltowy TA 650
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 41
- Rejestracja: 23.05.2014, 23:35
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Garwolin/Drzewica
Re: Asfaltowy TA 650
Ze stali niestety nie wytnę ale jak by ktoś chciał to mogę wyciąć poszerzenie stopki bocznej z alu :-)
Poniżej próbka z HIPSU:
Poniżej próbka z HIPSU:
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Asfaltowy TA 650
To ja nic nie rozumiem To Ty robiłeś te poszerzenie dla Sniki , czy jesteś następnym producentem No dobra... pasuje do Trampka XL600V i do Afri XRV750 RD07a ? Jaka cena ?
- Sniki
- wiejski tuningowiec
- Posty: 108
- Rejestracja: 23.06.2014, 19:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
Nie mam nic przeciwko, że kolega Sinner podpiął się pod wątekKrzych pisze:To ja nic nie rozumiem To Ty robiłeś te poszerzenie dla Sniki , czy jesteś następnym producentem No dobra... pasuje do Trampka XL600V i do Afri XRV750 RD07a ? Jaka cena ?
Poszerzenie, które u siebie zamontowałem i rozesłałem do kilku kumotrów są z innego źródła, z innego materiału, innego kształtu...
Pozdrawiam
0 Rh-
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 41
- Rejestracja: 23.05.2014, 23:35
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Garwolin/Drzewica
Re: Asfaltowy TA 650
Krzych - nie, nie ja mu robiłem. Ale pozwoliłem sobie podpiąć żeby nie zakładać nowego wątku.
Skoro jego źródło wyschło to sam się podjąłem tematu. Mam frezarkę CNC więc poszerzenie narysowałem na wzór tego, który ma Sniki
Mogę wyciąć z ale 3 mm, koszt wyjdzie jakieś 35 PLN.
Nie wiem czy pasują do Trampka XL600V i do Afri XRV750 RD07a, nie mam jak sprawdzić. Podeślij mi na PW rozmiar i grubość oryginalnej stopki i średnicę rury. Jak nie będzie pasować to narysujemy drugą
Skoro jego źródło wyschło to sam się podjąłem tematu. Mam frezarkę CNC więc poszerzenie narysowałem na wzór tego, który ma Sniki
Mogę wyciąć z ale 3 mm, koszt wyjdzie jakieś 35 PLN.
Nie wiem czy pasują do Trampka XL600V i do Afri XRV750 RD07a, nie mam jak sprawdzić. Podeślij mi na PW rozmiar i grubość oryginalnej stopki i średnicę rury. Jak nie będzie pasować to narysujemy drugą
- Nadol
- swobodny rider
- Posty: 3272
- Rejestracja: 11.07.2011, 09:18
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Marki
Re: Asfaltowy TA 650
Poszerzenie zrób to sam. Wydrukować (1:1, bez skalowania), odrysować i wyciąć:
https://drive.google.com/file/d/0Bxodq9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0Bxodq9 ... sp=sharing
Nadol aka n4d01
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
srebrna 650, srebrny lub biały kask, WH....
Romet Ogar 200 -> MZ ETZ 150 -> ......... -> Honda XL 650 V
"Samochodem przemieszczasz ciało, motocyklem podróżuje dusza"
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Asfaltowy TA 650
Tak na marginesie, po co asfaltowemu Trampkowi poszerzenie bocznej stopki?
- Sniki
- wiejski tuningowiec
- Posty: 108
- Rejestracja: 23.06.2014, 19:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
Nigdy Ci się na rozgrzanym asfalcie opona sama nie domknęła A tak na serio to jestem pozeremAdampio pisze:Tak na marginesie, po co asfaltowemu Trampkowi poszerzenie bocznej stopki?
0 Rh-
- zimny
- swobodny rider
- Posty: 2901
- Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Garwolin
Re: Asfaltowy TA 650
Asfaltowy trampek napewno nie raz parkuje nie tylko na asfalcie. Takie poszerzenie daje mega komfort.
Sprawa jest aktualna? Cena też - 50zł? Szkoda że nie ma pewności co do spasowania w 600...ja zresztą musze kosę o 5 cm przedłużyć, tak się porobiło na zawieszeniu z afryki
Pozdrawiam
zimny
ps. pikny trampek, taki zadbany
Sprawa jest aktualna? Cena też - 50zł? Szkoda że nie ma pewności co do spasowania w 600...ja zresztą musze kosę o 5 cm przedłużyć, tak się porobiło na zawieszeniu z afryki
Pozdrawiam
zimny
ps. pikny trampek, taki zadbany
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
DL1000 AL8
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Asfaltowy TA 650
nadol wydrukowałem i wyciąłem szablon Wg mnie zdecydowanie nie pasuje do XL 600 I raczej nie do końca pasuje do XRV 750 (przeszkadzać będzie jedna śruba). Ponadto stopki różnią się grubością, w XRV jest węższa przy zakończeniu. W załączeniu fotki stopeknadol pisze:Poszerzenie zrób to sam. Wydrukować (1:1, bez skalowania), odrysować i wyciąć:
https://drive.google.com/file/d/0Bxodq9 ... sp=sharing
A tak na marginesie to jeśli chodzi o poszerzenie stopki, to... może nowy wątek
- Sniki
- wiejski tuningowiec
- Posty: 108
- Rejestracja: 23.06.2014, 19:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
zimny pisze:Asfaltowy trampek napewno nie raz parkuje nie tylko na asfalcie. Takie poszerzenie daje mega komfort.
Sprawa jest aktualna? Cena też - 50zł? Szkoda że nie ma pewności co do spasowania w 600...ja zresztą musze kosę o 5 cm przedłużyć, tak się porobiło na zawieszeniu z afryki
Pozdrawiam
zimny
ps. pikny trampek, taki zadbany
Dziś otrzymałem potwierdzenie. Temat wersji z nierdzewki za 50 pln aktualny, ale po negocjuję cenę bo jestem chyba jego jedynym odbiorcą Na stanie są 4 sztuki.
Co do spasowania do TA600 to pewnie przy okazji czwartkowego latania po Krakowie kogoś dorwę i przymierzymy. Tak więc ja by co to proszę na PW kto i ile bierze z podaniem adresu do wysyłki.
0 Rh-
Re: Asfaltowy TA 650
Ładny ten trampiszon , dziwadło jakieś bez zadrapania i sralimuch .
A czemu to poszerzenie stopki musi być wykonane aż z tak twardego materiału ?
Ja sobie zrobiłem z kawałka nierdzewnego czegoś co znalazłem w garażu u szwagra , przy skręcaniu obydwie części ładnie "doszły " do siebie i trzyma się fest cały sezon.Na miękkim i twardym ładnie utrzymuje motocykl.
A czemu to poszerzenie stopki musi być wykonane aż z tak twardego materiału ?
Ja sobie zrobiłem z kawałka nierdzewnego czegoś co znalazłem w garażu u szwagra , przy skręcaniu obydwie części ładnie "doszły " do siebie i trzyma się fest cały sezon.Na miękkim i twardym ładnie utrzymuje motocykl.
- Krzych BBI
- rozmawiający z silnikiem
- Posty: 480
- Rejestracja: 13.04.2012, 21:09
- Mój motocykl: Africa Twin
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: Asfaltowy TA 650
poszedł przelew
- miroslaw123
- oktany w żyłach
- Posty: 3622
- Rejestracja: 14.06.2009, 13:28
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
domknęła, i to nawet bez zbytnich upałów i żeby było zabawniej to na centralceSniki pisze:Nigdy Ci się na rozgrzanym asfalcie opona sama nie domknęła A tak na serio to jestem pozeremAdampio pisze:Tak na marginesie, po co asfaltowemu Trampkowi poszerzenie bocznej stopki?
- Kristobal
- przycierający rafki
- Posty: 1181
- Rejestracja: 19.06.2011, 15:48
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: WKZ/WR
- Kontakt:
Re: Asfaltowy TA 650
Poxipol plus dwa druty i klamka będzie jak nowa.
Honda XL350R'85/ Yamaha XJR1200'95/ Kawasaki KLE650'09
-
- młody podróżnik
- Posty: 1945
- Rejestracja: 21.10.2012, 17:32
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Warszawa-Środmieście
Re: Asfaltowy TA 650
Poxipolu nie mialem ale raz ratowałem się srebną tasmą, szpilką od namiotu i trytkami ale od tego czasu wożę zapasową klamkęKristobal pisze:Poxipol plus dwa druty i klamka będzie jak nowa.
- Sniki
- wiejski tuningowiec
- Posty: 108
- Rejestracja: 23.06.2014, 19:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
... no to wracając do tematu Jako, że ostatnio miałem dużo czasu do przemyśleń to stwierdziłem, że żaden asfaltowy Trampek nie może obejść się bez "ostrych" podnóżków Mam i ja
Lewy
Prawy
"Oba" z lotu "ptaka"
Lewy
Prawy
"Oba" z lotu "ptaka"
0 Rh-
-
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 41
- Rejestracja: 23.05.2014, 23:35
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Garwolin/Drzewica
Re: Asfaltowy TA 650
Sniki - wyglądają super, będzie trzeba chyba zainwestować w podobne
Jak ktoś chętny to zapraszam na PW, żeby już Sniki'iemu w wątku nie śmiecić.
Jak będzie trzeba to do 600'tki i 700'tki się ją zmodyfikuje
Odświeżę kotleta, stopka alu 5mm zamontowana u mnie 650'tce:Sinner pisze:Ze stali niestety nie wytnę ale jak by ktoś chciał to mogę wyciąć poszerzenie stopki bocznej z alu
Poniżej próbka z HIPSU:
Jak ktoś chętny to zapraszam na PW, żeby już Sniki'iemu w wątku nie śmiecić.
Jak będzie trzeba to do 600'tki i 700'tki się ją zmodyfikuje
- Sniki
- wiejski tuningowiec
- Posty: 108
- Rejestracja: 23.06.2014, 19:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
Jak by co to wal do forumowego Daniela Myślę, że ma jeszcze kilka zestawów w swojej kuźni...Sinner pisze:Sniki - wyglądają super, będzie trzeba chyba zainwestować w podobne
0 Rh-
- Sniki
- wiejski tuningowiec
- Posty: 108
- Rejestracja: 23.06.2014, 19:37
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Kraków
Re: Asfaltowy TA 650
Mała aktualizacja:
Jako, że ostatnio dość "piździ" to postanowiłem założyć grzańce. Postawiłem na produkt od Daytona. Gorąco polecam w działaniu (na 4 stopniu jest nie do wytrzymania ) jednak trochę sytuacja się komplikuje przy montażu. Mianowicie manetki są ze 2 cm szersze od oryginałów. Pewnie nie było by problemu gdyby nie to, że założyłem wcześniej handbary mocowane w miejscach ciężarków... ale o tym później...
Po ponownym zamontowaniu handbarów na "szerszej" przez manetki kierownicy okazało się, że mocowania te bliżej główki ramy wypadają na kierunku kolizyjny ze zbiornikiem, a same listki handbarów z szybą Tu z pomocą przyszedł patent z podwyższeniem kierownicy. Wystarczyły 2 cm i temat rozwiązany.
a tu wygenerowany luz przy maksymalnym skręcie
Tak więc zabawa w grzane manetki skończyła się zwiększonym wydatkiem o 70 pln na podwyższenie...
P.S. Wkrótce przychodzi Mikołaj... Prosto z Rybnika
Do następnego!
Jako, że ostatnio dość "piździ" to postanowiłem założyć grzańce. Postawiłem na produkt od Daytona. Gorąco polecam w działaniu (na 4 stopniu jest nie do wytrzymania ) jednak trochę sytuacja się komplikuje przy montażu. Mianowicie manetki są ze 2 cm szersze od oryginałów. Pewnie nie było by problemu gdyby nie to, że założyłem wcześniej handbary mocowane w miejscach ciężarków... ale o tym później...
Po ponownym zamontowaniu handbarów na "szerszej" przez manetki kierownicy okazało się, że mocowania te bliżej główki ramy wypadają na kierunku kolizyjny ze zbiornikiem, a same listki handbarów z szybą Tu z pomocą przyszedł patent z podwyższeniem kierownicy. Wystarczyły 2 cm i temat rozwiązany.
a tu wygenerowany luz przy maksymalnym skręcie
Tak więc zabawa w grzane manetki skończyła się zwiększonym wydatkiem o 70 pln na podwyższenie...
P.S. Wkrótce przychodzi Mikołaj... Prosto z Rybnika
Do następnego!
0 Rh-
- andy237
- wypruwacz wydechów
- Posty: 1013
- Rejestracja: 17.06.2010, 11:20
- Mój motocykl: XL700V
- Lokalizacja: Prawie Warszawa :)
Re: Asfaltowy TA 650
Okazuje się że trampek jest jak dobre z wino, im starszy tym droższy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość