Frankenstein.

Planujesz większy remont? Chcesz prowadzić dzienniczek czynności serwisowych? Chcesz opisywać metamorfozy swojego motocykla, tuning. przeróbki itp? A może po prostu chcesz się pochwalić wymarzoną maszyną? Tu możesz o tym napisać.
Awatar użytkownika
zimny
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2910
Rejestracja: 28.08.2010, 08:30
Mój motocykl: nie mam już TA
Lokalizacja: Garwolin

Re: Frankenstein.

Post autor: zimny »

Artek pisze: 11.04.2021, 22:07
grad74 pisze: 11.04.2021, 21:24 O jak kozacko to wygląda , no i pożyteczny bajer. :ok: Artek , a co masz za oponę na tyle?
Na przód założyłem tkc80 a na tył bardzo bardzo głośną motoz adventureres.
Tył to nie jest Artku głośny. Założyłbyś przód tego Motoza.... Ja po 300km chyba je zdejme bo nie wyrabiam na asfalcie.

W terenie, w piachu, wszędzie poza czarnym są rewelacyjne. Na czarnym prowadzą się bdb, zaskakująco.

Ale wyją jak Jelcz na nalewkach... Zatem chyba będą do sprzredania póki prawie nowe (350km max) a założę... Nie wiem, może K60 Scout albo nawet Tourance. Tylko wtedy strach w piachh jechać.

Gratuluję pomysłu i wykonania tego okienka :)
Trampkarz emeryt.
DL1000 AL8
Sylwek
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1528
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Lisków

Re: Frankenstein.

Post autor: Sylwek »

Artek pisze: 11.04.2021, 22:07 Na przód założyłem tkc80 a na tył bardzo bardzo głośną motoz adventureres.
Sympatycznie wyważony zestaw :thumbsup: .

zimny pisze: 12.04.2021, 07:19 Ja po 300km chyba je zdejme bo nie wyrabiam na asfalcie.
Dawaj znać, opony mi się kończą :grin: .


Artek, ładnie zagrała średnica okienka z długością min/max bagnetu. Pytanie jedynie czy aby okienko nie za nisko? Długość gwintu nie daje mi spokoju :tongue: ?
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Aby określić precyzyjnie poziom oleju rozwierciłem korek oleju i wkręciłem w niego odpowietrznik zacisku hamulcowego. Do tego rurka i resztę roboty zrobiła fizyka cieczy.
Nie wiem, dlaczego oczko jest przesunięte wedle bagnetu o 2 mm. Może znów moja niedokładność :cool:
Średnica oczka jest tak, jak piszesz Sylwku idealna. Nr. OEM Suzuki: 11971-33210. Te oczka na bank są montowane w innych motocyklach.

Niedługo testy w iście pustynnych warunkach. Sprawdzę, czy trampek700 gotuje także olej. :grin:

Zimny, ja wiem jak potrafią te przednie motozy wyć po przejechaniu kilku tysiaków. Zatyczki mus w małżowiny wkładać.
Dominator.
Sylwek
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1528
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Lisków

Re: Frankenstein.

Post autor: Sylwek »

Artek pisze: 13.04.2021, 21:16 Niedługo testy w iście pustynnych warunkach. Sprawdzę, czy trampek700 gotuje także olej. :grin:
Sahara Zachodnia czy bardziej ambitne miejsce?
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Biały Bór w zach.-pom.
Plan był ambitny dla CRF, bo trza było testy zrobić, jak się sprawuje w kopnym piochu bez ABS RR.
3806
Podczas jazdy ok. 90-110 km/h temp. utrzymuję się ok. 100 C. Podczas pałowania asfaltowego 130-150 km/h sięga 110 C.
Po ok. 20-30 min. jazdy w trudnym terenie dochodzi do 115 C.
Dominator.
Sylwek
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1528
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Lisków

Re: Frankenstein.

Post autor: Sylwek »

ABS to ja znam :smile: . Czy jest potrzebny w piachu nie wiem. Ale co to jest ten RRRyy :grin: ?

Temperatury typowe, do bulgotania zgrzanej V-ki vzduchem chlazenej jeszcze daleko :grin: .
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

RRRrrr czy Wrrry wybrzmiało wczoraj na rolkach po wjeździe Franka :ohmy:
3998
3997

Rzeczowo wykres skwitował prowadzący badanie:
-Wiesz, nie obraź się...( tu kilka słów o tym, jak brzydki jest to motor :lol: )..., ale nie spodziewałem się tak równej charakterystyki.

Zastrzeżenia drobne były tylko do AFR w zakresie 3800-4700. Ale ten silnik jest zrobiony w/g starej dobrej szkoły i jeszcze trochę pojeździ. :crossy:


Nie udało mi się namówić mojego kolegi, który ma trampka (o większej pojemności o kieliszek) do sprawdzenia mocy oddawanej na tylnym kole.
A szkoda. :cool:
Dominator.
Awatar użytkownika
Hawk1985
pogłębiacz bieżnika
pogłębiacz bieżnika
Posty: 825
Rejestracja: 21.09.2015, 10:31
Mój motocykl: inne endurowate moto
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Frankenstein.

Post autor: Hawk1985 »


Artek pisze: -Wiesz, nie obraź się...( tu kilka słów o tym, jak brzydki jest to motor Obrazek
Oj tam, on nie jest brzydki tylko "oryginalny", jak Tofik :D



Wytapatalkowano

Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Ale okolica ładna :mrgreen:

Dołożyłem dodatkowe światło STOP, bo wydawało mi się, że jestem słabo widoczny podczas hamowania. Pomysł na lampę (opel mokka) i hydrauliczny czujnik nożnego światła stop zerżnąłem od forumowiczów. Dziękuję :ok: 4163
4162
Dominator.
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Zima dokucza, więc projekt z cyklu: zdążyć przed Grad-em :tongue:
Frank na wał?
Koniec świata...
4176
Dominator.
azure
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 146
Rejestracja: 27.12.2014, 17:02
Mój motocykl: XL600V

Re: Frankenstein.

Post autor: azure »

melduj na bieżąco postepy.
Pozdrawiam,
mazi
http://www.yamahaxt.pl
Sylwek
pałujący w lesie
pałujący w lesie
Posty: 1528
Rejestracja: 13.03.2012, 11:08
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Lisków

Re: Frankenstein.

Post autor: Sylwek »

Co rzeźbisz?
Awatar użytkownika
grad74
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2704
Rejestracja: 23.06.2012, 07:09
Mój motocykl: XL600V
Lokalizacja: Siechnice

Re: Frankenstein.

Post autor: grad74 »

Artek pisze: 04.01.2024, 10:38 Zima dokucza, więc projekt z cyklu: zdążyć przed Grad-em :tongue:
Frank na wał?
Koniec świata...
4176
zapisz się na forum, mowili... będziesz miał fajnych kumpli,mówili... sami plagiatorzy... :egh: :mouthshut: :wink: :lol:
A na poważnie to ja już się z żadną rzeźbą nie deklaruję. Na razie rzeźbię coś innego :tongue: Ale zawistnym okiem podglądał będę :cool:
Honda TransalpPD10-99r, Honda Revere RC33-96r, Honda Nx125-99r, SHL M11-62r, WSK Garbuska-68r,Skuterek Motobi 50 z Hondowskim silniczkiem ;).

Gdyby Transalp kardan miał, ideałem by się zwał :)
azure
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 146
Rejestracja: 27.12.2014, 17:02
Mój motocykl: XL600V

Re: Frankenstein.

Post autor: azure »

Ja po XTX też powiedziałem DOŚĆ - kolejne moto kupię fabryczne i palcem nie ruszę, bo budowa moto od zera to jak ślub. Wartość sentymentalna tak rośnie, że sprzedać go później to nierealne :D
Pozdrawiam,
mazi
http://www.yamahaxt.pl
azure
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 146
Rejestracja: 27.12.2014, 17:02
Mój motocykl: XL600V

Re: Frankenstein.

Post autor: azure »

azure pisze: 04.01.2024, 10:42 melduj na bieżąco postepy.
@Artek - prosiłem na bieżąco, a tu już tyle dni ciszy... :lol:
Pozdrawiam,
mazi
http://www.yamahaxt.pl
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Żałtowałem...


Odpowiedź jest w tym poście: https://forum.transalpclub.pl/viewtopic ... 10#p288310

Moi koledzy i Janek ( mój przyjaciel) poprzesiadali się z trampków/afryk na T7. Chcę im pokazać, że stary (motor) jeszcze może.

Przerzucę prawdopodobnie tylko wałki rozrządu z silnika debilki, przemapuję u jakiegoś tunera komputer i mam nadzieję zbliżyć się do 70 kM.


ALE tymczasem jeszcze muszę stół w garażu zbudować nowy. Także na majówkę powinienem zdążyć.
Dominator.
azure
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 146
Rejestracja: 27.12.2014, 17:02
Mój motocykl: XL600V

Re: Frankenstein.

Post autor: azure »

Artek pisze: 10.01.2024, 12:19 Żałtowałem...


Odpowiedź jest w tym poście: https://forum.transalpclub.pl/viewtopic ... 10#p288310

Moi koledzy i Janek ( mój przyjaciel) poprzesiadali się z trampków/afryk na T7. Chcę im pokazać, że stary (motor) jeszcze może.

Przerzucę prawdopodobnie tylko wałki rozrządu z silnika debilki, przemapuję u jakiegoś tunera komputer i mam nadzieję zbliżyć się do 70 kM.


ALE tymczasem jeszcze muszę stół w garażu zbudować nowy. Także na majówkę powinienem zdążyć.
70KM powiadasz... to zamiast mysleć o sprzedaży swojego powinienem pomyśleć o tym czy w ramę 600 wejdzie silnik 700... i zacząć szukać dawcy...
Pozdrawiam,
mazi
http://www.yamahaxt.pl
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Azure, fajna lampa. :thumbsup:
Moim zdaniem prostszy w trampku 600 jest swap na silnik od trampka 650 z wałkami ntv (ponoć da się).
Choć widziałem 650-kę z silnikiem 700-ki na gaźnikach. ( :thanks: dla Piter!-a).
No i do trampka 600 też szczepiono silnik 700 na wtrysku.
Także da się...ALE droga długa i jak w piosence Limalh: neverending story...
Ostatnio zmieniony 13.01.2024, 08:04 przez Artek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dominator.
azure
osiedlowy kaskader
osiedlowy kaskader
Posty: 146
Rejestracja: 27.12.2014, 17:02
Mój motocykl: XL600V

Re: Frankenstein.

Post autor: azure »

Artek pisze: 11.01.2024, 19:48 Azure, fajna lampa. :thumbsup:
Moim zdaniem prostszy w trampku 600 jest swap na silnik od trampka 650 z wałkami ntv (ponoć da się).
Choć widziałem 650-kę z silnikiem 700-ki na gaźnikach. ( :thanks: dla Pitera!-a).
No i do trampka 600 też szczepiono silnik 700 na wtrysku.
Także da się...ALE droga długa i jak w piosence Limalh: neverending story...
Trochę kusi i jak już to pełną 700tkę, a z drugiej strony po ponad 12 latach z TA może czas przystopować.
a tak na prawdę to wszystko kwestia znaleźć taniego dawcę :D
Pozdrawiam,
mazi
http://www.yamahaxt.pl
Awatar użytkownika
Artek
swobodny rider
swobodny rider
Posty: 2512
Rejestracja: 09.10.2011, 16:33
Mój motocykl: Africa Twin
Lokalizacja: ZMY

Re: Frankenstein.

Post autor: Artek »

Ten plan nie miał wad!


ALE wałki nierządu są identyczne w DN-01 (dzięki Sylwek!), Deauville i transalpie 700 :dupa:


Pozostaje jechać na hamownię i dostroić lekko kompa... :drinking:
Dominator.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość