Trampek Krzyśka
Trampek Krzyśka
Witam.
Od razu po zakupie rozebrałem Trampka na części pierwsze i daję do piaskowania i malowania proszkowego.
Silnik ładnie chodzi, ale na pewno będę musiał coś pogrzebać przy gaźnikach i kraniku paliwa.
Na pewno chcę wstawić sprężyny progresywne Hyperpro i oponki Mitas C02 i C17.
Postaram się na bieżąco zdawać relację. Na połowę stycznia planuję zakończenie prac.
Chciałbym aby mój Trampek wyglądał mniej więcej tak jak w linku poniżej:
https://www.northeastcustom.net/bike/ho ... ally-raid/
Od razu po zakupie rozebrałem Trampka na części pierwsze i daję do piaskowania i malowania proszkowego.
Silnik ładnie chodzi, ale na pewno będę musiał coś pogrzebać przy gaźnikach i kraniku paliwa.
Na pewno chcę wstawić sprężyny progresywne Hyperpro i oponki Mitas C02 i C17.
Postaram się na bieżąco zdawać relację. Na połowę stycznia planuję zakończenie prac.
Chciałbym aby mój Trampek wyglądał mniej więcej tak jak w linku poniżej:
https://www.northeastcustom.net/bike/ho ... ally-raid/
Re: Trampek Krzyśka
wrzucam fotkę jak będzie wyglądać

- Siara00
- zgłębiacz wskaźników
- Posty: 53
- Rejestracja: 27.07.2020, 22:33
- Mój motocykl: XL650V
- Lokalizacja: Legnica
Re: Trampek Krzyśka
Piękne są te restomody telewizorów. Trzymam kciuki i czekam na postępy 

- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5406
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Trampek Krzyśka
Pięknie się zapowiada! Trzymam kciuki o chętnie będę tu zaglądał podpatrując postępów.
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
- wojtekk
- oktany w żyłach
- Posty: 5406
- Rejestracja: 22.08.2009, 13:17
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Warszawa / Saska Kępa
Re: Trampek Krzyśka
Ja z drugiego postu tez nie widzę, ale z pierwszego link: widzę
Były: Transalp 600, Super Tenere XTZ 750, Suzuki DR 650 SE. Jest: PamEla Anderson St1300 PanEuropean
***
Enduro się kulom nie kłania.
***
Enduro się kulom nie kłania.
Re: Trampek Krzyśka
Na forum nie da się załączać fotek o czym nie wiedziałem. Mam nadzieję, że teraz widać.


- magneto
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 815
- Rejestracja: 28.07.2013, 21:03
- Mój motocykl: nie mam już TA
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Trampek Krzyśka
Jak najbardziej widać ! Udało Ci się pokonać tę "niedogodność"

Powodzenia z motaniem motka

Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME !
RUSSIAN GO HOME !
Re: Trampek Krzyśka
Mozesz pokazac wiecej zdjec jak zbudowany jest tyl, chodzi mi o oswietlenie bo widac ze zmienione na bardziej delikatne
Re: Trampek Krzyśka
To kolego jest koncepcja. Ja chciałbym wykonać coś podobnego.
- Marcin-BB
- pogłębiacz bieżnika
- Posty: 827
- Rejestracja: 13.09.2008, 07:56
- Mój motocykl: inne endurowate moto
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Re: Trampek Krzyśka
A znasz może warsztat, który by kompleksowo pomalował owiewki tak jak na zdjęciu??
Re: Trampek Krzyśka
Wydaje mi się, że na zdjęciu są oklejone folią winylową. Ja będę prawdopodobnie lakierował. Lakier bazowy będę szlifował aby nie było wypukleń przy przejściach koloru. Czarne elementy będą malowane czarnym bazowym i na to lakier satyna. Biały, czerwony, pomarańczowy, żółty potraktuję lakierem bezbarwnym w połysku. Nie ma większej filozofii. Lakierowanie wychodzi taniej niż folia winylowa.
Od razu będę zakładał gmole heed bo przy pierwszej glebie moja praca pójdzie na marne.
Od razu będę zakładał gmole heed bo przy pierwszej glebie moja praca pójdzie na marne.
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 152
- Rejestracja: 26.06.2021, 00:58
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Trampek Krzyśka
chrissbe
W jednym z wcześniejszych postów pisałeś ,że maszyna ma być szykowana pod teren? Ok ale Transalp nie nadaje się pod takie zastosowanie.To motocykl turystyczny z zajawką pod drogi gruntowe i takie tam sporadycznie cięższe nawiasy.Owszem bywa upalany a i Szparag z "
Stajnia Motocyklowa "uczynił mistrzostwo z klasyki!!!
Proponuję iść tym torem:
https://youtu.be/8P7aLF8nUg4
W jednym z wcześniejszych postów pisałeś ,że maszyna ma być szykowana pod teren? Ok ale Transalp nie nadaje się pod takie zastosowanie.To motocykl turystyczny z zajawką pod drogi gruntowe i takie tam sporadycznie cięższe nawiasy.Owszem bywa upalany a i Szparag z "
Stajnia Motocyklowa "uczynił mistrzostwo z klasyki!!!
Proponuję iść tym torem:
https://youtu.be/8P7aLF8nUg4
Ride Like The Wind
Re: Trampek Krzyśka
Witaj.
Do codziennej jazdy oraz dalszych wyjazdów mam Honda CFB 1000. Jest on bardzo wygodny i mocny. Trampka chcę uzbroić w opony kostkę aby nie pchać się nim na czarne tylko w pole i TETy.
Oglądałem projekt o którym wspominasz, ale na to musiałoby pójść dużo $$$ i czasu.
Do codziennej jazdy oraz dalszych wyjazdów mam Honda CFB 1000. Jest on bardzo wygodny i mocny. Trampka chcę uzbroić w opony kostkę aby nie pchać się nim na czarne tylko w pole i TETy.
Oglądałem projekt o którym wspominasz, ale na to musiałoby pójść dużo $$$ i czasu.
-
- dwusuwowy rider
- Posty: 152
- Rejestracja: 26.06.2021, 00:58
- Mój motocykl: XL600V
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Trampek Krzyśka
Ostatnio Ostry głosił się,że ma gotowca zawiechy tylnej od AT.A,że wyprzedaje bo nie wróci do trampka ,to i cenowo może być przystępnie.Można a nawet trzeba negocjować.
Przednie zawieszenie -no cóż -trzeba szukać i przerobić po Szparagowemu.Wiadomo:kasa,kasa,kasa i nic nie uchodzi po taniości .Na plus jest to,że swoje części możesz opylić by częściowo zrekompensować wydatki.O walorach tych wymian nie wypowiem się ale są na forum szczęśliwcy posiadający owe modyfikacje.I je chwalą.Zresztą Szparag nie gmatwał by się w to ,bez wiedzy (bo ją ma) o zasadności tych przeróbek.
Hobbi kosztuje i z tym trzeba się liczyć.Niestety ale opony desing i malowanie nie poprawią archaicznych możliwości motocykla zaprojektowanego w latach osiemdziesiątych.
https://youtu.be/hovAZdCVPqU
Powodzenia!
Przednie zawieszenie -no cóż -trzeba szukać i przerobić po Szparagowemu.Wiadomo:kasa,kasa,kasa i nic nie uchodzi po taniości .Na plus jest to,że swoje części możesz opylić by częściowo zrekompensować wydatki.O walorach tych wymian nie wypowiem się ale są na forum szczęśliwcy posiadający owe modyfikacje.I je chwalą.Zresztą Szparag nie gmatwał by się w to ,bez wiedzy (bo ją ma) o zasadności tych przeróbek.
Hobbi kosztuje i z tym trzeba się liczyć.Niestety ale opony desing i malowanie nie poprawią archaicznych możliwości motocykla zaprojektowanego w latach osiemdziesiątych.
https://youtu.be/hovAZdCVPqU
Powodzenia!
Ride Like The Wind
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość